Die jongen is nog rustiger dan ik. En ik ben rustig kan ik je vertellen. Ok, niet altijd… maar toch.quote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
De tering, wat is Janine een vermoeiende vrouw. Zij wil nu al dingen die je pas ontdekt als je elkaar nog beter leert kennen. Het gaat in die korte tijd puur om gevoel. Krijg je een natte brievenbus zodra hij met zijn bubbelenvelop in de buurt komt, ja of nee.
Verder, Sander is te druk?Haar referentiekader is blijkbaar behoorlijk vertroebeld. Hij is gewoon spontaan en verliefd. Hij doet wat zij ook zou moeten doen: flirten, schijt hebben en gewoon niet zo moeilijk doen.
Maar ik ben bang dat ze toch voor Christiaan kiest. Dat wordt een relatie waarbij een potje Rummikub het meest spannende gaat zijn.
Terwijl die Christiaan echt een slappe zak is.quote:Op zondag 24 april 2022 21:44 schreef Ed1234 het volgende:
Ik denk dat Sander een beetje in de friendzone zit. Ze kan met hem lachen, vind hem wel leuk gezelschap, maar zijn aanraking daar voelt ze niets bij. Ik denk dat als Christiaan haar wat meer complimentjes had gegeven en een arm om haar heen had geslagen ze het bij hem eerder had gevoeld.
Hij is erg rustig, maar ik vind hem ook wel heel eerlijk. Janine vroeg of wanneer ze elkaar beter kenden of hij dan wel wat drukker zou zijn of meer zou zeggen. Maar dit is hoe hij is was zijn antwoord.quote:Op zondag 24 april 2022 21:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Terwijl die Christiaan echt een slappe zak is.
De laatste twee blijven spannend tot volgende week.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:13 schreef Arcee het volgende:
Voorspelling:
Hans -> Ria
Jouke -> Marion
Janine -> Sander
Evert -> Nans
Rob -> Wendy
Deze post zoek ik de rest van het seizoen op.
Lekker man.quote:Op zondag 24 april 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind die Jouke wel een baas maar denk toch echt dat Karlijn alleen een tijdelijk neukertje wordt.
Interessant! Overigens is op hetzelfde adres nu gevestigd https://www.staljanssendeest.nl/quote:Op zondag 24 april 2022 23:19 schreef Kirumba het volgende:
Rob.. . Wat een droplul en creep.
Wat ik mij dan constant afvraag: word daar wel gewerkt? Ik zie serieus niets gebeuren ….
Het bedrijf en zijn Holding waren in 2018 even failliet… https://www.faillissement(...)anssen-johannahof-bv
Als Maud zonder tv-camera's 'in het wild' op hem was afgekomen, was 'ie zo snel mogelijk gevlucht.quote:Op maandag 25 april 2022 07:40 schreef Sway- het volgende:
Evert gaat toch duidelijk voor Nansie? Denk dat hij Maud te intimiderend vindt.
Dat is te hopen, het kan ook zomaar zijn dat hij enorm gevleid is door haar liefdesverklaring.quote:Op maandag 25 april 2022 07:40 schreef Sway- het volgende:
Evert gaat toch duidelijk voor Nansie? Denk dat hij Maud te intimiderend vindt.
Update.quote:Op maandag 18 april 2022 02:03 schreef Jojoke het volgende:
Heb de uitzending net gezien.
Lijkt erop dat Evert voor Maud gaat. Dat is goed nieuws voor de kijkcijfers. Ik ben benieuwd of ze na de citytrip ook nog op de roze wolk zitten. Wietse en Neeltje hebben eerder laten zien dat het mogelijk is.
Hans heeft geen keuze meer. Ik denk dat ze in ieder geval op citytrip gaan en elkaar een kans geven.
Janine twijfelt, maar tegelijkertijd hebben we haar al een paar keer knus met Sander gezien. Sander springt er ook op in, maar ze geeft er ook opening voor. Tijdens het feestje bijvoorbeeld met een uitstrekkende arm naar Sander. Met Christiaan gaat dat toch een stuk minder soepel.
Jouke is lastig te peilen, maar ik denk dat hij voor Karlijn gaat.
Rob probeert het echt een strijd tussen de beide dames te maken. Zijn opmerkingen richting hen zouden menig vrouw op een rennen zetten. Sonja en Wendy stromen ook niet over van enthousiasme. Ik denk dat Rob voor Wendy gaat en die kan hem ook het beste aan. Ik denk dat de kans vrij groot is dat ze hem de deur wijst na de citytrip.
Ben jij mijn vriend?quote:Op maandag 25 april 2022 09:30 schreef Stepperoller het volgende:
In de vooruitblik naar het keuzemoment keek Evert volgens mijn vriendin ook veel meer naar Nans dan naar Maud.
Dit begrijp ik ook niet..quote:Op maandag 25 april 2022 10:16 schreef Phoebster het volgende:
Rob: volgens mij is Wendy gebleven omdat ze niet op tv wil overkomen als een trut die die arme boer alleen achter liet. Begrijpelijk. Wat ik dan niet begrijp is dat ze een man die verliefd is op haar en waar zij tegen gezegd heeft dat ze geen kriebels heeft, telkens op de mond zoent.
Ja! Dat was schattig.quote:Op maandag 25 april 2022 10:16 schreef Phoebster het volgende:
Hans: wat een heerlijke man zat daar aan tafel na het uitspreken van de keuze. Geinen, plagen, emotie, complimentjes. Heerlijk! Hopelijk redden die twee het.
Wendy zei toch aan het begin van de serie al dat ze “een flirt” was? Ze is niet vies van een spelletje spelen en kijken wat ze daarmee voor elkaar krijgt.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:35 schreef Benny het volgende:
Voorspelling:
Jouke: Lotte
Evert: Maud
Hans: Annette
Rob: Wendy
Janine: Geen
Ik vind het geen knappe vrouw maar leuk voor haar dat ze Rob geschaakt heeft.quote:Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Wendy zei toch aan het begin van de serie al dat ze “een flirt” was? Ze is niet vies van een spelletje spelen en kijken wat ze daarmee voor elkaar krijgt.
Ik vind Anette echt een leuke vrouw voor Hans. Gezellig, warm en niet zo somber als Dini. (Al begrijp ik overigens heel goed dat Dini niet de vrolijkste meer is.)quote:Op maandag 25 april 2022 14:16 schreef Injetta het volgende:
Ik wantrouw die Wendy. Volgens mij ging het haar meer om het ‘winnen’ en nu ze ‘gewonnen’ heeft moet ze wel de hoop wat temperen. Tegelijkertijd blijft ze wel zoenen en in zijn armen liggen. Die Rob zit straks na de citytrip gewoon weer alleen te verpieteren.
Ik vind Maud wel een smaakmaker dit jaar. Ze is zo anders dan de rest. Ergens zou ik het leuk vinden als Evert haar kiest, maar… dat gaat Maud nooit volhouden dat er zelden een zinnige zin uit hem komt en dat moeizame fysieke contact. Maar ook die Nans zal meer nodig hebben dan 3 zinnen per dag tussen de koeien.
Hans lijkt toch wel blij met zijn overgebleven vrouw. Het lijkt er bijna op dat het hem eigenlijk niet zo uitmaakte. Als een vrouw hem uberhaupt wilde was al genoeg.
Jouke en Karlijn…. Mmmm. Zij was ook wel verliefd en komt van een boerderij. Ben benieuwd of het stand gaat houden. Hij blijft toch een beetje een onbehouwen ouderwetse boer.
Ik word doodmoe van die Janine met haar getwijfel en geanalyseer, volgens mij past die Sander het best om haar wat losser te krijgen. Met die Christiaan wordt het niks. Die weet niks te zeggen en zij is ook snel uitgepraat bij hem. Lekker samen zwijgen en ongemakkelijk doen houd je niet lang vol.
Buiten de camera's om schijnt Janine vrij uitbundig te zijn, met een rijk sociaal leven en veel feesten. Zegt ze zelf.quote:Op maandag 25 april 2022 14:16 schreef Injetta het volgende:
Ik word doodmoe van die Janine met haar getwijfel en geanalyseer, volgens mij past die Sander het best om haar wat losser te krijgen. Met die Christiaan wordt het niks. Die weet niks te zeggen en zij is ook snel uitgepraat bij hem. Lekker samen zwijgen en ongemakkelijk doen houd je niet lang vol.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand zo kan zijn, maarja, dat zal dan wel..quote:Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Wendy zei toch aan het begin van de serie al dat ze “een flirt” was? Ze is niet vies van een spelletje spelen en kijken wat ze daarmee voor elkaar krijgt.
Het is maar net wat haar interpretatie van rijk en veel is. Misschien zijn vier schuurfeesten per jaar in haar optiek wel veel, terwijl andere mensen elk weekend stappen weer heel normaal vindenquote:Op maandag 25 april 2022 14:33 schreef Eightyone het volgende:
Buiten de camera's om schijnt Janine vrij uitbundig te zijn, met een rijk sociaal leven en veel feesten. Zegt ze zelf.
Met camera's erop zie je deze versie van Janine iig niet.
Kom eens wat vaker buiten.quote:Op maandag 25 april 2022 14:35 schreef June. het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand zo kan zijn, maarja, dat zal dan wel..
ik denk dat zo'n situatie mensen best kan doen verstarren.quote:Op maandag 25 april 2022 14:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Buiten de camera's om schijnt Janine vrij uitbundig te zijn, met een rijk sociaal leven en veel feesten. Zegt ze zelf.
Met camera's erop zie je deze versie van Janine iig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |