SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
PEC heeft gewonnen vanavond en zetten daardoor een goede stap richting handhaving.quote:
Hierna wel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:44 schreef MadMaster het volgende:
En ja hoor, weer een favoriet van mij…
Melting draait speciaal voor jou een Ajax-liedje...quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:44 schreef MadMaster het volgende:
En ja hoor, weer een favoriet van mij…
Dit was al gepland voordat Mad het topic in kwam.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting draait speciaal voor jou een Ajax-liedje...
Ah jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
PEC heeft gewonnen vanavond en zetten daardoor een goede stap richting handhaving.
Tsja, maar die uitvoerende…quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting draait speciaal voor jou een Ajax-liedje...
Dat zegt mij niksquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Dit is toch ook door Leila K gecovered in de 90s?
Je bent in de war met The Presidents of the USAquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Dit is toch ook door Leila K gecovered in de 90s?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bent in de war met The Presidents of the USA
Ik vind het in het begin even leuk, maar tegen de tijd dat we in the middle of the road zijn gaat het me al enorm vervelen.quote:
Best wel.quote:Op zondag 24 april 2022 00:10 schreef livelink het volgende:
Over werkelozen had onze gids wel een uitgesproken mening trouwens
En hij was fan van Corry…quote:Op zondag 24 april 2022 00:10 schreef livelink het volgende:
Over werkelozen had onze gids wel een uitgesproken mening trouwens
Dat vond ik ook. En dan niet Corry Fee.quote:
Ja, dat was een ding dat zeker was.quote:
Dan waren de batterijen alweer leeg geweest.quote:Op zondag 24 april 2022 00:17 schreef brother52 het volgende:
Het keyboard had toch mee gemoeten bij de rondleiding. Elke keer dat hij over Corry begon een liedje spelen.
Ik geen Corry-liedje.quote:Op zondag 24 april 2022 00:17 schreef brother52 het volgende:
Het keyboard had toch mee gemoeten bij de rondleiding. Elke keer dat hij over Corry begon een liedje spelen.
Jij kent deze toch wel:quote:
Goede avond/nacht.quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 00:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent deze toch wel:
Europe - Corrie!
quote:Op zondag 24 april 2022 00:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent deze toch wel:
Europe - Corrie!
quote:Op zondag 24 april 2022 00:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ik beschouw deze corriespondentie als niet verzonden.
Ja, net thuis, nog heel gezellig met Mad en Mw MM bloemencorso gekeken in Haarlemquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 00:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ik beschouw deze corriespondentie als niet verzonden.
We zagen een overdadig uitgedoste auto, ja.quote:Op zondag 24 april 2022 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, net thuis, nog heel gezellig met Mad en Mw MM bloemencorso gekeken in Haarlem
Wij konden ook nog genieten van de bloemengeur!quote:Op zondag 24 april 2022 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
We zagen een overdadig uitgedoste auto, ja.
Ja, dat geeft wel een meerwaarde. En ook nog lekker gegeten ergens?quote:Op zondag 24 april 2022 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
Wij konden ook nog genieten van de bloemengeur!
Hyacintaria…quote:Op zondag 24 april 2022 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
Wij konden ook nog genieten van de bloemengeur!
Zeker, Mw MM had voor overheerlijke broodjes gezorgdquote:Op zondag 24 april 2022 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat geeft wel een meerwaarde. En ook nog lekker gegeten ergens?
quote:
Gisteren wel.quote:Op zondag 24 april 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die hadden we vandaag nog niet gehad.
Van wie is dat nummer dan?quote:Op zondag 24 april 2022 00:24 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een wat bozere versie.
Ik hed hem zelf verkeerd gedaan vandaagquote:Op zondag 24 april 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, dat was met de wijsvingers volgens mij.quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 00:25 schreef livelink het volgende:
In deze versie klinkt het wat plichtmatig. Als je dit zingt moet je het wel met overtuiging doen. Ik keur dit af.
Of is de smiley dan verkeerd?quote:Op zondag 24 april 2022 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hed hem zelf verkeerd gedaan vandaag
quote:Op zondag 24 april 2022 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Van wie is dat nummer dan?
[ afbeelding ]
daar ga ik eens over nadenkenquote:
Volgens mij is er wel een kort gesprekje over gevoerd...quote:Op zondag 24 april 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
een van de wagens van het bloemencorso was van omroep Max en achterop de wagen stond vermeld wat een lidmaatschap moest kosten.quote:
Nee, wel nog van BNN geloof ik. Ooit tientjeslid van geworden en vergeet dat telkens op te zeggen.quote:
Sinds die samen gingen met de VARA en in hun mails heel erg begonnen te drammen over diversiteit en zo heb ik die er uit gegooid…quote:Op zondag 24 april 2022 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, wel nog van BNN geloof ik. Ooit tientjeslid van geworden en vergeet dat telkens op te zeggen.
Goedemorgen Raf. Nog een beetje geslapen?quote:
Precies dat.quote:Op zondag 24 april 2022 08:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf. Nog een beetje geslapen?
ach ja het is zoals het is, maar leuk is anders, bik ik al oxazepam, paracetamol en Quetiapine voor ik mandje opzoek, Donderdag bij de huisarts ook daar maar weer een keer over "zeuren".quote:
Zeuren? Vuist op tafel slaan en zeggen dat je het gewoon niet trekt op deze manier!quote:Op zondag 24 april 2022 08:52 schreef Rafeiro het volgende:
, Donderdag bij de huisarts ook daar maar weer een keer over "zeuren".
Doet mij ook maar een bakkie van het zwarte goud.quote:Op zondag 24 april 2022 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Zeuren? Vuist op tafel slaan en zeggen dat je het gewoon niet trekt op deze manier!
engoedemorgen
* just me geeft Raf een kop versgemalen koffiequote:Op zondag 24 april 2022 08:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doet mij ook maar een bakkie van het zwarte goud.
Oeh deftigquote:Op zondag 24 april 2022 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
* just me geeft Raf een kop versgemalen koffie
quote:
Je had gisteren dan ook een erg volle dagquote:Op zondag 24 april 2022 10:32 schreef just me het volgende:
Ik heb een luie dag vandaag, een hele luie dag
maar zeker de moeite waardquote:Op zondag 24 april 2022 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je had gisteren dan ook een erg volle dag
quote:
Je hebt het nog zo maar druk met die kabouters.quote:Op zondag 24 april 2022 19:25 schreef just me het volgende:
Morgen met Merel en de kabouters naar het Rijksmuseum Boerhaave, dinsdag naar Space Expo in Noordwijk, vandaag toch maar een Museumjaarkaart aangeschaft
ik blijf in bewegingquote:Op zondag 24 april 2022 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het nog zo maar druk met die kabouters.
Dat zeker.quote:Op zondag 24 april 2022 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik blijf in beweging![]()
en fijn dat ik dit allemaal kan doen!
Vanmiddag lekker gefietst maar wat een wind stond erquote:
Hier heeft het niet echt gewaaid. Wel best fris nog.quote:Op zondag 24 april 2022 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker gefietst maar wat een wind stond er
je hebt gisteren genoeg kilometers gemaakt hoorquote:Op zondag 24 april 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier heeft het niet echt gewaaid. Wel best fris nog.
Vandaag niets uitgevoerd.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 24 april 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt gisteren genoeg kilometers gemaakt hoor
Wereld van verschil.quote:Op zondag 24 april 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
en kijk eens hoe je er nu voor staat in vergelijking met 'n jaar geleden !!
Lief van jequote:Op zondag 24 april 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Morgenvroeg met mijn vader naar het ziekenhuis.
Hij kan zelf nog niet zover rijden. Dus neem ik maar een paar uurtjes vrij.
quote:
Jij zag er helemaal anders uit met die 20 kg verschilquote:
Afgelopen zomer was er ook al iets van 8 kilo af hoor, het ergste heb je niet gezien een jaar geleden met alle zomerkleding te kleinquote:Op zondag 24 april 2022 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Jij zag er helemaal anders uit met die 20 kg verschil![]()
![]()
Zeker, ik zag iemand aankomen en dacht 'Dat is 'm niet', maar dat was 'm dus wel…quote:Op zondag 24 april 2022 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Jij zag er helemaal anders uit met die 20 kg verschil![]()
![]()
Ik hoef niet alles te zien hè, alleen dit was echt super om te zienquote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Afgelopen zomer was er ook al iets van 8 kilo af hoor, het ergste heb je niet gezien een jaar geleden met alle zomerkleding te klein
Maak je ook nog tijd om wat energie voor jezelf te sparen!quote:Op zondag 24 april 2022 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
De vakantie gaan we maar gebruiken voor passessies, opruimen en kledingjacht, denk ik
Jawel, en de vakantie is pas volgende week. Eigenlijk wilden we een paar dagen op vakantie gaan, maar dat gaat ‘m toch even niet worden, we gaan in de zomervakantie dan hopelijk wel een paar dagen naar Duitsland. Woensdag afspraak voor de keuken en verder op zoek naar vloerenlegger en schilder, ik schrok me dood van de eerste offertequote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Maak je ook nog tijd om wat energie voor jezelf te sparen!
Ja, volgens mij is alles veel en veel duurder geworden, ben blij dat ik mijn offerte al getekend heb en dan zie ik wel wanneer het uitgevoerd gaat worden.quote:Op zondag 24 april 2022 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, en de vakantie is pas volgende week. Eigenlijk wilden we een paar dagen op vakantie gaan, maar dat gaat ‘m toch even niet worden, we gaan in de zomervakantie dan hopelijk wel een paar dagen naar Duitsland. Woensdag afspraak voor de keuken en verder op zoek naar vloerenlegger en schilder, ik schrok me dood van de eerste offerte
Goedemorgen livelink.quote:
Daar neem ik mijn hoed voor afquote:Op zondag 24 april 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Een whiskyvriend uit Kiev, Oekraïne, die zelf regelmatig bottelingen uitbrengt voor zijn restaurant daar heeft dit weekend in Limburg a/d Lahn, waar het grootste whiskyfestival van Europa weer was dit weekend, 2 bottelingen uitgebracht, waarvan de opbrengst naar de legertroepen gaat.
Ik vind het een eer dat ik 2 flessen van hem mag afnemen en ook zo weer een steentje kan bijdragen aan de idiote situatie daar…
Mooi gebaarquote:Op zondag 24 april 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Een whiskyvriend uit Kiev, Oekraïne, die zelf regelmatig bottelingen uitbrengt voor zijn restaurant daar heeft dit weekend in Limburg a/d Lahn, waar het grootste whiskyfestival van Europa weer was dit weekend, 2 bottelingen uitgebracht, waarvan de opbrengst naar de legertroepen gaat.
Ik vind het een eer dat ik 2 flessen van hem mag afnemen en ook zo weer een steentje kan bijdragen aan de idiote situatie daar…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pa komt hier een uur heen tuffen om me naar de huisarts te brengen.quote:Hihi, moest van jullie vragen, huhu. Soms, heel soms luister ik dan wel.
heel goedquote:Op maandag 25 april 2022 10:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pa komt hier een uur heen tuffen om me naar de huisarts te brengen.
En voor een paar bakken koffie
Heb je je lijstje met vragen klaar?quote:Op maandag 25 april 2022 10:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pa komt hier een uur heen tuffen om me naar de huisarts te brengen.
En voor een paar bakken koffie
In grote lijnen.quote:
Ik prik nu de kat en heb zelf ook wel even geprikt hoor. Is een apparaat dat gewoon voor mensen en dieren gelijk is en genoeg naalden. Ik zat op 7 geloof ik. Ik snap de nieuwsgierigheid wel hoor.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef Rafeiro het volgende:
Haha zorghulp vroeg net of ze haar suiker even mocht prikken, zij zat op 6,5.
Maar dus keurig netjes en ik heb nog een paar honderd van die speldjes![]()
De vraag verbaasde me wel, maar soit. Pief paf prik en ding in de klein chemisch afval bak.
Zelf wel weer 18+ dus 6 eenheden.
18+ heeft ook wel weer wat, haha. DMJF oid.
Onder de 10 doe ik er weinig mee.quote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik prik nu de kat en heb zelf ook wel even geprikt hoor. Is een apparaat dat gewoon voor mensen en dieren gelijk is en genoeg naalden. Ik zat op 7 geloof ik. Ik snap de nieuwsgierigheid wel hoor.
Wat doe je met de uitslagen? Bel je die door ergens? Of is eens in de zoveel tijd naar de huisarts voldoende?
Ik bel de uitslagen van de kat wel braaf door naar de dierenarts.
En tussen de 10 en de 20? Daar zit nog een behoorlijk deel tussen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Onder de 10 doe ik er weinig mee.
20+ (2x) of 25+ is contact met huisarts/diabetesverpleegkundige.
Insuline spuiten.quote:Op maandag 25 april 2022 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
En tussen de 10 en de 20? Daar zit nog een behoorlijk deel tussen.
https://travel-dealz.eu/d(...)d-the-world-businessquote:Op maandag 25 april 2022 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
Tutututuduuuuuu
Leuk berichtje van mijn overheid.
Te weinig uitkering ontvangen maar krijg nu bijna ¤4000 nabetaald.
Huppel de huppel de hup.
Stuiter de stuiter.
quote:Op maandag 25 april 2022 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
Tutututuduuuuuu
Leuk berichtje van mijn overheid.
Te weinig uitkering ontvangen maar krijg nu bijna ¤4000 nabetaald.
Huppel de huppel de hup.
Stuiter de stuiter.
Als het goed is wel, ook al ca 200 per maand meer, ik ga me rijk voelen haha.quote:Op maandag 25 april 2022 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, da’s een mooi bericht. En vanaf nu krijg je wel maandelijks het juiste bedrag?
Waarom niet gewoon alle drie in een korte vakantie?quote:Op maandag 25 april 2022 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
Scandinavië staat stiekem wel op mijn bucketlist. Dus die zou ik in theorie af kunnen gaan vinken.
Alleen welk land kies je dan voor
Noorse fjorden, Zweedse muggen, Deense geen idee watquote:Op maandag 25 april 2022 19:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon alle drie in een korte vakantie?
Vliegen valt best mee. Oslo, Stockholm of Kopenhagen zijn vaak zat tickets voor te vinden onder de 200 euro. Trein is over het algemeen een stuk duurder dan vliegen...quote:Op maandag 25 april 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
De reis naar Scandinavië is al duur. Met de trein naar Denemarken is misschien betaalbaar?
Je zal gelijk hebben. De laatste keer dat ik keek zat ik nog gebonden aan de schoolvakanties en vond ik het erg duur.quote:Op maandag 25 april 2022 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vliegen valt best mee. Oslo, Stockholm of Kopenhagen zijn vaak zat tickets voor te vinden onder de 200 euro. Trein is over het algemeen een stuk duurder dan vliegen...
Maar misschien is interrail een optie?
Je hoeft geen business class te vliegen, hè…quote:Op maandag 25 april 2022 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Laatste keer dat ik keek was het ¤800, 200 ia nog wel te doen
Met de trein valt best mee. Retourtje Kopenhagen is er voor rond ¤100 al.quote:Op maandag 25 april 2022 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vliegen valt best mee. Oslo, Stockholm of Kopenhagen zijn vaak zat tickets voor te vinden onder de 200 euro. Trein is over het algemeen een stuk duurder dan vliegen...
Maar misschien is interrail een optie?
Wel 10,5 uur tuffen.quote:Op maandag 25 april 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met de trein valt best mee. Retourtje Kopenhagen is er voor rond ¤100 al.
Is die niet al eens op TV geweest?quote:Op maandag 25 april 2022 22:34 schreef brother52 het volgende:
Mocht iemand nog van plan zijn om de film Mindhunters te gaan kijken omdat het deels is opgenomen in en rond gebouw A van Radio Kootwijk bespaar je de moeite.
Tenzij je echt wil weten wat er achter die deur bij de trap midden in de grote zaal zit…
Niet?!quote:Op maandag 25 april 2022 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft geen business class te vliegen, hè…
Geen idee, ik kijk bijna geen films meer op tv.quote:Op maandag 25 april 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die niet al eens op TV geweest?
Net even de trailer bekeken en het komt me bekend voor…
quote:Bezorgtijd: vandaag tussen 14:15 en 16:45
Gisteren beroerd, vandaag gelukkig wel goed. Weekje vrij. Nu bezig om nieuwe muziek te luisteren, want dat is er dit weekend (en gisteren) niet van gekomen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:40 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hallo DJ11.
Kan beter, kon slechter.
Hoe is het bij jou?
Ah kijk is aan, geniet van je vrije dagenquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gisteren beroerd, vandaag gelukkig wel goed. Weekje vrij. Nu bezig om nieuwe muziek te luisteren, want dat is er dit weekend (en gisteren) niet van gekomen.
Het is op zich gewoon leuk om te doen, hoewel het soms weleens een forse kluif is. Gelukkig word je er gaandeweg steeds handiger in.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah kijk is aan, geniet van je vrije dagen.
Vind het wel ergens "knap" dat je dat zo bij kunt blijven houden, wekelijks zoveel verschillende muziek.
Zolang je het leuk blijft vinden is lijkt mij ook een voornaam iets.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is op zich gewoon leuk om te doen, hoewel het soms weleens een forse kluif is. Gelukkig word je er gaandeweg steeds handiger in.
Wat ben jij aan het doen?
Beterquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zolang je het leuk blijft vinden is lijkt mij ook een voornaam iets.
Ik ben net klaar met mijn werkdag, dus was aan het afschakelen. Alleen bij storingen kan ik nu nog opgeroepen worden.
Niet echt, tussen 08:00-08:30.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BeterJe begint 's ochtends nogal vroeg, denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar druk, morgen ook nog koningsdag, kleedjesmarkten afstruinen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:26 schreef just me het volgende:
Gisteren naar het Boerhaavemuseum geweest en het Rijksmuseum van Oudheden en vandaag naar Space Expo
Ik was aangenaam verrast hoe de kabouters zich zo geamuseerd hadden en ook echt dingen wisten![]()
Nu even rust en vanavond een bespreking op Concordia.
Morgen zien ze me niet in de stad, ik ga lekker thuis zitten
Vooraf-tracks zo rond 19:08 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:15 uur: DJ11 - King's Night
De Tompoucen zijn afgelopen zaterdag al besteld en betaald, morgen alleen nog maar ophalen bij de banketbakker, waar het er qua drukte dan uitziet als een rij voor een net geopend buffet…quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oranje tompouce erbij, kroontje op je hoofd en maar zwaaien vanaf je stoel bij de eettafel
Ik ben voorlopig nog niet thuis. Veel vertraging in Utrecht. Daar beginnen de festiviteiten al.quote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog niet thuis. Veel vertraging in Utrecht. Daar beginnen de festiviteiten al.
Ook goed opletten dat naden van sokken (of zelfs vouwen van niet goed zittende sokken) geen wondjes veroorzaken. Of dat je voeten open gaan door wrijving door natte zweetvoeten in je sokken/schoenenquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:46 schreef Rafeiro het volgende:
Thuiszorg mevrouw vond de schoenen wel prima, haha.
Dat is in iedergeval 1 like
Liever heb je ze niet nodig, maar mits enige klik, kan je ook wel goed met ze beppen even.
Een andere zei laatst "jezus, je lijkt wel een vrouw, zoveel schoenen als je hebt"
Oké ik heb ook meer dan 10 paar. Maar deze om gezondheidsredenen
Wow, wat knapquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag de stuurpen van mijn e-bike vervangen. Er zat speling in wat ik niet door het aandraaien van bouten kon fixen en dat irriteerde me.
Daarom maar deze 'draak' aangeschaft en alle onderdelen en kabels losgekoppeld en van het stuur gehaald, de oude stuurpen verwijderd, handvatten ook maar meteen vervangen voor gel versies en uiteindelijk alles weer in elkaar gezet. Heel veel verstopte boutjes tegengekomen, maar alles is nu weer als vanouds, zonder speling.![]()
Verder dan een fietsband plakken was ik nog nooit gekomen, dus weer wat geleerd…
[ afbeelding ]
Ik doe het je niet na...quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag de stuurpen van mijn e-bike vervangen. Er zat speling in wat ik niet door het aandraaien van bouten kon fixen en dat irriteerde me.
Daarom maar deze 'draak' aangeschaft en alle onderdelen en kabels losgekoppeld en van het stuur gehaald, de oude stuurpen verwijderd, handvatten ook maar meteen vervangen voor gel versies en uiteindelijk alles weer in elkaar gezet. Heel veel verstopte boutjes tegengekomen, maar alles is nu weer als vanouds, zonder speling.![]()
Verder dan een fietsband plakken was ik nog nooit gekomen, dus weer wat geleerd…
[ afbeelding ]
Daar ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 26 april 2022 18:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog niet thuis. Veel vertraging in Utrecht. Daar beginnen de festiviteiten al.
Wij luisteren meequote:Op dinsdag 26 april 2022 18:46 schreef DJ11 het volgende:
Anders begin ik gewoon wat later. Ik maak er 19:15 uur van. Vooraf-tracks rond 19:08 uur.
Welkomquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond![]()
Luister een stukje mee.
Zei daar iemand wortels?quote:
DJ11 keeps the nigt in motion, ja.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is wel elferige muziek, ook dit doet me op een manier aan PSB denken.
PSB is dat een band?quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
PSB staan niet eens klaar voor vanavond. Zelfs niet een gerelateerd iets. Stop de persenquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen, toch?quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb me maar opgegeven voor het clubkampioenschap jeu de boules.
Er moet tenslotte toch iemand laatste worden
Was je nou schieter of plaatser?quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb me maar opgegeven voor het clubkampioenschap jeu de boules.
Er moet tenslotte toch iemand laatste worden
Plaatser met schietambities. Soms gaat het heel goed, en sommige dagen raak ik niets. Maar plaatsen gaat me wel goed afquote:
Absoluut, toernooien zijn altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen, toch?
Ik vind dat schieten zo mega knap.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Plaatser met schietambities. Soms gaatnhet heel goed, en sommige dagen raak ik niets. Maar plaatsen gaat me wel goed af
Klonk a la U2…quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Verderop in deze uitzending: nieuwe muziek van een voormalig Italiaans Songfestival-deelnemer, van de halfzus van een bekende zangeres (die zelf ooit ook een hit had) én... van de langverwachte eerste single van een nieuw album van één van mijn favoriete artiesten. Veel leuks dus.
Nu:Babybird - You're Gorgeous
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:42 schreef DJ11 het volgende:
@:Symphonic: hierna draai ik een cover van een New Order-nummer. Is vorige keer blijven staan; heb 'm even tot vanavond bewaard.
Het is een band uit Liverpoolquote:
Als ik een goeie dag heb schiet ik wel veel weg. Is ook wel een concentratie dingetje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind dat schieten zo mega knap.
Ben/was ook meer van het plaatsen.
Maar 1 knakker die hier mee deed was Nederlands kampioen of iig bijna, maar damn dat is zo knap.
Die gunde je soms echt een punt, hij won toch wel
Ik had het over de band er voor, de Wombats ken ik wel…quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een band uit LiverpoolHun bekendste hit heeft ook al een New Order-link: Let's Dance To Joy Division.
Björk was meestal wat minder uptempo, maar het komt wel ongeveer uit dezelfde tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Doet me aan Blork denken, huhu rare verbanden.
Poeh, hoe verzin je het…quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Gezien de voornaam van MadMaster en het eerste woord van de songtitel, valt alles ineens perfect op z'n plaats...
Welterusten aRdquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog en bedankt voor het draaien DJ11.
Ik ga zo slapen.
Ciao!quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga zo slapen.
Dank voor het luisteren en welterustenquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga zo slapen.
Oeh, dat ziet er gewoon lekker uitquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Koekje erbij?
[ afbeelding ]
Een vriend van mij heeft gisteren met z'n companen van z'n street art clubje dit ding op de muur geplakt…
Hij heeft al een complete show-jingle voor zichzelfquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil gewoon ook een naamjingle van 11…
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil gewoon ook een naamjingle van 11…
Ow, nog nooit gehoord…quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij heeft al een complete show-jingle voor zichzelf
Zou een beetje raar zijn om nu te gaan draaien. Gewoon zorgen dat je erbij bent als Symphonic uitzendtquote:
Ik ga er morgen denk ik wel eentje scoren. Zin in. Verder doe ik niet zo heel veel aan Koningsdag vermoed ik. Niet als het zo kil en koud is als vandaag in ieder geval. Ik had me verheugd op een warme Koningsdag, maar ik heb het de laatste dagen alleen maar koud.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een extra grote voor jou…
[ afbeelding ]
Meestal ben ik er wel bij, maar het begin mis ik soms…quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn om nu te gaan draaien. Gewoon zorgen dat je erbij bent als Symphonic uitzendt
Het is ook best koud ja.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er morgen denk ik wel eentje scoren. Zin in. Verder doe ik niet zo heel veel aan Koningsdag vermoed ik. Niet als het zo kil en koud is als vandaag in ieder geval. Ik had me verheugd op een warme Koningsdag, maar ik heb het de laatste dagen alleen maar koud.
Morgen waarschijnlijk (op de fiets!!) naar Amstelveen, waar we meestal heengaan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er morgen denk ik wel eentje scoren. Zin in. Verder doe ik niet zo heel veel aan Koningsdag vermoed ik. Niet als het zo kil en koud is als vandaag in ieder geval. Ik had me verheugd op een warme Koningsdag, maar ik heb het de laatste dagen alleen maar koud.
Oeh, dan ben ik toch liever buiten in de kouquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is ook best koud ja.
Gelukkig mogen wij morgen binnen zitten in dat grote blauwe gebouw met gele letters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |