Een leven van foute beslissingen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:10 schreef EinarBoe het volgende:
...
Als Poetin echt zo rijk is als daar geclaimd wordt, dan kan ie er niet echt van profiteren.
Verschil is dat Zelensky gewoon weg is straks, want democratie. Dus prima als mensen hem zat zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben pro nederland
Laat dat Rusland / Oekraïne conflict lekker daar waar het hoort. Tussen UKR en US en UK tegen RUS
Sancties zijn prima
Maar die uitholling van zware wapens uit de toch al magere EU legers ben ik tegen.
Nu allemaal leuk en aardig tot een van die partijen of samen (dat zou lachen zijn Rus en UKR die gaan samenwerken tegen EU met hun eigen wapens)
Dat gebral van Zelensky om zware wapens ben ik poepzat. Poetin nog meer zat voor de duidelijkheid.
Trouwens op het werk heb ik een aantal normaal vrij linkse collega’s die ook allemaal Zelensky zat zijn en niet meer serieus nemen. Horen jullie die geluiden ook?
Sowieso... wat heb je aan al dat geld als je letterlijk niemand meer denkt te kunnen vertrouwen? Is ook eenzaam dan, in willekeurig welke villa of op willekeurig welke jacht.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat eigenlijk heel vreemd is. Wat moet putin met 200 miljard USD. Hij kan er niks (meer) mee. Geen exorbitante jachten, geen vila's in Italië.
Als die dit al overleeft kan die voor de rest van z'n leven in een bunker in z'n verpauperde land gaan zitten.
Slim gedaan, vlad. Echt 4D schaken.
Hoho, hij mag nog maar 2 termijnen! Voordat ze de wet weer hervormen zodat hij nog meer termijnen mag.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Verschil is dat Zelensky gewoon weg is straks, want democratie. Dus prima als mensen hem zat zijn.
Poetin daaraantegen heeft zichzelf verheven tot een soort GodEmperor van Rusland en blijft tot zijn 90e gewoon zitten. Mensen die hem zat zijn hebben dikke pech (en verdwijnen).
Anders doet ie wel weer een switch met een of andere spreekpop, maar heb zo'n vermoeden dat ie niet eens meer de moeite neemt. Zal me weinig verbazen als de verkiezing gewoon tot ''onbepaalde tijd'' worden uitgesteld.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hoho, hij mag nog maar 2 termijnen! Voordat ze de wet weer hervormen zodat hij nog meer termijnen mag.
Eén-tweetje met Medvedev (aka Mini-Me) kan niet meer?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hoho, hij mag nog maar 2 termijnen! Voordat ze de wet weer hervormen zodat hij nog meer termijnen mag.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Eén-tweetje met Medvedev (aka Mini-Me) kan niet meer?
Een president is vergelijkbaar met een koning, niet met een premier. Een premier is aangesteld door het parlement, daar stem je nooit direct op.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:19 schreef Simmertje het volgende:
Meanwhile zit ik al 12 jaar naar Rutte te kijken terwijl ik nog nooit op hem gestemd heb. Mogen hier ook weleens met termijnen gaan werken
Buiten je landsgrenzen ben je nooit meer veilig, in het westen pakken ze je op en geven je een enkeltje Den Haag,quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso... wat heb je aan al dat geld als je letterlijk niemand meer denkt te kunnen vertrouwen? Is ook eenzaam dan, in willekeurig welke villa of op willekeurig welke jacht.
Klopt. Ben dat ook wel zat. Maar Rutte heeft iig niet absolute macht in de poltiek EN over het leger.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:19 schreef Simmertje het volgende:
Meanwhile zit ik al 12 jaar naar Rutte te kijken terwijl ik nog nooit op hem gestemd heb. Mogen hier ook weleens met termijnen gaan werken
"Elimineren" lijkt mij handiger.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Buiten je landsgrenzen ben je nooit meer veilig, in het westen pakken ze je op en geven je een enkeltje Den Haag,
En in "semi-neutrale" landen komen de mannen van de VS je kidnappen om je daarna die kant op te duwen, niet anders dan dat die nu outright drugscriminelen kidnappen naar de VS om daar voor de rechter te mogen komen.
quote:Op 11 maart 2006 overleed Milo¨ević in zijn cel in Scheveningen. Naar aanleiding van dit overlijden werd de strafzaak tegen Milo¨ević op 14 maart 2006 beëindigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.wikipedia.org/(...)slavi%C3%ABtribunaalHow do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Daar kan ie toch mooi nog eens 200 paleizen van 1 miljard mee bouwenquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat eigenlijk heel vreemd is. Wat moet putin met 200 miljard USD. Hij kan er niks (meer) mee. Geen exorbitante jachten, geen vila's in Italië.
Als die dit al overleeft kan die voor de rest van z'n leven in een bunker in z'n verpauperde land gaan zitten.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
"Elimineren" lijkt mij handiger.
Juridische molens malen erg grof en langzaam.
Zie bv. onze oude vrind uit Servië.
[..]Ik vind het vooruitzicht dat die voor de rest van z'n leven in een cel in hartje den haag zit wel prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.wikipedia.org/(...)slavi%C3%ABtribunaal
En ik snap jou zeker ook, maar ik houd mezelf voor, dat dat het verschil is tussen ons, en hem.This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
Het 'grondstoffen-verhaal gebruikten ze ook al bij Irak en Afghanistan maar slaat nergens op. De bedragen die daarmee gemoeid gaan vallen in het niet bij de kosten van een oorlog.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind de juridische procedures te lang en diepgravend.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind het vooruitzicht dat die voor de rest van z'n leven in een cel in hartje den haag zit wel prima.
En ik snap jou zeker ook, maar ik houd mezelf voor, dat dat het verschil is tussen ons, en hem.
Ik denk dat dit zomaar zou kunnen. Iig is er duidelijk iets aan de hand met de geestesvermogens van meneer. Maar dit soort berichten is ook weer bedoeld als propaganda natuurlijk. Om te zorgen dat het netwerk om Poetin heen dit ook meekrijgen en zich ook zorgen gaan maken waar zij eigenlijk in betrokken zijn geraakt, van welke malloot ze orders krijgen en wat ze hier wellicht tegen kunnnen doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:30 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)stoornis-of-psychose
==================================================
Ophef na nieuwe video Poetin: 'Een persoonlijkheidsstoornis of psychose
==================================================
Nieuw opgedoken beelden van de Russische president Vladimir Poetin hebben opnieuw geleid tot speculaties over de gezondheidstoestand van de Russische leider. Op de gewraakte beelden is Poetin in gesprek met zijn minister van Defensie Sjojgoe en met name zijn lichaamshouding houdt de gemoederen bezig. ,,Hij houdt de hoek van de tafel vast alsof zijn leven ervan afhangt. Zijn lichaam ligt slap in een stoel alsof hij zijn rug niet recht kan houden", aldus Taras Voznyak, hoofdredacteur van het Oekraïense Mezha.
[ afbeelding ]
Poetin houdt zich vast aan de tafel.
Er is al lange tijd veel te doen over de gezondheid van de Russische president, zowel fysiek als mentaal. De jongste beelden van Poetin, die zenuwachtig oogt en zich krampachtig aan de tafel vasthoudt, wekken op sociale media de nodige verbazing en leiden tot speculaties over de gemoedstoestand van de president. In de Britse krant Express doet een psychotherapeut een poging tot duiding. Noel McDermott denkt dat Poetin in een 'psychotische staat' verkeert en last heeft van 'stemmen in zijn hoofd'.
Zelfisolatie
McDermott verklaart dit door verhalen over de dictator die zich sinds het uitbreken van de coronacrisis grotendeels isoleerde van de buitenwereld. Dit zou voor 'onomkeerbare schade' hebben gezorgd en een rol hebben gespeeld bij het besluit van Poetin om zijn buurland binnen te vallen, stelt de therapeut.
Poetin vertoont in toenemende mate paranoïde gedrag, schrijft de krant. ,,Inclusief het ontwijken van persoonlijke ontmoetingen, of juist het ontmoeten van personen aan de andere kant van een absurd lange tafel, het gebruik maken van een dubbelganger en je veiligheidsmedewerkers je eten laten voorproeven."
De psycholoog ziet twee mogelijkheden: of hij lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis, of hij is extreem bang en paranoïde. Psychotische gedachten komen veel voor bij zelfisolatie, zo stelt de arts.
[ twitter ]
Denk dat Poetin de laatste tijd ook weinig slaap heeft gehad en relatief veel stressquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zomaar zou kunnen. Iig is er duidelijk iets aan de hand met de geestesvermogens van meneer. Maar dit soort berichten is ook weer bedoeld als propaganda natuurlijk. Om te zorgen dat het netwerk om Poetin heen dit ook meekrijgen en zich ook zorgen gaan maken waar zij eigenlijk in betrokken zijn geraakt, van welke malloot ze orders krijgen en wat ze hier wellicht tegen kunnnen doen.
Is dat tegenwoordig voor mannen en vrouwen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:20 schreef Aether het volgende:
Nederlanders krijgen Dienstplichtbrief, maar geen relatie met oorlog Oekraïne
https://nos.nl/l/2426038
Meer dan 200.000 Nederlanders krijgen de komende dagen een Dienstplichtbrief. Daarin staat dat jongeren die dit jaar 17 zijn of worden, staan ingeschreven voor de dienstplicht. Ook mensen jonger dan 35 jaar, die (op)nieuw zijn ingeschreven als Nederlander, krijgen de brief.
Er is geen enkele relatie met de huidige ontwikkelingen in Oekraïne, benadrukt het ministerie van Defensie. De brief wordt elk jaar rond deze tijd verstuurd. Mensen die de brief krijgen, worden niet opgeroepen voor militaire dienst, omdat de opkomstplicht sinds 1997 is opgeschort.
In heel uitzonderlijke situaties kan de opkomstplicht weer worden ingevoerd, maar dat is volgens het ministerie nu niet aan de orde.
Ik denk dat het allemaal nonsens is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zomaar zou kunnen. Iig is er duidelijk iets aan de hand met de geestesvermogens van meneer. Maar dit soort berichten is ook weer bedoeld als propaganda natuurlijk. Om te zorgen dat het netwerk om Poetin heen dit ook meekrijgen en zich ook zorgen gaan maken waar zij eigenlijk in betrokken zijn geraakt, van welke malloot ze orders krijgen en wat ze hier wellicht tegen kunnnen doen.
Jij bent in ieder geval alvast gaan blèren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig voor mannen en vrouwen?
Anders zullen de feministen wel weer op de hoogste poten staan te bleren.
Als ik zelf die foto zou moeten duiden zie ik een man die bang is. Die verkrampt achterover in een stoel zit en zoveel mogelijk naar achter wil deinzen voor het slechte nieuws wat hem gebracht wordt. Daarnaast vindt hij het ook nog nodig om zich aan de tafel vast te houden om nog een beetje steun te vinden in de angstige situatie waarin hij zich bevindt; de situatie van het hele slechte nieuws wat hij krijgt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:06 schreef descon het volgende:
[..]
Denk dat Poetin de laatste tijd ook weinig slaap heeft gehad en relatief veel stress....daar ga je na langere tijd ook niet lekker op
Dit is een hele andere Poetin dan die we 2 maanden geleden zagen waarin hij nog een uur achter elkaar vuur spuugde met zijn oorlogsverklaring cq vredesmissie. Het oogt op mij alsof hij zich kapot geschrokken is van de resultaten van deze onderneming en hij straalt ook geen vertrouwen of daadkracht meer uit.quote:
Naast dat dit al voorbij is gekomen is ook niet duidelijk dat dit door de KGB is gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:14 schreef Starhopper het volgende:
Oligarchen zijn niet meer veilig in Europa. De moordbrigades van de KGB zijn gearriveerd.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |