Ik zet hem ook gewoon op tv aan hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat boeit niks als je gewoon de race kijkt ipv constant naar je telefoon of computer staart.
Dan moet niet zo erg worden als vanochtend tijdens de F3 racequote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat ze wel kunnen inhalen, anders is er echt geen reet aan
Nee dat lukt hier niet heeft het verleden aangetoond.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat ze wel kunnen inhalen, anders is er echt geen reet aan
Het is natuurlijk logisch als ze Hamilton zeven keer zo vaak kampioen noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:27 schreef Nober het volgende:
Sky noemt Max maar weinig keren World Champion of lijkt dat maar zo?
Met streams is niets gegarandeerdquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet hem ook gewoon op tv aan hoor
Ik heb liever 100% garantie dat niets irritant gaat zitten doen.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet niet zo erg worden als vanochtend tijdens de F3 race
Ben er bang voor ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat lukt hier niet heeft het verleden aangetoond.
Ik kijk dat Viaplee kanaal omdat de persoon op wiens account deze smartcard staat Viaplay via Ziggo heeftquote:
Precies, daarom gewoon Viaplay aan hier. Nog geen seconde problematisch geweest dit jaar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet hem ook gewoon op tv aan hoor
Ik heb liever 100% garantie dat niets irritant gaat zitten doen.
En de betrouwbaarheidquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben benieuwd of RB de snelheid heeft
De race is nu korter, moet te doen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |