SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Heel toevallig was er bij Dirk een drookrek van Tomado te koop, maar het ziet er niet heel overtuigend uit:quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.blokker.nl/le(...)0-meter/1127963.html
Zoiets moet ik. Met zo'n extra middenstuk om de boel bij elkaar te houden. Nu laten de scharnieren bovenin steeds los. Misschien kan ik ze nog lijmen ofzo.
Denk dat ze overleden is van de luchtquote:
RIP 4Equote:Op zaterdag 23 april 2022 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ze overleden is van de lucht
binnenshuis zal het vast goed werkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel toevallig was er bij Dirk een drookrek van Tomado te koop, maar het ziet er niet heel overtuigend uit:
https://www.dirk.nl/boods(...)5-x-55-x-10-cm/74439
Wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:36 schreef Haags het volgende:
Jong0ns ik heb een smartwatch gekocht. Ben ik ff hip
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:36 schreef Haags het volgende:
Hippe Haagsquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon dragen. Denk ik. Geen idee joh. Leek me een leuk speeltje.
Mij kennende vergeet ik dat ding na 3 dagen en vind ik hem over een jaar terug ergens onder mijn nachtkastje of zo onder 4 lagen stof.quote:
Ja, dat had ik vroeger ook met horlogesquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Mij kennende vergeet ik dat ding na 3 dagen en vind ik hem over een jaar terug ergens onder mijn nachtkastje of zo onder 4 lagen stof.
Volgens mij heb ik al 20 jaar ongeveer deze:quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenshuis zal het vast goed werken
ik heb ook wel eens naar die torens gekeken, maar daar kan je toch niet fatsoenlijk T-shirts, truien en broeken op drogen? ja misschien als je de helft van de ruimte gebruikt
Best leuk eilandjequote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen wandelen op Tiengemeten
Niet helemaal 100 % Smartwatch, maar ik heb vandaag na 4 jaar trouwe dienst mijn Polar ingeruild voor een Garmin Fore Runner...quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:36 schreef Haags het volgende:
Die ziet er te smal uit, valt zo om.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel toevallig was er bij Dirk een drookrek van Tomado te koop, maar het ziet er niet heel overtuigend uit:
https://www.dirk.nl/boods(...)5-x-55-x-10-cm/74439
Trilt ie ook?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon dragen. Denk ik. Geen idee joh. Leek me een leuk speeltje.
Gewoon een leifheit kopen. Ding staat hier al 20 jaarquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ziet er te smal uit, valt zo om.
Hier ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon een leifheit kopen. Ding staat hier al 20 jaar
Ja had ik volgens mij ook, maar het balkon is nogal winderigquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon een leifheit kopen. Ding staat hier al 20 jaar
Doe je zo’n brabantia wall-flex-fix weet ik het hoe die heet ding. Die klap je zo in aan de muurquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had ik volgens mij ook, maar het balkon is nogal winderigen dit was niet de eerste keer dat hij opsteeg.
Maar hij is voor buiten, daar heb ik geen muur.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je zo’n brabantia wall-flex-fix weet ik het hoe die heet ding. Die klap je zo in aan de muur
Heb ik echt nooit last van.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ziet er te smal uit, valt zo om.
Stoeptegel op de poot dan maarquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij is voor buiten, daar heb ik geen muur.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Aaaah er zat een meesje op m'n balkon.
quote:
Is wel maar een heel kort tochtje, iets van 10 minutenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was op zoek naar iets leuks in de buurt. En bootje varen is altijd tof
Soort van, hoorde van iemand die de afgelopen dagen in Duitsland was dat het maar een beetje halfslap wordt gedaan, bij een gebouw binnengaan soms nog op maar zodra ze binnen zijn af.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Dragen ze nog mondkapjes in Duitsland?
Of je moet er op gaan zitten. Dan waait het ding niet weg, vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet gewoon niks buiten ophangen als het waait.
Volgens mij is daar de mondkapjesplicht ook al een paar weken weg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soort van, hoorde van iemand die de afgelopen dagen in Duitsland was dat het maar een beetje halfslap wordt gedaan, bij een gebouw binnengaan soms nog op maar zodra ze binnen zijn af.
wasknijpers deden het em niet?quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet gewoon niks buiten ophangen als het waait.
Niet overal, volgens mij moet je ze nog op in overheidsgebouwen want bij de douanegebouwen aan de grens is het nog steeds verplicht.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is daar de mondkapjesplicht ook al een paar weken weg.
Dat verschilt waarschijnlijk ook per deelstaat?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet overal, volgens mij moet je ze nog op in overheidsgebouwen want bij de douanegebouwen aan de grens is het nog steeds verplicht.
O ja dat zou kunnenquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verschilt waarschijnlijk ook per deelstaat?
En weer terugquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel maar een heel kort tochtje, iets van 10 minuten
Hen/hunquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)l#coral_talk_wrapper
Wat mankeert hun gasten?
Jaaaaaquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zat op te zoeken welke dieren je gras maaien.. alpacasHoe cool is dat, als je in je home office zit en ineens kijkt de alpaca door het raam
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
De hashtag VierGeenKoningsdag is trending op Twitter.
Godvergeten zuur kutvolk.
Want koningshuis is kut en complotten en muh vrijheid.quote:
En waarom niet vieren?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
De hashtag VierGeenKoningsdag is trending op Twitter.
Godvergeten zuur kutvolk.
Hmm okéquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want koningshuis is kut en complotten en muh vrijheid.
Gelukkig zal er dan ipv een koning vast een president worden gekozen waar het zuurvolk niet over jankt. /s
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm oké![]()
Ik verschans me die dag ook in mijn zolderkamer met de gordijnen dicht. Maar daar zit verder niks achter.
Ik ga even een kopje koffie drinken bij mijn vader.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.
De tompouce denk ik niet maar verheug me op de vrijmarkt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.
gewoon dat soort shit niet opzoeken, of mensen hard uitlachenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[ twitter ]
Ik ga me uitschrijven van Twitter. Al is het zo makkelijk om contact op te nemen met bedrijven.
Gewoon kort houdenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme weer een nagel gebroken![]()
Andersom is beterquote:
Je leeslijst is altijd langer dan dat je tijd in je leven hebtquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me is ook helemaal into boeken en lezen en challenges en uitwisselingen en weet ik veel wat, en die heeft mij een paar boeken gegeven gedurende de laatste jaren van "deze is goed, moet je lezen!"
En ik heb zoiets van "ja maar ik heb al een leeslijst van 700 boeken die ik liever wil lezen"Nu voel ik me verplicht om zijn boeken te lezen
Firstworldproblems
Zou overigens wel een perfect eilandje zijn voor Foquevillequote:
Wat is het geheim? Of was het toeval?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Donderdag hadden we een dingetje met het werk en mijn Turkse collega had Couscous bij zich. En dat vind ik altijd zo lekker maar het lukte me nooit om hem zo lekker te krijgen tot vandaag. Zelfs de nasmaak is perfect.
Het goede recept, de Turkse supermarkt en heel veel geluk denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is het geheim? Of was het toeval?
Stond je honderd uur in de keuken? Of was het recept te doen?quote:Op zondag 24 april 2022 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het goede recept, de Turkse supermarkt en heel veel geluk denk ik.
Slaap lekker! Doeg!
Lampje er opquote:
Goedemorgen.quote:
ja bijna 12 uurquote:Op zondag 24 april 2022 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh bitterbal.Ja, het dagritme is wat verpest.
![]()
Bij jou is het al middag hè.
Ah strand. Heerlijk genieten.quote:Op zondag 24 april 2022 06:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijna 12 uurwacht opvriendin en dan gaan we naar het strand.
En die weg er naar toe vind ik wat eng dus poep al in mijn rok
bij jou ookalquote:Op zondag 24 april 2022 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh bitterbal.Ja, het dagritme is wat verpest.
![]()
Bij jou is het al middag hè.
Ja, wel lastig. Dus de wasmachine draait en nu bezig met het ontbijt.quote:
zo erg is het niet hier, maar wordt wel veel te vroeg wakker (vandaag was het zo rondhalf 6)quote:Op zondag 24 april 2022 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel lastig. Dus de wasmachine draait en nu bezig met het ontbijt.
Prachtig, gewoon een hele fijne mooie warme en vooral intieme dag, mensen waren onder de indruk over hoe we het leven weten te vieren.quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig, gewoon een hele fijne mooie warme en vooral intieme dag, mensen waren onder de indruk over hoe we het leven weten te vieren.
Ik was drijfnat van het zweet maar het is me gelukt, ik had wat humor en zelfspot in mijn tekst verwerkt gelukkigquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was drijfnat van het zweet maar het is me gelukt, ik had wat humor en zelfspot in mijn tekst verwerkt gelukkig
Het moest, er zijn maar weinig dingen in het leven waar je echt niet van weg kunt lopen en dit was er een van.quote:Op zondag 24 april 2022 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je bent dus dicht bij jezelf gebleven.
Knap hoor, dat je dit hebt gedaan. Ik zou het niet kunnen
Misschien op Koh Samui.quote:Op zondag 24 april 2022 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht dat het vandaag winderig en bewolkt zou zijn
Wij hebben er destijds voor gekozen om geen toespraken te doen, op verzoek van mijn moeder, die het graag zo klein mogelijk hield. Maar daar was ik dus ergens wel blij omquote:Op zondag 24 april 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het moest, er zijn maar weinig dingen in het leven waar je echt niet van weg kunt lopen en dit was er een van.
En prachtig ergens want daarmee trek je de aanwezigen helemaal binnen in het familieleven, intiem en persoonlijk en klein.
Dat eerste kan je zelf voor zorgen.quote:Op zondag 24 april 2022 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht dat het vandaag winderig en bewolkt zou zijn
Hopelijk heb je geen diareequote:Op zondag 24 april 2022 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij verzorgt ook zelf de bubbels in bad?
Mis je ook niet veel aan hoor.quote:
zelfs dan nietquote:Op zondag 24 april 2022 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Mis je ook niet veel aan hoor.
Het is soms best fijn, met name in de winter.
Ja daar kom je bij mijn levensgenietersfamilie niet mee weg, ik vond het echt een ode aan het leven.quote:Op zondag 24 april 2022 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben er destijds voor gekozen om geen toespraken te doen, op verzoek van mijn moeder, die het graag zo klein mogelijk hield. Maar daar was ik dus ergens wel blij om
Ja, toen ik nog een bad had, lag ik er best vaak in op koude dagenquote:Op zondag 24 april 2022 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Mis je ook niet veel aan hoor.
Het is soms best fijn, met name in de winter.
Mooi.quote:Op zondag 24 april 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het moest, er zijn maar weinig dingen in het leven waar je echt niet van weg kunt lopen en dit was er een van.
En prachtig ergens want daarmee trek je de aanwezigen helemaal binnen in het familieleven, intiem en persoonlijk en klein.
Mooi hoor. Zo’n uitvaart is toch wel een belangrijk markeringspunt in het rouwproces. Fijn als je daar met een goed gevoel op terug kunt kijkenquote:Op zondag 24 april 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar kom je bij mijn levensgenietersfamilie niet mee weg, ik vond het echt een ode aan het leven.
Indrukwekkend ook, kwamen onverwachts wat nazaten van geïnterneerden in kamp Vught een bloemetje op de kist leggen omdat hij vroeger eten naar binnen had gesmokkeld.
Dat is wel een heel mooi gebaar zegquote:Op zondag 24 april 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar kom je bij mijn levensgenietersfamilie niet mee weg, ik vond het echt een ode aan het leven.
Indrukwekkend ook, kwamen onverwachts wat nazaten van geïnterneerden in kamp Vught een bloemetje op de kist leggen omdat hij vroeger eten naar binnen had gesmokkeld.
Gezelligquote:Op zondag 24 april 2022 08:53 schreef Ama het volgende:
Nieuwe buurvrouw stond om 08:00 al tegen haar hondjes te schreeuwen in de tuin.Wat dus ongeveer voor mijn slaapkamerraam is.
Terug schreeuwenquote:
Genieten.quote:Op zondag 24 april 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee perfect!!!
Ben op mijn favoriete strand.
Heb je de rit overleefd?quote:Op zondag 24 april 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee perfect!!!
Ben op mijn favoriete strand.
quote:Op zondag 24 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat nu een scooter met een glimlach rond zijn koplamp ergens op dat eiland.
quote:Op zondag 24 april 2022 08:55 schreef Ama het volgende:
Maar tot nu toe maakt zij meer geluid dan die keffers.
Nee gaat een berg op maar ze hebben hier van die steile hellingen dus dan moet je naar beneden en aan het einde een bocht en dan maar hopen dat je remmen het houdenquote:
Ik gewoon een bak kwark en een banaan, weet ook nog niet waar ik vandaag heen ga lopenquote:Op zondag 24 april 2022 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gebakken eitje op en glaasje sap achter de kiezen, nu bedenken wat ik ga doen
doe eens gek en loop naar een industrieterrein, niet erop maar ernaartoequote:Op zondag 24 april 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gewoon een bak kwark en een banaan, weet ook nog niet waar ik vandaag heen ga lopen
Mja zondag was altijd mijn favoriete dag op het industrieterrein, maar tegenwoordig is het dan een losloopgebied voor grote honden, dus liever nietquote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens gek en loop naar een industrieterrein, niet erop maar ernaartoe
Puppy's aaienquote:Op zondag 24 april 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zondag was altijd mijn favoriete dag op het industrieterrein, maar tegenwoordig is het dan een losloopgebied voor grote honden, dus liever niet
quote:
Begint het main stream te worden?quote:Op zondag 24 april 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zondag was altijd mijn favoriete dag op het industrieterrein, maar tegenwoordig is het dan een losloopgebied voor grote honden, dus liever niet
Diverse soorten hapjes (onbeperkt)quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
En wat gingen ze vragen
Die doen toch niks johquote:Op zondag 24 april 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terugschreeuwen dat ze zachtjes moet doenquote:Op zondag 24 april 2022 08:53 schreef Ama het volgende:
Nieuwe buurvrouw stond om 08:00 al tegen haar hondjes te schreeuwen in de tuin.Wat dus ongeveer voor mijn slaapkamerraam is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En dan daarna: "oh, dat doet ie anders nooit."quote:
Broek aan flardenquote:Op zondag 24 april 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan daarna: "oh, dat doet ie anders nooit."
quote:Op zondag 24 april 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wacht even tot mijn telefoon opgeladen is en dan ga ik ook wandelen
Mens op de grond.quote:
Pontjes zijn altijd leukquote:Op zondag 24 april 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch nog 40 minuten rijden naar het pontje.
kost waarschijnlijk meer aan bezine dan wat het pontje kostquote:Op zondag 24 april 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee heb nog kerrie van gisteren overquote:
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 24 april 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En daarna wandelen op Tiengemeten
Ben al wel eens besprongen door van dat helsgebroed en het baasje maar roepen 'hij bedoelt het goed hoor'quote:
Zover is dat toch niet wegquote:Op zondag 24 april 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon meerdere rondjes lopenquote:Op zondag 24 april 2022 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit![]()
Jammer dat het maar 4,5 km is
Heel dat eiland slijtsporenquote:
Ik ook, toen ik klein was (niet dat ik nu groot ben), maar die eigenaar keek me aan en negeerde hetquote:Op zondag 24 april 2022 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben al wel eens besprongen door van dat helsgebroed en het baasje maar roepen 'hij bedoelt het goed hoor'
'Hij wil gewoon spelen'quote:Op zondag 24 april 2022 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik klein was (niet dat ik nu groot ben), maar die eigenaar keek me aan en negeerde hetWTF
Zeg gewoon sorry voor je onopgevoede hond of zo
Ja, sure, hou je hond bij je en voedt hem op.quote:
Wat lief van je.quote:Op zondag 24 april 2022 09:13 schreef Ama het volgende:
Langzaam maar weer nadenken over verjaardagscadeaus voor de boy.
Oeh lekkerquote:Op zondag 24 april 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Diverse soorten hapjes (onbeperkt)![]()
Of het hier betaald parkeren is.
Mens, ik kom hier ook nooit
Vroegah toen ik nog met het ov reisde vroeg men ook van alles aan mij.quote:Op zondag 24 april 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat lief van je.
[..]
Oeh lekker![]()
Je zag eruit alsof je er vaak komt
ligt er aan waar je zitquote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Rijdt deze trein achter of vooruit?"
- Weet ik veel?
En dit..quote:
'Kunt u mij de kernbegrippen van kwantumfysica even uitleggen mevrouw, en waar kan ik koffie krijgen?'quote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Weet ik veel?
quote:Op zondag 24 april 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kunt u mij de kernbegrippen van kwantumfysica even uitleggen mevrouw, en waar kan ik koffie krijgen?'
Gezien je werkveld is dat wel terechtquote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog met het ov reisde vroeg men ook van alles aan mij.
Ik heb blijkbaar toch een: vraag maar aan mij - hoofd.
In het ov ja?quote:
4E is treinmachinistquote:
Of conductrice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
mja sommige honden apeingen wat sneller tegen mensen op idd, moet je op bedacht zijnquote:Op zondag 24 april 2022 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben al wel eens besprongen door van dat helsgebroed en het baasje maar roepen 'hij bedoelt het goed hoor'
Nee maar jij bent er nou eenmaal voor vragenquote:
Dat ze dat lekker bij hun eigen baasje doen en niet bij vreemdenquote:Op zondag 24 april 2022 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
mja sommige honden apeingen wat sneller tegen mensen op idd, moet je op bedacht zijn
zelfs dan willen ze nog wel tegen mensen aanspringen hoor, been there enzoquote:Op zondag 24 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sure, hou je hond bij je en voedt hem op.
zeg mevrouw de vraagbaak ,hoe warm is het en hoe hard waait het?quote:Op zondag 24 april 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, 70%, ik keur het goed.. even lekker de benen strekken
Altijd vooruitquote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Weet ik veel?
Ik wil graag afbakbroodjes, vers sap, 2 gekookte eieren en een plakje suikerbroodquote:
Dat staat niet op het menu.quote:Op zondag 24 april 2022 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil graag afbakbroodjes, vers sap, 2 gekookte eieren en een plakje suikerbrood
Wat staat er wel op het menuquote:
quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 09:32 schreef Ama het volgende:
Straks mini croissants maken met knakworstjes.
Zeg dat je corona hebt.quote:Op zondag 24 april 2022 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks brunch bij mijn vader. En Cruella is er ook.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op zondag 24 april 2022 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja mijn zusje is jarig dus het is wel soort van verplicht.
Probeer het eensquote:Op zondag 24 april 2022 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog nooit schapenkaas gehad.
Goed bezig Haagsie!quote:Op zondag 24 april 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
Eerste 7000 stappen gezet @:Budapestenaar
Daar heeft @:dud0r niet van terug
12 graden, onbewolktquote:Op zondag 24 april 2022 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg mevrouw de vraagbaak ,hoe warm is het en hoe hard waait het?
Ik heb de wc en badkamer gepoetstquote:Op zondag 24 april 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
Eerste 7000 stappen gezet @:Budapestenaar
Daar heeft @:dud0r niet van terug
Dat is duurder dan zonnebrandquote:
Jaag ze wegquote:
Het is geloof ik ook vakantiequote:
quote:
Vraag of ze interesse hebben in een trouplequote:
Goed zoquote:Op zondag 24 april 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk al zo onvriendelijk mogelijk
quote:Op zondag 24 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag of ze interesse hebben in een trouple
quote:Op zondag 24 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag of ze interesse hebben in een trouple
trots op jequote:Op zondag 24 april 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kreeg net al een goedemorgen van mensen op een tandem
Netjes goedemorgen terug gezegd
Ben je ziekquote:Op zondag 24 april 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kreeg net al een goedemorgen van mensen op een tandem
Netjes goedemorgen terug gezegd
Wat?quote:
Voor op de verhuisdozen?quote:Op zondag 24 april 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal in m'n elementBen labels aan het printen voor het nieuwe huis
Deurquote:Op zondag 24 april 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal in m'n elementBen labels aan het printen voor het nieuwe huis
Voor op m'n storage bins, en voor op de schakelaars in de kelder want sommigen zijn voor licht en anderen voor electrische deuren. Wil niet dat iemand per ongeluk de garagepoort knop indrukt als m'n auto er op de oprit vlak voor staatquote:
Geef ze allemaal een kusjequote:Op zondag 24 april 2022 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wil mijn vijverbakje weer eens schoonmaken maar kikkers.
Bij m'n vader thuis zaten de kikkers soms op de ramenquote:Op zondag 24 april 2022 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wil mijn vijverbakje weer eens schoonmaken maar kikkers.
"Hier wohnen der Gergi und die Kwiwi jawohl ganz toll" naast de bel.quote:Op zondag 24 april 2022 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deur
Kast
Wc
Keuken
Kwiwi kamer
Gergi kamer
Zoiets?
Ja. Nee.quote:
Lol echt, wat eng!quote:Op zondag 24 april 2022 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij m'n vader thuis zaten de kikkers soms op de ramen
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meetquote:Op zondag 24 april 2022 11:12 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hier wohnen der Gergi und die Kwiwi jawohl ganz toll" naast de bel.
Ja dan zat je op de bank en ineens hoorde je dan een dof geluid. Kijk je naar buiten, zie je de onderkant van een kikker omdat ie tegen het raam geplakt zitquote:
dan wel op een vlag of uithangbord, anders zien we het niet optijdquote:Op zondag 24 april 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meet
heb je deze niet aan een vlaggenstok in de voortuin?quote:Op zondag 24 april 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meet
quote:Op zondag 24 april 2022 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zat je op de bank en ineens hoorde je dan een dof geluid. Kijk je naar buiten, zie je de onderkant van een kikker omdat ie tegen het raam geplakt zitEn dan van die brulkikkers dus lekker geluid ook erbij
Kan ookquote:Op zondag 24 april 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je deze niet aan een vlaggenstok in de voortuin?
Ja natuurlijk. Hoe krijg ik anders m'n huis zo netjes georganiseerd?quote:Op zondag 24 april 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Labelprinters, bestaan die nog?
Die gaven ze vroeger aan kinderen om te testen of ze autistisch waren.
Als ik zo'n keuken zie weet ik zeker dat iemand nog geen ei kan koken.quote:Op zondag 24 april 2022 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Hoe krijg ik anders m'n huis zo netjes georganiseerd?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |