Daar hebben ze in België wel verstand vanquote:Op woensdag 20 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wiens kinderen heb je gestolen?
Leeft Dutroux eigenlijk nog?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar hebben ze in België wel verstand van![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ouder hadden geen seksNooit gehad ook.
quote:Op woensdag 20 april 2022 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn ouders ervan dat ze het toch 2x gehad hebben.
Ja. nog steeds in een PI zover ik weet..quote:
Dat vind ik van meer nieuwe sprookjes. De nieuwe kleren van de keizer vind ik qua vormgeving ook niet passen.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik vind de sprookjesboom niet thuishoren in de efteling...
https://www.eftelist.nl/mail/6256
Die wordt volgens mij gelijk omgelegd als ie vrijkomtquote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Probeert zelfs vervroegd vrij te komen.
Dat dacht ik eigenlijk ook bij Volkert.....quote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wordt volgens mij gelijk omgelegd als ie vrijkomt
Dat gekke wijf van hem is wel vrij.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volkert wordt beschermd door staat.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook bij Volkert.....
z'n vrouwdin leeft ook onder een andere identiteit in ballingschap bij een kloosterquote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had hij niet beloofd om te gaan emigreren?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volkert wordt beschermd door staat.
Ja, niet gedaan. Meneer loopt lekker marathons en woont in een kast van een huis.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hij niet beloofd om te gaan emigreren?
Geloof niet eens door een thai gemaakt zelfsquote:
Vraagje, die ene spreuk op dat Romeinse kerkhof/klooster? over gebeente en de doden, hoe gaat die ook alweer?quote:
Dat is een beetje alsof je naar Italië op vakantie gaat voor het lekkere eten en daar dan een stamppotje neemtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |