Ik zat meestal op mijn zolderkamerquote:Op woensdag 20 april 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je moeder je zo vaak kwijt dan?
En dan gebruikte je die bel voor de roomservice?quote:Op woensdag 20 april 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat meestal op mijn zolderkamer
Geen babyfoonquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hadden vroeger ook een bel om mij en mijn broer naar beneden te krijgen...![]()
Maar dat was gewoon een trrringgggggggggggggg deurbel .....
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Een oud-collega is Mount Everest aan het beklimmen
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hadden vroeger ook een bel om mij en mijn broer naar beneden te krijgen...![]()
Bij ons werd er gewoon heel hard "eten" of "aan tafel" geroepenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
*fap fap fap*quote:Op woensdag 20 april 2022 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat doe je tieners niet aan...
Een soort boarding bij een vertraagd vliegveld eerderquote:Op woensdag 20 april 2022 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.
Dan noem je het een walkietalkiequote:Op woensdag 20 april 2022 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat doe je tieners niet aan...
Dit jaquote:Op woensdag 20 april 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij ons werd er gewoon heel hard "eten" of "aan tafel" geroepen
Mijn moeder belde ook naar m'n kamer als het eten klaar wasquote:Op woensdag 20 april 2022 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellen
Drie keer zoemenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellen
Zonde is dat.. en trouwens lijkt me ook gevaarlijker want zoveel plaats is er op de top nou ook weer niet om iemand in te halen geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.
Jullie hadden een code? 3x zoemen is eten, 2x zoemen is je moet naar school vertrekken anders ben je te laat?quote:
dan ga je na 2 zoemen eerst nog zitten wachten op de derde en ben je zeker te laatquote:Op woensdag 20 april 2022 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie hadden een code? 3x zoemen is eten, 2x zoemen is je moet naar school vertrekken anders ben je te laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |