Alleen wel jammer dat die oorlog en de daaruit volgende sancties ze meer gekost hebben dan die grondstoffen ze ooit kunnen opleveren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:29 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit riep ik vorig jaar al rusland wil dat hele stuk, en zeker er vanaf 2010 ontdekt is dat het hele gebied voor grondstoffen zit en een concurrent in de omgeving niet geduld wordt.
Dat is waar idd, al is het verdacht dat het op precies dezelfde dag gebeurd als die explosie bij het militaire research center.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé zo te zijn. Kan ook gevalletje corruptie zijn natuurlijk. Uit een ander forum:
[..]
Dat laatste maakt niet uit zolang ze indirecte aankopen maar faciliteren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
De Duitse industrie is niet de Duitse overheid. In Die Welt staat een overzicht van wat de Duitse overheid doet en het is bedroevend. Daarnaast frustreren ze rechtstreekse aankopen door Oekraïne.
Mee eens. Tenzij het om de zekerheid van toevoer van de grondstoffen gaat maar ook dat was voor de VS niet nodig. Het is vaak wel een deelverklaring.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het 'grondstoffen-verhaal gebruikten ze ook al bij Irak en Afghanistan maar slaat nergens op. De bedragen die daarmee gemoeid gaan vallen in het niet bij de kosten van een oorlog.
Maar mij lijkt dat je moeilijk vol kan houden dat het allemaal toeval is hé.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kap toch eens met je op niets gebaseerde gebral.
https://ca.news.yahoo.com(...)mpany-150435419.htmlquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een dag eerder (ik dacht dezelfde dag, sorry) op dezelfde wijze een gezin in Moskou. En volgens mij in Londen ook zoiets, maar dat kan ik zo snel niet meer terugvinden.
Kan ook Parkinson zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:30 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)stoornis-of-psychose
==================================================
Ophef na nieuwe video Poetin: 'Een persoonlijkheidsstoornis of psychose
Nieuw opgedoken beelden van de Russische president Vladimir Poetin hebben opnieuw geleid tot speculaties over de gezondheidstoestand van de Russische leider. Op de gewraakte beelden is Poetin in gesprek met zijn minister van Defensie Sjojgoe en met name zijn lichaamshouding houdt de gemoederen bezig. ,,Hij houdt de hoek van de tafel vast alsof zijn leven ervan afhangt. Zijn lichaam ligt slap in een stoel alsof hij zijn rug niet recht kan houden", aldus Taras Voznyak, hoofdredacteur van het Oekraïense Mezha.
[ afbeelding ]
Poetin houdt zich vast aan de tafel.
Er is al lange tijd veel te doen over de gezondheid van de Russische president, zowel fysiek als mentaal. De jongste beelden van Poetin, die zenuwachtig oogt en zich krampachtig aan de tafel vasthoudt, wekken op sociale media de nodige verbazing en leiden tot speculaties over de gemoedstoestand van de president. In de Britse krant Express doet een psychotherapeut een poging tot duiding. Noel McDermott denkt dat Poetin in een 'psychotische staat' verkeert en last heeft van 'stemmen in zijn hoofd'.
Zelfisolatie
McDermott verklaart dit door verhalen over de dictator die zich sinds het uitbreken van de coronacrisis grotendeels isoleerde van de buitenwereld. Dit zou voor 'onomkeerbare schade' hebben gezorgd en een rol hebben gespeeld bij het besluit van Poetin om zijn buurland binnen te vallen, stelt de therapeut.
Poetin vertoont in toenemende mate paranoïde gedrag, schrijft de krant. ,,Inclusief het ontwijken van persoonlijke ontmoetingen, of juist het ontmoeten van personen aan de andere kant van een absurd lange tafel, het gebruik maken van een dubbelganger en je veiligheidsmedewerkers je eten laten voorproeven."
De psycholoog ziet twee mogelijkheden: of hij lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis, of hij is extreem bang en paranoïde. Psychotische gedachten komen veel voor bij zelfisolatie, zo stelt de arts.
[ twitter ]
Medicatie.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Blijven vreemde wezens dictators. Ontzettend bang zijn voor een virusje maar ondertussen wel hele steden met kinderen plat bombarderen. Vraag me toch echt af hoe die mensen slapen 's nachts.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:14 schreef Starhopper het volgende:
Oligarchen zijn niet meer veilig in Europa. De moordbrigades van de KGB zijn gearriveerd.
[ twitter ]
En hij is ook de jongste niet meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:06 schreef descon het volgende:
[..]
Denk dat Poetin de laatste tijd ook weinig slaap heeft gehad en relatief veel stress....daar ga je na langere tijd ook niet lekker op
Je weet ook dat de PR fabriek van RT op volle toeren draait, ze kunnen elke foto en elke pose kiezen en die het nieuws inslingeren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Weten doen we het niet, maar hij ziet er niet al te senang uit, dat lijkt iedereen met elkaar eens te zijn.
Wat een gaar filmpje trouwens, baseren ze daar nou heel dat verhaal op? Je ziet hem een fractie van een seconden zittend in beeld.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:30 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)stoornis-of-psychose
Ophef na nieuwe video Poetin: 'Een persoonlijkheidsstoornis of psychose
Nieuw opgedoken beelden van de Russische president Vladimir Poetin hebben opnieuw geleid tot speculaties over de gezondheidstoestand van de Russische leider. Op de gewraakte beelden is Poetin in gesprek met zijn minister van Defensie Sjojgoe en met name zijn lichaamshouding houdt de gemoederen bezig. ,,Hij houdt de hoek van de tafel vast alsof zijn leven ervan afhangt. Zijn lichaam ligt slap in een stoel alsof hij zijn rug niet recht kan houden", aldus Taras Voznyak, hoofdredacteur van het Oekraïense Mezha.
[ afbeelding ]
Poetin houdt zich vast aan de tafel.
Er is al lange tijd veel te doen over de gezondheid van de Russische president, zowel fysiek als mentaal. De jongste beelden van Poetin, die zenuwachtig oogt en zich krampachtig aan de tafel vasthoudt, wekken op sociale media de nodige verbazing en leiden tot speculaties over de gemoedstoestand van de president. In de Britse krant Express doet een psychotherapeut een poging tot duiding. Noel McDermott denkt dat Poetin in een 'psychotische staat' verkeert en last heeft van 'stemmen in zijn hoofd'.
Zelfisolatie
McDermott verklaart dit door verhalen over de dictator die zich sinds het uitbreken van de coronacrisis grotendeels isoleerde van de buitenwereld. Dit zou voor 'onomkeerbare schade' hebben gezorgd en een rol hebben gespeeld bij het besluit van Poetin om zijn buurland binnen te vallen, stelt de therapeut.
Poetin vertoont in toenemende mate paranoïde gedrag, schrijft de krant. ,,Inclusief het ontwijken van persoonlijke ontmoetingen, of juist het ontmoeten van personen aan de andere kant van een absurd lange tafel, het gebruik maken van een dubbelganger en je veiligheidsmedewerkers je eten laten voorproeven."
De psycholoog ziet twee mogelijkheden: of hij lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis, of hij is extreem bang en paranoïde. Psychotische gedachten komen veel voor bij zelfisolatie, zo stelt de arts.
[ twitter ]
Gisteren gelezen dat hij geen spatje bloed op zijn kleding had..😕quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens lokale media vermoedt de politie dat de man eerst zijn vrouw en dochter in hun slaap gedood heeft met een bijl en daarna zelf uit het leven is gestapt. Andere scenario's worden vooralsnog niet uitgesloten. De politie deed een aantal ontdekkingen die moeilijk te verklaren zijn.
Of de Spaanse politie is geinfiltreerd door Russen die mensen op een dwaalspoor proberen te zetten of ze zijn gewoon incompetent als ze echt denken dat hij z'n vrouw en dochter heeft gedood en daarna zelfmoord heeft gepleegd en dat het nu case closed is.
Poetinson vermoed ik...quote:
Praktisch elke leider had “oppeppers” toen, zal nu ook genoeg voorkomen lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Medicatie.
Hitler was ook een wandelende junk project uiteindelijk.
Ik zou altijd kritisch zijn over de bronnen die met dat soort "informatie" komen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:48 schreef Maron het volgende:
[..]
Gisteren gelezen dat hij geen spatje bloed op zijn kleding had..😕
De stad is succesvol bevrijd van haar levende inwoners, gebouwen, toekomst en haar eigen bestaan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:47 schreef TLC het volgende:
President Poetin zei daarop dat "de operatie om Marioepol te bevrijden succesvol is verlopen".
In Turkmenistan slingerden ze toch ook gewoon belachelijke shit zoals dit de ether in?:quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet ook dat de PR fabriek van RT op volle toeren draait, ze kunnen elke foto en elke pose kiezen en die het nieuws inslingeren.
Ze kiezen ervoor om een foto van Poetin in gespannen houding te nemen.
Dat is wat ik zie.
Putin is een superslimme gast die constant is voorgelogen door jaknikkers, zou hij nu eindelijk beseffen dat ipv een herstel van het glorieuze USSR rijk dat ze juist de andere kant richting de afgrond gaan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:15 schreef Tengano het volgende:
Als ik zelf die foto zou moeten duiden zie ik een man die bang is. Die verkrampt achterover in een stoel zit en zoveel mogelijk naar achter wil deinzen voor het slechte nieuws wat hem gebracht wordt. Daarnaast vindt hij het ook nog nodig om zich aan de tafel vast te houden om nog een beetje steun te vinden in de angstige situatie waarin hij zich bevindt; de situatie van het hele slechte nieuws wat hij krijgt.
Ook zijn hoofd hangt wat voorover en zijn torso is voorover gekromd. Hij krimpt als het ware ineen van angst. En ook zijn gezichtsuitdrukking komt zeer gespannen over.
[..]
Dit is een hele andere Poetin dan die we 2 maanden geleden zagen waarin hij nog een uur achter elkaar vuur spuugde met zijn oorlogsverklaring cq vredesmissie. Het oogt op mij alsof hij zich kapot geschrokken is van de resultaten van deze onderneming en hij straalt ook geen vertrouwen of daadkracht meer uit.
Dus de PR fabriek van RT is net zo incapabel als hun leger, en eigenlijk dat hele k*t-land?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet ook dat de PR fabriek van RT op volle toeren draait, ze kunnen elke foto en elke pose kiezen en die het nieuws inslingeren.
Ze kiezen ervoor om een foto van Poetin in gespannen houding te nemen.
Dat is wat ik zie.
Dat je daar dan een hele zelfverzonnen conclusie bij gaat bedenken maakt je wel een beetje naïef en vatbaar voor propoganda.
Superslimme gast maar laat zich wel makkelijk voorliegen, oké man.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Putin is een superslimme gast die constant is voorgelogen door jaknikkers, zou hij nu eindelijk beseffen dat ipv een herstel van het glorieuze USSR rijk dat ze juist de andere kant richting de afgrond gaan?
quote:
Deze staat iets verderop in dit draadje.quote:
Excalibur!quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In Turkmenistan slingerden ze toch ook gewoon belachelijke shit zoals dit de ether in?:
[ afbeelding ]
Dat is het hele probleem met dictaturen, niemand kan de dictator vertellen dat ie iets niet moet doen omdat het een dom idee is en/of hij belachelijk overkomt.
Tis dat ik ondertussen weet dat misleiding en leugens vertellen doodnormaal is voor Rusland want anders zou ik denken dat hij dom is met zulke overduidelijk incorrecte uitspraken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:55 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Deze staat iets verderop in dit draadje.
[ twitter ]
Grootheidswaanzin of reële optie?
Klinkt niet zo best.![]()
Die uitspraken van het Min. van Defensie ook trouwens.![]()
"Technische superioriteit is obvious"
"When striking, Russian Armed Forces do not suffer any losses/"
"We didn't start this war (sic), but we will finish it."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |