SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Lapohunterquote:Op woensdag 20 april 2022 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk 1 onschuldig postje te maken
BAM lapo
Ge kregt wa ge verdient in de leven.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BAM lapo
4EverLapoquote:Op woensdag 20 april 2022 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BAM lapo
quote:Luisa Cutting was on Xanax, Adderall, cocaine, alcohol, mushrooms, and marijuana when she butchered her best friend.
Wil je m'n rekeningnummer?quote:Op woensdag 20 april 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Zin om heeeeel veel geld uit te geven, ik ga dit dan ook doen NU
Klinkt als een prima feestjequote:
Malle cola is ook in de aanbieding bij de Jumbo, 3 blikjes voor 1 euro.quote:
Een cocktail zoquote:Op woensdag 20 april 2022 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ge kregt wa ge verdient in de leven.
hoeveel wil je?quote:
Hallo live vanuit een stilstaande autoquote:
Top, kom ik morgen langs.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Malle cola is ook in de aanbieding bij de Jumbo, 3 blikjes voor 1 euro.
quote:
Alleen voor CLquote:
Da's wel een voordeel aan die korte weekjes.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, het is morgen alweer donderdag
Gaat snel
soort van Malibu Cola?quote:
Malibu Red colaquote:
die ken ik nietquote:
Dat is gewoon normale Malibu maar dan op rum sterkte (35%)quote:
en hoeveel is normale malibu?quote:Op woensdag 20 april 2022 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon normale Malibu maar dan op rum sterkte (35%)
20 ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2022 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoeveel is normale malibu?
Ik denk niet dat ik dat ooit nog heb gedronken na mn 20e ofzo, dus dat is een half leven geleden
Dropshotquote:
Je kan beter een dutje doen. Dat werkt beterquote:
Mwah, meestal voel ik me daarna hartstikke dufquote:Op woensdag 20 april 2022 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan beter een dutje doen. Dat werkt beter
oh, dat vind ik vreemd genoeg nog wel lekkerquote:
Ik vond het vroeger lekker. Tot ik een keer teveel er van gedronken heb en de halve nacht zwarte kots had. Sindsdien word ik al onpasselijk bij de geurquote:Op woensdag 20 april 2022 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat vind ik vreemd genoeg nog wel lekker
Beter dan jagermeister of sambuco
Dan is je dutje niet lang genoegquote:Op woensdag 20 april 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, meestal voel ik me daarna hartstikke duf
dat heb ik met jagermeister. dat kan ik niet meer ruikenquote:Op woensdag 20 april 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger lekker. Tot ik een keer teveel er van gedronken heb en de halve nacht zwarte kots had. Sindsdien word ik al onpasselijk bij de geur
[..]
Dan is je dutje niet lang genoeg
Vanavond weer een dutje van 8 uurquote:Op woensdag 20 april 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger lekker. Tot ik een keer teveel er van gedronken heb en de halve nacht zwarte kots had. Sindsdien word ik al onpasselijk bij de geur
[..]
Dan is je dutje niet lang genoeg
Zal eens tijd worden. Al dagen niet gestofzuigd. Poeh.quote:
Ik wou dat ik zo lang dutjes kon doenquote:Op woensdag 20 april 2022 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond weer een dutje van 8 uur
Jagermeister heb ik nooit echt gedronken dus niet echt last van.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik met jagermeister. dat kan ik niet meer ruiken
Best vervelend met een lichte vloer.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
Zal eens tijd worden. Al dagen niet gestofzuigd. Poeh.
Door die ratten?quote:Op woensdag 20 april 2022 15:24 schreef Ama het volgende:
Maar goed straks kan ik bijna elke dag stofzuigen. Eej.
Mwah weinig last van.quote:
Ik word tegenwoordig elke nacht wel een keer wakker, maar gelukkig val ik meestal gelijk weer in slaapquote:Op woensdag 20 april 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden. Al dagen niet gestofzuigd. Poeh.
[..]
Ik wou dat ik zo lang dutjes kon doen
[..]
Jagermeister heb ik nooit echt gedronken dus niet echt last van.
Altijd fijn die oude mannenplasjetijdquote:Op woensdag 20 april 2022 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig elke nacht wel een keer wakker, maar gelukkig val ik meestal gelijk weer in slaap
Kruimeldiefquote:Op woensdag 20 april 2022 15:24 schreef Ama het volgende:
Maar goed straks kan ik bijna elke dag stofzuigen. Eej.
Rare naam voor een stofzuigerquote:
Yesquote:Op woensdag 20 april 2022 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Ratjes zitten toch ook op doeken enzo?
quote:Op woensdag 20 april 2022 15:46 schreef kwiwi het volgende:
We hebben de sleutelEr stonden al schapen in de achtertuin, nu staan er ineens ook koeien in de wei ernaast
Gergi vindt het niet zo super vanwege de koeienbellen, maar daar went ie maar aan. Ik vind het leuk
Neem je een koeienbel voor me mee als je weer eens deze kant op kant?quote:Op woensdag 20 april 2022 15:46 schreef kwiwi het volgende:
We hebben de sleutelEr stonden al schapen in de achtertuin, nu staan er ineens ook koeien in de wei ernaast
Gergi vindt het niet zo super vanwege de koeienbellen, maar daar went ie maar aan. Ik vind het leuk
quote:Op woensdag 20 april 2022 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Inclusief koe?quote:Op woensdag 20 april 2022 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neem je een koeienbel voor me mee als je weer eens deze kant op kant?
als de Dwuster dat getrokken krijgt.quote:
In stukjes.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de Dwuster dat getrokken krijgt.
* dud0r noteert in agendaquote:
Je mag met mij meerijdenquote:
Duhquote:Op woensdag 20 april 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
Het is wel een rookvrije auto dus je steekt niks op er in
Ik gelukkig welquote:
Je hebt van die mensen....quote:
We krijgen al niet eens een KSC meet in Nederland voor elkaarquote:Op woensdag 20 april 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
Zou wel echt baas zijn een fucking KSC meet in de bergen.
Als mijn huis groot genoeg was had ik het wel gedaan hoor, maar mijn huis is veel te klein.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
We krijgen al niet eens een KSC meet in Nederland voor elkaar
Pissen in een fles en door trappen! Al rijdende benzine erbij gooienquote:Op woensdag 20 april 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Neem aan dat we wel keertje stoppen onderweg.
quote:Op woensdag 20 april 2022 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pissen in een fles en door trappen! Al rijdende benzine erbij gooien
Ik rijd wel gewoon zelfquote:Op woensdag 20 april 2022 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pissen in een fles en door trappen! Al rijdende benzine erbij gooien
Heb weleens op meer plekken KSCers gemeet hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
Zou wel echt baas zijn een fucking KSC meet in de bergen.
Ik ben de grens nog niet over geweest voor een meet.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb weleens op meer plekken KSCers gemeet hoor
Ik ga morgen weerquote:Op woensdag 20 april 2022 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben de grens nog niet over geweest voor een meet.
Mijn laatste grote meet is wel weer 3 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga morgen weerOkee geen KSC-ers, wel fok!kers
Ik had eind februari nog een meet. Met meer dan 10 Fokkers, waaronder Koenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn laatste grote meet is wel weer 3 jaar geleden ofzo.
Ik ook 4-5 boven het streefgewicht.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik moet weer wat minder wijnheffen en kaasschuiven.![]()
4 kilo erbij sinds januari
Ja ga maar even een maandje op gulag dieetquote:Op woensdag 20 april 2022 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook 4-5 boven het streefgewicht.
Voor het hele ksc heb je wel een heel groot huis nodig. Is in de mijne ook geen optiequote:Op woensdag 20 april 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als mijn huis groot genoeg was had ik het wel gedaan hoor, maar mijn huis is veel te klein.
misschien is het gezellig onder die steen waar ze woontquote:Op woensdag 20 april 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus wil volgende week naar het Achterhuis 'want minder toerisme en minder Chinezen en Japanners'. Nee, ik kan geen kaartjes reserveren volgende week
Ik ben zo niet langer team fles hoor.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien is het gezellig onder die steen waar ze woont
Tijd minder sporten door Corona heeft ook niet meegeholpen. En ik moet 's avonds wat minder snacken.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ga maar even een maandje op gulag dieet
Zo gewonnen, zo geronnenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo niet langer team fles hoor.
Koeiebellenquote:Op woensdag 20 april 2022 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik zat meestal op mijn zolderkamerquote:Op woensdag 20 april 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je moeder je zo vaak kwijt dan?
En dan gebruikte je die bel voor de roomservice?quote:Op woensdag 20 april 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat meestal op mijn zolderkamer
Geen babyfoonquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hadden vroeger ook een bel om mij en mijn broer naar beneden te krijgen...![]()
Maar dat was gewoon een trrringgggggggggggggg deurbel .....
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Een oud-collega is Mount Everest aan het beklimmen
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hadden vroeger ook een bel om mij en mijn broer naar beneden te krijgen...![]()
Bij ons werd er gewoon heel hard "eten" of "aan tafel" geroepenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
*fap fap fap*quote:Op woensdag 20 april 2022 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat doe je tieners niet aan...
Een soort boarding bij een vertraagd vliegveld eerderquote:Op woensdag 20 april 2022 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.
Dan noem je het een walkietalkiequote:Op woensdag 20 april 2022 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat doe je tieners niet aan...
Dit jaquote:Op woensdag 20 april 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij ons werd er gewoon heel hard "eten" of "aan tafel" geroepen
Mijn moeder belde ook naar m'n kamer als het eten klaar wasquote:Op woensdag 20 april 2022 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellen
Drie keer zoemenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zolder stond gewoon een telefoon en kon je intern bellen
Zonde is dat.. en trouwens lijkt me ook gevaarlijker want zoveel plaats is er op de top nou ook weer niet om iemand in te halen geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een extreme polonaise volgens mij.
Jullie hadden een code? 3x zoemen is eten, 2x zoemen is je moet naar school vertrekken anders ben je te laat?quote:
dan ga je na 2 zoemen eerst nog zitten wachten op de derde en ben je zeker te laatquote:Op woensdag 20 april 2022 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie hadden een code? 3x zoemen is eten, 2x zoemen is je moet naar school vertrekken anders ben je te laat?
Ok, Jezus.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ouder hadden geen seksNooit gehad ook.
Ik verdenk mijn ouders ervan dat ze het toch 2x gehad hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
Viesdikquote:
Nee, daar hadden we telefoons voorquote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gebruikte je die bel voor de roomservice?
We woonde heel vroegah boven een winkel met m'n grootouders en we hadden maar één nummer. Dus als er voor ons werd gebeld of als het etenstijd was, werd er gezoemd. Eén keer zoomen was de zaak, twee keer zoomen m'n grootouders en drie keer zoomen was voor ons.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie hadden een code? 3x zoemen is eten, 2x zoemen is je moet naar school vertrekken anders ben je te laat?
Beetje compenseren ook. Als Nederland af is, heb ik geen baan meer.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet vergeten dat morgen alweer de laatste is. Je moet wel op tijd afremmen.
Je was dus vandaag vrij van je ambtenaarsfunctie??quote:
ik vind de sprookjesboom niet thuishoren in de efteling...quote:Op woensdag 20 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hele dag in debat met de sprookjesboom?
zal jou een stelenquote:Op woensdag 20 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wiens kinderen heb je gestolen?
Daar hebben ze in België wel verstand vanquote:Op woensdag 20 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wiens kinderen heb je gestolen?
Leeft Dutroux eigenlijk nog?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar hebben ze in België wel verstand van![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2022 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn ouders ervan dat ze het toch 2x gehad hebben.
Ja. nog steeds in een PI zover ik weet..quote:
Dat vind ik van meer nieuwe sprookjes. De nieuwe kleren van de keizer vind ik qua vormgeving ook niet passen.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik vind de sprookjesboom niet thuishoren in de efteling...
https://www.eftelist.nl/mail/6256
Die wordt volgens mij gelijk omgelegd als ie vrijkomtquote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Probeert zelfs vervroegd vrij te komen.
Dat dacht ik eigenlijk ook bij Volkert.....quote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wordt volgens mij gelijk omgelegd als ie vrijkomt
Dat gekke wijf van hem is wel vrij.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volkert wordt beschermd door staat.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook bij Volkert.....
z'n vrouwdin leeft ook onder een andere identiteit in ballingschap bij een kloosterquote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had hij niet beloofd om te gaan emigreren?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volkert wordt beschermd door staat.
Ja, niet gedaan. Meneer loopt lekker marathons en woont in een kast van een huis.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hij niet beloofd om te gaan emigreren?
Geloof niet eens door een thai gemaakt zelfsquote:
Vraagje, die ene spreuk op dat Romeinse kerkhof/klooster? over gebeente en de doden, hoe gaat die ook alweer?quote:
Dat is een beetje alsof je naar Italië op vakantie gaat voor het lekkere eten en daar dan een stamppotje neemtquote:
ik ging niet naar thailand voor het etenquote:Op woensdag 20 april 2022 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof je naar Italië op vakantie gaat voor het lekkere eten en daar dan een stamppotje neemt
Bedoel je:quote:Op woensdag 20 april 2022 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraagje, die ene spreuk op dat Romeinse kerkhof/klooster? over gebeente en de doden, hoe gaat die ook alweer?
gauw op dat bord gaan liggen danquote:Op woensdag 20 april 2022 18:29 schreef Haags het volgende:
Ik ben compleet gaar. Koekoek. Vroeg slapen vanavond.
Nee maar je hebt daar toch allemaal lekker etenquote:Op woensdag 20 april 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ging niet naar thailand voor het eten
Juist, mijn dank is groot.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoel je:
What you are now we used to be; what we are now you will be...
ja allemaal lekker eten. ik discrimineer nietquote:Op woensdag 20 april 2022 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar je hebt daar toch allemaal lekker eten
Ik zou niet weten in wat voor staat ik zou zijn als ouder, maar dan zou wraak toch wel heel vaak in mijn hoofd opkomen.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen maar een lekker broodje kroket zien te regelen danquote:Op woensdag 20 april 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja allemaal lekker eten. ik discrimineer niet
De zon schijnt daar ook pas weer begin juni zag ik, blijft alleen de lauwe rioollucht over.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ging niet naar thailand voor het eten
hm ja die wordt lastigquote:Op woensdag 20 april 2022 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen maar een lekker broodje kroket zien te regelen dan
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt daar ook pas weer begin juni zag ik, blijft alleen de lauwe rioollucht over.
Mensen hadden al geen trek meer in de booster, laat staan in nog meer prikken.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we al zin in prik 5 en 6?
Ik wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker blijven prikkenquote:Op woensdag 20 april 2022 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig zon als het de hele dag regentquote:Op woensdag 20 april 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je vandaag kunnen werken aan je krokante korstje?
Je idool Adolf kreeg iedere dag meerdere prikjes van Dr. Morell.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
nee.... ging vol goede moed in mijn frituurpakje liggen. Heb er denk ik 10 min gelezen en toen begon te regenenquote:Op woensdag 20 april 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je vandaag kunnen werken aan je krokante korstje?
Dat waren flinke boosters.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je idool Adolf kreeg iedere dag meerdere prikjes van Dr. Morell.
Oh mehquote:Op woensdag 20 april 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.... ging vol goede moed in mijn frituurpakje liggen. Heb er denk ik 10 min gelezen en toen begon te regenen
morgen nog regen en daarna beter dus k duim flinkquote:Op woensdag 20 april 2022 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh mehWat zeggen de voorspellingen?
Vandaag is Adolf dagquote:Op woensdag 20 april 2022 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je idool Adolf kreeg iedere dag meerdere prikjes van Dr. Morell.
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen nog regen en daarna beter dus k duim flink
En dan krijgen wij hier zeker die regenquote:Op woensdag 20 april 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hoop dat het snel beter wordt.
Zal wel meevallenquote:Op woensdag 20 april 2022 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan krijgen wij hier zeker die regen
Klopt wel, toch de meest bekende drugsverslaafde aller tijden.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vandaag is Adolf dag![]()
[ afbeelding ]
Herman Brood toch?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel, toch de meest bekende drugsverslaafde aller tijden.
Ja I know. Blitzed gelezen.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
John F. hield ook wel van middeltjes om op de been te blijven, toch?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Christianequote:Op woensdag 20 april 2022 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herman Brood toch?
Of Christianne F.
In vergelijk daarmee is Trainspotting een film over een recreatieve gebruiker die af en toe eens wat neemtquote:Op woensdag 20 april 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die ook maar Adolf heeft wat meer slachtoffers gemaakt in zijn drugsroes van 1937 tot 1945.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
John F. hield ook wel van middeltjes om op de been te blijven, toch?
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die ook maar Adolf heeft wat meer slachtoffers gemaakt in zijn drugsroes van 1937 tot 1945.
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Adolf vrat ook stront tegen zijn eigen buikpijn.
Wat aten de Pedrosaatjes vanavond?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer gegeten vandaag?
Jaquote:Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je liever naar de Mac of de snekbar?
Bron?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Adolf vrat ook stront tegen zijn eigen buikpijn.
Jaquote:Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer gegeten vandaag?
BOerenkool met worst..quote:Op woensdag 20 april 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm ja die wordt lastig
er zit hier wle een NL restaurant op het eiland maar weet niet of die open is
Mutaflor, met als hoofdbestanddeel E. Coli en Dr. Theodor Morell stond erom bekend dat hij zelf zijn brouwsels maakte.quote:
Hmm oké.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mutaflor, met als hoofdbestanddeel E. Coli en Dr. Theodor Morell stond erom bekend dat hij zelf zijn brouwsels maakte.
Lekker gezopen met de zon op je bol?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:29 schreef Haags het volgende:
Ik ben compleet gaar. Koekoek. Vroeg slapen vanavond.
Plus dat het regenseizoen opgeschoven is door de klimaatverandering. Ja toch @mscholquote:Op woensdag 20 april 2022 18:42 schreef Ama het volgende:
Je kan moeilijk voorkomen dat het een keertje gaat regenen als je er een maand bent.
Ik heb 5 worstjes maar opquote:
Dertig seconden voor iedere meeting wat coke, methamfetamine en heroīne laten zetten, just like Dolfie.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm oké.
Ik ga in juni vragen of ik ook oogdruppels met coke kan krijgen, net als Adolf
Loop ook regelmatig tegen de hoek van mij bed aan, misschien moet ik er van stootkussentjes aan makenquote:Op woensdag 20 april 2022 19:16 schreef Ama het volgende:
Hmm kan toch op mijn voorhoofd zien dat ik keihard met mijn hoofd tegen een sleutel ben gekomen die in een kastdeur zit.
Ik vraag me af hoe het moet als ik later oud ben.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Loop ook regelmatig tegen de hoek van mij bed aan, misschien moet ik er van stootkussentjes aan maken
toyboy zoeken op FOKquote:Op woensdag 20 april 2022 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het moet als ik later oud ben.
Gooi foto er van hier neerquote:Op woensdag 20 april 2022 19:16 schreef Ama het volgende:
Hmm kan toch op mijn voorhoofd zien dat ik keihard met mijn hoofd tegen een sleutel ben gekomen die in een kastdeur zit.
Soms?quote:
Nee. Ik drink eigenlijk geen alcohol doordeweeks. Tenzij vakantie.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker gezopen met de zon op je bol?
[..]
Plus dat het regenseizoen opgeschoven is door de klimaatverandering. Ja toch @:mschol
[..]
Ik heb 5 worstjes maar op![]()
En een choco chip
Saaiquote:Op woensdag 20 april 2022 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Ik drink eigenlijk geen alcohol doordeweeks. Tenzij vakantie.
Dacht dat hij alleen of iig voornamelijk aan de Pervitin zat 🤔 heb iig nooit gehoord dat ie ook heroīne namquote:Op woensdag 20 april 2022 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig seconden voor iedere meeting wat coke, methamfetamine en heroīne laten zetten, just like Dolfie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |