Je krijgt van tevoren een papier met wie het slachtoffer is, hoe hij/zij vermoord is en de omstandigheden. En dan een lijstje met verdachten en hun relatie tot het slachtoffer.quote:
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbeiquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik las pas vanochtend dat Jan Rot overleden was
Dit is William,hij dreigde ooit Amalia kapot te snijden.Dat was niet echt slim.quote:
Is dit jouw eerste vakantie Jij hebt ze niet vaak gehad toch, die vakanties?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbei
Hij was bij mij in goede handen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste vakantie Jij hebt ze niet vaak gehad toch, die vakanties?
Ik lig wel vaker onder een steenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbei
Prishaquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar koop je nieuwe ogen dan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Met mn nieuwe ogen niet idd... alhoewel leesbril soms beter is of een zonnebril, maar voor de rest doen ze het prima
Gelukkig dan maar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was bij mij in goede handen.
Ja idd de 1e keer en voortijdig thuisquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt cray crayquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd de 1e keer en voortijdig thuis
Ja dat .. zou anders nu een uurtje rondhuppelenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt cray cray![]()
Weer fijn om thuis te zijn dan, net op tijd voor de F1
Die puntos zijn nog steeds niet bijgeschreven trouwensquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. zou anders nu een uurtje rondhuppelen
Jij je moordavond overleeft dusquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:43 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor hoe is je lezing gegaan? Had je de schildpadden ook meegenomen trouwens?
Ik heb nog meer nummers,ga je mee naar MUZ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah Bram ... weer zo iemand die te vroeg is hhen gegaan
Ik heb het overleefdquote:
En Ilonaquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:43 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor hoe is je lezing gegaan? Had je de schildpadden ook meegenomen trouwens?
Oh dat klinkt echt super gaaf!quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je krijgt van tevoren een papier met wie het slachtoffer is, hoe hij/zij vermoord is en de omstandigheden. En dan een lijstje met verdachten en hun relatie tot het slachtoffer.
Dan gaan ze dat spelen. Je ziet interviews met politie en flashbacks tot aan de moord.
Daarna gaan de lichten aan en krijg je met jouw groepje 3 minuten de tijd om elke verdachte te ondervragen.
Zo probeer je erachter te komen wie de moordenaar is. Je levert je papiertje in met de naam van de moordenaar en het antwoord op extra vragen.
En dan ga je weer zitten, en dan spelen ze dus de moord en zie je hoe het gebeurd is en wie het gedaan heeft.
Echt super leuk.
Ik heb ff genoeg van MUZ.... Dees!!! Kun je mn Spaanse nummertjes topic naar 40+ verhuizen ... ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog meer nummers,ga je mee naar MUZ?
Watskebeurt in MUZquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ff genoeg van MUZ.... Dees!!! Kun je mn Spaanse nummertjes topic naar 40+ verhuizen ... ?
Gaat best. Druk met het huis maar ik ben er bijna.quote:
Ilonaquote:
Je mag geen eerbetoon aan een overleden artiest doen door YT`s te plaatsenquote:
Ja is het ook. Dat ondervragen is ook tricky want ze proberen je af te leiden zodat je 3 minuten om zijn zonder dat je antwoorden op je vragen hebt.quote:
dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag geen eerbetoon aan een overleden artiest doen door YT`s te plaatsen
Oeh das wel een operatie. Bevalt het wel goed nu?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe lenzen inside en op sterkte met sterke cylinders (ik had staar)
Wel apart dat een DJ ons daar op wees.Hij draait ook niet elke plaat helemaal.quote:
Heb je hem ook weer.quote:
Best wel .. geen dikke brilleglazen meerquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oeh das wel een operatie. Bevalt het wel goed nu?
