quote:
Vind het prima zo,zelf lees ik deze.quote:Op maandag 25 april 2022 01:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Freshke! Moet er nog iets in de OP veranderd worden?
Is dat geschreven in het Fries?quote:Op maandag 25 april 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind het prima zo,zelf lees ik deze.
[ afbeelding ]
Yep.Rink van de Velde. Een hele goede schrijver,quote:
Opa.quote:
Maar niet van de Kameleonquote:Op maandag 25 april 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.Rink van de Velde. Een hele goede schrijver,
Dat is meneer De Roos.quote:
Ik zou ook weer eens een boek ter ontspanning moeten lezen, heb er nog een hoop staan op mijn ereaderquote:Op maandag 25 april 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.Rink van de Velde. Een hele goede schrijver,
Same here.en dan zelfs niet op E reader,quote:Op maandag 25 april 2022 01:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens een boek ter ontspanning moeten lezen, heb er nog een hoop staan op mijn ereader
Ik heb er 2 staan.quote:Op maandag 25 april 2022 01:15 schreef Jippie het volgende:
Lees graag autobiografisch werk, maar moet niet te taai zijn.
Ik heb geloof ik 15 jaar geleden autobiografie van Mao gekocht, leek mij interessant maar nog nooit opengeslagen vanwege de dikte van het boekquote:
Ik heb die van DJ gizmo en Mchiel Romeyn nog te lezen.quote:Op maandag 25 april 2022 01:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 15 jaar geleden autobiografie van Mao gekocht, leek mij interessant maar nog nooit opengeslagen vanwege de dikte van het boek
Autobiografie van Steve Jobs had ik zo uit, en op 1/4 van de taai geschreven autobiografie Freddy Mercury kwam de film uit. Die was beter te behappen.
Oh Michel Romeyn lijkt mij ook leuk om te lezen!quote:Op maandag 25 april 2022 01:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die van DJ gizmo en Mchiel Romeyn nog te lezen.
Is heel mooi boekwerk. Ook met tekeningen,quote:Op maandag 25 april 2022 01:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh Michel Romeyn lijkt mij ook leuk om te lezen!
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 25 april 2022 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is heel mooi boekwerk. Ook met tekeningen,
Hoe bedoel je?quote:
Gewoon wat mensen die hier niet vaak komen of die ik nog nooit hier gezien hebquote:
IK zie overal wel andere mensen komen. Het is een komen en gaan. Hier was het wel lange tijd het zelfde groepje mensen of niet? Ben zelf ook zoekende zit hier en daar. Maar merk wel dat ik veel minder op FOK! ben dan een paar maanden geleden.quote:Op maandag 25 april 2022 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon wat mensen die hier niet vaak komen of die ik nog nooit hier gezien heb
Hey SBEquote:
Leuke beesten zijn dat.quote:
Whateveahquote:Op maandag 25 april 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zie overal wel andere mensen komen. Het is een komen en gaan. Hier was het wel lange tijd het zelfde groepje mensen of niet? Ben zelf ook zoekende zit hier en daar. Maar merk wel dat ik veel minder op FOK! ben dan een paar maanden geleden.
Jippie ken ik wel die kwam ook altijd in Utopia en DTS schrijft nu op de FP leuke user wel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |