Een beetje de andere kant van mensen die het over Biden's gezondheid hebben. Dat ze roepen dat hij seniel is omdat hij 'Where am I?' vroeg, lekker afgekapt om een moment waarop het leek alsof hij dt vroeg, in plaats van dat er daarna nog iets zou komen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat een gaar filmpje trouwens, baseren ze daar nou heel dat verhaal op? Je ziet hem een fractie van een seconden zittend in beeld.
Was dat niet bij de aankondiging van het WK gewichtheffen dat in 2018 in Ashgabat gehouden werd? Dat was ook echt een feestquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In Turkmenistan slingerden ze toch ook gewoon belachelijke shit zoals dit de ether in?:
[ afbeelding ]
Dat is het hele probleem met dictaturen, niemand kan de dictator vertellen dat ie iets niet moet doen omdat het een dom idee is en/of hij belachelijk overkomt.
Dit gebeurde in Engeland ook telkens; niks aan de hand gewoon zelfmoord. Maar tot er snuggere mensen gingen onderzoeken, bleek ineens dat er sporen van straling gevonden waren in hun bloed en zelfs iedereen die een bepaalde klink had aangeraakt in London.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens lokale media vermoedt de politie dat de man eerst zijn vrouw en dochter in hun slaap gedood heeft met een bijl en daarna zelf uit het leven is gestapt. Andere scenario's worden vooralsnog niet uitgesloten. De politie deed een aantal ontdekkingen die moeilijk te verklaren zijn.
Of de Spaanse politie is geinfiltreerd door Russen die mensen op een dwaalspoor proberen te zetten of ze zijn gewoon incompetent als ze echt denken dat hij z'n vrouw en dochter heeft gedood en daarna zelfmoord heeft gepleegd en dat het nu case closed is.
Ik denk, let op: denk dat dat niet realistisch meer is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:55 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Deze staat iets verderop in dit draadje.
[ twitter ]
Grootheidswaanzin of rele optie?
Dat denk ik ook, maar gaat meer om behoudt van macht en dominantie van Poetin en zijn kgb kliek. Dus niet zo zeer winst maar behoudt van macht.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die oorlog en de daaruit volgende sancties ze meer gekost hebben dan die grondstoffen ze ooit kunnen opleveren.
Oh ja, die film moet ik nog kijken. Heb ik opgenomen, zodat ik kan bingen. Echt raar, alleen door het aanraken van een klink.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit gebeurde in Engeland ook telkens; niks aan de hand gewoon zelfmoord. Maar tot er snuggere mensen gingen onderzoeken, bleek ineens dat er sporen van straling gevonden waren in hun bloed en zelfs iedereen die een bepaalde klink had aangeraakt in London.
Russische oliargen die slecht liggen bij Poetin en een beetje pro democratisch zijn sterven allemaal aan zelfmoord.
Echt zucht.... leuke trol actie.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh ja, die film moet ik nog kijken. Heb ik opgenomen, zodat ik kan bingen. Echt raar, alleen door het aanraken van een klink.
Trouwens iemand gisteren op1 gekeken? Daar zat de onttroonde presidente van wit-Rusland. Was erg interessant hoe zij tegen deze oorlog aankeek.
digitaliseert?quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:22 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Echt zucht.... leuke trol actie.
door handle
Poisoning of Sergei and Yulia Skripal
Rusland is het gevaar voor het westen en iedereen die dit nog digitaliseert is een potentieel gevaar voor de vrijheid van Nederland.
iedereen die dit nog autocorrect is een potentieel gevaar voor de vrijheid van Nederland.quote:
Oh, nu is het simpel. We lanceren onze anti-Parkinson raket....quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:38 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_hes_trying_to_hide/
this appears to be Parkinsons, full stop. The holding of the table and the tucked neck is what I see in patients with advanced Parkinsons.
Edit: parkinsons can also affect one's cognition, now this war is starting to make sense.
Bagetaliseert werd digitaliseert door de autocorrect.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
iedereen die dit nog autocorrect is een potentieel gevaar voor de vrijheid van Nederland.
Maar weer eens een bewijs dat de Oekraners er ongetwijfeld een propaganda-sausje overheen doen, maar bij lange na niet zo extreem als de Russen. 20k dooien was Oekrane zei, dus dat klopt aardig.quote:
Ik snap niet waarom dit soort berichten berhaupt zouden verschijnen op een pro-Kremlinpagina...quote:
Zeker, maar valt mee, zou zeggen zo weinig dat het geen naam mag hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar weer eens een bewijs dat de Oekraners er ongetwijfeld een propaganda-sausje overheen doen, maar bij lange na niet zo extreem als de Russen. 20k dooien was Oekrane zei, dus dat klopt aardig.
Is vermist niet vaak een ander woord voor ook dood in zo’n situatie?quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar weer eens een bewijs dat de Oekraners er ongetwijfeld een propaganda-sausje overheen doen, maar bij lange na niet zo extreem als de Russen. 20k dooien was Oekrane zei, dus dat klopt aardig.
Duur grapje wel. Die 3 dagen durende speciale operatiequote:Op vrijdag 22 april 2022 13:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker, maar valt mee, zou zeggen zo weinig dat het geen naam mag hebben.
Huidige bodycount van UKR 21K:
[ afbeelding ]
Dat valt terug de leiden naar het oude adagium: de RUS staat doet alsof ze hun mensen betalen, en de RUS medewerker doet alsof die werkt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:03 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit soort berichten berhaupt zouden verschijnen op een pro-Kremlinpagina...
Oke dus? Lijken prima te werken. Moet je ze dan maar weg doen omdat ze oud zijn?quote:
Zeker waar maar dan loop je voor vervanging tegen problemen aan. Die delen worden niet meer gemaakt. En 1 op 1 delen vervangen kan niet, dus back to the drawing board.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke dus? Lijken prima te werken. Moet je ze dan maar weg doen omdat ze oud zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |