Je krijgt van tevoren een papier met wie het slachtoffer is, hoe hij/zij vermoord is en de omstandigheden. En dan een lijstje met verdachten en hun relatie tot het slachtoffer.quote:
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbeiquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik las pas vanochtend dat Jan Rot overleden was
Dit is William,hij dreigde ooit Amalia kapot te snijden.Dat was niet echt slim.quote:
Is dit jouw eerste vakantie Jij hebt ze niet vaak gehad toch, die vakanties?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbei
Hij was bij mij in goede handen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste vakantie Jij hebt ze niet vaak gehad toch, die vakanties?
Ik lig wel vaker onder een steenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... Toen was mijn vakantie al haf vorbei
Prishaquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar koop je nieuwe ogen dan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Met mn nieuwe ogen niet idd... alhoewel leesbril soms beter is of een zonnebril, maar voor de rest doen ze het prima
Gelukkig dan maar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was bij mij in goede handen.
Ja idd de 1e keer en voortijdig thuisquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt cray crayquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd de 1e keer en voortijdig thuis
Ja dat .. zou anders nu een uurtje rondhuppelenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt cray cray![]()
Weer fijn om thuis te zijn dan, net op tijd voor de F1
Die puntos zijn nog steeds niet bijgeschreven trouwensquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. zou anders nu een uurtje rondhuppelen
Jij je moordavond overleeft dusquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:43 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor hoe is je lezing gegaan? Had je de schildpadden ook meegenomen trouwens?
Ik heb nog meer nummers,ga je mee naar MUZ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah Bram ... weer zo iemand die te vroeg is hhen gegaan
Ik heb het overleefdquote:
En Ilonaquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:43 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor hoe is je lezing gegaan? Had je de schildpadden ook meegenomen trouwens?
Oh dat klinkt echt super gaaf!quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je krijgt van tevoren een papier met wie het slachtoffer is, hoe hij/zij vermoord is en de omstandigheden. En dan een lijstje met verdachten en hun relatie tot het slachtoffer.
Dan gaan ze dat spelen. Je ziet interviews met politie en flashbacks tot aan de moord.
Daarna gaan de lichten aan en krijg je met jouw groepje 3 minuten de tijd om elke verdachte te ondervragen.
Zo probeer je erachter te komen wie de moordenaar is. Je levert je papiertje in met de naam van de moordenaar en het antwoord op extra vragen.
En dan ga je weer zitten, en dan spelen ze dus de moord en zie je hoe het gebeurd is en wie het gedaan heeft.
Echt super leuk.
Ik heb ff genoeg van MUZ.... Dees!!! Kun je mn Spaanse nummertjes topic naar 40+ verhuizen ... ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog meer nummers,ga je mee naar MUZ?
Watskebeurt in MUZquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ff genoeg van MUZ.... Dees!!! Kun je mn Spaanse nummertjes topic naar 40+ verhuizen ... ?
Gaat best. Druk met het huis maar ik ben er bijna.quote:
Ilonaquote: