Je krijgt van tevoren een papier met wie het slachtoffer is, hoe hij/zij vermoord is en de omstandigheden. En dan een lijstje met verdachten en hun relatie tot het slachtoffer.quote:
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbeiquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik las pas vanochtend dat Jan Rot overleden was
Dit is William,hij dreigde ooit Amalia kapot te snijden.Dat was niet echt slim.quote:
Is dit jouw eerste vakantie Jij hebt ze niet vaak gehad toch, die vakanties?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbei
Hij was bij mij in goede handen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste vakantie Jij hebt ze niet vaak gehad toch, die vakanties?
Ik lig wel vaker onder een steenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbei
Prishaquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar koop je nieuwe ogen dan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Met mn nieuwe ogen niet idd... alhoewel leesbril soms beter is of een zonnebril, maar voor de rest doen ze het prima
Gelukkig dan maar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was bij mij in goede handen.
Ja idd de 1e keer en voortijdig thuisquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt cray crayquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd de 1e keer en voortijdig thuis
Ja dat .. zou anders nu een uurtje rondhuppelenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt cray cray![]()
Weer fijn om thuis te zijn dan, net op tijd voor de F1
Die puntos zijn nog steeds niet bijgeschreven trouwensquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. zou anders nu een uurtje rondhuppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |