Oekraïners zat nu.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Neem ze gewoon allebei joh, zeker in deze tijden waarin er bijna geen personeel te vinden is.
en zij is te saaiquote:Op zondag 1 mei 2022 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
Chris is (te) gesloten, Sander is (te) druk
In de teaser zegt ze dat ze zich meer aangetrokken voelt tot één van de twee, maar dat ze twijfelt of de rest van het gevoel nog wel komt.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weiger te geloven dat ze beide even leuk vindt.
Misschien is dit gewoon wel Janine op haar best.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Janine doet volgens haarzelf heel erg haar best.
Heb het nog niet echt gezien, dus misschien buiten de draaiende camera's
Auwwwwquote:Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Misschien is dit gewoon wel Janine op haar best.
Precies wat mijn vrouw net roeptquote:Op zondag 1 mei 2022 20:31 schreef Astro_boy het volgende:
Sander is te druk… jezus. Als dat al druk is. Ik ben een introvert persoon maar kom op zeg… Christiaan is gewoon een saaie vent. Goeie vent, maar saai.
Ja, als Sander net zoals Maud was, dan had ze een punt. Maar nu?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:31 schreef Astro_boy het volgende:
Sander is te druk… jezus. Als dat al druk is. Ik ben een introvert persoon maar kom op zeg… Christiaan is gewoon een saaie vent. Goeie vent, maar saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |