Mijn laatste grote meet is wel weer 3 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga morgen weerOkee geen KSC-ers, wel fok!kers
Ik had eind februari nog een meet. Met meer dan 10 Fokkers, waaronder Koenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn laatste grote meet is wel weer 3 jaar geleden ofzo.
Ik ook 4-5 boven het streefgewicht.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik moet weer wat minder wijnheffen en kaasschuiven.![]()
4 kilo erbij sinds januari
Ja ga maar even een maandje op gulag dieetquote:Op woensdag 20 april 2022 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook 4-5 boven het streefgewicht.
Voor het hele ksc heb je wel een heel groot huis nodig. Is in de mijne ook geen optiequote:Op woensdag 20 april 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als mijn huis groot genoeg was had ik het wel gedaan hoor, maar mijn huis is veel te klein.
misschien is het gezellig onder die steen waar ze woontquote:Op woensdag 20 april 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus wil volgende week naar het Achterhuis 'want minder toerisme en minder Chinezen en Japanners'. Nee, ik kan geen kaartjes reserveren volgende week
Ik ben zo niet langer team fles hoor.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien is het gezellig onder die steen waar ze woont
Tijd minder sporten door Corona heeft ook niet meegeholpen. En ik moet 's avonds wat minder snacken.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ga maar even een maandje op gulag dieet
Zo gewonnen, zo geronnenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo niet langer team fles hoor.
Koeiebellenquote:Op woensdag 20 april 2022 15:46 schreef kwiwi het volgende:
We hebben de sleutelEr stonden al schapen in de achtertuin, nu staan er ineens ook koeien in de wei ernaast
Gergi vindt het niet zo super vanwege de koeienbellen, maar daar went ie maar aan. Ik vind het leuk
Ik zat meestal op mijn zolderkamerquote:Op woensdag 20 april 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je moeder je zo vaak kwijt dan?
En dan gebruikte je die bel voor de roomservice?quote:Op woensdag 20 april 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat meestal op mijn zolderkamer
Geen babyfoonquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hadden vroeger ook een bel om mij en mijn broer naar beneden te krijgen...![]()
Maar dat was gewoon een trrringgggggggggggggg deurbel .....
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Een oud-collega is Mount Everest aan het beklimmen
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hadden vroeger ook een bel om mij en mijn broer naar beneden te krijgen...![]()
Bij ons werd er gewoon heel hard "eten" of "aan tafel" geroepenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
*fap fap fap*quote:Op woensdag 20 april 2022 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat doe je tieners niet aan...
Een soort boarding bij een vertraagd vliegveld eerderquote:Op woensdag 20 april 2022 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.
Dan noem je het een walkietalkiequote:Op woensdag 20 april 2022 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat doe je tieners niet aan...
Dit jaquote:Op woensdag 20 april 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij ons werd er gewoon heel hard "eten" of "aan tafel" geroepen
Mijn moeder belde ook naar m'n kamer als het eten klaar wasquote:Op woensdag 20 april 2022 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellen
Drie keer zoemenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellen
Zonde is dat.. en trouwens lijkt me ook gevaarlijker want zoveel plaats is er op de top nou ook weer niet om iemand in te halen geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.
Jullie hadden een code? 3x zoemen is eten, 2x zoemen is je moet naar school vertrekken anders ben je te laat?quote:
dan ga je na 2 zoemen eerst nog zitten wachten op de derde en ben je zeker te laatquote:Op woensdag 20 april 2022 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie hadden een code? 3x zoemen is eten, 2x zoemen is je moet naar school vertrekken anders ben je te laat?
Ok, Jezus.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ouder hadden geen seksNooit gehad ook.
Ik verdenk mijn ouders ervan dat ze het toch 2x gehad hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
Viesdikquote:
Nee, daar hadden we telefoons voorquote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gebruikte je die bel voor de roomservice?
We woonde heel vroegah boven een winkel met m'n grootouders en we hadden maar één nummer. Dus als er voor ons werd gebeld of als het etenstijd was, werd er gezoemd. Eén keer zoomen was de zaak, twee keer zoomen m'n grootouders en drie keer zoomen was voor ons.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie hadden een code? 3x zoemen is eten, 2x zoemen is je moet naar school vertrekken anders ben je te laat?
Beetje compenseren ook. Als Nederland af is, heb ik geen baan meer.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet vergeten dat morgen alweer de laatste is. Je moet wel op tijd afremmen.
Je was dus vandaag vrij van je ambtenaarsfunctie??quote:
ik vind de sprookjesboom niet thuishoren in de efteling...quote:Op woensdag 20 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hele dag in debat met de sprookjesboom?
zal jou een stelenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wiens kinderen heb je gestolen?
Daar hebben ze in België wel verstand vanquote:Op woensdag 20 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wiens kinderen heb je gestolen?
Leeft Dutroux eigenlijk nog?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar hebben ze in België wel verstand van![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2022 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn ouders ervan dat ze het toch 2x gehad hebben.
Ja. nog steeds in een PI zover ik weet..quote:
Dat vind ik van meer nieuwe sprookjes. De nieuwe kleren van de keizer vind ik qua vormgeving ook niet passen.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik vind de sprookjesboom niet thuishoren in de efteling...
https://www.eftelist.nl/mail/6256
Die wordt volgens mij gelijk omgelegd als ie vrijkomtquote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Probeert zelfs vervroegd vrij te komen.
Dat dacht ik eigenlijk ook bij Volkert.....quote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wordt volgens mij gelijk omgelegd als ie vrijkomt
Dat gekke wijf van hem is wel vrij.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volkert wordt beschermd door staat.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook bij Volkert.....
z'n vrouwdin leeft ook onder een andere identiteit in ballingschap bij een kloosterquote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had hij niet beloofd om te gaan emigreren?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volkert wordt beschermd door staat.
Ja, niet gedaan. Meneer loopt lekker marathons en woont in een kast van een huis.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hij niet beloofd om te gaan emigreren?
Geloof niet eens door een thai gemaakt zelfsquote:
Vraagje, die ene spreuk op dat Romeinse kerkhof/klooster? over gebeente en de doden, hoe gaat die ook alweer?quote:
Dat is een beetje alsof je naar Italië op vakantie gaat voor het lekkere eten en daar dan een stamppotje neemtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |