Ik ook, toen ik klein was (niet dat ik nu groot ben), maar die eigenaar keek me aan en negeerde hetquote:Op zondag 24 april 2022 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben al wel eens besprongen door van dat helsgebroed en het baasje maar roepen 'hij bedoelt het goed hoor'
'Hij wil gewoon spelen'quote:Op zondag 24 april 2022 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik klein was (niet dat ik nu groot ben), maar die eigenaar keek me aan en negeerde hetWTF
Zeg gewoon sorry voor je onopgevoede hond of zo
Ja, sure, hou je hond bij je en voedt hem op.quote:
Wat lief van je.quote:Op zondag 24 april 2022 09:13 schreef Ama het volgende:
Langzaam maar weer nadenken over verjaardagscadeaus voor de boy.
Oeh lekkerquote:Op zondag 24 april 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Diverse soorten hapjes (onbeperkt)![]()
Of het hier betaald parkeren is.
Mens, ik kom hier ook nooit
Vroegah toen ik nog met het ov reisde vroeg men ook van alles aan mij.quote:Op zondag 24 april 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat lief van je.
[..]
Oeh lekker![]()
Je zag eruit alsof je er vaak komt
ligt er aan waar je zitquote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Rijdt deze trein achter of vooruit?"
- Weet ik veel?
En dit..quote:
'Kunt u mij de kernbegrippen van kwantumfysica even uitleggen mevrouw, en waar kan ik koffie krijgen?'quote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Weet ik veel?
quote:Op zondag 24 april 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kunt u mij de kernbegrippen van kwantumfysica even uitleggen mevrouw, en waar kan ik koffie krijgen?'
Gezien je werkveld is dat wel terechtquote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog met het ov reisde vroeg men ook van alles aan mij.
Ik heb blijkbaar toch een: vraag maar aan mij - hoofd.
In het ov ja?quote:
4E is treinmachinistquote:
Of conductrice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
mja sommige honden apeingen wat sneller tegen mensen op idd, moet je op bedacht zijnquote:Op zondag 24 april 2022 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben al wel eens besprongen door van dat helsgebroed en het baasje maar roepen 'hij bedoelt het goed hoor'
Nee maar jij bent er nou eenmaal voor vragenquote:
Dat ze dat lekker bij hun eigen baasje doen en niet bij vreemdenquote:Op zondag 24 april 2022 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
mja sommige honden apeingen wat sneller tegen mensen op idd, moet je op bedacht zijn
zelfs dan willen ze nog wel tegen mensen aanspringen hoor, been there enzoquote:Op zondag 24 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sure, hou je hond bij je en voedt hem op.
zeg mevrouw de vraagbaak ,hoe warm is het en hoe hard waait het?quote:Op zondag 24 april 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, 70%, ik keur het goed.. even lekker de benen strekken
Altijd vooruitquote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
- Weet ik veel?
Ik wil graag afbakbroodjes, vers sap, 2 gekookte eieren en een plakje suikerbroodquote:
Dat staat niet op het menu.quote:Op zondag 24 april 2022 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil graag afbakbroodjes, vers sap, 2 gekookte eieren en een plakje suikerbrood
Wat staat er wel op het menuquote:
quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 09:32 schreef Ama het volgende:
Straks mini croissants maken met knakworstjes.
Zeg dat je corona hebt.quote:Op zondag 24 april 2022 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks brunch bij mijn vader. En Cruella is er ook.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op zondag 24 april 2022 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja mijn zusje is jarig dus het is wel soort van verplicht.
Probeer het eensquote:Op zondag 24 april 2022 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog nooit schapenkaas gehad.
Goed bezig Haagsie!quote:Op zondag 24 april 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
Eerste 7000 stappen gezet @:Budapestenaar
Daar heeft @:dud0r niet van terug
12 graden, onbewolktquote:Op zondag 24 april 2022 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg mevrouw de vraagbaak ,hoe warm is het en hoe hard waait het?
Ik heb de wc en badkamer gepoetstquote:Op zondag 24 april 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
Eerste 7000 stappen gezet @:Budapestenaar
Daar heeft @:dud0r niet van terug
Dat is duurder dan zonnebrandquote:
Jaag ze wegquote:
Het is geloof ik ook vakantiequote:
quote:
Vraag of ze interesse hebben in een trouplequote:
Goed zoquote:Op zondag 24 april 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk al zo onvriendelijk mogelijk
quote:Op zondag 24 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag of ze interesse hebben in een trouple
quote:Op zondag 24 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag of ze interesse hebben in een trouple
trots op jequote:Op zondag 24 april 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kreeg net al een goedemorgen van mensen op een tandem
Netjes goedemorgen terug gezegd
Ben je ziekquote:Op zondag 24 april 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kreeg net al een goedemorgen van mensen op een tandem
Netjes goedemorgen terug gezegd
Wat?quote:
Voor op de verhuisdozen?quote:Op zondag 24 april 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal in m'n elementBen labels aan het printen voor het nieuwe huis
Deurquote:Op zondag 24 april 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal in m'n elementBen labels aan het printen voor het nieuwe huis
Voor op m'n storage bins, en voor op de schakelaars in de kelder want sommigen zijn voor licht en anderen voor electrische deuren. Wil niet dat iemand per ongeluk de garagepoort knop indrukt als m'n auto er op de oprit vlak voor staatquote:
Geef ze allemaal een kusjequote:Op zondag 24 april 2022 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wil mijn vijverbakje weer eens schoonmaken maar kikkers.
Bij m'n vader thuis zaten de kikkers soms op de ramenquote:Op zondag 24 april 2022 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wil mijn vijverbakje weer eens schoonmaken maar kikkers.
"Hier wohnen der Gergi und die Kwiwi jawohl ganz toll" naast de bel.quote:Op zondag 24 april 2022 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deur
Kast
Wc
Keuken
Kwiwi kamer
Gergi kamer
Zoiets?
Ja. Nee.quote:
Lol echt, wat eng!quote:Op zondag 24 april 2022 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij m'n vader thuis zaten de kikkers soms op de ramen
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meetquote:Op zondag 24 april 2022 11:12 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hier wohnen der Gergi und die Kwiwi jawohl ganz toll" naast de bel.
Ja dan zat je op de bank en ineens hoorde je dan een dof geluid. Kijk je naar buiten, zie je de onderkant van een kikker omdat ie tegen het raam geplakt zitquote:
dan wel op een vlag of uithangbord, anders zien we het niet optijdquote:Op zondag 24 april 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meet
heb je deze niet aan een vlaggenstok in de voortuin?quote:Op zondag 24 april 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meet
quote:Op zondag 24 april 2022 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zat je op de bank en ineens hoorde je dan een dof geluid. Kijk je naar buiten, zie je de onderkant van een kikker omdat ie tegen het raam geplakt zitEn dan van die brulkikkers dus lekker geluid ook erbij
Kan ookquote:Op zondag 24 april 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je deze niet aan een vlaggenstok in de voortuin?
Ja natuurlijk. Hoe krijg ik anders m'n huis zo netjes georganiseerd?quote:Op zondag 24 april 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Labelprinters, bestaan die nog?
Die gaven ze vroeger aan kinderen om te testen of ze autistisch waren.
Als ik zo'n keuken zie weet ik zeker dat iemand nog geen ei kan koken.quote:Op zondag 24 april 2022 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Hoe krijg ik anders m'n huis zo netjes georganiseerd?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |