Gewoon kort houdenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme weer een nagel gebroken![]()
Andersom is beterquote:
Je leeslijst is altijd langer dan dat je tijd in je leven hebtquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me is ook helemaal into boeken en lezen en challenges en uitwisselingen en weet ik veel wat, en die heeft mij een paar boeken gegeven gedurende de laatste jaren van "deze is goed, moet je lezen!"
En ik heb zoiets van "ja maar ik heb al een leeslijst van 700 boeken die ik liever wil lezen"Nu voel ik me verplicht om zijn boeken te lezen
Firstworldproblems
Zou overigens wel een perfect eilandje zijn voor Foquevillequote:
Wat is het geheim? Of was het toeval?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Donderdag hadden we een dingetje met het werk en mijn Turkse collega had Couscous bij zich. En dat vind ik altijd zo lekker maar het lukte me nooit om hem zo lekker te krijgen tot vandaag. Zelfs de nasmaak is perfect.
Het goede recept, de Turkse supermarkt en heel veel geluk denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is het geheim? Of was het toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |