Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
De hashtag VierGeenKoningsdag is trending op Twitter.
Godvergeten zuur kutvolk.
Want koningshuis is kut en complotten en muh vrijheid.quote:
En waarom niet vieren?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
De hashtag VierGeenKoningsdag is trending op Twitter.
Godvergeten zuur kutvolk.
Hmm okéquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want koningshuis is kut en complotten en muh vrijheid.
Gelukkig zal er dan ipv een koning vast een president worden gekozen waar het zuurvolk niet over jankt. /s
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm oké![]()
Ik verschans me die dag ook in mijn zolderkamer met de gordijnen dicht. Maar daar zit verder niks achter.
Ik ga even een kopje koffie drinken bij mijn vader.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.
De tompouce denk ik niet maar verheug me op de vrijmarkt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.
gewoon dat soort shit niet opzoeken, of mensen hard uitlachenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[ twitter ]
Ik ga me uitschrijven van Twitter. Al is het zo makkelijk om contact op te nemen met bedrijven.
Gewoon kort houdenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme weer een nagel gebroken![]()
Andersom is beterquote:
Je leeslijst is altijd langer dan dat je tijd in je leven hebtquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me is ook helemaal into boeken en lezen en challenges en uitwisselingen en weet ik veel wat, en die heeft mij een paar boeken gegeven gedurende de laatste jaren van "deze is goed, moet je lezen!"
En ik heb zoiets van "ja maar ik heb al een leeslijst van 700 boeken die ik liever wil lezen"Nu voel ik me verplicht om zijn boeken te lezen
Firstworldproblems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |