Dat dacht ik eerst ook, maar hoe denk je dat het met de leeftijdsspreiding zit? Zou die ongeveer gelijk zijn?quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn wel meer opvallende verschillen met de laatste lijst der lijsten, maar de notering van Noodgeval doet vermoeden dat-ie in week 53 niet meer zo belachelijk hoog staat.
naakt ingezongen, zo te lezenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:13 schreef Tussle266 het volgende:
Een plaat van Golden Earring, daar reken je ook niet op natuurlijk.
Geen idee, hoeveel Bankzitters-nummers staan in deze lijst?quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar hoe denk je dat het met de leeftijdsspreiding zit? Zou die ongeveer gelijk zijn?
Ik bedoel maar. Volgens mij is dat voor die envelopjeslikkers ook wel enig belang straks aan het eind van het jaar. Ik was allang blij dat ze allemaal een beetje uit ge-meau't waren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee, hoeveel Bankzitters-nummers staan in deze lijst?
quote:Op maandag 24 april 2023 09:59 schreef Cassa95 het volgende:
Dat Heb Jij Gedaan zakt idd van 107 naar 174. In de top 10 staan wel:Het regent zonnestralen staat niet in jouw spoiler als top10-nummer. Dus Laat me wellicht niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf vooral jammer dat wat oudere muziek van Partner of The Shoes (vorig jaar wel) uit mijn stemlijst het niet hebben gehaald. Met Pastorale (6 naar 43), Het Dorp (7 naar 34) of Testament (27 naar 66) gaat bijna alles uit de jaren 60 sterk bergafwaarts.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Volgende keer even bellen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:18 schreef Tussle266 het volgende:
De ouders van mijn beste vriend uit mijn jeugd waren grote Frank-hooligans. Die vriend gelooft nu dat de aarde bestuurd wordt door marsmannetjes en dat ik in het complot zit. Dat maakt ‘iedereen is de weg kwijt’ en ‘ga die wereld uit’ wel ff een heel ander verhaal.
Tot zover de persoonlijke noot voor dit jaar.
Laat me in de originele versie staat er dan helemaal niet in. Wel in de (veel mindere) versie met Alderliefste & Liesbeth Listquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het regent zonnestralen staat niet in jouw spoiler als top10-nummer. Dus Laat me wellicht niet?
Ja, dat is wel triest. Zelfde geldt voor 'Toen ik je zag'. Die staat er wel in van Guus Meeuwis en niet van Hero.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat me in de originele versie staat er dan helemaal niet in. Wel in de (veel mindere) versie met Alderliefste & Liesbeth List
Allebei op gestemd (de originelen) dus aan mij heeft het niet gelegen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel triest. Zelfde geldt voor 'Toen ik je zag'. Die staat er wel in van Guus Meeuwis en niet van Hero.
Stemplaatje Sammy dondert ook maar even vanaf plekje 210 uit de lijstquote:Op maandag 22 april 2024 10:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft belachelijk dat de nr 167 uit de Top 2000 uit deze lijst geweerd wordt.
Wel meer ruimte om omhoog te kijken dan.quote:Op maandag 22 april 2024 10:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stemplaatje Sammy dondert ook maar even vanaf plekje 210 uit de lijst
Wel de enige die er vorig jaar niet in stond, dus de rest zal wel allemaal op vrijdag komen dan.quote:Op maandag 22 april 2024 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig wel meteen de laatste keer Borsatan voor vandaag
De beste van dit uur. Zegt ook wel iets over het uurquote:
Dát vind ik nou eens een leuke dodenbonus!quote:Op maandag 22 april 2024 10:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Krijg nou tieten, Def Rhymz staat erin! Plek 443.
Over 100% NL gesproken. Alle Belgen zijn na het sluiten van de stembus gecensureerd volgens mij he?quote:Op maandag 22 april 2024 11:13 schreef Cassa95 het volgende:
Je kunt ook naar 100%NL zappen, waar ze de Vorstelijke 500 uitzenden. Daar staat Roxy Dekker tenminste 3x in en Jan Smit 10x.
Klopt. Geen Vlaams geluid te horen. En terecht! Alleen stukjes Geike, Eva de Roovere en Pommelien te horen met hun samenwerkingenquote:Op maandag 22 april 2024 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Over 100% NL gesproken. Alle Belgen zijn na het sluiten van de stembus gecensureerd volgens mij he?
Edit: Bij Radio 2 bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |