quote:Op zondag 24 april 2022 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wacht maar tot Rob zijn grote kneuter bij jou inbrengt. Dan voel je het wel.
Handkarren op de Snollebollekesquote:Op zondag 24 april 2022 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Jammer Rob, dat wordt weer rukken na het weekendje weg.
Die vent zijn ego is zo enorm. Die heeft echt geen fokpenisquote:Op zondag 24 april 2022 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wacht maar tot Rob zijn grote kneuter bij jou inbrengt. Dan voel je het wel.
Nou, ik zou er ook zo over denken.quote:Op zondag 24 april 2022 21:20 schreef matthijst het volgende:
Paar keer gezoend en ze voelt 't niet.
Wordt niks dan lijkt me, maar ja, vrouwenlogica.
Ja maar niet als je al geen keuze kan maken op de laatste avondquote:
Dat bedoel ik: waarom gaat ze dan door.quote:Op zondag 24 april 2022 21:22 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Nou, ik zou er ook zo over denken.
Bij “gewoon dagen” weet ik na twee of drie dates ook wel of ik met iemand wil zoenen en meer. Als dat gevoel er dan niet is komt het ook niet meer.
Die jongen is nog rustiger dan ik. En ik ben rustig kan ik je vertellen. Ok, niet altijd… maar toch.quote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
De tering, wat is Janine een vermoeiende vrouw. Zij wil nu al dingen die je pas ontdekt als je elkaar nog beter leert kennen. Het gaat in die korte tijd puur om gevoel. Krijg je een natte brievenbus zodra hij met zijn bubbelenvelop in de buurt komt, ja of nee.
Verder, Sander is te druk?Haar referentiekader is blijkbaar behoorlijk vertroebeld. Hij is gewoon spontaan en verliefd. Hij doet wat zij ook zou moeten doen: flirten, schijt hebben en gewoon niet zo moeilijk doen.
Maar ik ben bang dat ze toch voor Christiaan kiest. Dat wordt een relatie waarbij een potje Rummikub het meest spannende gaat zijn.
Terwijl die Christiaan echt een slappe zak is.quote:Op zondag 24 april 2022 21:44 schreef Ed1234 het volgende:
Ik denk dat Sander een beetje in de friendzone zit. Ze kan met hem lachen, vind hem wel leuk gezelschap, maar zijn aanraking daar voelt ze niets bij. Ik denk dat als Christiaan haar wat meer complimentjes had gegeven en een arm om haar heen had geslagen ze het bij hem eerder had gevoeld.
Hij is erg rustig, maar ik vind hem ook wel heel eerlijk. Janine vroeg of wanneer ze elkaar beter kenden of hij dan wel wat drukker zou zijn of meer zou zeggen. Maar dit is hoe hij is was zijn antwoord.quote:Op zondag 24 april 2022 21:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Terwijl die Christiaan echt een slappe zak is.
De laatste twee blijven spannend tot volgende week.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:13 schreef Arcee het volgende:
Voorspelling:
Hans -> Ria
Jouke -> Marion
Janine -> Sander
Evert -> Nans
Rob -> Wendy
Deze post zoek ik de rest van het seizoen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |