abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2022 @ 11:55:47 #176
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204525510
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Phoenix Ghost is niet enkel een grotere versie van de Switchblade 600, het heeft ook een spotter functie om andere drones en artillery van informatie te voorschijn. Er gaan ook honderden Hummingbird microdronesnaar Ukraine.

https://qr.ae/pv2sML
======================================
Quora: AEVEX Aerospace and its Phoenix Ghost.
Do not believe that this is a new drone. It is a year or so old, and two hundred have been made - with thousands more being rapidly assembled. Phoenix Ghost is a bigger Switchblade that is not designed to be recovered. It is designed to transmit multi-target pictures to the user and vector in other Ghosts, switchblades, or even the little hummingbirds which are so secret they do not even have a real name, just a description. A ghost is launched, skunks around recording the location and movement of targets, then when switchblades are launched it points out where the enemy is hiding. If there is time, hummingbirds, which are tiny drones with a four kilo charge carried arrive or are dropped off by heavier drones. Ghost sends them data on individual soldiers, radio sets, cell phones, and the who, using something like facial recognition are estimated to be officers (not by their face, but by how they act). Hummingbirds then go after those officers, radio operators, radar operators, and the like to take out individual soldiers or equipment.

The reason I mention this is that Javelin may be hard to keep supplying in quantity, but five thousand drones are heading to Ukraine, two thousand of them tiny switchblades and hummingbird desired to swarm attack Russian battalion battle groups, which the Russian army does not have any sort of defense against - most of their air defense assumes they will be fighting large jets.
De volgende stap is drone satellites , die per 100 gelanceerd worden met een space X raket
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204525513
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 11:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Toch blijven dat gewoon incidentele excessen die teveel aandacht krijgen van de media. Waardoor de indruk wordt gewekt alsof alles en iedereen continue bezig is met de woke cultuur en dat dit norm is. Terwijl dit in de praktijk natuurlijk reuze meevalt.
Sowieso wordt die polarisatie in een behoorlijke mate opgestookt door Russische botnetwerken: https://www.theguardian.c(...)ocial-media-facebook
pi_204525663
Kijk, dit vind ik een interessant artikel. Hoe andere landen buiten Rusland en het Westen naar de oorlog in Oekrane kijken.

https://nos.nl/artikel/24(...)e-oorlog-in-oekraine
pi_204525709
In vele Oostbloklanden is homoseksualiteit niet geaccepteerd,
Dacht dat het hier om de oorlog Rusland Oekrane ging.
pi_204525725
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:13 schreef Jojoke het volgende:
Kijk, dit vind ik een interessant artikel. Hoe andere landen buiten Rusland en het Westen naar de oorlog in Oekrane kijken.

https://nos.nl/artikel/24(...)e-oorlog-in-oekraine
zo zie je maar weer hoe dom het het conservatief nationalisme in het westen is geweest door Afrika tegen te werken, door banden de breken ipv van op te bouwen. Dit heeft rusland dus beter beter gedaan. echter hebben ze wel vooral dictators geholpen, maar dan nog.

Echt weg met ons bij nationalisten in het westen.
  zondag 24 april 2022 @ 12:29:10 #181
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204525804
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:53 schreef J.B. het volgende:

[..]
Joh, dat is nogal een open deur aangezien ze wapens nodig hebben die ze vandaag al kunnen gebruiken :P Ze zullen ongetwijfeld liever F-35s (ze hebben overigens om F-16s en F-15s gevraagd) en Patriots hebben maar in deze fase zullen ze de voorkeur geven aan wapens die ze zonder training kunnen inzetten.
En hoe realistisch is het dat er F-35s aan India zouden geleverd worden?

India is van plan S-400 systemen aan te kopen. Wat kan het Westen daar tegenover stellen, de veel duurdere Patriots? Zelfs Polen twijfelde wegens de kostprijs (10.5 miljard $ voor vier systemen).

India heeft meer dan 250 Su-30 MKi jets, en ruim 1200 T-90 tanks. Die allemaal vervangen door Westerse wapens zou veel te veel kosten. En India moet Rusland te vriend houden, ze weten dat Westerse landen hun beste systemen niet aan Pakistan zullen leveren, maar Rusland kan dat wel doen.
are we infinite or am I alone
  zondag 24 april 2022 @ 12:30:21 #182
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204525814
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Phoenix Ghost is niet enkel een grotere versie van de Switchblade 600, het heeft ook een spotter functie om andere drones en artillery van informatie te voorschijn. Er gaan ook honderden Hummingbird microdrones naar Ukraine.

Quora: AEVEX Aerospace and its Phoenix Ghost.
Do not believe that this is a new drone. It is a year or so old, and two hundred have been made - with thousands more being rapidly assembled. Phoenix Ghost is a bigger Switchblade that is not designed to be recovered. It is designed to transmit multi-target pictures to the user and vector in other Ghosts, switchblades, or even the little hummingbirds which are so secret they do not even have a real name, just a description. A ghost is launched, skunks around recording the location and movement of targets, then when switchblades are launched it points out where the enemy is hiding. If there is time, hummingbirds, which are tiny drones with a four kilo charge carried arrive or are dropped off by heavier drones. Ghost sends them data on individual soldiers, radio sets, cell phones, and the who, using something like facial recognition are estimated to be officers (not by their face, but by how they act). Hummingbirds then go after those officers, radio operators, radar operators, and the like to take out individual soldiers or equipment.

The reason I mention this is that Javelin may be hard to keep supplying in quantity, but five thousand drones are heading to Ukraine, two thousand of them tiny switchblades and hummingbird desired to swarm attack Russian battalion battle groups, which the Russian army does not have any sort of defense against - most of their air defense assumes they will be fighting large jets.
Begun, the clone drone wars has.

Dit is idd pas het begin. In de toekomst heb je gewoon honderden drones die via een centrale AI als een zwerm over het slagveld gaan. Massa geproduceerd of zelfs direct uit een soort 3D printer.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 24 april 2022 @ 12:31:33 #183
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204525818
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:19 schreef quirina het volgende:
In vele Oostbloklanden is homoseksualiteit niet geaccepteerd,
Dacht dat het hier om de oorlog Rusland Oekrane ging.
Klopt, het is dan ook volstrekt onzinnig om seksuele voorkeuren als onderdeel van de discussie te maken zoals sommigen proberen. Zelensky en de zijnen verdacht maken want….

Sowieso is al die bullshit over “ja maar Oekrane is ook geen paradijs” en “ja maar Oekrane dit Oekrane dat” volstrekt onzinnig en volkomen ongerelateerd aan deze oorlog. Er is nul relatie tussen binnenlandse Oekranse aangelegenheden en de Russische invasie. Deze invasie is 1 grote Russische oorlogsmisdaad zonder enig geldig excuus.
  Moderator zondag 24 april 2022 @ 12:34:59 #184
236264 crew  capricia
pi_204525835
De Chinezen kopen echt van alles op. Dat gaat echt nog wel een dingetje worden.

twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 24 april 2022 @ 12:52:30 #185
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_204525949
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat de “seksuele voorkeur is een keuze”, de “het is niet erg dat je homo, lesbo, trafo bent, wanneer je verder je bek maar houdt en stil in een hoekje gaat zitten” brigade eigenlijk wel begrijpt waarom Putain ingrijpt in Oekrane. Al die nazi Oekranse woke homo gender propaganda moet nodig gestopt worden!

Misschien moeten we leden van de LGBTQ gemeenschap een speciaal teken geven en een speciaal stempel in hun identiteitsbewijs. Dan kunnen we ze in de gaten houden en zijn we al voorbereid wanneer Putain komt.

Want ja, seksuele voorkeuren, de mate van homo-acceptatie, berhaupt de wereld in “normaal” en “afwijkend” verdelen en dat dan ook nog vermengen met de Oekrane oorlog is onvervalst nazisme vrienden. Moeilijker is het niet.
Niemand heeft hier iets tegen homo's en transgenders.

Maar die woke generatie daar heb ik wel wat tegen, vandaag hier in Rotterdam liepen er 2.

2 meiden van een jaar of 20, hand in hand, de een droeg een t-shirte waar de regenboog vlag opstond, had zeer kort haar, en ook nog groen geverfd, de ander had een piercing door haar neus, en extreem make up rond haar ogen, fel paars en blauw.

Dat is de generatie die volledig gehersenspoeld is mede door de NPO en programma's zoals First dates.

In Oost Europa zitten ze niet op dit soort toestanden te wachten, al dat non-binaire gedoe is een hype letterlijk gekopieerd uit de Verenigde Staten, en via de USA / UK hier naartoe gewaaid.

Daar hebben mijn mede fokkers, en ik wel iets tegen.. Omdat dit net zoals het radicaal islamisme een bedreiging is voor de rechtstaat en ons voorbestaan zoals we nu leven.
  zondag 24 april 2022 @ 12:54:15 #186
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204525969
quote:
Ik vind dat commentaar eronder wel boeiend, dat dat allemaal niet mag omdat dat systeem gemaakt is om mijnen op te ruimen... Ja, en een ATGM is gemaakt om mee op tanks te schieten en niet op een paar Russen met een winkelwagen, een AT mijn is gemaakt om te tanks uit te schakelen en niet voor IFV's... etc. etc... Een Iskander dat gebouw injagen is dan weer niet erg ofzo? Als het een legitiem militair doel is maakt het geen flikker uit wat voor wapen je er tegenaan plakt.

Wat verwachten die lui op Reddit?
  zondag 24 april 2022 @ 12:54:50 #187
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_204525972
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 12:34 schreef capricia het volgende:
De Chinezen kopen echt van alles op. Dat gaat echt nog wel een dingetje worden.

[ twitter ]
Beetje hyena gedrag.

China laat wel zien dat zij niet in staat zijn om de een leidende mogendheid te worden in de wereld.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 24 april 2022 @ 13:10:01 #188
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204526050
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:29 schreef crystal_meth het volgende:

India is van plan S-400 systemen aan te kopen. Wat kan het Westen daar tegenover stellen, de veel duurdere Patriots?
India heeft toch een samenwerkingverband met Israel? Ze bouwen samen *kuch Israel doet het meeste/belangrijkste werk* de super geavanceerde Barak 8 en Israel heeft ook de David Sling en Arrow 3 in de aanbieding.

https://en.wikipedia.org/wiki/Barak_8
https://en.wikipedia.org/wiki/David%27s_Sling
https://en.wikipedia.org/wiki/Arrow_3
pi_204526061
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Maar die woke generatie daar heb ik wel wat tegen, vandaag hier in Rotterdam liepen er 2.

2 meiden van een jaar of 20, hand in hand, de een droeg een t-shirte waar de regenboog vlag opstond, had zeer kort haar, en ook nog groen geverfd, de ander had een piercing door haar neus, en extreem make up rond haar ogen, fel paars en blauw.

Dat is de generatie die volledig gehersenspoeld is mede door de NPO en programma's zoals First dates.

In Oost Europa zitten ze niet op dit soort toestanden te wachten, al dat non-binaire gedoe is een hype letterlijk gekopieerd uit de Verenigde Staten, en via de USA / UK hier naartoe gewaaid.

Daar hebben mijn mede fokkers, en ik wel iets tegen.. Omdat dit net zoals het radicaal islamisme een bedreiging is voor de rechtstaat en ons voorbestaan zoals we nu leven.
Hoe raakt het jou in hemelsnaam als er twee vrouwen hand in hand door de stad lopen? :+ Laat ze lekker.

Ik neem mensen sowieso niet heel serieus als ze hun posts beginnen met ''niks mis met homoseksualiteit hoor'' als ik daaronder nog wat zinnen zie staan. Dan komt het eigenlijk altijd neer op ''mar''. Als je het echt oke zou vinden dan zou je je echt niet zo storen aan twee vrouwen die hand in hand in de stad lopen. Inclusief details van hun uiterlijk en alles.

Off-topic ja, excuses, maar dit soort posts geven me altijd een beetje een :') uitdrukking.

Wat betreft Oekrane: Ik ben een homoseksuele man en laat ik het zo zeggen: in veel Oost Europese landen zou ik nou niet bepaald snel comfortabel naar toe gaan. Oekrane geldt hetzelfde voor. Wel mooi als ze hun houding daar ook echt oprecht willen veranderen natuurlijk.
  Moderator zondag 24 april 2022 @ 13:12:13 #190
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204526062
quote:

[..]

Wacht even,
quote:
Zijn een bedreiging voor onze rechtstaat? Hoe dan? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 24 april 2022 @ 13:12:43 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204526068
quote:

[..]

Een bedreiging voor de rechtsstaat en ons voortbestaan?! _O- _O- _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 24 april 2022 @ 13:17:11 #192
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204526088
quote:

[..]

Het is me toch wat meid!

Maar goed dat je de jaren '80 niet mee hebt gemaakt, dat zou je tere zieltje niet aankunnen...

Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 april 2022 @ 13:18:04 #193
284411 crew  heywoodu
pi_204526096
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Een bedreiging voor de rechtsstaat en ons voortbestaan?! _O- _O- _O-
Ja, met hun groene haar en neuspiercing :(
  zondag 24 april 2022 @ 13:21:01 #194
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204526124
De Westerse wapenindustrie is opgestart. Productie van wapens en mre zit in een stroomversnelling, supply chains om Ukraine te voorzien worden gebouwd, gepensioneerde generaals worden aangesteld om te coordineren hoe en welke wapens uit de US army voorraad aan Ukraine geleverd kunnen worden.

En loopholes worden gebruikt om goederen zoals kogelwerende vesten te leveren die normaal een langdurige goedkeuringsproces door moeten.

Biden has also started to call on retired Generals to develop a full-blown training and supply chain to Ukraine, and attaching it to an industry group to look at how US stockpiles of military goods can be shipped and handed over to Ukraine.
================================
Then add the rest of NATO. French, UK, Polish, Turkish, and factories in Sweden and Switzerland are each ramping up production of their own Javelin-type missiles. Older generation missiles are being provided as parts to Ukraine to see if they can do anything with them. The thing that should worry Russia is that NATO is moving from surging equipment to Ukraine to building a long term supply system to send everything it can. MRE manufacturers are ramping up productions and every other ration is heading for Ukraine - which can be seen by companies like Orifom Wornick, Sopako, Arpol, Jompisa, and even Linghang which was a shocker, have began making a steady flow of MRE meals to Ukraine.

So the main point is, missiles are arriving, but the NATO supply chain is moving far past just Javelins and most of the nations are bending every rule to make supply happen.
================================
some states have used loopholes in the law to send gear. Iowa and Nebraska gathered up about a thousand sets of body armor and sent them to be used as "police gear" avoiding the congressional rules passed in 2017 that put Ukraine onto a list of states which could not get this type of goods without a long review process.

[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 24-04-2022 13:31:49 ]
  zondag 24 april 2022 @ 13:23:09 #195
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204526134
quote:

[..]

Je begrijpt niet dat jij met jouw gedachtegoed de echte bedreiging voor onze rechtsstaat bent? Dat jij degene bent die niet begrijpt wat de kern van onze rechtsstaat is?

Artikel 1 van onze grondwet verteld het precies zoals het is:

[Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Die twee meiden vormen dus geen enkele bedreiging, jij vormt een bedreiging en met jouw soortgenoten een behoorlijk grote bedreiging ook. Jij leert haat en onverdraagzaamheid aan. En waarom? Omdat jij diep van binnen bang bent voor leden van de LGBTQ gemeenschap.

Jij bent de gehersenspoelde beste vriend, jij bent degene die het gevaar vormt.

En de relatie met Oekrane is dat precies het gedachtegoed van onverdraagzaamheid, het gedachtegoed van superioriteit, het gedachtegoed te denken dat jij, jouw soort, jouw volk, jouw seksuele voorkeur, jouw religie deugt en daarmee superieur is aan dat van een ander reden is die ander te beledigen, te bedreigen of zoals in dit geval binnen te vallen. Dit is wat dictators aan de macht brengt en aan de macht houdt!

[ Bericht 4% gewijzigd door mcmlxiv op 24-04-2022 13:28:15 ]
  zondag 24 april 2022 @ 13:24:25 #196
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204526140
quote:
Afschuwelijk! Het land gaat ten onder! Nee, dan liever een stel jonge gasten in stevige stappers die wasmachines stelen en kleuters verkrachten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204526146
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2022 13:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het is me toch wat meid!

Maar goed dat je de jaren '80 niet mee hebt gemaakt, dat zou je tere zieltje niet aankunnen...

[ afbeelding ]
Toch wel schitterend hoe 'de jeugd is verdorven' inderdaad een constante factor in elke cultuur in elke tijdsperiode is, zelfs de oude Grieken en oude Egyptenaren waren er duizenden jaren geleden al over aan het bitchen. En de ultieme ironie is dat zodra ze de, pakweg, 30 bereiken ze allemaal toch wel in dezelfde kleinburgerlijke lullen als altijd veranderen.
  zondag 24 april 2022 @ 13:26:18 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204526152
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:54 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik vind dat commentaar eronder wel boeiend, dat dat allemaal niet mag omdat dat systeem gemaakt is om mijnen op te ruimen... Ja, en een ATGM is gemaakt om mee op tanks te schieten en niet op een paar Russen met een winkelwagen, een AT mijn is gemaakt om te tanks uit te schakelen en niet voor IFV's... etc. etc... Een Iskander dat gebouw injagen is dan weer niet erg ofzo? Als het een legitiem militair doel is maakt het geen flikker uit wat voor wapen je er tegenaan plakt.

Wat verwachten die lui op Reddit?
Een AT mijn is een AT mijn. Als je die niet tegen een tank gebruikt is dat fout!

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204526162
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2022 13:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het is me toch wat meid!

[ afbeelding ]
Ja, maar toen had je nog de WW3-dreiging, tegenwoordig... oh wacht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204526171
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')