quote:
Vind het prima zo,zelf lees ik deze.quote:Op maandag 25 april 2022 01:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Freshke! Moet er nog iets in de OP veranderd worden?
Is dat geschreven in het Fries?quote:Op maandag 25 april 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind het prima zo,zelf lees ik deze.
[ afbeelding ]
Yep.Rink van de Velde. Een hele goede schrijver,quote:
Opa.quote:
Maar niet van de Kameleonquote:Op maandag 25 april 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.Rink van de Velde. Een hele goede schrijver,
Dat is meneer De Roos.quote:
Ik zou ook weer eens een boek ter ontspanning moeten lezen, heb er nog een hoop staan op mijn ereaderquote:Op maandag 25 april 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.Rink van de Velde. Een hele goede schrijver,
Same here.en dan zelfs niet op E reader,quote:Op maandag 25 april 2022 01:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens een boek ter ontspanning moeten lezen, heb er nog een hoop staan op mijn ereader
Ik heb er 2 staan.quote:Op maandag 25 april 2022 01:15 schreef Jippie het volgende:
Lees graag autobiografisch werk, maar moet niet te taai zijn.
Ik heb geloof ik 15 jaar geleden autobiografie van Mao gekocht, leek mij interessant maar nog nooit opengeslagen vanwege de dikte van het boekquote:
Ik heb die van DJ gizmo en Mchiel Romeyn nog te lezen.quote:Op maandag 25 april 2022 01:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 15 jaar geleden autobiografie van Mao gekocht, leek mij interessant maar nog nooit opengeslagen vanwege de dikte van het boek
Autobiografie van Steve Jobs had ik zo uit, en op 1/4 van de taai geschreven autobiografie Freddy Mercury kwam de film uit. Die was beter te behappen.
Oh Michel Romeyn lijkt mij ook leuk om te lezen!quote:Op maandag 25 april 2022 01:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die van DJ gizmo en Mchiel Romeyn nog te lezen.
Is heel mooi boekwerk. Ook met tekeningen,quote:Op maandag 25 april 2022 01:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh Michel Romeyn lijkt mij ook leuk om te lezen!
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 25 april 2022 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is heel mooi boekwerk. Ook met tekeningen,
Hoe bedoel je?quote:
Gewoon wat mensen die hier niet vaak komen of die ik nog nooit hier gezien hebquote:
IK zie overal wel andere mensen komen. Het is een komen en gaan. Hier was het wel lange tijd het zelfde groepje mensen of niet? Ben zelf ook zoekende zit hier en daar. Maar merk wel dat ik veel minder op FOK! ben dan een paar maanden geleden.quote:Op maandag 25 april 2022 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon wat mensen die hier niet vaak komen of die ik nog nooit hier gezien heb
Hey SBEquote:
Leuke beesten zijn dat.quote:
Whateveahquote:Op maandag 25 april 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zie overal wel andere mensen komen. Het is een komen en gaan. Hier was het wel lange tijd het zelfde groepje mensen of niet? Ben zelf ook zoekende zit hier en daar. Maar merk wel dat ik veel minder op FOK! ben dan een paar maanden geleden.
Jippie ken ik wel die kwam ook altijd in Utopia en DTS schrijft nu op de FP leuke user wel
quote:
Hulloquote:
Welkom in 40+quote:
Ik zag hetquote:
Hier ook bewolking en zelfs een klein spatje netquote:
Goede vraagquote:
Het is niet altijd feest.quote:Op maandag 25 april 2022 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier ook bewolking en zelfs een klein spatje net
22 en blauwe lucht. Het is nog vroeg. Ga straks weer even aan het strand.quote:
Hier regenquote:
JIj bent zeker niet in Nederland?quote:Op maandag 25 april 2022 08:54 schreef laforest het volgende:
[..]
22 en blauwe lucht. Het is nog vroeg. Ga straks weer even aan het strand.
Ja, maar ik ben nu niet in Nederland.quote:
Oh, dat schreef ik net. Klopt.quote:
Nee, haat aan balsport.quote:Op maandag 25 april 2022 08:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom in 40+![]()
Kun je een beetje korfballen?
Ook geen lacrosse?quote:
Hulloquote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Laat ik ook eens een keer netjes goedemorgen zeggen, in het kader van rare mensen die opeens opduiken
Uh, nee. Het is mijn favoriete sport.quote:Op maandag 25 april 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is een eufemisme voor iets he?
Die wolken hangen wel hoogquote:
Mooi. Welkom bij het beste korfbalteam van FOK!quote:
Dit klopt nietquote:
Neequote:
Waar ben je nu?quote:
Ja niets aan zo. Het was net zo lekker afgelopen week, op de wind na danquote:
Griekenland en met een weekje of drie naar Spanje.quote:
Morguhquote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Laat ik ook eens een keer netjes goedemorgen zeggen, in het kader van rare mensen die opeens opduiken
O toe maar ,lekker hoor.quote:Op maandag 25 april 2022 10:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Griekenland en met een weekje of drie naar Spanje.
Heerlijk. Nee, ik hoef niet meer te werken.quote:Op maandag 25 april 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toe maar ,lekker hoor.
Of zit je daar voor je werk?
Nicequote:Op maandag 25 april 2022 10:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk. Nee, ik hoef niet meer te werken.
Jep.quote:
O lekker genieten van het leven dusquote:Op maandag 25 april 2022 10:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk. Nee, ik hoef niet meer te werken.
Jep. Ik ga nu even wat eten dan ga ik richting zon en water. Tot laters.quote:
Gelijk heb je, fijne dag Laforestquote:Op maandag 25 april 2022 10:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep. Ik ga nu even wat eten dan ga ik richting zon en water. Tot laters.
Hoi Dot. Mja het is frisquote:Op maandag 25 april 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets aan zo. Het was net zo lekker afgelopen week, op de wind na dan
Nou goedemorgenquote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Goed voorelkaarquote:Op maandag 25 april 2022 10:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep.
Ik ben niet steenrijk hoor, maar krijg wel genoeg maandelijks binnen dat ik niet meer hoef te werken.
Volgens mij te fris. Het is nu hier 7 gr bbrrrquote:
Hello Aoiquote:
Voor mij ook, ik heb liever warmtequote:Op maandag 25 april 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij te fris. Het is nu hier 7 gr bbrrr
Kan zelf niet zo heel goed tegen heel warm. Zo graadje of 22 /23 en dan zonder wind heeft mijn voorkeur in de zomerquote:Op maandag 25 april 2022 11:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik heb liever warmte
Dat is heetquote:Op maandag 25 april 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zelf niet zo heel goed tegen heel warm. Zo graadje of 22 /23 en dan zonder wind heeft mijn voorkeur in de zomer
O dat vind ik wel behaaglijk. Kan jij ook niet goed tegen de warmte?quote:
Jawel , maar niet tegen hitte en benauwdheidquote:Op maandag 25 april 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat vind ik wel behaaglijk. Kan jij ook niet goed tegen de warmte?
Ik vind 22 gr niet heetquote:Op maandag 25 april 2022 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jawel , maar niet tegen hitte en benauwdheid![]()
Je zegt je kan niet zo goed tegen heel warm, ik zeg dat is heet .Dat vind je wel behaaglijk , ik snap em niet
Je zei je kan niet goed tegen warmtequote:Op maandag 25 april 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind 22 gr niet heetmaar vanaf 25 gr leg ik het af en helemaal als het ook nog eens zo drukkend benauwd er bij is
Nee jij ook nietquote:Op maandag 25 april 2022 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zei je kan niet goed tegen warmte![]()
Ik heb geen graden genoemd
Nee ik zei ik kan niet goed tegen hitte. is wel een verschilquote:Op maandag 25 april 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee jij ook nietik zei dat zelf vind zo graadje of 22 wel lekker,
Ik snap ondertussen geen bal meer van deze conversatiequote:Op maandag 25 april 2022 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik zei ik kan niet goed tegen hitte. is wel een verschil
Ik ook niet , maar nu is het best frisquote:Op maandag 25 april 2022 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ondertussen geen bal meer van deze conversatie
Zelfde merk als van de patatje joppie? Of heb je gewoon een frietje met satesaus en chips gekocht?quote:Op maandag 25 april 2022 12:43 schreef engine het volgende:
Frietje satésaus chips gekocht
Ze hebben ook frietje mayo.
Lekkerquote:Op maandag 25 april 2022 12:43 schreef engine het volgende:
Ze zullen wel net als nieuwe smaken zijn toegevoegd schat ik zo inquote:
Dat zal dan welquote:Op maandag 25 april 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen wel net als nieuwe smaken zijn toegevoegd schat ik zo in
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 25 april 2022 13:21 schreef Prisha het volgende:
mwoa...chips moeten gewoon chips zijn. Al die rare smaken ook
puzzie baybeequote:
Nou..... salt en vinegarquote:Op maandag 25 april 2022 13:21 schreef Prisha het volgende:
ok...ik maak daar een uitzondering voorquote:Op maandag 25 april 2022 13:32 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Nou..... salt en vinegar [ link | afbeelding ]
Frietje mayo heb ik in de kast liggen, maar nog niet aan begonnen.quote:Op maandag 25 april 2022 12:43 schreef engine het volgende:
Hier is het nog niet echt wat qua zonquote:Op maandag 25 april 2022 13:36 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Frietje mayo heb ik in de kast liggen, maar nog niet aan begonnen.
Goedemiddag allemaal! Hier breekt nu de zon door, dus ik kom maar weer tot leven.
Regen?quote:Op maandag 25 april 2022 13:47 schreef Prisha het volgende:
Ik wil ook zon! Het is hier koud en regen.
Hier ook al bijna de hele dag. Niet hard, wel nat.quote:
Hier komt hij op en af tevoorschijn gelukkig.quote:Op maandag 25 april 2022 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier is het nog niet echt wat qua zon![]()
De enige chips die ik nog wel eens haal is chili en limoen chips van Lays.
\en voor kleindochter haal ik wel eens kaas ham chippies
Ah nee, regen is niks aan. Hier is vannacht wel een beetje gevallen, maar dan lig ik toch in bed.quote:Op maandag 25 april 2022 13:47 schreef Prisha het volgende:
Ik wil ook zon! Het is hier koud en regen.
Das goed nieuwsquote:Op maandag 25 april 2022 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook al bijna de hele dag. Niet hard, wel nat.
Al wordt het nu voorzichtig lichter buiten.
Ik ben geen chips eter, maar als ik dan toch wat wil eten dan is het die chili limoen. Hoewel naturel ook prima is , kan je er zelf een sausje bij makenquote:Op maandag 25 april 2022 13:55 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hier komt hij op en af tevoorschijn gelukkig.
Ik wil ze vaak wel even proeven, om er eigenlijk altijd weer achter te komen, dat ik het toch niks vind en de "normale" chips lekkerder vind. Haha.
[..]
Ah nee, regen is niks aan. Hier is vannacht wel een beetje gevallen, maar dan lig ik toch in bed.
Bohhquote:Op maandag 25 april 2022 13:32 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Nou..... salt en vinegar [ link | afbeelding ]
Die heb ik nog nooit geprobeerd, maar hou ook niet zo van chili. Jaa die sausjes zijn lekker! Vinden de kinderen hier ook, dus die maken ze ook. Kan ik zo mee snoepen, als ik snel genoeg ben tenminste.quote:Op maandag 25 april 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben geen chips eter, maar als ik dan toch wat wil eten dan is het die chili limoen. Hoewel naturel ook prima is , kan je er zelf een sausje bij maken![]()
Vroeger deed ik dat wel , ben ik nu te lui voor
Euh ik ook niet meer, ik zal wel niet goed bij de les zijnquote:Op maandag 25 april 2022 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ondertussen geen bal meer van deze conversatie
Ik proef alles wel een keer, meestal is het niksquote:Op maandag 25 april 2022 13:21 schreef Prisha het volgende:
Ben benieuwd hoe die isquote:Op maandag 25 april 2022 13:36 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Frietje mayo heb ik in de kast liggen, maar nog niet aan begonnen.
Ik ben gek op pepersquote:Op maandag 25 april 2022 14:09 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit geprobeerd, maar hou ook niet zo van chili. Jaa die sausjes zijn lekker! Vinden de kinderen hier ook, dus die maken ze ook. Kan ik zo mee snoepen, als ik snel genoeg ben tenminste.
Die haalt mijn zoon ook wel , best lekker somsquote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef engine het volgende:
Ik probeer die nieuwe smaken vaak wel![]()
Verder eet ik eigenlijk weinig chips. Haal soms wel eens een paar van die kleine zakjes en dan verschillende smaken.
me tooquote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gek op pepers![]()
Liefst jalapeņo
Lijkt mij echt niets, ik hou het liever bij gewoon paprika of naturelquote:Op maandag 25 april 2022 12:43 schreef engine het volgende:
Die jaquote:Op maandag 25 april 2022 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh??? Watttt?? Henny wie?
Vrienten?
Ik hoor het net op de radio,quote:Op maandag 25 april 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Godverrrr![]()
WTF![]()
Ze gaan ineens allemaal dood
Hier ook wel een beetje, dit kan gewoon niet.quote:
Ik lees het nu ook in MUZquote:Op maandag 25 april 2022 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor het net op de radio,
sites als nu.nl etc hadden het nog niet eens
[..]
Hier ook wel een beetje, dit kan gewoon niet.
Maar toch weer wel dus.
Ben ook wel benieuwd, maar tegelijk durf ik ook niet zo goed.quote:Op maandag 25 april 2022 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die isvond ik een nog gekkere chips smaak.
Het ergste dat je kan gebeuren is dat je de zak na 1 hap wegmiktquote:Op maandag 25 april 2022 15:08 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, maar tegelijk durf ik ook niet zo goed.
Nou ja, je kan ook nog stikken in je flippoquote:Op maandag 25 april 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ergste dat je kan gebeuren is dat je de zak na 1 hap wegmikt
Sommige dingen vind ik pittig wel lekker, maar moet niet te erg worden hoor en ligt ook wel aan het gerecht.quote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gek op pepers![]()
Liefst jalapeņo
En je tanden moet poetsen om de vieze smaak weg te krijgen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ergste dat je kan gebeuren is dat je de zak na 1 hap wegmikt
Madame Jeanettes die zijn mij te heet , die eet ik nietquote:Op maandag 25 april 2022 15:10 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik pittig wel lekker, maar moet niet te erg worden hoor en ligt ook wel aan het gerecht.
Dan heb je wel een heel oude zak te pakkenquote:Op maandag 25 april 2022 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, je kan ook nog stikken in je flippo
Wel eens een echte thaise curry gehad?quote:Op maandag 25 april 2022 15:10 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik pittig wel lekker, maar moet niet te erg worden hoor en ligt ook wel aan het gerecht.
Die is er vast weer niet in friet sate smaakquote:Op maandag 25 april 2022 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel oude zak te pakken
En die vind ik dan wel weer lekker in de roti bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 april 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Madame Jeanettes die zijn mij te heet , die eet ik nietMaar verder ben ik gek op pepers
Rotiquote:Op maandag 25 april 2022 15:15 schreef Sunsy het volgende:
[..]
En die vind ik dan wel weer lekker in de roti bijvoorbeeld.
Nee, nog nooit gehad.quote:Op maandag 25 april 2022 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens een echte thaise curry gehad?
Sterkte alvastquote:
Ja alleen ben ik de enige in het gezin hier die het lust en vind het teveel werk om het zelf te maken (kan het wel, maar hou helemaal niet van koken).quote:
Hahaha nee, als je het doet moet je het goed doen, maar denk dat ik pass.quote:Op maandag 25 april 2022 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte alvast
Wel 1 nemen die voor Thai gemaakt is, niet de slappe farang versie.
Ik heb het ook wel eens gemaaktquote:Op maandag 25 april 2022 15:20 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja alleen ben ik de enige in het gezin hier die het lust en vind het teveel werk om het zelf te maken (kan het wel, maar hou helemaal niet van koken).
Ik heb echt getwijfeld om de brandweer maar te bellenquote:Op maandag 25 april 2022 15:20 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hahaha nee, als je het doet moet je het goed doen, maar denk dat ik pass.
Haha daar moet ik nog even mee wachten dan.quote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gemaakt![]()
Ik kook wel steeds minder, sinds de kinderen de deur uit zijnEn ik ga morgen Groene curry maken
Helemaal zelf maken?quote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gemaakt![]()
Ik kook wel steeds minder, sinds de kinderen de deur uit zijnEn ik ga morgen Groene curry maken
Dat is dan nog wel een beetje lief van je.quote:Op maandag 25 april 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt getwijfeld om de brandweer maar te bellen
Voor mezelf bedoel ikquote:Op maandag 25 april 2022 15:25 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel een beetje lief van je.
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
UiteraardZo nu en dan vind ik dat leuk en lekker om te maken
Dat is waarquote:Op maandag 25 april 2022 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het ook zeker ja. Soms even moeilijk om alle ingrediënten te vinden.
Oohh! Hahahaha! Maar je hebt het in elk geval geprobeerd.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mezelf bedoel ik
Heb hem dus wel geprobeerd. De versie die voor de Thai heet was
De farang versie was gewoon goed te doen.
De zelf, op locatie, gemaakte ook nogquote:Op maandag 25 april 2022 15:31 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oohh! Hahahaha! Maar je hebt het in elk geval geprobeerd.
Snap ikquote:Op maandag 25 april 2022 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ....Maar ik ga geen YTs mee posten ...
Hier staat nu Vreemde Kostgangers op, had eigenlijk verwacht dat George het eerste van die drie zou gaan.....quote:
Gaat wel lekker zoquote:Op maandag 25 april 2022 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier staat nu Vreemde Kostgangers op, had eigenlijk verwacht dat George het eerste van die drie zou gaan.....
ja en het jaar is nog niet halverwege...quote:
Neequote:Op maandag 25 april 2022 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja en het jaar is nog niet halverwege...
Middag schoonheid.quote:
Zal ik wat leuks te vertellen?quote:
Dat mag altijdquote:Op maandag 25 april 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik wat leuks te vertellen?
Willen wij dat wel wetenquote:Op maandag 25 april 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik wat leuks te vertellen?
Ik had op mijn werk mijn evaluatie gesprek en ik kreeg te horen dat ze erg tevreden met mij zijn.quote:
Kijk dat is idd leukquote:Op maandag 25 april 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had op mijn werk mijn evaluatie gesprek en ik kreeg te horen dat ze erg tevreden met mij zijn.![]()
Ik werd verplicht om tot mijn pensioen te blijven.quote:
Dan zit je gebeiteld , zolang jezelf het nog leuk vindtquote:Op maandag 25 april 2022 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd verplicht om tot mijn pensioen te blijven.
Ze vonden dat ik mijn werk goed deed en dat ik goed met mijn collega's omga.
Dat is fijn nieuwsquote:Op maandag 25 april 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had op mijn werk mijn evaluatie gesprek en ik kreeg te horen dat ze erg tevreden met mij zijn.![]()
Ik heb het er ook erg naar mijn zin. Naast tekenaar ga ik ook steeds meer doorgroeien naar werkvoorbereider om de coördinatie tussen de tekenkamer en uitvoering goed te laten verlopen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zit je gebeiteld , zolang jezelf het nog leuk vindt
Kan ik eindelijk een trouwring voor je kopen.quote:
Leuk .. wat produceren jullie?quote:Op maandag 25 april 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het er ook erg naar mijn zin. Naast tekenaar ga ik ook steeds meer doorgroeien naar werkvoorbereider om de coördinatie tussen de tekenkamer en uitvoering goed te laten verlopen.
Verlovingsring mag ook wel eerst hoorquote:Op maandag 25 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een trouwring voor je kopen.
We hebben geen vast product, we maken allerlei stalen producten net wat de vraag is. Ik heb al brievenbussen, rookhokjes en huisnummerplaatjes getekend.quote:
Deal.quote:Op maandag 25 april 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verlovingsring mag ook wel eerst hoor![]()
Bestaan die nog ? Rookhokjes ...quote:Op maandag 25 april 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben geen vast product, we maken allerlei stalen producten net wat de vraag is. Ik heb al brievenbussen, rookhokjes en huisnummerplaatjes getekend.
Die hadden we op kantoor, van die rookkamers.quote:
Dit waren buitenruimtes, soort van een bushokje.quote:Op maandag 25 april 2022 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die hadden we op kantoor, van die rookkamers.
Die had je ook voor binnen ... Maar volgens mij mogen die niet meerquote:Op maandag 25 april 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit waren buitenruimtes, soort van een meer een soort bushokje.
quote:Op maandag 25 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een trouwring voor je kopen.
Het mag wel mits een aparte ruimte met een goede afzuiging en schoonmaakpersoneel mag niet verplicht worden deze ruimtes ook schoon te maken.quote:Op maandag 25 april 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had je ook voor binnen ... Maar volgens mij mogen die niet meer
Dat is wel echt fijn om te horen!quote:Op maandag 25 april 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ze tevreden zijnquote:Op maandag 25 april 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik vond het ook fijn nieuws. Daar was ik ook wel weer aan toe.quote:
OK je zult je wel ingelezen hebben... blijft wel stinken die hokken ...quote:Op maandag 25 april 2022 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het mag wel mits een aparte ruimte met een goede afzuiging en schoonmaakpersoneel mag niet verplicht worden deze ruimtes ook schoon te maken.
Ik zou er weer eens in moeten duiken in dit geval ging het om een buitenruimte zoals dit:quote:Op maandag 25 april 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
OK je zult je wel ingelezen hebben... blijft wel stinken die hokken ...
Voorzover mogelijk uit het zicht .....quote:Op maandag 25 april 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er weer eens in moeten duiken in dit geval ging het om een buitenruimte zoals dit:
[ afbeelding ]
Dat is (nog) geen voorwaarde.quote:Op maandag 25 april 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorzover mogelijk uit het zicht .....
Ook.quote:
En het moet natuurlijk op Eigen Terreinquote:Op maandag 25 april 2022 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is (nog) geen voorwaarde.
Dat denk ik niet direkt. Bedrijven en met name winkels betalen legeskosten om gebruik te maken van de openbare weg. Denk bv aan groente winkels met hun waren op straat daar je de doorgang belemmerd. Maar het is ook wel een vreemde regel. Een fietsenrek (met reclame) valt daar ook onder. Maar ook een zonnescherm boven je raam.quote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En het moet natuurlijk op Eigen Terrein
Sestraquote:Op maandag 25 april 2022 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kwam er ook al weer met die friet satesaus chips?
Thx
quote:Op maandag 25 april 2022 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kwam er ook al weer met die friet satesaus chips?
Thx
Dan moet Sestra zulke dingen niet meer zeggenquote:
Heb je ze gevonden?quote:Op maandag 25 april 2022 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet Sestra zulke dingen niet meer zeggen
Ik moest ze wel proberen.quote:Op maandag 25 april 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ze en dacht ... nee die hoef ik niet
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 25 april 2022 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moest ze wel proberen.
Review: mwah, om dit nou friet pinda smaak te noemen .....
Wat goed!quote:Op maandag 25 april 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, was ook fijn om te horen. Laatste jaren zoveel tegenslag gehad.quote:
Dan heb je het dus ook dik verdient. Altijd goed om zulke fijne dingen te horen.quote:Op maandag 25 april 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, was ook fijn om te horen. Laatste jaren zoveel tegenslag gehad.
Ik zit hier thuis ook wel een beetje te genieten, voelt een beetje als eindelijk weer een overwinning.quote:Op maandag 25 april 2022 19:39 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dan heb je het dus ook dik verdient. Altijd goed om zulke fijne dingen te horen.
Zijn het nu gewoon chips of hebben ze frietvorm?quote:Op maandag 25 april 2022 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moest ze wel proberen.
Review: mwah, om dit nou friet pinda smaak te noemen .....
Gewone chips.quote:Op maandag 25 april 2022 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn het nu gewoon chips of hebben ze frietvorm?
T was al bagger, gaat nu dus nog erger wordenquote:
quote:
Nou haha inderdaad!quote:Op maandag 25 april 2022 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar levensmoe zijn
https://www.hln.be/video/(...)m-vrachtschip-299653
Hartstikke tof, Eendquote:Op maandag 25 april 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je Domni, ik zit ook even echt te genieten.quote:
Tof Eend!quote:Op maandag 25 april 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het eerste rondje op de volgende meet is voor mijn rekening.quote:
Goede voornemens in april, me lovequote:Op maandag 25 april 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het eerste rondje op de volgende meet is voor mijn rekening.
Dan moet het zeker ook nog over 3 dagen met een taart erbij met 50 kaarsjes erop.quote:
Een dag na de koningquote:Op maandag 25 april 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet het zeker ook nog over 3 dagen met een taart erbij met 50 kaarsjes erop.
Eerder was het 2 dagen daarvoor.quote:
Eerder was er geen koningquote:Op maandag 25 april 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder was het 2 dagen daarvoor.
Lekker de vrijmarkt op om met je verjaardagsgeld de vrijmarkt op te stappen.
Geen woning geen kroning toch?quote:
Dat was toen wel iets iddquote:Op maandag 25 april 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen woning geen kroning toch?
Veel gedoe idd, ook vaak problemen met mensen die psychisch niet alles op een rijtje hadden.quote:
Van Kooten en de Bie begonnen ook nog een satire met de tegenpartij.quote:
Roerige tijden .... Masterchef kijken nu er wordt al in de pannen geroerdquote:Op maandag 25 april 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie begonnen ook nog een satire met de tegenpartij.
En toch geen kernraketten in Nederland.quote:
Ja hoor, die liggen er.quote:Op maandag 25 april 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toch geen kernraketten in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |