SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Basisniveau is wel erg laag...als je je niet eens kunt voorstellen, dan wordt het lastig.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog wel de moeite gedaan om cursusje te volgen. Klein plusje.
Leuk pandje ja. Met hopelijk een fijne achtertuin, want die weg daar word je niet blij van.quote:
Geen vooronderzoek; CHECKquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... niet eens weten wat ze toeristen willen bieden... de stad niet kennen
Ja flinke weg. Daar ga je last van krijgen jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk pandje ja. Met hopelijk een fijne achtertuin, want die weg daar word je niet blij van.
Nu nog oefenen op hun Frans.
Nee, ze zijn ah inbrekenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:46 schreef matthijst het volgende:
Begin gemist.
Toko al gekocht, of wat is 't verhaal?
Termietenrapport is net te oud de sleuteloverdracht is uitgesteld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:46 schreef matthijst het volgende:
Begin gemist.
Toko al gekocht, of wat is 't verhaal?
De elektra werkt in ieder geval.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Het pand kan wel een modernisering gebruiken
Ah OK, thanksquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Termietenrapport is net te oud de sleuteloverdracht is uitgesteld.
Dus nu breken ze in.
Dit wordt het welquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:47 schreef matthijst het volgende:
OK, maar als dit 't niet wordt kunnen ze toch andere toko kopen?
Totdat hij gaat klussenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De elektra werkt in ieder geval.
En verder vinken ze tot dusver alles aan op de bingokaart voordat het klussen begintquote:
Spouwmuur, warmtepompje, zonnepanelen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Het pand kan wel een modernisering gebruiken
Tesla voor de deurquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Spouwmuur, warmtepompje, zonnepanelen.
Je zelf voorstellen in het Frans is het eerste wat je leert op school. Dat ken ik nog zelfs en ben geen talenwonder.quote:
Ik noteer hem vastquote:Ik zit bovenop het budget.
Daar zou ik mee beginnen.quote:
En hij is soortement van kok. Is dat niet een van de talen die daar belangrijk zijn? Qua stages is Frankrijk toch een soort van Mekka?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je zelf voorstellen in het Frans is het eerste wat je leert op school. Dat ken ik nog zelfs en ben geen talenwonder.
Ja, maar dit is waarschijnlijk een simpele kokquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En hij is soortement van kok. Is dat niet een van de talen die daar belangrijk zijn? Qua stages is Frankrijk toch een soort van Mekka?
Ik dacht valt mee...tot ze het tweede deel van de zin uitsprak.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
We lopen een maand achter… op deze kamer
In een taal die hij niet snapt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef Aurelius het volgende:
Staan er geen mengverhoudingen op die zak?
Ja maar dat zal ie niet snappen!!quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef Aurelius het volgende:
Staan er geen mengverhoudingen op die zak?
An Fransijs?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Staat er niet een recept op die zak? En anders wel op internet?
Als kok moet hij dat toch gewoon weten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Staat er niet een recept op die zak? En anders wel op internet?
Ohh zijn die buizen daarvoor?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Metselt hij nu een losse kabel in? Zonder buis?
Zitten hier aannemers? Even wegkijken mensen voor je een hartverzakking krijgt!
Misschien nog geen internetquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:58 schreef Stepperoller het volgende:
Deze mensen Googlen blijkbaar niet eens even over hoe bepaalde klussen aan te pakken
Ik grijp altijd naar mn telefoon als ik iets moet doen. Ik google al als ik een ei moet koken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:58 schreef Stepperoller het volgende:
Deze mensen Googlen blijkbaar niet eens even over hoe bepaalde klussen aan te pakken
Waarschijnlijk weten ze niet dt ze dat gewoon in het NLs kunnen Googelenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:58 schreef Stepperoller het volgende:
YouTube is je beste vriend idd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik grijp altijd naar mn telefoon als ik iets moet doen. Ik google al als ik een ei moet koken.
Jawel, kwam een whatsapp gesprek binnenquote:
En NPO app op tv.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jawel, kwam een whatsapp gesprek binnen
Echt ongelofelijk inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:01 schreef Snowsquall het volgende:
met zo'n klein beiteltje een hele vloer bikken
Een hoop dingen kun je natuurlijk best zelf doen (slopen, schilderen) maar sommige dingen moet je als niet-klussers gewoon niet zelf willen doen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zij zal hen vast aan het budget houden. Alleen tellen ze de gederfde inkomsten niet mee van de tijd die ze uitlopen. En de verprutste materialen. Of te dure/onhandige klus oplossingen.
En de uitgave aan fysio- en andere therapie om de burn-out op diverse fronten te genezen.
Precies. Zeker geen structurele zaken als electra, leidingen, dak, fundering.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een hoop dingen kun je natuurlijk best zelf doen (slopen, schilderen) maar sommige dingen moet je als niet-klussers gewoon niet zelf willen doen.
Eens. Hoe erg is het om iets aan professionals over te laten? Of met hen mee op te werken en te kijken hoe het moet? Lijkt me een stuk fijner werken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een hoop dingen kun je natuurlijk best zelf doen (slopen, schilderen) maar sommige dingen moet je als niet-klussers gewoon niet zelf willen doen.
Waterpokkenvirus in de volwassen variant, heel vervelend.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oei gordelroos moet heeeeel pijnlijk zijn
Ze zijn nog niet boven geweest gok ikquote:
Steeds meer, in het begin viel het nog wel meequote:Op zaterdag 23 april 2022 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij lijkt wel wat op Marcel van Roosmalen.
Op Rob Geus vond ik!quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Het was dan ook een hele hunky elektricien!quote:
Als avondeten zou ik daar niet genoeg aan hebben..quote:
Gemistquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:13 schreef Guppy het volgende:
Hont in de eetzaal, is dat wel zo'n goed idee?
Ja, ook de buitenkant vind ik niet echt een positieve uitstraling hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Die drukke weg is zeker een minpuntje
Je kon extra boontjes krijgenquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als avondeten zou ik daar niet genoeg aan hebben..
Nee, mij zou het niet zoveel doen, maar ik ken mensen die hier heel slecht op gaan...quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gemist![]()
Hont = kind. Dus die mag vast ALLES en overal zijn.
Zal niet iedere gast blij van worden.
Huuu jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:15 schreef Poppejans het volgende:
Hierom haat ik zo'n manier van overnachten; dat je steeds die gastheer en gastvrouw om je heen hebt.
Moet altijd meteen weer denken aan die ene aflevering waarbij die eigenaars om het hoekje toe zaten te kijken vanaf stoeltjes naar hun etende gasten
Misschien wel in scène gezet voor de uitzending.quote:
Ja? Ik vond het echt enorm saaie mensen. Wel knap dat ze een kamer af hebben gekregen zonder ook maar enige kluservaring.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
Dit was oprecht weer een voor in de boeken![]()
Dan had ik toch heel gauw een hap uit dat croissantje genomenquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat een gastvrouw helemaal beledigd was dat ik daar savonds niet wilde eten. Sochtends bij het ontbijt deelde ze mee dat sommig eten alleen voor de gasten was die 's avonds ook bleven eten.of ik mijn croissantje even wilde terug leggen... Zo vaag. Mocht alleen een saai boterhammetje (En ja ik had wel betaald voor het ontbijt) was wel wat grootschaliger dan een b&b
Of na één nacht al vertrokken?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien wel in scène gezet voor de uitzending.
Meer in de zin van, er ging veel fout en enorm onderschatquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja? Ik vond het echt enorm saaie mensen. Wel knap dat ze een kamer af hebben gekregen zonder ook maar enige kluservaring.
Als vriend of familie denk ik dan altijd: "prima om een keer incidenteel komen te helpen, maar jij wil verbouwen"quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:27 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik snap ook nooit dat ze het allemaal zelluf doen...vraag je familie en vrienden allemaal voor een paar klusweekenden.
Hoe hard ik ook zoek, van de vier kamers die ze noemen op hun site zijn telkens maar twee kamers beschikbaar. En telkens dezelfden. Zou de rest stiekem toch nog niet klaar zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:30 schreef fietsmiep het volgende:
Hier hun website https://brigitteetmoi.com/
Dat zeggen ze zelf toch ook op de site:quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe hard ik ook zoek, van de vier kamers die ze noemen op hun site zijn telkens maar twee kamers beschikbaar. En telkens dezelfden. Zou de rest stiekem toch nog niet klaar zijn?
quote:Wij zijn Erik en Brigitte en wij zijn het grootste avontuur van ons leven aangegaan. Onze droom om een chambres d’hôtes in Frankrijk te beginnen is in 2021 werkelijkheid geworden. Na maanden van renoveren kunnen wij de eerste 2 kamers gaan verhuren
Overheen gelezenquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zeggen ze zelf toch ook op de site:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:27 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik snap ook nooit dat ze het allemaal zelluf doen...vraag je familie en vrienden allemaal voor een paar klusweekenden.
Al zag je dat dus niet in de uitzending ?quote:We hebben regelmatig contact met vrienden en familie in Nederland en zij komen regelmatig over om ons een handje te helpen.
Aan het einde werd het heel even genoemd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:51 schreef ddx het volgende:
[..]
[..]
Al zag je dat dus niet in de uitzending ?
Die man mopperde en klaagde vanaf het begin tot aan het einde. Als je niet kunt klussen en er ook geen zin in hebt, dóe het dan ook niet. Huur iemand in of verzin een andere hobby.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Waarom begin je er dan aan als het niet je hobby is????
Zijn hobby/vak was koken. Dat vond ik wel weer overdrevenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die man mopperde en klaagde vanaf het begin tot aan het einde. Als je niet kunt klussen en er ook geen zin in hebt, dóe het dan ook niet. Huur iemand in of verzin een andere hobby.
Tsja, was in Nederland een leuk eethuisje begonnen. Van iemand die zijn bevroren brood met een zaagmachine te lijf gaat verwacht ik culinair niet veel. Zal een soort grapje geweest zijn, maar hij leek wel wat manisch.quote:Op zondag 24 april 2022 02:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Zijn hobby/vak was koken. Dat vond ik wel weer overdreven
En honten, natuurlijk.quote:Onze chambres d’hôtes is alleen geschikt voor volwassenen.
Ik vond het erg vermakelijk, wat een stuk chagrijn. Zelfs op de momenten dat-ie zei dat iets 'leuk' was, was dat zoquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die man mopperde en klaagde vanaf het begin tot aan het einde. Als je niet kunt klussen en er ook geen zin in hebt, dóe het dan ook niet. Huur iemand in of verzin een andere hobby.
Kinderachtig gebeuren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat een gastvrouw helemaal beledigd was dat ik daar savonds niet wilde eten. Sochtends bij het ontbijt deelde ze mee dat sommig eten alleen voor de gasten was die 's avonds ook bleven eten.of ik mijn croissantje even wilde terug leggen... Zo vaag. Mocht alleen een saai boterhammetje (En ja ik had wel betaald voor het ontbijt) was wel wat grootschaliger dan een b&b
Het is ook niet gauw goed. Deze man pakte door, al was het zijn hobby niet. En dan mag je daar volgens mij prima lekker over zaniken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet het, maar in zijn geval ben ik er niet zo zeker van. Bij z'n broer wel, die zat duidelijk grapjes te maken. Of die grapjes bij Erik goed vielen... ik betwijfel het. Volgens mij vond-ie het bijv. niet erg grappig om van z'n broer te horen hoe onhandig-ie is. Ook al bleek evident uit de aflevering dat daarmee niks te veel gezegd was.quote:Op zondag 24 april 2022 12:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens is dat 'negatieve' typisch Haags sarcasme. Jezelf een beetje te kijk zetten als zeikerd, zoals feilloos samen met zijn tweelingbroer, dat moet je echt niet zo serieus nemen joh. Dat doen die Hagenaren de hele dag door onderling, op hun bankje voor hun huis in het zonnetje.
Ja, daar draaien we nu eenmaal op. Dat geeft óns dan weer energie. Join the club.quote:
Yep, volgens mij zat bij die negativiteit ook een gezond portie zelfspot.quote:Op zondag 24 april 2022 12:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is ook niet gauw goed. Deze man pakte door, al was het zijn hobby niet. En dan mag je daar volgens mij prima lekker over zaniken.
Had hij allerlei mensen ingehuurd, dan was hij vast weer een luie donder geweest die, als hij niet wil aanpakken, vooral lekker in Nederland had moeten blijven.
Echt, wat een gezeik hier altijd.
Overigens is dat 'negatieve' typisch Haags sarcasme. Jezelf een beetje te kijk zetten als zeikerd, zoals feilloos samen met zijn tweelingbroer, dat moet je echt niet zo serieus nemen joh. Dat doen die Hagenaren de hele dag door onderling, op hun bankje voor hun huis in het zonnetje.
Net teruggekeken maar hier dacht ik ook meteen aan net zo'n droogkloot.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Vooral als het van die vlog-types zijn, laten ze zien hoe fantastisch hun avontuur wel niet is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:28 schreef LC01 het volgende:
Aflevering zelf vond ik best wel saai maar ik denk dat het hele concept flink te lijden heeft van de Covid maatregelen. De vertrekkers filmen vrij veel zelf, en bepalen denk ik voor zichzelf wat ze leuk vinden om te laten zien, lees; hoe ze zelf denken zo leuk mogelijk of whatever over komen.
Het knip- en plakwerk van een productie team mag misschien niet altijd even eerlijk zijn maar levert wel leuke tv op en dat mis ik nu echt wel.
De afleveringen zijn nu veel meer een 'lief dagboek, vandaag heb ik 2 planken in de verf gezet', het enige dat ze nog van het format meepakken is het verplichte afscheidsfeestje met de huilende ouders maar dat is het dan wel.
Iets opnemen is nog geen leuke tv.
Die waren niet nep maar hadden werklui. Dan blijf ik ook lachen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vooral als het van die vlog-types zijn, laten ze zien hoe fantastisch hun avontuur wel niet is.
Wat dat betreft was afgelopen aflevering een stuk beter, een man die het duidelijk onderschat heeft, fysiek problemen krijgt en aan het eind van de rit vooral moe is, in plaats van dat neppe van vorige week (of de week ervoor, die met die mensen die overal maar wilde connecten).
Het hoeft van mij niet compleet fout te gaan (liever wel) of helemaal vlekkeloos/goed voorbereid, maar ik wil wel kijken naar iets echts en niet die insta-onzin.
En dat voor, volgens mij, een erg populair programma.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:50 schreef kloon_bassie het volgende:
Volgende week wel weer een uitzending.
Uitzendschema van Ik Vertrek valt eigenlijk nooit een pijl op te trekken, al jaren niet.
lolquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:08 schreef tralalala het volgende:
Vanaf vanavond 21:30 wordt het helaas weinig lachen.
Ik zag het voorstukje van Claudia de Breij en haar show staat me nu al weer tegen. Haar hele manier van presenteren, de soort grappen die ik niet grappig vind, haar doen en laten. Ik heb er niks mee.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:08 schreef tralalala het volgende:
Vanaf vanavond 21:30 wordt het helaas weinig lachen.
Ja, dat is al jaren een puinhoop. Soms ineens herhalingen, dan weer 2 afleveringen vlak achter elkaar en dan zomaar weer maanden niks. Enige continuïteit zou welkom zijn. Lijkt me nou echt een taak voor de net-coördinator, al heb ik daar geen hoge pet van op. Zal wel zo'n ambtelijke pennenlikker zijn die eigenlijk nergens over gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:50 schreef kloon_bassie het volgende:
Uitzendschema van Ik Vertrek valt eigenlijk nooit een pijl op te trekken, al jaren niet.
Wacht even, dit is geen Derksen-topic, hoor. Ik Vertrek een keer skippen is toch niet woke?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
De woke zenderbazen hebben gewonnen. Opzouten met deze meuk.
Claudia wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wacht even, dit is geen Derksen-topic, hoor. Ik Vertrek een keer skippen is toch niet woke?
Ik vind haar gewoon niet grappig. Dat is smaakgevoelig maar ik trek haar moralistische geleuter niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoef niet heel hard om Claudia te lachen, maar volgens mij is het wel een vakvrouw. Haar grappen zijn ook best redelijk, maar gaan soms wat in gemompel verloren. Ze is misschien ook wel "te netjes" om echt verrassend te zijn.
Hetro mannen doen dat niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Denk dat je in dit resort vooral spreekt over aftrekken
Iets te diep geneuktquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef wuuht het volgende:
'wegens ge zondheidsklachten te stoppen met zijn baan'
Incontinent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |