Hij hep zeker iets anders te doen. Albers bedoel ik.quote:
Dat ja. Race Control was perfect, werkte ook gewoon met VPN.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, F1TV liep niet vast, de videostream nokt er gewoon mee terwijl de audio doorloopt
IK MIS RACECONTROL
Wat is Race Control?quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat ja. Race Control was perfect, werkte ook gewoon met VPN.
Neuh, ik zit er al klaar voor. Maar eerst even dit.quote:
Niet om precies half 5 inschakelenquote:
Dit ervaar ik ook 1 a 2 keer per gp, terwijl ik altijd bekabeld kijkquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, F1TV liep niet vast, de videostream nokt er gewoon mee terwijl de audio doorloopt
IK MIS RACECONTROL
Open source applicatie die die brakke F1TV website buiten spel zette en gewoon direct de stream in je lokale speler afspeelt. Sinds dit weekend werkt ie niet meer door een blokkade vanuit F1TV.quote:
Famfare.gifquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Die doet al een tijdje niet meer mee.
Ah ok. Die F1TV site werkt hier prima, dus niet nodig. Nu sowieso niet want gewoon op TVquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Open source applicatie die die brakke F1TV website buiten spel zette en gewoon direct de stream in je lokale speler afspeelt. Sinds dit weekend werkt ie niet meer door een blokkade vanuit F1TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. danken voor de service![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |