En vaart nog steedsquote:
Dat zegt weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo oud is dat bootje nog niet .... ik ben ouder
Een vriend van me heb ik geholpen om een sloep op te knappen,soms was het met frisse tegenzin om zondags na het stappen aan de slag te gaan.Maar het was een mooi project.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ja onderhoud op houten schepen is wel essentieel
Tsja.Ik zeg maar beter niks.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
Het gaat echt hard achetruit hier op Fok! met 165 post nmr 1
Zou ook raar zijn als niemand je hoort.quote:
Ik ben raar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als niemand je hoort.
Valt wel meequote:
Als je normaal was zat je niet op FOKquote:
Die gaat knallenquote:
Lekker bakkie morguhquote:
Morguhquote:
Morguh Chanel, schiet het al op op de camping?quote:
Hey Engine, heb je paspoort al?quote:
Hoe is het nu met je tong? Euh niet met je tong maar met jouquote:
Conditie gaat vooruit. Wacht op bericht UMC.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je tong? Euh niet met je tong maar met jou![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Conditie gaat vooruit. Wacht op bericht UMC.
Precies het uitstel kwam eigenlijk goed uit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is wel fijn dat je met een betere conditie de operatie in kan gaan.
Ja aan de ene kant wel, maar lijkt mij ook niet fijn te weten dat het bij je hart niet goed zit en dat je dan zo lang moet wachten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies het uitstel kwam eigenlijk goed uit.
Is idd moeilijk soms. Maar we houden de moed er in. Heb goede begeleiding.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar lijkt mij ook niet fijn te weten dat het bij je hart niet goed zit en dat je dan zo lang moet wachten.
De moed moet je er zeker in houden. Wel fijn dat je goede begeleiding hebtquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is idd moeilijk soms. Maar we houden de moed er in. Heb goede begeleiding.
Hoi Dotquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie morguh
[..]
Morguh
[..]
Morguh Chanel, schiet het al op op de camping?
[..]
Hey Engine, heb je paspoort al?
Dat snap ik, wanneer ging je ook weer weg?quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot
Bijna
Kan het om half 12 ophalen. Hele zorg minder
Uiteindelijk is dat 1 mei geworden. Moest eerst ineens hals over kop maar nu toch weer niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, wanneer ging je ook weer weg?
Waarschijnlijk tweede helft mei. Omleidingen na hartaanval.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:50 schreef Sunsy het volgende:
Goedemorgen allemaal!
@:tong80 ben je aan het wachten op een operatie aan je hart? Wat gaan ze doen? Fijn dat je conditie wel beter is. Gaat altijd zoveel schelen, ook in het herstel.
Jeetje, een hartaanval. Ik heb vorig jaar mei een dubbele bypass gekregen en vorige week een catheterisatie. Een daadwerkelijk infarct hebben we gelukkig net weten te voorkomen. Spannend hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tweede helft mei. Omleidingen na hartaanval.
Wow!! Dat is ook heftigquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jeetje, een hartaanval. Ik heb vorig jaar mei een dubbele bypass gekregen en vorige week een catheterisatie. Een daadwerkelijk infarct hebben we gelukkig net weten te voorkomen. Spannend hoor.
Is dat nu een suikerspin?quote:
O dat is ook heftigquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jeetje, een hartaanval. Ik heb vorig jaar mei een dubbele bypass gekregen en vorige week een catheterisatie. Een daadwerkelijk infarct hebben we gelukkig net weten te voorkomen. Spannend hoor.
Sterkte.......quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Wat heftig zeg! Wel fijn dat ze een infarct hebben kunnen voorkomen. Sterkte nogquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |