Het geeft wel te denken...quote:Op maandag 22 april 2024 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klopt. Geen Vlaams geluid te horen. En terecht! Alleen stukjes Geike, Eva de Roovere en Pommelien te horen met hun samenwerkingen
Eefje moet het wederom doen met aandacht in de bijbehorende tv-quiz, maar niet in de lijst zelf.quote:Op maandag 22 april 2024 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
We kunnen langzaam concluderen dat het bij dit soort lijsten eigen niet te doen is om vrije keuzes in de lijst te krijgen he?
Is dat bekend, ja?quote:Op maandag 22 april 2024 11:33 schreef Tussle266 het volgende:
Ha, de AI-anthem.
Klein Orkest is trouwens ook de nieuwe nummer 1 waar Bartje zo over door het lint gaat.
Het was vorige week ook de nummer 1 van de 80's bij R5 en het was vorig jaar de nummer 2 in deze lijst. Ik zie niet snel iets anders er voorbij steken.quote:
Ahja, R5 ja..er stond me al iets bij van Over de muur op 1 maar kon me geen persbericht herinneren over de 500quote:Op maandag 22 april 2024 11:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het was vorige week ook de nummer 1 van de 80's bij R5 en het was vorig jaar de nummer 2 in deze lijst. Ik zie niet snel iets anders er voorbij steken.
En over Eefje gesproken, de vergelijkbare sound van Froukje doet het ook niet super in deze lijst vergeleken met de Top 2000. Ik Wil Dansen staat tussen nummers die veel lager staan in de T2K of zoals Intimiteit niet eens in de Extra 500 staan.quote:Op maandag 22 april 2024 09:17 schreef Cassa95 het volgende:
Ruthless Queen op 12, was 18 vorig jaar dus valt reuze mee. Starlight Dancer wel op 205. Schudden 'maar' op 443.
Top 10 bestaat uit, met daarvoor de positie van vorig jaar:
01 Radar Love
02 Over De Muur
03 Roller Coaster
04 Soldier On
05 Saturday Night
06 Avond
07 Stil In Mij
08 Oceaan
11 Door De Wind
16 Iedereen Is Van De Wereld
Ik zie vlug gekeken weinig 'geks' in de lijst, geen Bankzitters, Kris Kross Amsterdam of Kraantje Pappie bijv. Wel Hermes House Band op 320. Uit 2024 komen er al 5 binnen: Claude met Ecoutez Moi, Di-rect met My Blood en Sphinx, Douwe Bob met Nothing To Lose en natuurlijk Joost zijn Europapa
Waarom door t lintje? Is bartje smartlap t er niet mee eens?quote:Op maandag 22 april 2024 11:33 schreef Tussle266 het volgende:
Ha, de AI-anthem.
Klein Orkest is trouwens ook de nieuwe nummer 1 waar Bartje zo over door het lint gaat.
Misschien de quiz-bonusquote:Op maandag 22 april 2024 11:45 schreef Tussle266 het volgende:
Vreemd dat UDS dit jaar ineens zo populair is.
Denk t ook niet hoor, er was een vraag over DJ DNA. Lijkt me wat karig.quote:Op maandag 22 april 2024 11:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat verklaart, ik had die quiz niet gezien.
Zou kunnen toch. Het is sowieso in dit soort lijstjes ook wel afhankelijk van wie er wel en niet stemmen, maar alles 80 plekjes hoger is wel veel dus daar moet wel iets meer achter steken.quote:Op maandag 22 april 2024 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk t ook niet hoor, er was een vraag over DJ DNA. Lijkt me wat karig.
Maar deze inferieure versie staat er dan wel weer inquote:Op maandag 22 april 2024 10:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft belachelijk dat de nr 167 uit de Top 2000 uit deze lijst geweerd wordt.
Ik zit altijd te wachten tot Paul de Leeuw komt, maar dat is Une belle histoirequote:Op maandag 22 april 2024 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar deze inferieure versie staat er dan wel weer in
Logisch, die hebben hun eigen koning.quote:Op maandag 22 april 2024 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Over 100% NL gesproken. Alle Belgen zijn na het sluiten van de stembus gecensureerd volgens mij he?
Edit: Bij Radio 2 bedoel ik.
Dat is juist het hele punt waar we het vorige week dus over hadden. Dat maakt het niet minder vreemd dat heel de keuzelijst volgestort was ermee en geeneen het gehaald zou hebben.quote:Op maandag 22 april 2024 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Logisch, die hebben hun eigen koning.
'België' van Het Goede Doel is genoeg aandacht voor ze in deze lijst...
Terecht voortschrijdend inzicht bij de NPO kennelijk...quote:Op maandag 22 april 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is juist het hele punt waar we het vorige week dus over hadden. Dat maakt het niet minder vreemd dat heel de keuzelijst volgestort was ermee en geeneen het gehaald zou hebben.
Julie, July, Jullie?quote:Op maandag 22 april 2024 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Echte Forum-artiest, dus jullie zijn fan neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |