Er moet toch ook wat gebeuren om ons te entertainen.quote:Op maandag 25 april 2022 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je verleden, je wereldbeeld, muziek en literatuur, politiek, anekdotes. Er is zoveel waar je over kunt praten waardoor je elkaar beter leert kennen, maar in datingprogramma's hoor je steevast:
Wat vind je van mij?
Heb je al gevoelens?
En daarop hoor je dan weer platitudes als:
Ik vind je leuk en spontaan.
Ik voel nog geen vonkje.
Ja, daar heb je wat aan.
Dat ze komen logeren biedt juist allerlei mogelijkheden om elkaar te leren kennen op andere manieren dan praten, waar veel boeren moeite mee hebben. Het bij elkaar in de buurt zijn en voelen hoe dat is, is dat niet een minstens even belangrijk deel van verkennen of een relatie erin zit? Die metaconversaties vind ik maar slappe substituten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is wel zinvol dat ze bij elkaar peilen: kan dit ‘m worden of is het kansloos? En dat willen ze allemaal wel weten voordat de uiteindelijke keuze wordt gemaakt.
Verder leent de situatie zich niet echt voor de andere, persoonlijke gespreksonderwerpen. De tijd is schaars en een-op-eentijd is helemaal lastig te regelen.
Het logeergebeuren staat me daarom ook wel wat tegen. Hoe lief de vrouwen/mannen onderling ook met elkaar omgaan, ze zijn toch erg aan het concurreren.
Ik heb de Engelse variant wel eens gezien en dan ging een boer ook wel eens een avond uit eten met één vrouw, nog in de logeerweek. Dat vond ik wel een goede opzet.
Nee zeker niet, maar dat kan ook aan de situatie liggen met een cameraploeg die in je nek staat te hijgen en met een microfoon onder je kin.quote:Op maandag 25 april 2022 23:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar die blik tussen beiden zag je toch niet op de beelden?
Definieer succesvol. Waarschijnlijk levert het programma maar 1 of 2 duurzame matches op.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ze komen logeren biedt juist allerlei mogelijkheden om elkaar te leren kennen op andere manieren dan praten, waar veel boeren moeite mee hebben. Het bij elkaar in de buurt zijn en voelen hoe dat is, is dat niet een minstens even belangrijk deel van verkennen of een relatie erin zit? Die metaconversaties vind ik maar slappe substituten.
De aanwezigheid van competitie bemoeilijk het kennismakingsproces misschien wel, maar aan de andere kant is het programma met de huidige opzet behoorlijk succesvol volgens mij.
Dit seizoen bedoel je? Want er zijn al behoorlijk veel duurzame matches ontstaan in de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:57 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Definieer succesvol. Waarschijnlijk levert het programma maar 1 of 2 duurzame matches op.
Ik zou zeggen: hoeveel stellen er ontstaan en na een jaar nog bij elkaar zijn. De termijn is wat arbitrair, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:57 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Definieer succesvol. Waarschijnlijk levert het programma maar 1 of 2 duurzame matches op.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:34 schreef loveli het volgende:
Door de opzet met voorselectie is het zo succesvol. Het is geen blind date, er is al interesse van beide kanten als ze elkaar op de speeddate treffen. De briefschrijvers bouwen het zelf ook op, ze kijken de filmpjes nog eens en dat voedt het extra. Op de dagdate vallen degenen af die qua interactie niet matchen en het enige wat BZV nog hoeft te doen is het registreren.
De enige misser dit jaar is de selectie van Rob.
En ze is zo lief en begripvol en vrolijk! Ik vind het een leuke vrouw.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Hans die continu in tranen lijkt uit te barsten, tranen van geluk![]()
Annette past heel goed bij hem, want zij geeft de juiste hoeveelheid tegengas door haar Rotterdamse (?) roots, pit en humor.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:34 schreef loveli het volgende:
De enige misser dit jaar is de selectie van Rob.
Ja mee eens en zijn kinderen zagen dat ook direct.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ze is zo lief en begripvol en vrolijk! Ik vind het een leuke vrouw.
Zo'n beetje alle boerinnen hebben wat meer tijd nodig dan de gemiddelde boer, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Nee joh, Rob had ik niet willen missen! De selectie van Janine is hooguit een misser.
Janine lijkt me behoorlijk beschadigd en intens bang te zijn de verkeerde keuze te maken. Ze zou voor die Sander moeten gaan voor de balans. Hij heeft super veel begrip in zich en is totaal geen hork die haar rugzakje niet zou snappen/accepteren. Christiaan is geen rots in de branding voor haar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle boerinnen hebben wat meer tijd nodig dan de gemiddelde boer, heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:57 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
https://kro-ncrv.nl/yvon-(...)-90-spruiten-specialquote:"Sinds 2004 zijn 103 boeren gevolgd in hun zoektocht naar de liefde en hebben 85 van hen een vaste relatie. Deze boeren hebben inmiddels voor heel wat nageslacht gezorgd: maar liefst 90 kinderen zijn er geboren."
Steffi niet, maar die deed elkaar leren kennen ook meer op de manier zoals Claudia het beschrijft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle boerinnen hebben wat meer tijd nodig dan de gemiddelde boer, heb ik het idee.
Ja, ze tellen ook de relaties mee van kandidaten die buiten het programma na deelname zijn ontstaanquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
https://kro-ncrv.nl/yvon-(...)-90-spruiten-special
edit: oh spuit 11.
Zeker! Ook niet zeuren over dat hij per ongeluk Dinie tegen haar zei. Kan gebeuren. Hoeveel vrouwen zouden daar niet een hele heisa van maken...quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ze is zo lief en begripvol en vrolijk! Ik vind het een leuke vrouw.
Ja, die 3de chick past denk ik wel het best bij hem. Die tweede vond ik net wat teveel uit zijn league.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kun je leuk volgen nog op de website met zijn dates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |