Dit is geil.quote:Op maandag 25 april 2022 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij @:JR-Style-93 weet ik dat die vrouw in zijn bed heeft gepoept.
Moeten ze er niet zo'n lange zit van maken.quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een film in delen kijken neem ik niet serieus
Jij gaat niet tussendoor naar het toilet/eten/drinken ?quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Zo'n kleine blaas heb ik nietquote:Op maandag 25 april 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij gaat niet tussendoor naar het toilet?
Ik ben er vandaag pas mee begonnen, imbeciel.quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Enorm vies wijf.quote:Op maandag 25 april 2022 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij @:JR-Style-93 weet ik dat die vrouw in zijn bed heeft gepoept.
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelen geloof ik?quote:Op maandag 25 april 2022 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag pas mee begonnen, imbeciel.
Ik vrees een kribbige @GGMM vanavond.quote:Op maandag 25 april 2022 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Zo dan, @:maxi-mus pakt @:GGMM even aan. KEIHARD.
Ik vond die Riddler eigenlijk best interessant, de speelduur boeide me niet zoveel.quote:Op maandag 25 april 2022 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Batman duurde wel veel te lang ja.
En zo boeiend was het ook allemaal weer niet om het zo uit te rekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik zei toch misschien!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je geen ruggengraat hebt.
quote:Op maandag 25 april 2022 16:44 schreef Coco het volgende:
Dat is één prima ruggengraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 april 2022 16:44 schreef Coco het volgende:
Dit zijn drie ruggengratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dienheb ik nooit meegemaakt helaas, is die net zo slecht als Waz?quote:Op maandag 25 april 2022 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat @:Vollenhoven weer eens van de partij is.
Deze keer begon ik niet eensquote:Op maandag 25 april 2022 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat het haxball gezeur hier eens stopt.
Vollenhoven had nog wel eens wat moeite om de juiste zone te vinden.quote:Op maandag 25 april 2022 17:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dienheb ik nooit meegemaakt helaas, is die net zo slecht als Waz?
Er zijn ook haxballers, nou ja eentje eigenlijk, die zichzelf door het spelen van haxball als volwaardig e-sporter ziet.quote:Op maandag 25 april 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxball spelen hebben doorgaans bij geboorte een zuurstoftekort gehad.
Dat kan je gewoon doen hoor als je echt wil.quote:Op maandag 25 april 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
Wel irritant dat BCS in Amerika op maandag uitkomt maar in Nederland op dinsdag
Ik wil nu al kunnen kijken
Dat zie je bij veel haxballers wel terug jaquote:Op maandag 25 april 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxball spelen hebben doorgaans bij geboorte een zuurstoftekort gehad.
Wat downloaden ofzo ja daar doe ik niet aanquote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon doen hoor als je echt wil.
Net als het onvermogen om eigen fouten in te zien en met kritiek om te gaan.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je bij veel haxballers wel terug ja
@Cocoquote:Op maandag 25 april 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het onvermogen om eigen fouten in te zien en met kritiek om te gaan.
Dan moet je niet zo zeuren.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat downloaden ofzo ja daar doe ik niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |