En vaart nog steedsquote:
Dat zegt weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo oud is dat bootje nog niet .... ik ben ouder
Een vriend van me heb ik geholpen om een sloep op te knappen,soms was het met frisse tegenzin om zondags na het stappen aan de slag te gaan.Maar het was een mooi project.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ja onderhoud op houten schepen is wel essentieel
Tsja.Ik zeg maar beter niks.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
Het gaat echt hard achetruit hier op Fok! met 165 post nmr 1
Zou ook raar zijn als niemand je hoort.quote:
Ik ben raar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als niemand je hoort.
Valt wel meequote:
Als je normaal was zat je niet op FOKquote:
Die gaat knallenquote:
Lekker bakkie morguhquote:
Morguhquote:
Morguh Chanel, schiet het al op op de camping?quote:
Hey Engine, heb je paspoort al?quote:
Hoe is het nu met je tong? Euh niet met je tong maar met jouquote:
Conditie gaat vooruit. Wacht op bericht UMC.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je tong? Euh niet met je tong maar met jou![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Conditie gaat vooruit. Wacht op bericht UMC.
Precies het uitstel kwam eigenlijk goed uit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is wel fijn dat je met een betere conditie de operatie in kan gaan.
Ja aan de ene kant wel, maar lijkt mij ook niet fijn te weten dat het bij je hart niet goed zit en dat je dan zo lang moet wachten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies het uitstel kwam eigenlijk goed uit.
Is idd moeilijk soms. Maar we houden de moed er in. Heb goede begeleiding.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar lijkt mij ook niet fijn te weten dat het bij je hart niet goed zit en dat je dan zo lang moet wachten.
De moed moet je er zeker in houden. Wel fijn dat je goede begeleiding hebtquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is idd moeilijk soms. Maar we houden de moed er in. Heb goede begeleiding.
Hoi Dotquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie morguh
[..]
Morguh
[..]
Morguh Chanel, schiet het al op op de camping?
[..]
Hey Engine, heb je paspoort al?
Dat snap ik, wanneer ging je ook weer weg?quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot
Bijna
Kan het om half 12 ophalen. Hele zorg minder
Uiteindelijk is dat 1 mei geworden. Moest eerst ineens hals over kop maar nu toch weer niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, wanneer ging je ook weer weg?
Waarschijnlijk tweede helft mei. Omleidingen na hartaanval.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:50 schreef Sunsy het volgende:
Goedemorgen allemaal!
@:tong80 ben je aan het wachten op een operatie aan je hart? Wat gaan ze doen? Fijn dat je conditie wel beter is. Gaat altijd zoveel schelen, ook in het herstel.
Jeetje, een hartaanval. Ik heb vorig jaar mei een dubbele bypass gekregen en vorige week een catheterisatie. Een daadwerkelijk infarct hebben we gelukkig net weten te voorkomen. Spannend hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tweede helft mei. Omleidingen na hartaanval.
Wow!! Dat is ook heftigquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jeetje, een hartaanval. Ik heb vorig jaar mei een dubbele bypass gekregen en vorige week een catheterisatie. Een daadwerkelijk infarct hebben we gelukkig net weten te voorkomen. Spannend hoor.
Is dat nu een suikerspin?quote:
O dat is ook heftigquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jeetje, een hartaanval. Ik heb vorig jaar mei een dubbele bypass gekregen en vorige week een catheterisatie. Een daadwerkelijk infarct hebben we gelukkig net weten te voorkomen. Spannend hoor.
Sterkte.......quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Wat heftig zeg! Wel fijn dat ze een infarct hebben kunnen voorkomen. Sterkte nogquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Haha 1 hapje was wel weer genoeg en dan moest je de rest nog wegwerkenquote:
Hier kan ik mij in vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat zijn wel de enige spinnen die ik in ieder geval niet eng vind
quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:21 schreef pullup het volgende:
Baal als een stekker nu want mijn fietsje heeft toch een opdonder gehad bij die botsing laatst en is toch verbogen![]()
Moet ik volgende week kijken of het nog te repareren is en dat gaat zeker niet goedkoop zijn
Mooi dat ze op tijd waren. Ben je nu wel klaar met behandelingen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nee ik verwacht nu al snel een rekeningetje van 1000 euro te moeten lappen om dit weer goed te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik verwacht nu al snel een rekeningetje van 1000 euro te moeten lappen om dit weer goed te krijgen
En die toerist is natuurlijk foetsie
Kut.... verzekering?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:21 schreef pullup het volgende:
Baal als een stekker nu want mijn fietsje heeft toch een opdonder gehad bij die botsing laatst en is toch verbogen![]()
Moet ik volgende week kijken of het nog te repareren is en dat gaat zeker niet goedkoop zijn
Mwahquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Das wel heel erg fors
Niet iets wat via een verzekering kan?
Zeker doen jaquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
MwahVrees het ergste. Ik ga wel langs een framebouwer om er eens naar te laten kijken
Misschien valt het mee...quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
MwahVrees het ergste. Ik ga wel langs een framebouwer om er eens naar te laten kijken
Zoete bendequote:Op vrijdag 22 april 2022 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha 1 hapje was wel weer genoeg en dan moest je de rest nog wegwerken
Nopequote:
quote:
Het ziet er zo ook vrij onschuldig uit. Dat kan het dus zomaar niet zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knikje in de topbuis, de vork staat ook wat dichter op het frame.
Die moet echt terug gebogen en ik vrees ook vervangen nu. Had het niet gezien omdat vanaf de bovenkant er niets aan de hand lijkt
Hmm ja ...quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die moet echt terug gebogen en ik vrees ook vervangen nu. Had het niet gezien omdat vanaf de bovenkant er niets aan de hand lijkt
Wat balen zegquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:21 schreef pullup het volgende:
T lijkt me ook vooral balen omdat dit komt door iemand die niet oplet, zo onnodigquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:36 schreef pullup het volgende:
Nou heb ik meer fietsjesMaar dit is wel een van mijn favoriete, handgebouwd product en op maat gemaakt
Exactquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T lijkt me ook vooral balen omdat dit komt door iemand die niet oplet, zo onnodig
Oh jee! Dat is balenquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:21 schreef pullup het volgende:
Slimme manquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Slecht voort gebit.. dus mocht nooit van papa
Je krijgt er zo'n plakbek van .quote:
Dat wel ja en plak vingersquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je krijgt er zo'n plakbek van .
maar je kan wel leuke creatieve dingen met suiker doen , alleen dan niet om op te eten
Vreselijk jaquote:
Balen Saar..quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slaapapneu is nog erger geworden.
Cpap is de enige oplossing. Nu loopt/gaat het veel beter.
zie ik daar bij de buis daaronder, precies in de knik van het ene deel naar het andere niet een scheurtje? of lijkt dat maar zoquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt maar zo gelukkigquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zie ik daar bij de buis daaronder, precies in de knik van het ene deel naar het andere niet een scheurtje? of lijkt dat maar zo
Op Imola niet..quote:
Bijzonder, die grote zwarte ogen!quote:
RIPquote:
Dat is minderquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op Imola niet..
Wat een kuttraining weer..;(
Ik durf denk ik wel 50Ī op rood te zetten voor het kampioenschap
Ja dat kan nog verrassend worden straksquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op Imola niet..
Wat een kuttraining weer..;(
Ik durf denk ik wel 50Ī op rood te zetten voor het kampioenschap
quote:
Las het jaquote:
Waar ga je dan heen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las het ja
Doe mij die 1,5 mln ook maar. Ik verlaat NL daarna graag hoor.
Alles sjouw ik daar naar toe.quote:
Toe maarquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
nou heb ik 3meter^3 storage gehuurd.
voor de (strip)boeken
7km fietsen heen 7km terugquote:
Word je sterk vanquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
7km fietsen heen 7km terug
met de rugzak boeken 10kg
4kg afgevallenquote:
En moe.quote:
Ik zit nu naar Storage Wars te kijkenquote:
Dat ja!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Storage Wars te kijken
jaquote:
die associatie had ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Storage Wars te kijken
Ik zap ook door, maar ik ken het welquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh kijk jij ook? Ik zapp bijna altijd door
Gezellig ..quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo. Vanavond lekker uit eten, daarna heerlijk misselijk worden in de booster en vervolgens even gezellig kijken bij het bloemencorso![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo. Vanavond lekker uit eten, daarna heerlijk misselijk worden in de booster en vervolgens even gezellig kijken bij het bloemencorso![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt. Ik wist dit eigenlijk al.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon op komen dagen vw dagbesteding en voor het omkleden vertellen dat je een blessure hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet echt. Ik wist dit eigenlijk al.
Morgen pingpongtornooi bij dagbesteding. Ik doe mee ondanks mijn zere knie.
Laat paaseitjeszoekentoernooiquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gewoon op komen dagen vw dagbesteding en voor het omkleden vertellen dat je een blessure hebt.
Mocht dat niet lukken, kun je de balletjes nog verstoppen, en mogen de deelnemers ze zoeken, als dagbesteding.
Niet leuk, maar bikkelquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat weten ze al want gevallen tijdens dagbesteding.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gewoon op komen dagen vw dagbesteding en voor het omkleden vertellen dat je een blessure hebt.
Mocht dat niet lukken, kun je de balletjes nog verstoppen, en mogen de deelnemers ze zoeken, als dagbesteding.
Waarom wil je dan nog meedoen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat weten ze al want gevallen tijdens dagbesteding.
Dat hoop ik wel, maar er zit nog iets niet helemaal lekker daar, waardoor ik nog steeds risico loop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi dat ze op tijd waren. Ben je nu wel klaar met behandelingen?
Ja, vind het wel grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh kijk jij ook? Ik zapp bijna altijd door
Knap dat je dan toch gaat proberen. Maar wel rustig aan doen dan hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gezellig!quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja. Het is om de Special Olympics te steunen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom wil je dan nog meedoen?
Of mag je de deur anders niet uit of iets dergelijs?
Maar is het de moeite waard om dat op die manier te doen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ach ja. Het is om de Special Olympics te steunen.
Ga je daar aan mee doen? Boogschieten anders?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ach ja. Het is om de Special Olympics te steunen.
Treequote:Op vrijdag 22 april 2022 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
nou heb ik 3meter^3 storage gehuurd.
voor de (strip)boeken
Heb je een mazzeltje iddquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Scheelt : ik heb toch geen rijbewijs
Koffie met een donderwolk?quote:
Er zijn clienten die meedoen met de special olympicsquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om dat op die manier te doen?
Gelukkig wel, al zeg weer app ene keer maandag en dinsdag regen en daarna weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar het is wel droog en dat is het in Zuid Europa niet
puzziequote:
Ja maar om Madrid ligt nu gewoon sneeuw in de bergenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig wel, al zeg weer app ene keer maandag en dinsdag regen en daarna weer niet
Is die wolk die marc had gepost hierquote:
Vanmiddag was het ff wat bewolkt maar nu ook weer volop zonquote:
Nee ik kijk gewoon naar buitenquote:
Is al openquote:
Hoef ikmn schremen iig niet naar beneden te gooien,aangezien de zon doorgaans net de weg tussen de schermen weet te schijnen op de plekken waar ik tv/monitoren heb staanquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Geel is zon, groen is bewolkt, hier is het dus bewolkt
Onder de groene hemel… 🎶quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Geel is zon, groen is bewolkt, hier is het dus bewolkt
De lange stoet de bergen in van het circus Jeroen Bosch 🎪quote:
quote:
In de blauwe zon.quote:
Is nu even dicht en ik moet zeggen dat het wel helptquote:
quote:
Ik ga mee.quote:
Alles mag hierquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:47 schreef chufi het volgende:
Laten we het maar in MUZ doen anders krijg je weer klachten...![]()
chufi in MUZ / Jan Rot heeft korter te leven dan verwacht.........
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar YT en FF en Dees vingers tikken ...
Het wordt niet gewaardeerd dus.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt wel mee.. we hebben Jan Rot hier wel vaker gespamt
Ha gaat goed. 4 mei komt de makelaar een laatste ronde doen en dan de fotograaf. Dus ik denk half mei op Funda of zo.quote:
eyyyhaloaaaquote:
Ja een mens verzameld veelquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha gaat goed. 4 mei komt de makelaar een laatste ronde doen en dan de fotograaf. Dus ik denk half mei op Funda of zo.
Man3 wat een zooi heb ik geruimd
Ja he. En ik ben niet eens zo'n verzamelaar. Kan goed dingen wegdoen.quote:
ZIJquote:
Dit gaan jullie nooit meer vergeten hequote:
omaaaaaaquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Hello allen...
Dat bijlezen overal is niet te doen
We moeten meetenquote:
jah! Eerst m'n huis in de verkoop en op Funda en dan heb ik alle tijdquote:
Ohhh.. tot zoquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:04 schreef Prisha het volgende:
Oh ja...voor de liefhebbers, mijn laatste batch bok bier is goed gelukt, al zeg ik het zelf
quote:
Prish!quote:
Oma!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Hello allen...
Dat bijlezen overal is niet te doen
Dees!!! How goes de sollicitaties, ben al onder de nieuwe pannen inmiddels?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish!
[..]
Oma!Gewoon bij 1 SC houden, is wel zo handig.
Wat goed en wat snel en wat spannend, ik duim voor een snelle en goede verkoopquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha gaat goed. 4 mei komt de makelaar een laatste ronde doen en dan de fotograaf. Dus ik denk half mei op Funda of zo.
Man3 wat een zooi heb ik geruimd
ach ja ik heb het gelezen. Hij was ook behoorlijk ziek toch?quote:
Proost!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:04 schreef Prisha het volgende:
Oh ja...voor de liefhebbers, mijn laatste batch bok bier is goed gelukt, al zeg ik het zelf
Het voelt verdomd goed moet ik zeggen. Geeft veel rust in mijn hoofd. Blij mee.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat goed en wat snel en wat spannend, ik duim voor een snelle en goede verkoop![]()
Het is toch ook wel weer lekker dat je zo lekker heb opgeruimd?
Ja maar heeft zich behoorlijk laten zien nog ..... Moooie Jan .. ga hem missenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ach ja ik heb het gelezen. Hij was ook behoorlijk ziek toch?
bijzondere man idd.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar heeft zich behoorlijk laten zien nog ..... Moooie Jan .. ga hem missen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dees!!! How goes de sollicitaties, ben al onder de nieuwe pannen inmiddels?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het assessment gemaakt en de volgende afspraak staat voor komende dinsdag gepland, maar er is een soort van kinkje in de kabel, zeg maar. Mijn naaste collega heeft zich gisteren ziek gemeld met burn outklachten, dat heeft best een impact in zo'n klein bedrijf, waardoor ik me bezwaard voel als ik inderdaad weg zou gaan
Even een luie copy pastequote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dinsdag tweede gesprek gehad, maar nog niets gehoord. Ook belde dinsdag het bedrijf waar ik ook gesolliciteerd had maar waarvan de functie al ingevuld was, ze krijgen een nieuwe vacature, ze dachten niet dat het aansloot op mijn werkervaring, maar wilden het toch van mij weten. Ze hadden gelijk, het is niet wat ik zoek, maar ze zijn me tenminste niet vergeten
Zo werkt dat meestal wel, fijn hoor, er gaat niets boven een rustig hoofd.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het voelt verdomd goed moet ik zeggen. Geeft veel rust in mijn hoofd. Blij mee.
ha bedankt, ik had geen tijd om terug te lezen.quote:
Klote berichten chuf, sterkte!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:14 schreef chufi het volgende:
kut net weer een bericht dat de vader van een vriendin is overleden ...
awww johquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:14 schreef chufi het volgende:
Geen idee.. Spain, maar ik kende de man wel ..quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww johgecondoleerd chuf. Was het plotseling?
Ik weet inderdaad dat ik hierin aan mezelf moet denken, dat zeg ik zelf ook altijd tegen anderen, maar nu vind ik het zelf wel erg lastig, ook omdat mijn werkgever mijn zwager is en hij ook altijd heel goed en makkelijk voor mij is geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha bedankt, ik had geen tijd om terug te lezen.
Hmmm. Verrassende wending, van je collega. Aan de andere kant....zoals je het af en toe beschreef is dat ook niet zo gek misschien.
Maar...ik zou niet je persoonlijke welzijn en geluk van een ander laten afhangen joh. Je moet soms een beetje egoïstisch zijn en aan jezelf denken.
Sorry Dees,maar het ging niet over hier.Dus snap je even niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Keer op keer begin je er weer over te zeiken FF, en elke keer leg ik het weer uit en is het goed. Rot nu maar lekker op met je gezeik.
dat het je zwager is maakt het wat lastiger ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad dat ik hierin aan mezelf moet denken, dat zeg ik zelf ook altijd tegen anderen, maar nu vind ik het zelf wel erg lastig, ook omdat mijn werkgever mijn zwager is en hij ook altijd heel goed en makkelijk voor mij is geweest.
Maar voorlopig heb ik nog niets gehoord, dus misschien kom ik niet eens voor de keuze te staan
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik ben al druk bezig etiketten te plakken met namen erop. Die zet ik apart. En ik heb nog steeds staan voor tonja, chufi, pullup en soury.
Ja kom maar weer terug FFquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
Chufi haalt me naar MUZ om gezeik te voorkomen.
Wat knapquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:34 schreef Prisha het volgende:
Ik heb zowaar DRIE paar schoenen weggegooid
Beterquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:35 schreef Prisha het volgende:
Of weggegooid....ik heb ze in een textielcontainer gedaan.
Ze waren echt oud en ik droeg ze eigenlijk nooit. En ja....nu moeten er wel nieuwe komen om die leegte te vullenquote:
Ah dat is ook mooi iddquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik heb zo'n centrumpje voor dak en thuislozen wat verder in de straat. Daar gaat mijn tweedehands spul altijd heen
Wie is Jane de Virginquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik kom er na ruim 4 seizoenen pas achter dat Amy uit Superstore en Jane uit Jane the Virgin dezelfde persoon zijn![]()
De leegte in je kast en in je hartquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze waren echt oud en ik droeg ze eigenlijk nooit. En ja....nu moeten er wel nieuwe komen om die leegte te vullen
beidenquote:
Een komische dramaserie op Netflix, waarvan ik de eerste aflevering dacht WTFquote:
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een komische dramaserie op Netflix, waarvan ik de eerste aflevering dacht WTF:o maar het daarna een geweldige serie vond, zo over the top en met een geweldige voice over.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:14 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |