Dat is wel een heel mooi gebaar zegquote:Op zondag 24 april 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar kom je bij mijn levensgenietersfamilie niet mee weg, ik vond het echt een ode aan het leven.
Indrukwekkend ook, kwamen onverwachts wat nazaten van geïnterneerden in kamp Vught een bloemetje op de kist leggen omdat hij vroeger eten naar binnen had gesmokkeld.
Gezelligquote:Op zondag 24 april 2022 08:53 schreef Ama het volgende:
Nieuwe buurvrouw stond om 08:00 al tegen haar hondjes te schreeuwen in de tuin.Wat dus ongeveer voor mijn slaapkamerraam is.
Terug schreeuwenquote:
Genieten.quote:Op zondag 24 april 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee perfect!!!
Ben op mijn favoriete strand.
Heb je de rit overleefd?quote:Op zondag 24 april 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee perfect!!!
Ben op mijn favoriete strand.
quote:Op zondag 24 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat nu een scooter met een glimlach rond zijn koplamp ergens op dat eiland.
quote:Op zondag 24 april 2022 08:55 schreef Ama het volgende:
Maar tot nu toe maakt zij meer geluid dan die keffers.
Nee gaat een berg op maar ze hebben hier van die steile hellingen dus dan moet je naar beneden en aan het einde een bocht en dan maar hopen dat je remmen het houdenquote:
Ik gewoon een bak kwark en een banaan, weet ook nog niet waar ik vandaag heen ga lopenquote:Op zondag 24 april 2022 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gebakken eitje op en glaasje sap achter de kiezen, nu bedenken wat ik ga doen
doe eens gek en loop naar een industrieterrein, niet erop maar ernaartoequote:Op zondag 24 april 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gewoon een bak kwark en een banaan, weet ook nog niet waar ik vandaag heen ga lopen
Mja zondag was altijd mijn favoriete dag op het industrieterrein, maar tegenwoordig is het dan een losloopgebied voor grote honden, dus liever nietquote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens gek en loop naar een industrieterrein, niet erop maar ernaartoe
Puppy's aaienquote:Op zondag 24 april 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zondag was altijd mijn favoriete dag op het industrieterrein, maar tegenwoordig is het dan een losloopgebied voor grote honden, dus liever niet
quote:
Begint het main stream te worden?quote:Op zondag 24 april 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zondag was altijd mijn favoriete dag op het industrieterrein, maar tegenwoordig is het dan een losloopgebied voor grote honden, dus liever niet
Diverse soorten hapjes (onbeperkt)quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
En wat gingen ze vragen
Die doen toch niks johquote:Op zondag 24 april 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terugschreeuwen dat ze zachtjes moet doenquote:Op zondag 24 april 2022 08:53 schreef Ama het volgende:
Nieuwe buurvrouw stond om 08:00 al tegen haar hondjes te schreeuwen in de tuin.Wat dus ongeveer voor mijn slaapkamerraam is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En dan daarna: "oh, dat doet ie anders nooit."quote:
Broek aan flardenquote:Op zondag 24 april 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan daarna: "oh, dat doet ie anders nooit."
quote:Op zondag 24 april 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wacht even tot mijn telefoon opgeladen is en dan ga ik ook wandelen
Mens op de grond.quote:
Pontjes zijn altijd leukquote:Op zondag 24 april 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch nog 40 minuten rijden naar het pontje.
kost waarschijnlijk meer aan bezine dan wat het pontje kostquote:Op zondag 24 april 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee heb nog kerrie van gisteren overquote:
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 24 april 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En daarna wandelen op Tiengemeten
Ben al wel eens besprongen door van dat helsgebroed en het baasje maar roepen 'hij bedoelt het goed hoor'quote:
Zover is dat toch niet wegquote:Op zondag 24 april 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon meerdere rondjes lopenquote:Op zondag 24 april 2022 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit![]()
Jammer dat het maar 4,5 km is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |