Geen last van met Viaplayquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Open source applicatie die die brakke F1TV website buiten spel zette en gewoon direct de stream in je lokale speler afspeelt. Sinds dit weekend werkt ie niet meer door een blokkade vanuit F1TV.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Die doet al een tijdje niet meer mee.
Is een third party applicatie waar je F1TV mee kon kijken. Mooi overzichtelijk alle verschillende streams (main, driver cams, data, pit lane) aan kon zetten, zo veel tegelijk als je er op je scherm(en) kwijt kan.quote:
Lekkurquote:
Er wordt gewerkt aan een fix.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Open source applicatie die die brakke F1TV website buiten spel zette en gewoon direct de stream in je lokale speler afspeelt. Sinds dit weekend werkt ie niet meer door een blokkade vanuit F1TV.
Ziggo deed dat beterquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is een third party applicatie waar je F1TV mee kon kijken. Mooi overzichtelijk alle verschillende streams (main, driver cams, data, pit lane) aan kon zetten, zo veel tegelijk als je er op je scherm(en) kwijt kan.
Alleen heeft F1TV de API die dat mogelijk maakte de nek om gedraaid
huh?quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:26 schreef Nattekat het volgende:
F1TV heeft nog altijd een intro zonder Ricciardo
Ach, dat boeit niks als je gewoon de race kijkt ipv constant naar je telefoon of computer staart.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:27 schreef Nattekat het volgende:
F1TV > Viaplay op tv
Puur omdat het 5 seconden voor loopt
Ze zijn nog steeds viesmad om vorig jaarquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:27 schreef Nober het volgende:
Sky noemt Max maar weinig keren World Champion of lijkt dat maar zo?
Dat viel echt wel mee, zowel in commentaar toen als nuquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds viesmad om vorig jaar
Ik zag hem net in de standaard introquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Had hij geen corona bij de opnames? Hij mist ook bij bepaalde foto's.
Ik heb niet opgelet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag hem net in de standaard intro
Ik zet hem ook gewoon op tv aan hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat boeit niks als je gewoon de race kijkt ipv constant naar je telefoon of computer staart.
Dan moet niet zo erg worden als vanochtend tijdens de F3 racequote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat ze wel kunnen inhalen, anders is er echt geen reet aan
Nee dat lukt hier niet heeft het verleden aangetoond.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat ze wel kunnen inhalen, anders is er echt geen reet aan
Het is natuurlijk logisch als ze Hamilton zeven keer zo vaak kampioen noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:27 schreef Nober het volgende:
Sky noemt Max maar weinig keren World Champion of lijkt dat maar zo?
Met streams is niets gegarandeerdquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet hem ook gewoon op tv aan hoor
Ik heb liever 100% garantie dat niets irritant gaat zitten doen.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet niet zo erg worden als vanochtend tijdens de F3 race
Ben er bang voor ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat lukt hier niet heeft het verleden aangetoond.
Ik kijk dat Viaplee kanaal omdat de persoon op wiens account deze smartcard staat Viaplay via Ziggo heeftquote:
Precies, daarom gewoon Viaplay aan hier. Nog geen seconde problematisch geweest dit jaar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet hem ook gewoon op tv aan hoor
Ik heb liever 100% garantie dat niets irritant gaat zitten doen.
En de betrouwbaarheidquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben benieuwd of RB de snelheid heeft
De race is nu korter, moet te doen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |