De volgende stap is drone satellites , die per 100 gelanceerd worden met een space X raketquote:Op zondag 24 april 2022 11:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Phoenix Ghost is niet enkel een grotere versie van de Switchblade 600, het heeft ook een spotter functie om andere drones en artillery van informatie te voorschijn. Er gaan ook honderden Hummingbird microdronesnaar Ukraine.
https://qr.ae/pv2sML
======================================
Quora: AEVEX Aerospace and its Phoenix Ghost.
Do not believe that this is a new drone. It is a year or so old, and two hundred have been made - with thousands more being rapidly assembled. Phoenix Ghost is a bigger Switchblade that is not designed to be recovered. It is designed to transmit multi-target pictures to the user and vector in other Ghosts, switchblades, or even the little hummingbirds which are so secret they do not even have a real name, just a description. A ghost is launched, skunks around recording the location and movement of targets, then when switchblades are launched it points out where the enemy is hiding. If there is time, hummingbirds, which are tiny drones with a four kilo charge carried arrive or are dropped off by heavier drones. Ghost sends them data on individual soldiers, radio sets, cell phones, and the who, using something like facial recognition are estimated to be officers (not by their face, but by how they act). Hummingbirds then go after those officers, radio operators, radar operators, and the like to take out individual soldiers or equipment.
The reason I mention this is that Javelin may be hard to keep supplying in quantity, but five thousand drones are heading to Ukraine, two thousand of them tiny switchblades and hummingbird desired to swarm attack Russian battalion battle groups, which the Russian army does not have any sort of defense against - most of their air defense assumes they will be fighting large jets.
Sowieso wordt die polarisatie in een behoorlijke mate opgestookt door Russische botnetwerken: https://www.theguardian.c(...)ocial-media-facebookquote:Op zondag 24 april 2022 11:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Toch blijven dat gewoon incidentele excessen die teveel aandacht krijgen van de media. Waardoor de indruk wordt gewekt alsof alles en iedereen continue bezig is met de woke cultuur en dat dit norm is. Terwijl dit in de praktijk natuurlijk reuze meevalt.
zo zie je maar weer hoe dom het het conservatief nationalisme in het westen is geweest door Afrika tegen te werken, door banden de breken ipv van op te bouwen. Dit heeft rusland dus beter beter gedaan. echter hebben ze wel vooral dictators geholpen, maar dan nog.quote:Op zondag 24 april 2022 12:13 schreef Jojoke het volgende:
Kijk, dit vind ik een interessant artikel. Hoe andere landen buiten Rusland en het Westen naar de oorlog in Oekrane kijken.
https://nos.nl/artikel/24(...)e-oorlog-in-oekraine
En hoe realistisch is het dat er F-35s aan India zouden geleverd worden?quote:Op zondag 24 april 2022 11:53 schreef J.B. het volgende:
[..]
Joh, dat is nogal een open deur aangezien ze wapens nodig hebben die ze vandaag al kunnen gebruikenZe zullen ongetwijfeld liever F-35s (ze hebben overigens om F-16s en F-15s gevraagd) en Patriots hebben maar in deze fase zullen ze de voorkeur geven aan wapens die ze zonder training kunnen inzetten.
Begun, the clone drone wars has.quote:Op zondag 24 april 2022 11:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Phoenix Ghost is niet enkel een grotere versie van de Switchblade 600, het heeft ook een spotter functie om andere drones en artillery van informatie te voorschijn. Er gaan ook honderden Hummingbird microdrones naar Ukraine.
https://qr.ae/pv2sML
Quora: AEVEX Aerospace and its Phoenix Ghost.
Do not believe that this is a new drone. It is a year or so old, and two hundred have been made - with thousands more being rapidly assembled. Phoenix Ghost is a bigger Switchblade that is not designed to be recovered. It is designed to transmit multi-target pictures to the user and vector in other Ghosts, switchblades, or even the little hummingbirds which are so secret they do not even have a real name, just a description. A ghost is launched, skunks around recording the location and movement of targets, then when switchblades are launched it points out where the enemy is hiding. If there is time, hummingbirds, which are tiny drones with a four kilo charge carried arrive or are dropped off by heavier drones. Ghost sends them data on individual soldiers, radio sets, cell phones, and the who, using something like facial recognition are estimated to be officers (not by their face, but by how they act). Hummingbirds then go after those officers, radio operators, radar operators, and the like to take out individual soldiers or equipment.
The reason I mention this is that Javelin may be hard to keep supplying in quantity, but five thousand drones are heading to Ukraine, two thousand of them tiny switchblades and hummingbird desired to swarm attack Russian battalion battle groups, which the Russian army does not have any sort of defense against - most of their air defense assumes they will be fighting large jets.
Klopt, het is dan ook volstrekt onzinnig om seksuele voorkeuren als onderdeel van de discussie te maken zoals sommigen proberen. Zelensky en de zijnen verdacht maken want….quote:Op zondag 24 april 2022 12:19 schreef quirina het volgende:
In vele Oostbloklanden is homoseksualiteit niet geaccepteerd,
Dacht dat het hier om de oorlog Rusland Oekrane ging.
Niemand heeft hier iets tegen homo's en transgenders.quote:Op zondag 24 april 2022 12:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat de “seksuele voorkeur is een keuze”, de “het is niet erg dat je homo, lesbo, trafo bent, wanneer je verder je bek maar houdt en stil in een hoekje gaat zitten” brigade eigenlijk wel begrijpt waarom Putain ingrijpt in Oekrane. Al die nazi Oekranse woke homo gender propaganda moet nodig gestopt worden!
Misschien moeten we leden van de LGBTQ gemeenschap een speciaal teken geven en een speciaal stempel in hun identiteitsbewijs. Dan kunnen we ze in de gaten houden en zijn we al voorbereid wanneer Putain komt.
Want ja, seksuele voorkeuren, de mate van homo-acceptatie, berhaupt de wereld in “normaal” en “afwijkend” verdelen en dat dan ook nog vermengen met de Oekrane oorlog is onvervalst nazisme vrienden. Moeilijker is het niet.
Ik vind dat commentaar eronder wel boeiend, dat dat allemaal niet mag omdat dat systeem gemaakt is om mijnen op te ruimen... Ja, en een ATGM is gemaakt om mee op tanks te schieten en niet op een paar Russen met een winkelwagen, een AT mijn is gemaakt om te tanks uit te schakelen en niet voor IFV's... etc. etc... Een Iskander dat gebouw injagen is dan weer niet erg ofzo? Als het een legitiem militair doel is maakt het geen flikker uit wat voor wapen je er tegenaan plakt.quote:Op zondag 24 april 2022 10:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Blijkbaar gebruiken de Russen een explosief dat bedoeld is om mijnen op te ruimen (UR-77) nu in stedelijke gebieden om gebouwen op te blazen. In deze video wordt het explosief meteen in het begin gelanceerd maar de ontploffing vindt pas op 1:40 plaats.
Beetje hyena gedrag.quote:Op zondag 24 april 2022 12:34 schreef capricia het volgende:
De Chinezen kopen echt van alles op. Dat gaat echt nog wel een dingetje worden.
[ twitter ]
India heeft toch een samenwerkingverband met Israel? Ze bouwen samen *kuch Israel doet het meeste/belangrijkste werk* de super geavanceerde Barak 8 en Israel heeft ook de David Sling en Arrow 3 in de aanbieding.quote:Op zondag 24 april 2022 12:29 schreef crystal_meth het volgende:
India is van plan S-400 systemen aan te kopen. Wat kan het Westen daar tegenover stellen, de veel duurdere Patriots?
Hoe raakt het jou in hemelsnaam als er twee vrouwen hand in hand door de stad lopen?quote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Niemand heeft hier iets tegen homo's en transgenders.
Maar die woke generatie daar heb ik wel wat tegen, vandaag hier in Rotterdam liepen er 2.
2 meiden van een jaar of 20, hand in hand, de een droeg een t-shirte waar de regenboog vlag opstond, had zeer kort haar, en ook nog groen geverfd, de ander had een piercing door haar neus, en extreem make up rond haar ogen, fel paars en blauw.
Dat is de generatie die volledig gehersenspoeld is mede door de NPO en programma's zoals First dates.
In Oost Europa zitten ze niet op dit soort toestanden te wachten, al dat non-binaire gedoe is een hype letterlijk gekopieerd uit de Verenigde Staten, en via de USA / UK hier naartoe gewaaid.
Daar hebben mijn mede fokkers, en ik wel iets tegen.. Omdat dit net zoals het radicaal islamisme een bedreiging is voor de rechtstaat en ons voorbestaan zoals we nu leven.
Wacht even,quote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Maar die woke generatie daar heb ik wel wat tegen, vandaag hier in Rotterdam liepen er 2.
2 meiden van een jaar of 20, hand in hand, de een droeg een t-shirte waar de regenboog vlag opstond, had zeer kort haar, en ook nog groen geverfd, de ander had een piercing door haar neus, en extreem make up rond haar ogen, fel paars en blauw.
Dat is de generatie die volledig gehersenspoeld is mede door de NPO en programma's zoals First dates.
In Oost Europa zitten ze niet op dit soort toestanden te wachten, al dat non-binaire gedoe is een hype letterlijk gekopieerd uit de Verenigde Staten, en via de USA / UK hier naartoe gewaaid.
Daar hebben mijn mede fokkers, en ik wel iets tegen.. Omdat dit net zoals het radicaal islamisme een bedreiging is voor de rechtstaat en ons voorbestaan zoals we nu leven.
Zijn een bedreiging voor onze rechtstaat? Hoe dan?quote:2 meiden van een jaar of 20, hand in hand, de een droeg een t-shirte waar de regenboog vlag opstond, had zeer kort haar, en ook nog groen geverfd, de ander had een piercing door haar neus, en extreem make up rond haar ogen, fel paars en blauw.
Een bedreiging voor de rechtsstaat en ons voortbestaan?!quote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Het is me toch wat meid!quote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ja, met hun groene haar en neuspiercingquote:Op zondag 24 april 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een bedreiging voor de rechtsstaat en ons voortbestaan?!![]()
![]()
Je begrijpt niet dat jij met jouw gedachtegoed de echte bedreiging voor onze rechtsstaat bent? Dat jij degene bent die niet begrijpt wat de kern van onze rechtsstaat is?quote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Afschuwelijk! Het land gaat ten onder! Nee, dan liever een stel jonge gasten in stevige stappers die wasmachines stelen en kleuters verkrachten.quote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef BMW1993 het volgende:
Toch wel schitterend hoe 'de jeugd is verdorven' inderdaad een constante factor in elke cultuur in elke tijdsperiode is, zelfs de oude Grieken en oude Egyptenaren waren er duizenden jaren geleden al over aan het bitchen. En de ultieme ironie is dat zodra ze de, pakweg, 30 bereiken ze allemaal toch wel in dezelfde kleinburgerlijke lullen als altijd veranderen.quote:Op zondag 24 april 2022 13:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is me toch wat meid!
Maar goed dat je de jaren '80 niet mee hebt gemaakt, dat zou je tere zieltje niet aankunnen...
[ afbeelding ]
Een AT mijn is een AT mijn. Als je die niet tegen een tank gebruikt is dat fout!quote:Op zondag 24 april 2022 12:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind dat commentaar eronder wel boeiend, dat dat allemaal niet mag omdat dat systeem gemaakt is om mijnen op te ruimen... Ja, en een ATGM is gemaakt om mee op tanks te schieten en niet op een paar Russen met een winkelwagen, een AT mijn is gemaakt om te tanks uit te schakelen en niet voor IFV's... etc. etc... Een Iskander dat gebouw injagen is dan weer niet erg ofzo? Als het een legitiem militair doel is maakt het geen flikker uit wat voor wapen je er tegenaan plakt.
Wat verwachten die lui op Reddit?
Ja, maar toen had je nog de WW3-dreiging, tegenwoordig... oh wacht.quote:Op zondag 24 april 2022 13:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is me toch wat meid!
Maar goed dat je de jaren '80 niet mee hebt gemaakt, dat zou je tere zieltje niet aankunnen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |