abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204539456
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 18:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die opmerkingen over "druk" verbazen me iedere keer weer... hoezo druk? Die vent is hartstikke rustig.
Hij is verre van druk. Hij voelt zich ook vaak genoeg ongemakkelijk in deze setting.
pi_204539462
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Joh, als jij zo'n keukentafelfeestje met 6 man gezelliger vindt dan dat feestje van Janine dan is dat helemaal jouw goed recht, maar als ik zou moeten kiezen welk van de 2 feestjes ik bij had moeten zijn dan was ik niet naar dat van Jouke gegaan.

Maar als je zo een topic binnenkomt dan zul je wel een kloon zijn die vindt dat hij een fittie met mij heeft :W
Niet gaan posten als je ongesteld bent
  maandag 25 april 2022 @ 19:26:58 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204539512
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 19:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou ja, feestje, feestje. Ze hebben bij Jouke gewoon een avond gezellig aan de keukentafel gezeten, voor een kennismaking over en weer. Het was toch geen competitie?
Nee, dat was het ook niet, maar het ging over de BBQ bij Janine en dat ze daar een stuk losser was en een drukke boel op het feest, ik stel alleen maar dat het een beter feest was dan het feestje met de vrienden van Jouke, maar kennelijk mag ik dat niet vinden want dat kan ik op basis van de beelden niet beoordelen? Aldus een of ander trollkloon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204539811
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 19:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou ja, feestje, feestje. Ze hebben bij Jouke gewoon een avond gezellig aan de keukentafel gezeten, voor een kennismaking over en weer. Het was toch geen competitie?
Precies, het doel was een kennismaking. Volgens mij kan dat beter in zo´n kleine gezellige setting als op een vluchtig bbq feest, waardoor die meid van 6 zussen/vriendinnen hoort dat A echt helemaal bij haar past en van weer 6 andere vriendinnen/zussen dat B haar helemaal gelukkig gaat maken.
  maandag 25 april 2022 @ 20:03:49 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204539924
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 19:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, dat was het ook niet, maar het ging over de BBQ bij Janine en dat ze daar een stuk losser was en een drukke boel op het feest, ik stel alleen maar dat het een beter feest was dan het feestje met de vrienden van Jouke, maar kennelijk mag ik dat niet vinden want dat kan ik op basis van de beelden niet beoordelen? Aldus een of ander trollkloon.
Trollkloon, ik weet het niet. Hij/zij postte het vorige bzv-seizoen ook al mee.

En ja, het zijn maar meningen en bepaalde stelligheid verandert daar niks aan, maar kan wel een bepaalde reactie oproepen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204539970
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 19:54 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Precies, het doel was een kennismaking. Volgens mij kan dat beter in zo´n kleine gezellige setting als op een vluchtig bbq feest, waardoor die meid van 6 zussen/vriendinnen hoort dat A echt helemaal bij haar past en van weer 6 andere vriendinnen/zussen dat B haar helemaal gelukkig gaat maken.
Ze weet dat 'die drukke' niet past.

En moet die ander gewoon lekker de tijd gunnen.
pi_204540036
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:08 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ze weet dat 'die drukke' niet past.

En moet die ander gewoon lekker de tijd gunnen.
Ken jij in het echte leven stelletjes die allebei zo rustig, stil en verlegen zijn? Iedereen raadt het af maar niemand weet hoe dat echt is volgens mij, inclusief meerderheid van dit topic denk ik.
pi_204540095
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:13 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ken jij in het echte leven stelletjes die allebei zo rustig, stil en verlegen zijn? Iedereen raadt het af maar niemand weet hoe dat echt is volgens mij, inclusief meerderheid van dit topic denk ik.
Je moet toch op elkaar lijken ofzo.

Jani zoekt naar haar gevoel en zegt iemand daarbij nodig te hebben, ik denk dat ze vooral worstelt met haar gevoel en bevestiging wenst van de ander, dus weinig geluid staat gelijk aan geen bevestiging.

En Chris zegt de hele tijd zichzelf te willen zijn en hopelijk gunt Jani hen die kans.
pi_204540113
Ik kom verder weinig stelletjes tegen op mijn zolderkamer

Helaas
pi_204540196
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:20 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Je moet toch op elkaar lijken ofzo.

Jani zoekt naar haar gevoel en zegt iemand daarbij nodig te hebben, ik denk dat ze vooral worstelt met haar gevoel en bevestiging wenst van de ander, dus weinig geluid staat gelijk aan geen bevestiging.

En Chris zegt de hele tijd zichzelf te willen zijn en hopelijk gunt Jani hen die kans.
of je moet een beetje moeite doen om je aan elkaar aan te passen, zie die bolle waar dini wegliep. Die heeft nu volgens mij een hele leuke match, althans die natte oogjes van hem verraadden veel
pi_204540252
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:32 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
of je moet een beetje moeite doen om je aan elkaar aan te passen, zie die bolle waar dini wegliep. Die heeft nu volgens mij een hele leuke match, althans die natte oogjes van hem verraadden veel
Aanpassen lijkt mij nooit goed.
Aldus een eeuwige vrijgezel.

Chris wil best moeite doen en als hij iets duidelijker zijn wens om bij haar te willen zijn uitspreekt lijkt het mij katinhetbakkie.
pi_204540423
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:38 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Aanpassen lijkt mij nooit goed.
Aldus een eeuwige vrijgezel.

Chris wil best moeite doen en als hij iets duidelijker zijn wens om bij haar te willen zijn uitspreekt lijkt het mij katinhetbakkie.
Niet aanpassen zodat je ongezonde concessies tov je zelf doet, maar openstellen zul je op z'n minst moeten doen
pi_204540498
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:58 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Niet aanpassen zodat je ongezonde concessies tov je zelf doet, maar openstellen zul je op z'n minst moeten doen
Precies, je hoeft niet te veranderen voor een ander. Janine vroeg bijvoorbeeld of hij normaal gesproken ook zo rustig was. En hij beaamde dat, dat dit is hoe hij is, en dat is ook goed dat hij dat aangeeft. Maar je kan wel een beetje flirten of de ander op zijn gemak zetten. Iets van interesse tonen in de ander, vragen stellen, en je gevoelens laten zien. Het is nu wel heel mak allemaal. En daarvoor hoeft hij niet ineens heel druk en spraakzaam te worden.
pi_204540602
Ik kan mij ook goed voorstellen dat Janine en Christiaan (beide rustige en introverte personen) juist aan 1 blik genoeg hebben om te weten hoe de ander over iets denkt of hoe de ander zich voelt. Juist omdat ze elkaar daarin begrijpen omdat ze zelf ook zo zijn. Dat scheelt “gevoelsvragen” stellen waarbij ze allebei dichtklappen.
pi_204541504
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:15 schreef JanGroen het volgende:
Ik kan mij ook goed voorstellen dat Janine en Christiaan (beide rustige en introverte personen) juist aan 1 blik genoeg hebben om te weten hoe de ander over iets denkt of hoe de ander zich voelt. Juist omdat ze elkaar daarin begrijpen omdat ze zelf ook zo zijn. Dat scheelt “gevoelsvragen” stellen waarbij ze allebei dichtklappen.
Maar die blik tussen beiden zag je toch niet op de beelden?
pi_204541585
Ik snap juist niet zo goed waarom er alsmaar gesprekken moeten worden gevoerd over wat er gebeurt en welke gevoelens er zijn. Daar zou ik me ook volkomen lamgeslagen door voelen. Waarom niet elkaar gewoon beter leren kennen? Dat kan door te praten, maar ook door samen iets te doen. Op een of andere manier hebben veel kandidaten het idee dat dat niet is hoe het hoort, dat het niet van 'diepgang' getuigt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? maandag 25 april 2022 @ 23:33:40 #117
70532 loveli
N
pi_204541613
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap juist niet zo goed waarom er alsmaar gesprekken moeten worden gevoerd over wat er gebeurt en welke gevoelens er zijn. Daar zou ik me ook volkomen lamgeslagen door voelen. Waarom niet elkaar gewoon beter leren kennen? Dat kan door te praten, maar ook door samen iets te doen. Op een of andere manier hebben veel kandidaten het idee dat dat niet is hoe het hoort, dat het niet van 'diepgang' getuigt.
Yvon: "Maar wat voel je dan?" Jaspers speelt daar misschien ook een rol in.
crap in = crap out
pi_204541682
Ik vind Wendy een sneaky teaser.
Vanaf het begin steeds die veelbetekenend blikken naar Rob, zich voor haar doen wulps neergevleid tot hem wenden, met 6 dozen komen, vragen om een lange kus, steeds weer omhelzingen initieren, hem masseren, continu geflirt, maar ze voelt niets helaas.
Dit is het type vrouw, dat ook flirt met de mannen van haar beste vriendinnen of getrouwde collega's gewoon omdat het kan.

En Maud, het is me niet duidelijk wat ze in Evert ziet, zijn kop is best leuk, maar ze lijkt allerlei eigenschappen op hem te projecteren en totaal blind te zijn voor het feit dat hij volkomen saai en inhoudsloos is, elk woord van hem is voor haar gezang.
Ik zou ze ergens graag gelukkig zien worden met Evert die toch over de nodige diepgang lijkt te beschikken maar ik denk het niet.

Met types als Maud vind ik het zonde wanneer ze van tv verdwijnen, maar die ene B&B vrouw zit ook ergens in een tv show nu, dus misschien komt ze nog eens terug in WIDM of iets anders, er zijn zo weinig kleurrijken op tv.

Ik kijk alleen voor Maud ❤️, de rest boeit me niets, alleen maar gezeur.

[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 25-04-2022 23:50:40 ]
pi_204541685
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat boeren 97% van de tijd aan het werk zijn, 2% van de logeertijd koken en een beetje gezellig doen, dan wil je toch ook wel 1% van je tijd over je gevoelens en plannen praten?
  maandag 25 april 2022 @ 23:52:57 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204541729
Maud zat in 2019 al in het programma Typisch Heemstede. Met haar hondenuitlaatservice Met Maud Mee.
pi_204541732
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 23:45 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Omdat boeren 97% van de tijd aan het werk zijn, 2% van de logeertijd koken en een beetje gezellig doen, dan wil je toch ook wel 1% van je tijd over je gevoelens en plannen praten?
Je verleden, je wereldbeeld, muziek en literatuur, politiek, anekdotes. Er is zoveel waar je over kunt praten waardoor je elkaar beter leert kennen, maar in datingprogramma's hoor je steevast:

Wat vind je van mij?
Heb je al gevoelens?

En daarop hoor je dan weer platitudes als:

Ik vind je leuk en spontaan.
Ik voel nog geen vonkje.

Ja, daar heb je wat aan.
pi_204542321
De enige die een beetje normale vragen stelt om zijn boer beter te leren kennen zonder geforceerde diepgang is Sander. Sander is een topper.

Janine is gewoon echt heel slecht in Boer Zoekt Vrouw.
pi_204542329
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 23:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je verleden, je wereldbeeld, muziek en literatuur, politiek, anekdotes. Er is zoveel waar je over kunt praten waardoor je elkaar beter leert kennen, maar in datingprogramma's hoor je steevast:

Wat vind je van mij?
Heb je al gevoelens?

Ik voel nog geen vonkje.

Ja, daar heb je wat aan.
Jouke is nu erg druk met platitudes
pi_204542401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:12 schreef Bigs het volgende:
De enige die een beetje normale vragen stelt om zijn boer beter te leren kennen zonder geforceerde diepgang is Sander. Sander is een topper.

Janine is gewoon echt heel slecht in Boer Zoekt Vrouw.
Ja maar als je dat doet ben je blijkbaar druk en te pusherig.
  dinsdag 26 april 2022 @ 08:43:06 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204542448
quote:

[..]

Wat vind je van mij?
Heb je al gevoelens?

Ik voel nog geen vonkje.

Ja, daar heb je wat aan.
Het is wel zinvol dat ze bij elkaar peilen: kan dit ‘m worden of is het kansloos? En dat willen ze allemaal wel weten voordat de uiteindelijke keuze wordt gemaakt.

Verder leent de situatie zich niet echt voor de andere, persoonlijke gespreksonderwerpen. De tijd is schaars en een-op-eentijd is helemaal lastig te regelen.

Het logeergebeuren staat me daarom ook wel wat tegen. Hoe lief de vrouwen/mannen onderling ook met elkaar omgaan, ze zijn toch erg aan het concurreren.

Ik heb de Engelse variant wel eens gezien en dan ging een boer ook wel eens een avond uit eten met één vrouw, nog in de logeerweek. Dat vond ik wel een goede opzet.
pi_204542455
quote:

[..]

Wat vind je van mij?
Heb je al gevoelens?

Ik voel nog geen vonkje.

Ja, daar heb je wat aan.
Er moet toch ook wat gebeuren om ons te entertainen. oO/

Bovendien heeft Rob zichzelf met zang en dans genoeg bloot gegeven en vinden jullie hem mede daardoor een creep.
pi_204543157
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het is wel zinvol dat ze bij elkaar peilen: kan dit ‘m worden of is het kansloos? En dat willen ze allemaal wel weten voordat de uiteindelijke keuze wordt gemaakt.

Verder leent de situatie zich niet echt voor de andere, persoonlijke gespreksonderwerpen. De tijd is schaars en een-op-eentijd is helemaal lastig te regelen.

Het logeergebeuren staat me daarom ook wel wat tegen. Hoe lief de vrouwen/mannen onderling ook met elkaar omgaan, ze zijn toch erg aan het concurreren.

Ik heb de Engelse variant wel eens gezien en dan ging een boer ook wel eens een avond uit eten met één vrouw, nog in de logeerweek. Dat vond ik wel een goede opzet.
Dat ze komen logeren biedt juist allerlei mogelijkheden om elkaar te leren kennen op andere manieren dan praten, waar veel boeren moeite mee hebben. Het bij elkaar in de buurt zijn en voelen hoe dat is, is dat niet een minstens even belangrijk deel van verkennen of een relatie erin zit? Die metaconversaties vind ik maar slappe substituten.

De aanwezigheid van competitie bemoeilijk het kennismakingsproces misschien wel, maar aan de andere kant is het programma met de huidige opzet behoorlijk succesvol volgens mij.
pi_204543209
Nog zo'n dooddoener: Hoe vind je dat het gaat? Die hoor je vaak in Lang leve de liefde tijdens een ongemakkelijk moment. Nog ongemakkelijker is dan als de ander zegt: Ja, prima, wel gezellig.

Je ziet dat mensen bij zulke vragen ofwel (te) pijnlijk eerlijk zijn, ofwel draaien om de ander te ontzien, ofwel geen idee hebben wat ze moeten zeggen omdat ze geforceerd worden om te reflecteren op een situatie waar ze op dat moment volop in zitten.

Door redacties worden deelnemers aangemoedigd om dit soort vragen te stellen, maar ik denk dat er meer achter zit: deelnemers gedragen zich naar wat ze denken dat er van hen wordt verwacht. Ook als verwachtingen niet worden uitgesproken, kunnen ze gedrag sturen.
pi_204543259
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 23:12 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Maar die blik tussen beiden zag je toch niet op de beelden?
Nee zeker niet, maar dat kan ook aan de situatie liggen met een cameraploeg die in je nek staat te hijgen en met een microfoon onder je kin.

Als ze lekker samen zijn (zonder camera's) kan ik me juist goed voorstellen dat die 2 aan 1 blik naar elkaar genoeg hebben. En ze weten van zichzelf welke vragen ze ongemakkelijk vinden, dus die stellen ze dan niet of op een andere manier aan de ander, waardoor die niet dichtklapt.
pi_204543319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat ze komen logeren biedt juist allerlei mogelijkheden om elkaar te leren kennen op andere manieren dan praten, waar veel boeren moeite mee hebben. Het bij elkaar in de buurt zijn en voelen hoe dat is, is dat niet een minstens even belangrijk deel van verkennen of een relatie erin zit? Die metaconversaties vind ik maar slappe substituten.

De aanwezigheid van competitie bemoeilijk het kennismakingsproces misschien wel, maar aan de andere kant is het programma met de huidige opzet behoorlijk succesvol volgens mij.
Definieer succesvol. Waarschijnlijk levert het programma maar 1 of 2 duurzame matches op.
  Moderator/colorchick dinsdag 26 april 2022 @ 10:58:55 #131
382129 crew  Donna
pi_204543328
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:57 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Definieer succesvol. Waarschijnlijk levert het programma maar 1 of 2 duurzame matches op.
Dit seizoen bedoel je? Want er zijn al behoorlijk veel duurzame matches ontstaan in de afgelopen jaren.
pi_204543334
quote:

[..]
Ik zou zeggen: hoeveel stellen er ontstaan en na een jaar nog bij elkaar zijn. De termijn is wat arbitrair, natuurlijk.
pi_204543353
Voor de statistieken: "Al meer dan zeventien jaar helpt Boer zoekt vrouw boeren aan de liefde, en met succes. Sinds 2004 zijn 103 boeren gevolgd in hun zoektocht naar de liefde en hebben 85 van hen een vaste relatie. Deze boeren hebben inmiddels voor heel wat nageslacht gezorgd: maar liefst 95 kinderen zijn er geboren." bron
  Vis een optie? dinsdag 26 april 2022 @ 11:34:11 #134
70532 loveli
N
pi_204543566
Door de opzet met voorselectie is het zo succesvol. Het is geen blind date, er is al interesse van beide kanten als ze elkaar op de speeddate treffen. De briefschrijvers bouwen het zelf ook op, ze kijken de filmpjes nog eens en dat voedt het extra. Op de dagdate vallen degenen af die qua interactie niet matchen en het enige wat BZV nog hoeft te doen is het registreren.

De enige misser dit jaar is de selectie van Rob.
crap in = crap out
  Moderator/colorchick dinsdag 26 april 2022 @ 11:41:13 #135
382129 crew  Donna
pi_204543619
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:34 schreef loveli het volgende:
Door de opzet met voorselectie is het zo succesvol. Het is geen blind date, er is al interesse van beide kanten als ze elkaar op de speeddate treffen. De briefschrijvers bouwen het zelf ook op, ze kijken de filmpjes nog eens en dat voedt het extra. Op de dagdate vallen degenen af die qua interactie niet matchen en het enige wat BZV nog hoeft te doen is het registreren.

pi_204543628
Hans die continu in tranen lijkt uit te barsten, tranen van geluk O+
Annette past heel goed bij hem, want zij geeft de juiste hoeveelheid tegengas door haar Rotterdamse (?) roots, pit en humor.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204543638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Hans die continu in tranen lijkt uit te barsten, tranen van geluk O+
Annette past heel goed bij hem, want zij geeft de juiste hoeveelheid tegengas door haar Rotterdamse (?) roots, pit en humor.
En ze is zo lief en begripvol en vrolijk! Ik vind het een leuke vrouw.
pi_204543644
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:34 schreef loveli het volgende:

_O-

Nee joh, Rob had ik niet willen missen! De selectie van Janine is hooguit een misser.
  dinsdag 26 april 2022 @ 11:46:17 #139
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204543667
Ik mis Gerben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204543696
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja mee eens en zijn kinderen zagen dat ook direct.
  Vis een optie? dinsdag 26 april 2022 @ 11:48:55 #141
70532 loveli
N
pi_204543700
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
_O-

Nee joh, Rob had ik niet willen missen! De selectie van Janine is hooguit een misser.
Zo'n beetje alle boerinnen hebben wat meer tijd nodig dan de gemiddelde boer, heb ik het idee.
crap in = crap out
pi_204543747
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Zo'n beetje alle boerinnen hebben wat meer tijd nodig dan de gemiddelde boer, heb ik het idee.
Janine lijkt me behoorlijk beschadigd en intens bang te zijn de verkeerde keuze te maken. Ze zou voor die Sander moeten gaan voor de balans. Hij heeft super veel begrip in zich en is totaal geen hork die haar rugzakje niet zou snappen/accepteren. Christiaan is geen rots in de branding voor haar.
  Vis een optie? dinsdag 26 april 2022 @ 12:01:48 #143
70532 loveli
N
pi_204543819
Janine heeft meer bier nodig :@
crap in = crap out
pi_204543821
quote:

[..]
quote:
"Sinds 2004 zijn 103 boeren gevolgd in hun zoektocht naar de liefde en hebben 85 van hen een vaste relatie. Deze boeren hebben inmiddels voor heel wat nageslacht gezorgd: maar liefst 90 kinderen zijn er geboren."
https://kro-ncrv.nl/yvon-(...)-90-spruiten-special
edit: oh spuit 11.
pi_204543834
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Steffi niet, maar die deed elkaar leren kennen ook meer op de manier zoals Claudia het beschrijft.
pi_204543975
quote:
Ja, ze tellen ook de relaties mee van kandidaten die buiten het programma na deelname zijn ontstaan
pi_204543983
Ja deelname aan BZV is inderdaad vaak het zaadje dat op een later moment tot een relatie leidt.
pi_204544302
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zeker! Ook niet zeuren over dat hij per ongeluk Dinie tegen haar zei. Kan gebeuren. Hoeveel vrouwen zouden daar niet een hele heisa van maken...
pi_204544305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis Gerben.
Kun je leuk volgen nog op de website met zijn dates.
  dinsdag 26 april 2022 @ 12:56:21 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204544390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Kun je leuk volgen nog op de website met zijn dates.
Ja, die 3de chick past denk ik wel het best bij hem. Die tweede vond ik net wat teveel uit zijn league.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204544585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zeker! Ook niet zeuren over dat hij per ongeluk Dinie tegen haar zei. Kan gebeuren. Hoeveel vrouwen zouden daar niet een hele heisa van maken...
Inderdaad zeg. :')
pi_204544639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Inderdaad zeg. :')
Mijn vriend heeft mij wel eens per ongeluk “mama” genoemd :')
pi_204581055
Ik zie Evert toch ook wel echt naar Nans trekken. Zou misschien ook de verstandigste keuze voor hem zijn. Zoals ze liepen te schurken buiten, dat heb ik hem met Maud nog niet zien doen.

Janine: die arme Christiaan is helemaal op van de zenuwen. Ben benieuwd of hij als ze alleen zouden zijn wel een beetje uit zijn schulp zou kruipen. Sander lijkt me echt een leuke vlotte kerel, en ik zou het hem ook wel echt gunnen.

Rob: gaat niks worden. Na de citytrip zien we dat ze met elkaar naar bed zijn geweest en dat ze toch niet goed bij elkaar passen.

Jouke: ik weet niet of dat echt iets gaat worden. Ik geef ze nog wel een kans.

Hans: die oudjes zijn wel lekker ongecompliceerd als het op de liefde aankomt. Wil Dinie niet? Dan geven we toch Dinie, eh Annie, eh Annette de kans? Die Annette is echt wel een lieve vrouw. Ik hoop dat het echt iets leuks wordt tussen die twee!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204581099
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:29 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zie Evert toch ook wel echt naar Nans trekken. Zou misschien ook de verstandigste keuze voor hem zijn. Zoals ze liepen te schurken buiten, dat heb ik hem met Maud nog niet zien doen.

Janine: die arme Christiaan is helemaal op van de zenuwen. Ben benieuwd of hij als ze alleen zouden zijn wel een beetje uit zijn schulp zou kruipen. Sander lijkt me echt een leuke vlotte kerel, en ik zou het hem ook wel echt gunnen.

Rob: gaat niks worden. Na de citytrip zien we dat ze met elkaar naar bed zijn geweest en dat ze toch niet goed bij elkaar passen.

Jouke: ik weet niet of dat echt iets gaat worden. Ik geef ze nog wel een kans.

Hans: die oudjes zijn wel lekker ongecompliceerd als het op de liefde aankomt. Wil Dinie niet? Dan geven we toch Dinie, eh Annie, eh Annette de kans? Die Annette is echt wel een lieve vrouw. Ik hoop dat het echt iets leuks wordt tussen die twee!
Mooi moment ja......van Dinie via Annie naar Annette _O-

Verder denk ik ook dat je behoorlijk gelijk zal krijgen :Y
pi_204595645
Vanavond weer
pi_204596284
Zag ik in een voorstukje nou echt nog Janine en Christiaan samen praten, waarbij Janine vlak voor het keuzemoment nog hoopte “meer van hem te zien”? Lijkt me sterk dat je een uur voor het uitspreken van je keuze nog iets in iemand gaat zien waardoor je keuze ineens anders wordt.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:25:18 #157
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_204601730
:W
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 1 mei 2022 @ 20:25:56 #158
76042 4EverBlackEyed
Boem is ho.
pi_204601736
We zitten er weer klaar voor!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_204601737
  zondag 1 mei 2022 @ 20:26:34 #160
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_204601750
Hallo.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:26:41 #161
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204601752
Ik denk dat Janine het niet weet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:27:15 #162
76042 4EverBlackEyed
Boem is ho.
pi_204601755
Oeh, even de ondertiteling aanzetten :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_204601758
Gezellige bende _O-
pi_204601760
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Joh, echt? :o

:P
pi_204601761
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Zag idd alweer zo'n teaser waarin ze het niet wist https://fb.watch/cKiW1jWeVL/
pi_204601762
Nog een dag gratis arbeidskrachten in Limburg. :7
pi_204601775
Neem ze gewoon allebei joh, zeker in deze tijden waarin er bijna geen personeel te vinden is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:28:41 #168
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204601777
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204601779
Ik snap dit werkelijk waar niet. Je weet toch wel wat je voelt?
  zondag 1 mei 2022 @ 20:28:59 #170
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_204601780
Ze gaan beiden naar huis denk ik. ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_204601781
Erachter stoe e
  zondag 1 mei 2022 @ 20:29:09 #172
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204601783
Chris, is echt niks.
Mens, snap het nou.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:29:20 #173
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204601786
Ik weiger te geloven dat ze beide even leuk vindt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:29:21 #174
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204601787
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Neem ze gewoon allebei joh, zeker in deze tijden waarin er bijna geen personeel te vinden is.
één als man en de ander als friend with benefits :Y
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:29:24 #175
482080 AgnesGru
pi_204601788
Chris is (te) gesloten, Sander is (te) druk |:)
pi_204601789
Komt echt niks uit
  zondag 1 mei 2022 @ 20:29:28 #177
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_204601790
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Oekraïners zat nu.
pi_204601793
Bhest gesloethuuu
  zondag 1 mei 2022 @ 20:29:36 #179
76042 4EverBlackEyed
Boem is ho.
pi_204601794
Janine doet volgens haarzelf heel erg haar best.
Heb het nog niet echt gezien, dus misschien buiten de draaiende camera's
pi_204601795
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
Chris is (te) gesloten, Sander is (te) druk |:)
en zij is te saai
  zondag 1 mei 2022 @ 20:29:48 #181
487704 InstortendeSter
BrullendKanon
pi_204601798
Heerlijk boers om dit commentaar pas te leveren enkele minuten voor het keuzemoment.
pi_204601801
Wat een dooie die Chris. Kies Sander!
  zondag 1 mei 2022 @ 20:30:00 #183
14505 OProg
A Life in Music
pi_204601802
Op deze manier wil je toch geen relatie beginnen?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_204601805
Wat is dit voor gesprek joh?
pi_204601809
Chris gaat de diepte in, Ja, Ja
  zondag 1 mei 2022 @ 20:30:18 #186
482080 AgnesGru
pi_204601810
Kies Nans!
pi_204601811
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weiger te geloven dat ze beide even leuk vindt.
In de teaser zegt ze dat ze zich meer aangetrokken voelt tot één van de twee, maar dat ze twijfelt of de rest van het gevoel nog wel komt.

Snap het dilemma niet, want dat geldt ook voor die met minder aantrekkingskracht op dat moment.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:30:38 #188
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204601817
Die Chris werkt niet als autoverkoper.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:30:59 #189
487704 InstortendeSter
BrullendKanon
pi_204601824
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Janine doet volgens haarzelf heel erg haar best.
Heb het nog niet echt gezien, dus misschien buiten de draaiende camera's
Misschien is dit gewoon wel Janine op haar best.
pi_204601825
Sander is te druk… jezus. Als dat al druk is. Ik ben een introvert persoon maar kom op zeg… Christiaan is gewoon een saaie vent. Goeie vent, maar saai.
pi_204601826
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef RamboDirk het volgende:
Die Chris werkt niet als autoverkoper.
Wel een prima boerenknecht.
  zondag 1 mei 2022 @ 20:31:27 #192
76042 4EverBlackEyed
Boem is ho.
pi_204601835
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]
Misschien is dit gewoon wel Janine op haar best.
Auwwww :')
  zondag 1 mei 2022 @ 20:31:28 #193
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204601836
Je leert elkaar kennen met oppervlakkige gesprekken

Boer Evert
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204601837
De vrouwen van Evert willen vooral op een boerderij wonen en zijn begeleider wel zijn.
pi_204601839
Nans, Janine: allebei op zoek naar de extra lagen. Soms is het ook.gewoon wat het is.
pi_204601840
Maudgodin
pi_204601844
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:31 schreef Astro_boy het volgende:
Sander is te druk… jezus. Als dat al druk is. Ik ben een introvert persoon maar kom op zeg… Christiaan is gewoon een saaie vent. Goeie vent, maar saai.
Precies wat mijn vrouw net roept
pi_204601848
Whahah ‘hij heeft dingen laten zien’
  zondag 1 mei 2022 @ 20:31:56 #199
482080 AgnesGru
pi_204601851
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:31 schreef Astro_boy het volgende:
Ja, als Sander net zoals Maud was, dan had ze een punt. Maar nu?
pi_204601869
Maud en Evert dat past toch totaal niet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')