Ik heb een zelfgebrouwen bier met jouw naam erop voor de volgende keerquote:
Nicequote:Op zaterdag 23 april 2022 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een zelfgebrouwen bier met jouw naam erop voor de volgende keer
Slyyyyyyyyyyquote:
Ah goeie,quote:
Oh ... las dat ik ook nog iets te goed krijg van jou ..quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
FritsFruit.quote:
Gemist , maar volg het ook niet echtquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks![]()
Hoe is Priz?
Vannacht half twee derde wedstrd van (eventueel) best of seven Celtics bij Brooklyn. TopshowHeb de eerste 2 matches gezien, echt geweldig spannend!@
Ja er staat al een hele tijd eentje met jouw naam eropquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ... las dat ik ook nog iets te goed krijg van jou ..![]()
Nog even en het is een kratje volquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja er staat al een hele tijd eentje met jouw naam erop
de playoffsquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks![]()
Hoe is Priz?
Vannacht half twee derde wedstrd van (eventueel) best of seven Celtics bij Brooklyn. TopshowHeb de eerste 2 matches gezien, echt geweldig spannend!@
Mag je het er over hebben, of seint dan mad Mastroianni dan gelijk weer Murpstra in, denk je?quote:
Tis hoe je het bekijkt ... en ik bekijk meer dan alleen voetbalquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt de moeite waard. Zit veel meer in basketbal dan in voetbal.
I aim to please, je weetquote:
Hou je niet van zaterdagquote:
mijn cluppiequote:
Ik heet geen Frits.quote:Op zondag 24 april 2022 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mag je het er over hebben, of seint dan mad Mastroianni dan gelijk weer Murpstra in, denk je?![]()
Wil het nog wel ff svp horen v jou of Frits, gaerne in dm samengevat!
Normaal wel, deze was na het middaguur alleen maar klotequote:
Ik heb niets meer gehoord na gisteravond en wat berichten her en der.. vervroegd opgehevenquote:Op zondag 24 april 2022 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mag je het er over hebben, of seint dan mad Mastroianni dan gelijk weer Murpstra in, denk je?![]()
Wil het nog wel ff svp horen v jou of Frits, gaerne in dm samengevat!
Echt spannende potten gezien, nieh normaal joh weetjewelquote:
Owjj...dat is minderquote:Op zondag 24 april 2022 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Normaal wel, deze was na het middaguur alleen maar klote
Is er iemand weggestreept?quote:Op zondag 24 april 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets meer gehoord na gisteravond en wat berichten her en der.. vervroegd opgeheven
Vandaag kun je Arno doen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog meer nummers,ga je mee naar MUZ?
chufiquote:
Nu wel weer maar de sfeer hier thuis was ff een dieptepuntjequote:
Niet fijnquote:Op zondag 24 april 2022 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu wel weer maar de sfeer hier thuis was ff een dieptepuntje
Ik kom daar niet meerquote:
Frits!quote:Op zondag 24 april 2022 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die foto hierboven met die halve liters, zijt gij dat, Johannnn?
wie is Arnoquote:Op zondag 24 april 2022 00:10 schreef BasEnAad het volgende:
Arno-topic is weer open, ik heb geklaagd in FB
I hope so, wil energie krijgen van het weekend ipv andersomquote:Op zondag 24 april 2022 00:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet fijn. Hopelijk brengt de zondag wat meer hoogtepuntjes
Jij ook bedankt nog.quote:Op zondag 24 april 2022 00:10 schreef BasEnAad het volgende:
Arno-topic is weer open, ik heb geklaagd in FB
Hehh? Haha, dat was toch in dit topic, die foto? Of vergis ik me?quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hehh? Haha, dat was toch in dit topic, die foto? Of vergis ik me?
Of heb ik over Johann_Fritzl geträumt?
och echt?quote:
Ja, haha dat wel. Maar toch heb je er niet helegaar de controle over, wat dromen dan ook weer best leuk of soms allejezus scary maaktquote:Op zondag 24 april 2022 00:13 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Kan me wel betere dingen bedenken om over te dromen
Gecondoleerd Piet, ouwe paardenboer.quote:
of soms gewoon zo enorm bizar dat je denk WTF???!quote:Op zondag 24 april 2022 00:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha dat wel. Maar toch heb je er niet helegaar de controle over, wat dromen dan ook weer best leuk of soms allejezus scary maakt
Hoe vaak?quote:Op zondag 24 april 2022 00:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Regelmatig mee in de kroeg gezeten.
zo danquote:Op zondag 24 april 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stond ooit hier .... als grap zogenaamd ... was niet banwaardig genoeg blijkbaar ... Was not amused en nog steeds niet...
Echt wel, holy crapquote:Op zondag 24 april 2022 00:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
of soms gewoon zo enorm bizar dat je denk WTF???!
Wie dan?quote:Op zondag 24 april 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
devomer
stond ooit hier .... als grap zogenaamd ... was niet banwaardig genoeg blijkbaar ... Was not amused en nog steeds niet...
Even tellen, zo'n 2 a 3 keer per jaar gedurende jaar of 15 maakt ongeveer 40 keer zoietsquote:Op zondag 24 april 2022 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe vaak?Want ik heb je zojuist wel gecondoleerd..
Condoleance-waardigquote:Op zondag 24 april 2022 00:21 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Even tellen, zo'n 2 a 3 keer per jaar gedurende jaar of 15 maakt ongeveer 40 keer zoiets
Gecondoleer Pietquote:Op zondag 24 april 2022 00:21 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Even tellen, zo'n 2 a 3 keer per jaar gedurende jaar of 15 maakt ongeveer 40 keer zoiets
oh phewwwww dacht even dat big brother aan het watchen wasquote:
sterkte Piet.quote:Op zondag 24 april 2022 00:21 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat beginnenquote:
Ik ben blij dat ik ze toendertijd hen kunnen saven voordat ze weer waren verdwenenquote:Op zondag 24 april 2022 00:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ikke ook, jammerrrr
Nein, rood, nog beter. NNNNNNN
Kloten.quote:Op zondag 24 april 2022 00:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik schat dat Arno van ongeveer de helft niet veel meer wist.
Hij was vaste klant in die kroeg en deed altijd optreden om zijn bon te verrekenen.quote:Op zondag 24 april 2022 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kloten.
Liet je 'm daardoor ook vaker het bonnetje in de kroeg betalen?
Jij het geluid en dronk mee?quote:Op zondag 24 april 2022 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hij was vaste klant in die kroeg en deed altijd optreden om zijn bon te verrekenen.
quote:Op zondag 24 april 2022 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hij was vaste klant in die kroeg en deed altijd optreden om zijn bon te verrekenen.
Ik was 'm tegen gekomen ergens helemaal in het begin van TC Matic bij een concert in Turnhout na het optreden aan de bar en dat is later voortgezet in Oostende nog jaren lang.quote:
Sly houdt stiekempjes wel van een beetje dramaquote:Op zondag 24 april 2022 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
god god wel wel nodig nodig Sjoefsjoef en een beetje rappppppppp
Een beetjequote:Op zondag 24 april 2022 00:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sly houdt stiekempjes wel van een beetje drama![]()
Dat was je nog niet opgevallen?quote:Op zondag 24 april 2022 00:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
OK ... ik ken hem verder niet zo goed .. wel van hem gehoord, dat wel ...quote:Op zondag 24 april 2022 00:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik was 'm tegen gekomen ergens helemaal in het begin van TC Matic bij een concert in Turnhout na het optreden aan de bar en dat is later voortgezet in Oostende nog jaren lang.
Haha, tuurlijk. Time out by the way. Deze s.c. leest als een boek. Psk niet alles mee, maar lees zeker 50 tot 60 %.quote:Op zondag 24 april 2022 00:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nightyyyyyyyquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 00:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
NightyyyyyyyIk kus je wel, maar het impliceert niets van tongen
Byeee
Slaap lekker
was helaas ...quote:Op zondag 24 april 2022 00:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Yep, daar is hij ook veel bekender.
Echt wel.quote:
Die was ook goed.quote:Op zondag 24 april 2022 00:53 schreef BasEnAad het volgende:
Doet mij ook denken aan Luc de Vos, want Belg, die is er ook niet meer.
Mo's borrelvriendquote:Op zondag 24 april 2022 00:53 schreef BasEnAad het volgende:
Doet mij ook denken aan Luc de Vos, want Belg, die is er ook niet meer.
geloof ik bestquote:Op zondag 24 april 2022 00:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zijn bekendheid leeft daar nog wel een tijd verder
Ja helaas is het niet anders en de details bespaar ikquote:Op zondag 24 april 2022 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke, wordt wel heel treurig verhaal zo.
Mag ik jou nog iets vragen over je oogoperatie?quote:Op zondag 24 april 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas is het niet anders en de details bespaar ik
Ja de straatverlichting was ook al ineens uit hier.quote:Op zondag 24 april 2022 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke, wordt wel heel treurig verhaal zo.
'Ja hoorquote:Op zondag 24 april 2022 01:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mag ik jou nog iets vragen over je oogoperatie?
Ja, maar eerst de oude lens verwijderd en de boel schoongespoeld.. daarna de nieuwe (met correctie) op maat geplaatst.. en dat ook voor het 2e oog een paar week later ,,, Ik zag voor het eerst sinds 50 jaar weer scherp zonder bril of lenzen..quote:Op zondag 24 april 2022 01:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hebben ze een snee gemaakt in het vlies op je oog en daar die lens ingeschoven?
Oh ja dat vertelde je al eensquote:Op zondag 24 april 2022 01:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een keer mijn netvlies verbrand door een werk incident
Geweldig, wat een luxe om geen bril of lenzen meer nodig te hebben.quote:Op zondag 24 april 2022 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar eerst de oude lens verwijderd en de boel schoongespoeld.. daarna de nieuwe (met correctie) op maat geplaatst.. en dat ook voor het 2e oog een paar week later ,,, Ik zag voor het eerst sinds 50 jaar weer scherp zonder bril of lenzen..
'Gewoon ook om weer scherp te zien ,.. door de correctie die toegepast ie ... want ik gad echt afwijkendende ogen,quote:Op zondag 24 april 2022 01:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Geweldig, wat een luxe om geen bril of lenzen meer nodig te hebben.
Ik blijf nog even.quote:Op zondag 24 april 2022 01:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow sorry ik dacht dat je wegging
Daar gaan we hoor, iedereen sjacherijnig.quote:Op zondag 24 april 2022 01:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zonder vlees dan, want dat is niet goed voor de PLANEET!
Zonder vlees branden de kolen ook ..quote:Op zondag 24 april 2022 01:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zonder vlees dan, want dat is niet goed voor de PLANEET!
Ik ben nog steeds blij met mn oogoperatiesquote:Op zondag 24 april 2022 01:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Daar gaan we hoor, iedereen sjacherijnig.
Mooi tochquote:Op zondag 24 april 2022 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met mn oogoperaties
Ik zei maar wat .. anyway it was 5+ beide ogen en een astigmatische afwijking die het erger maakte ... uiteindelijk was het gewoon gratis, dus dat betekend heftigquote:
Erg HEFTIG!quote:Op zondag 24 april 2022 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei maar wat .. anyway it was 5+ beide ogen en een astigmatische afwijking die het erger maakte ... uiteindelijk was het gewoon gratis, dus dat betekend heftig
Ik doe een bakkie meequote:
Wakker worden, Kerst is voorbijquote:
Morguh Chanel, hoe is het met de kleine meid?quote:
MOrguh Aoibhinquote:
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:
Hey Sunsyquote:
a mooi, hoe zoiets pieps nog uit kan groeien tot zoiets groots he.quote:Op zondag 24 april 2022 09:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Eerste kuikentje bij de zeearend
https://www.vogelbescherm(...)jken/hoera-een-pykje
Inmiddels zijn ze allebei uit het ei lees ik.
Ahh wat lief!quote:Op zondag 24 april 2022 09:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Eerste kuikentje bij de zeearend
https://www.vogelbescherm(...)jken/hoera-een-pykje
Inmiddels zijn ze allebei uit het ei lees ik.
Hey Dottekequote:
Goedemorgen Aloa!quote:
Ohhh heerlijk, dat is het enige wat ik in mijn omgeving mis. Het strand! En wandelen is altijd goed. Helemaal met dit weer.quote:Op zondag 24 april 2022 09:21 schreef Deisyy het volgende:
Mooie dag vandaag, dus straks lekker naar het strand voor een flinke wandeling en daarna ergens lunchen.
Dan zijn we dus jaloers op elkaar.quote:Op zondag 24 april 2022 09:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die bij een bos wonen
Jij durft! Het is inderdaad prachtig weer. Wel een frisse wind hier.quote:Op zondag 24 april 2022 09:32 schreef Prisha het volgende:
Het ziet er hier prachtig uit vandaag.
Ik klim straks weer in de bomen. Ben op de helft van het snoeien van de leilinden.
Veel plezier! Heerlijk strandweer inderdaadquote:Op zondag 24 april 2022 09:21 schreef Deisyy het volgende:
Mooie dag vandaag, dus straks lekker naar het strand voor een flinke wandeling en daarna ergens lunchen.
Succes! Niet uit de boom vallenquote:Op zondag 24 april 2022 09:32 schreef Prisha het volgende:
Ik klim straks weer in de bomen. Ben op de helft van het snoeien van de leilinden.
Ja hoor, hier alles goed. Met jou ook?quote:Op zondag 24 april 2022 09:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ahh wat lief!
[..]
Hey Dotteke, alles goed?
[..]
Goedemorgen Aloa!
Hey Deisyy, wandelse. Ik zat net al te kijken ik heb nog een gift for you voucher gekregen twee jaar geleden.quote:Op zondag 24 april 2022 09:21 schreef Deisyy het volgende:
Morguh Domnivoorquote:
Ik doe mijn best. Het is zo enorm hoog. De buurman houdt altijd een beetje een oogje in het zeil als ik ermee bezig ben.quote:
Wat lief van die buurman! Bi hoge bomen kun je lelijk neerkomen, dan is het altijd wel veilig als er iemand in de buurt is.quote:Op zondag 24 april 2022 10:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Het is zo enorm hoog. De buurman houdt altijd een beetje een oogje in het zeil als ik ermee bezig ben.
Heerlijk! Het strand trekt mij ook altijd, lekker wandelen, lunchen en daarna lekker rozig.quote:Op zondag 24 april 2022 09:21 schreef Deisyy het volgende:
Voorzichtig!quote:Op zondag 24 april 2022 09:32 schreef Prisha het volgende:
quote:
Het ging goed, en er werd enthousiast op gereageerdquote:
Nee, die bleven lekker thuis. De vereniging is ook tegen het onnodig vervoeren van schildpadden.quote:Had je de schildpadden ook meegenomen trouwens?
Ik meen dat er daadwerkelijk een Ilona bij wasquote:
Niet helemaal het juiste seizoen daarvoor maar dat komt natuurlijk niet anders uit.quote:Op zondag 24 april 2022 09:32 schreef Prisha het volgende:
Gaaf!quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je krijgt van tevoren een papier met wie het slachtoffer is, hoe hij/zij vermoord is en de omstandigheden. En dan een lijstje met verdachten en hun relatie tot het slachtoffer.
Dan gaan ze dat spelen. Je ziet interviews met politie en flashbacks tot aan de moord.
Daarna gaan de lichten aan en krijg je met jouw groepje 3 minuten de tijd om elke verdachte te ondervragen.
Zo probeer je erachter te komen wie de moordenaar is. Je levert je papiertje in met de naam van de moordenaar en het antwoord op extra vragen.
En dan ga je weer zitten, en dan spelen ze dus de moord en zie je hoe het gebeurd is en wie het gedaan heeft.
Echt super leuk.
Reconstructie van het schip van Willem Barentszquote:
Lekker thuis blijven, afgezien van boodschappen doen..quote:
Ik ben niet echt een zee-persoon. Toch vond ik het best prettig toen ik in oktober aan de Middellandse zee was...quote:
Normaliter doe ik ze begin maart. Maar ja het zat allemaal wat tegen. Het vordert aardig. Nog een paar meter.quote:Op zondag 24 april 2022 10:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet helemaal het juiste seizoen daarvoor maar dat komt natuurlijk niet anders uit.
Succes ermee
Klopt ja. Mooi bootjequote:Op zondag 24 april 2022 11:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Reconstructie van het schip van Willem Barentsz![]()
[ afbeelding ]
Ik mag er graag wandelen.quote:Op zondag 24 april 2022 11:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een zee-persoon. Toch vond ik het best prettig toen ik in oktober aan de Middellandse zee was...
Snap ik.quote:Op zondag 24 april 2022 11:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mag er graag wandelen.![]()
Ook mooi met zonsondergang
Het heeft ook zo zijn nadelen, maar ben wel blij dat ik hier woon.quote:Op zondag 24 april 2022 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik woon in Eindhoven, dus ver van de zee. Misschien dat ik daarom ook niet heel veel met de zee heb...
Je had het slechter kunnen treffenquote:Op zondag 24 april 2022 11:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Het heeft ook zo zijn nadelen, maar ben wel blij dat ik hier woon.
Het bootje is best klein voor zo'n lange en verre reis.quote:
Iddquote:Op zondag 24 april 2022 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je had het slechter kunnen treffen![]()
[ afbeelding ]
Heel klein idd.quote:Op zondag 24 april 2022 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het bootje is best klein voor zo'n lange en verre reis.
Hier was ik 2 weken terug nogquote:Op zondag 24 april 2022 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je had het slechter kunnen treffen![]()
[ afbeelding ]
Ik ga in de hangmat liggen en een boekje lezenquote:
Lekker chillquote:Op zondag 24 april 2022 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga in de hangmat liggen en een boekje lezen
quote:
Nu even weer binnenquote:
Klassieke muziek schijnt te helpen.quote:
Daar werkt hardstyle weer beter.quote:
quote:
Daarmee krijg je @Aoibhin niet uit haar hangmatquote:Op zondag 24 april 2022 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klassieke muziek schijnt te helpen.
Ja, maar zie die maar ergens vandaan te halenquote:Op zondag 24 april 2022 14:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daarmee krijg je @:Aoibhin niet uit haar hangmat![]()
Een regenbui werkt beter.
Tuinslangquote:Op zondag 24 april 2022 14:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar zie die maar ergens vandaan te halen
Hoge tonen...hangen wel bij supermarkten hier buiten. Jongere horen die, maar iets ouderen niet.quote:
Welk boek lees je?quote:Op zondag 24 april 2022 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga in de hangmat liggen en een boekje lezen
Niet mijn boek nat maken!quote:
Ja maar ..quote:Op zondag 24 april 2022 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
en one hour photo is en
thriller met robin williams
Een boek met tips om zelf te schrijvenquote:
@DJMOquote:Op zondag 24 april 2022 14:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik met mijn treinkaartje moet overstappen.
Ik moet in Dordrecht overstappen op een R net trein om naar Gorinchem te reizen.
Heroes Made in Asia
Tip je mij dat boek via dm? Ben nu nieuwsgierig.quote:Op zondag 24 april 2022 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een boek met tips om zelf te schrijvenNon-fictie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |