Doekoe zonder keuzelijst zo hoog? Schudden begrijp ik nog wel.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:33 schreef Tussle266 het volgende:
De tent gaat bijna dicht: ik zeg Kayak top 10, rijmende Def twee keer op vrijdagmiddag en de verlosser uit Friesland ergens daartussenin.
Goed punt, dat zal wel niet dan.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:18 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Doekoe zonder keuzelijst zo hoog? Schudden begrijp ik nog wel.
Wat betreft dat eerste hoop ik vooral op Starlight Dancer op een mooie plek
Van 18 naar 10 of 9 met een bonusje is niet zo ver in dit soort lijstjes.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo groot is/was max werner nou toch ook weer niet?
Oh, die was helemaal verdwenen uit mijn geheugen. En nu weer terug dusquote:
Prachtnummer, zit het ook weer regelmatig te luisteren nuquote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die was helemaal verdwenen uit mijn geheugen. En nu weer terug dus
Dat is niet fair voor dat nummer.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die was helemaal verdwenen uit mijn geheugen. En nu weer terug dus
Op de valreep toch nog tijd om te stemmen. Welke Eefje nummers moet ik op stemmen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Inmiddels toch zo'n 20 stemmen voor Eefje bij elkaar geronseld. Tis vast niet genoeg, maar toch. Meer ken ik niet doen.
Iig De Paradequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de valreep toch nog tijd om te stemmen. Welke Eefje nummers moet ik op stemmen?
Ja mexi dat schiet dus weer niet op he.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheef, Bitterzoet en Stilstand gestemd.
De Parade!quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de valreep toch nog tijd om te stemmen. Welke Eefje nummers moet ik op stemmen?
Wie?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:52 schreef Tussle266 het volgende:
Toch wel zin in hoor. Met een beetje mazzel staat Zoe Tauran erin. Dan vallen die andere 499 platen sowieso mee, ongeacht welke het zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheef, Bitterzoet en Stilstand gestemd.
Heb op De Parade en Bitterzoet gestemdquote:
Dat is precies haar probleem. Heel veel goede nummers (inwisselbaar als je het negatief benadert) en geen hits.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben haar helaas vergeten voor de Koninklijke 500, dus help me herinneren dat ik het goedmaak met Eefje de Visser voor de Top 2000
Haar mooiste nummers vind ik overigens Storm en Startschot, dus ik moet me nog wel even beraden of ik met een stemactie meedoe, en zo ja, welke
Nederlandstalige zangeres met roots in de hiphopwereld en dus nauwelijks support van Radio 2. Dan maakt het niet uit dat je nu pure popnummers maakt, Radio 2 zal vrijwel niks om je geven. Kan het me niet voorstellen dat Therapie (of Monster / Adrenaline / Alles Op Gevoel) in de lijst staat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:52 schreef Tussle266 het volgende:
Toch wel zin in hoor. Met een beetje mazzel staat Zoe Tauran erin. Dan vallen die andere 499 platen sowieso mee, ongeacht welke het zijn.
Ik denk het ook niet, maar ik vond het gewoon grappig dat zij wel op de keuzelijst stond. Anderzijds zijn Therapie en Monster pure waterboarding voor de oren, dus er zullen vast veel mensen zijn die het mooi vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:58 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Nederlandstalige zangeres met roots in de hiphopwereld en dus nauwelijks support van Radio 2. Dan maakt het niet uit dat je nu pure popnummers maakt, Radio 2 zal vrijwel niks om je geven. Kan het me niet voorstellen dat Therapie (of Monster / Adrenaline / Alles Op Gevoel) in de lijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |