SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ai. Dan maak je er vandaag toch een rustige dag van?quote:
Ow... Hmm. Nou sterkte vandaag. Koffie?quote:Op woensdag 20 april 2022 07:19 schreef Karzai het volgende:
dat is lastig in een winkel, ben ook afhankelijk hoe druk het wordt vandaag
Doe maar een extra bakkie, dankjequote:Op woensdag 20 april 2022 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow... Hmm. Nou sterkte vandaag. Koffie?
Beter kan je druk bezig zijn, dan gaat de tijd sneller.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:19 schreef Karzai het volgende:
dat is lastig in een winkel, ben ook afhankelijk hoe druk het wordt vandaag
Morguh GG lekker bakkie is nooit verkeerdquote:
Da's waar ja. En even in de zon zitten en je zeilt zo weg.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:24 schreef Karzai het volgende:
Best is om bezig te blijven, zodra je wat langer zit stort je in
Ja klopt, had ik gisteren, kwam thuis van vergadering en was zo moe.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:24 schreef Karzai het volgende:
Best is om bezig te blijven, zodra je wat langer zit stort je in
Dan heb je nog wel even tijd voor een kop koffie dus.quote:
goed, maar te kort.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Allemaal mensen die slecht geslapen hebben vandaag...
dat gevoel had ik ook toen de wekker gingquote:Op woensdag 20 april 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb zo vast geslapen. Schrok keihard wakker, direct het gevoel dat ik me 2 uur verslapen had. Nu brak
Niet alleen vandaag hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo mevrouw vochtig poesjequote:Op woensdag 20 april 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb zo vast geslapen. Schrok keihard wakker, direct het gevoel dat ik me 2 uur verslapen had. Nu brak
Ik had echt zo'n fack-ikbentelaat-spartel-moment.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gevoel had ik ook toen de wekker ging
en: POES
Ik moet altijd aan didl denken als ik jou ziequote:Op woensdag 20 april 2022 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor
[..]
Hallo mevrouw vochtig poesje
quote:Op woensdag 20 april 2022 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan didl denken als ik jou zie
ik heb je toch wel een paar dagen niet gezien geloof ikquote:Op woensdag 20 april 2022 08:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n fack-ikbentelaat-spartel-moment.
Haha, je doet net alsof ik 4 maanden offline was.
Ik heb best lekker geslapenquote:Op woensdag 20 april 2022 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, oke, nee dan is het goedquote:Op woensdag 20 april 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb je toch wel een paar dagen niet gezien geloof ik
en ik vind dat ik altijd POESmag zeggen
haiquote:Op woensdag 20 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Lag te snurken op het strand. Ineens druppels. Regen
We hebben je gewaarschuwd dat het regenseizoen verplaatst was door klimaatveranderingquote:Op woensdag 20 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Lag te snurken op het strand. Ineens druppels. Regen
Dat liegen julliequote:Op woensdag 20 april 2022 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben je gewaarschuwd dat het regenseizoen verplaatst was door klimaatverandering
Ik ben echt totaal geen slurfoloog maar op het strand kruipen wel wat van die voetwormen zo te zien.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat dat slurfje rechts een waterhoos is
https://imgur.com/a/ZrSx3W8
Nee in het waterquote:Op woensdag 20 april 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal geen slurfoloog maar op het strand kruipen wel wat van die voetwormen zo te zien.
Lijkt erop.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Wat zij zegt. 3:52 extra zonnigheid vandaagquote:
Zoveel vragen, waarom zou je op kantoor sneue films gaan kijken?quote:Op woensdag 20 april 2022 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zij zegt. 3:52 extra zonnigheid vandaag![]()
[ afbeelding ]
Matcht op zich bij je druppels?quote:
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Misschien gaat ie eerst met je mee naar huis of zo ^^quote:Op woensdag 20 april 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel vragen, waarom zou je op kantoor sneue films gaan kijken?
jellyquote:Op woensdag 20 april 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
En dit is de weg naar dit strand
https://imgur.com/a/QqecVkD
Nee, onstuimiger weer bedoel ik.quote:
Oh ja op samui is het denk k slechter weer. Hier valt het mee afgezien regen.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, onstuimiger weer bedoel ik.
quote:Op woensdag 20 april 2022 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks lijkwit terug naar 't kikkerlandje.
Waarom las ik dit met een Amsterdams accent?quote:Op woensdag 20 april 2022 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks lijkwit terug naar 't kikkerlandje.
Dit is raarrrrrr.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom las ik dit met een Amsterdams accent?
Deed het weerquote:
Hou oppppppquote:
Wel weer eens wat anders dan een grindtegel, I guess.quote:
Jij hebt het weer veranderdquote:Op woensdag 20 april 2022 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan hier wat zon pakken
allemaal weggegooid geld
Dat weet k niet maar als er iemand zo gemeen is omdat te doen ben jij het welquote:Op woensdag 20 april 2022 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat ik goddelijke krachten heb?
Ik ben al de hele week regendansen aan het doenquote:Op woensdag 20 april 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet k niet maar als er iemand zo gemeen is omdat te doen ben jij het wel
Hebben niet alle ratten vier pootjes?quote:Op woensdag 20 april 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier een stel met een rat op vier pootjes en elke keer als dat beest te keer gaat omdat er iemand langsloopt geven ze hem een snack
Man man man![]()
quote:Op woensdag 20 april 2022 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week regendansen aan het doen
Ja maar dit noemen ze ook wel een hondquote:Op woensdag 20 april 2022 08:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben niet alle ratten vier pootjes?
hahaha je wordt aan een kuthont gevoerdquote:Op woensdag 20 april 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier een stel met een rat op vier pootjes en elke keer als dat beest te keer gaat omdat er iemand langsloopt geven ze hem een snack
Man man man![]()
Meestal welquote:Op woensdag 20 april 2022 08:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben niet alle ratten vier pootjes?
quote:Op woensdag 20 april 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet k niet maar als er iemand zo gemeen is omdat te doen ben jij het wel
ja, nee, lastig. klimaatverandering, dit dat.. lastig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal delen ze dan flessenwater uit als het langer dan 2 uur gaat duren.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:03 schreef Karzai het volgende:
Geen zin meer, ze gaan hier het water afsluiten. Beter wordt er wat te drinken voor ons gehaald vandaag
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, nee, lastig. klimaatverandering, dit dat.. lastig hoorK had gisteren middag na 1500 wel zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan nietquote:Op woensdag 20 april 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Man man man![]()
Even rarbg weer opsnorren dan maar.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Netflix wil echt extra geld gaan vragen aan mensen die hun account delen.
Netflix wil graag van alle abonnees af? Ik ga het dan opzeggen iig maar ga ik vanaf januari sowieso doen.
Gelukkig zijn er ook nog steeds torrents haha.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even rarbg weer opsnorren dan maar.
en ze hebben al voor het eerst in 10 jaar minder abo's dus lekker door zetten zoquote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Netflix wil graag van alle abonnees af? Ik ga het dan opzeggen iig maar ga ik vanaf januari sowieso doen.
Gewoon af en toe maandje nemen om wat docu's te kijken.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het was ook te verwachten, die terugloop in leden. Veel andere en goedkopere diensten terwijl Netflix op een paar pareltjes na ook veel stront maakt.
de john wayne gacy tapes staan er sinds vandaag op. ga die wel kijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon af en toe maandje nemen om wat docu's te kijken.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
de john wayne gacy tapes staan er sinds vandaag op. ga die wel kijken
Denk dat mijn lunch vanmiddag ook even op een terras gaat zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Een meetinkje hier en daar, maar verder best een aardige dag
Al ben ik nog steeds in vakantiestemming door het weer
Ik las het toevallig op Nu.nl, dat Netflix 200.000 abonnees heeft verloren en dat ze eigenlijk hadden verwacht dat er 2,5 miljoen bij zouden komen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
En ook veel series eraf halen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het was ook te verwachten, die terugloop in leden. Veel andere en goedkopere diensten terwijl Netflix op een paar pareltjes na ook veel stront maakt.
Ook geen gerries in de baas zijn tijdquote:Op woensdag 20 april 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal delen ze dan flessenwater uit als het langer dan 2 uur gaat duren.
Tenminste, een fatsoenlijk waterbedrijf doet dat
Nogal een verschilquote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanmiddag ben ik hopelijk ook op het terras te vinden.
Of in bed.
1 van die twee is goed
Na The Crown en Stranger Things gaan ze helemaal leden verliezen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las het toevallig op Nu.nl, dat Netflix 200.000 abonnees heeft verloren en dat ze eigenlijk hadden verwacht dat er 2,5 miljoen bij zouden komen.
Wat een verwachting welals je onderstaande doet:
[..]
En ook veel series eraf halen.
Een bed op het terras.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of in bed.
1 van die twee is goed
Ik ben iemand van uitersten..quote:
quote:
Best of both worlds.quote:
Leuke bijnaam voor je vriendquote:Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik m'n Fatboy op het balkon gooien?
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben iemand van uitersten..
Waarom niet? Het gaat pas zondag regenen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
met de cavia's?quote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of in bed.
1 van die twee is goed
The Crownquote:Op woensdag 20 april 2022 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na The Crown en Stranger Things gaan ze helemaal leden verliezen.
Moet ik hem eerst ophalen, want hij ligt nog bij m'n ouders op zolder.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat pas zondag regenen.
Uhm neeeeequote:
en de week daarna weer lekker weerquote:Op woensdag 20 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat pas zondag regenen.
heb je geen tuigje voor zequote:Op woensdag 20 april 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm neeeee
Cavia's gaan niet mee naar bed![]()
En als ik ze meeneem naar het terras dan ontsnappen ze
Oh.. dan zou ik wachten tot het stabieler weer is.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst ophalen, want hij ligt nog bij m'n ouders op zolder.
En waar laat ik hem als het regent.
Ik vind tuigjes zielig en het staat echt voor lul als je in het dorp met een cavia rondlooptquote:
Is @dud0r bij je op bezoek?quote:Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ie meelooptquote:Op woensdag 20 april 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind tuigjes zielig en het staat echt voor lul als je in het dorp met een cavia rondloopt
Nee idd, die is zo onder de indruk dat ze of alle kanten opschieten en zichzelf ophangen of volledig bevriezen.quote:
op je schouder er mee rondlopen is wel leuker jaquote:Op woensdag 20 april 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind tuigjes zielig en het staat echt voor lul als je in het dorp met een cavia rondloopt
Hele schouder onder gepistquote:Op woensdag 20 april 2022 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
op je schouder er mee rondlopen is wel leuker ja
Gewoon die cavia daarna in een volle emmer Brabantse zeik flikkeren, dan leren ze dat wel af die incontinente knagers.quote:
Met mijn alter ego.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Delen jullie je FOK!-account ook met andere mensen?
Ik met Moeraskat.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
MK zou dit nooit over cavia's zeggen, dus dit is USquote:Op woensdag 20 april 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon die cavia daarna in een volle emmer Brabantse zeik flikkeren, dan leren ze dat wel af die incontinente knagers.
Beetje niveau: gedeeld FB accountquote:Op woensdag 20 april 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
weslie stuurde dickpics naar het buurmeisje?quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je dus nooit waarmee je praat.. is dit nu Henk?
Ingrid of Yasheela?
Weslie mag niet meer op internet.
Ik zou best een keer een dagje Weslie willen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je dus nooit waarmee je praat.. is dit nu Henk?
Ingrid of Yasheela?
Weslie mag niet meer op internet.
O jongens de ergernissen. Met een profielfoto van de roedel kinderen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje niveau: gedeeld FB account![]()
IngridenHenkWeslieenYasheela
Kontfiguren zijn dat idd ja.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje niveau: gedeeld FB account![]()
IngridenHenkWeslieenYasheela
Je vergeet de frikandelbroodjesquote:Op woensdag 20 april 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou best een keer een dagje Weslie willen zijn.
Beetje Netflix kijken, Red Bull met bier drinken, roze koeken vreten, beetje krabben de hele dag.
"Zelfs de oceaan is niet overloos!"quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mn ma wilde zo'n textplankje/citaat ding cadeau doen toen ik ging verhuizen jaren geleden. Was ze beledigd dat ik zei dat ik zo'n ding ritueel verbrand als ik dat krijg.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
Ik heb een poosje de meest tenenkrommende lopen verzamelen, maar daar ben ik maar mee gestopt toen mensen ze gingen delen "want mooie quote".quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor het al, ik mis weer helemaal niets op insta.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer je zo sarcastisch bent dat mensen het niet meer door hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een poosje de meest tenenkrommende lopen verzamelen, maar daar ben ik maar mee gestopt toen mensen ze gingen delen "want mooie quote".
Die specifieke mensen heb ik toen ook maar in een andere groep gegooid dat ze m'n updates niet meer konden zien.
Pijnlijk was dat ja, enerzijds lui die er ook enorm om kunnen lachen en anderzijds lui die denken dat ik het serieus neem.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer je zo sarcastisch bent dat mensen het niet meer door hebben.
Heb je een voorbeeld van de top van de tenenkrommendste?quote:Op woensdag 20 april 2022 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pijnlijk was dat ja, enerzijds lui die er ook enorm om kunnen lachen en anderzijds lui die denken dat ik het serieus neem.
Hangt er vanaf wat je kijkt.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Netflix is toch een beetje voor simpele arme mensen, de brave 21-eeuwse variant van de Romeinen die hun vijanden op lieten vreten door leeuwen in hun arena's, brood en spelen voor de tokkies.
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je kijkt.
Ik wil geen kindjes en ik heb niet het IQ om een medicijn tegen kanker te bedenken.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.
Welja, laten we nóg meer kinderen makenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.
Balen.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
toch naar huis gereden. doorweekt![]()
komt geen zon meer denk k vandaag
Je kunt ze natuurlijk altijd maken maar niet houdenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, laten we nóg meer kinderen maken!
Ghandi scheen ook racistisch te zijn trouwensquote:Op woensdag 20 april 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar nu ook weer: 'Als je je zorgen maakt om de oorlog in Oekraïne en de mensen daar en niet stilstond bij de oorlog in Jemen/rest van de wereld/de Maan, dan ben je een white privileged racist kuthoer.' Oké, Gandhi.
11 graden en zonnig.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom wel weer naar huis daar is volgens jullie wel zon
zweet me kapotquote:Op woensdag 20 april 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom wel weer naar huis daar is volgens jullie wel zon
Zoiets bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van de top van de tenenkrommendste?
quote:Op woensdag 20 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Walgelijk.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb een hele collectie van dit soort walgelijkheden, hoe erger, hoe beter.quote:
Net een ongeluk in een tunnel. Hoe afschuwelijk het ook is, je blijft toch kijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele collectie van dit soort walgelijkheden, hoe erger, hoe beter.
Wat voor USquote:Op woensdag 20 april 2022 10:28 schreef Karzai het volgende:
Het gaat al wat beter, al een bank verkocht.
Weer allemaal mooie spulletjes in de winkel.
Belletje om de butler te roepen bijvoorbeeld. Onmisbaar in ieder huishouden
[ afbeelding ]
Alsof de butler dat hoort op z'n immense landgoed.quote:
Hier ik heb dezequote:Op woensdag 20 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo heb ik ergens heel ver weg een kleine collectie van die stichtelijke briefjes die reli-gekkies weleens uitdelen als je op de trein zit te wachten.
is dat net zoiets als de turtles?quote:
quote:
quote:
+1quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
...weggespoeld.quote:
Jij met een hele tas vol naar huisquote:Op woensdag 20 april 2022 11:08 schreef Ama het volgende:
Lol allemaal mensen naar me toe ja Ama ik moet zeggen dat er allemaal roze kleding in de weggeef ligt nu.
We hebben hier ook een weggeefwinkel namelijk.
Ik kijk er zelden en alles wat wel leuk is is altijd al weg haha.quote:
Dit is al jaren zo'n ''ding''quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Drukke week bedoel je.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is nog een drukke dag ook vandaag
Ik denk dat ik jou voor altijd lees met een amsterdams accent. Sorry, het is gewoon kapot.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Netflix is toch een beetje voor simpele arme mensen, de brave 21-eeuwse variant van de Romeinen die hun vijanden op lieten vreten door leeuwen in hun arena's, brood en spelen voor de tokkies.
Jeetje, heb je het zo druk met je werk?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Drukke week bedoel je.![]()
Ik heb nu een paar uur vrij, en dat mag ik echt koesteren deze week. Maar voel me zo enorm opgejaagd dat ik er niet eens van kan genieten. Ben echt zo onrustig omdat de rest van de week tot zondag, een race tegen de klok zal worden.
Ja... Mijn agenda is volledig volgepropt met dingen die''echt'' moeten... Morgen om 6 uur op. En ik mag hopen dat ik 23:45u thuis ben.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, heb je het zo druk met je werk?
quote:Op woensdag 20 april 2022 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja... Mijn agenda is volledig volgepropt met dingen die''echt'' moeten... Morgen om 6 uur op. En ik mag hopen dat ik 23:45u thuis ben.
Oh damn, lange dag.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja... Mijn agenda is volledig volgepropt met dingen die''echt'' moeten... Morgen om 6 uur op. En ik mag hopen dat ik 23:45u thuis ben.
Hier ook. Zou eerst volgende maand komen, nu ineens 25 aprilquote:Op woensdag 20 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Drommels, zou m'n auto dan toch nog eens komen? Net even lopen mekkeren en ze verwachten 'm eind deze maand.
quote:
Ja..quote:
Staat zeker weer op eoa vrachtboot die ineens vlotgetrokken is of zoquote:Op woensdag 20 april 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier ook. Zou eerst volgende maand komen, nu ineens 25 april
Ja, ik zou 'm eigenlijk eind vorige maand krijgen, dus maar even gaan informeren net. Maar dit klinkt dichtbij genoeg dat het nog eens ongeveer kan kloppen ook.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier ook. Zou eerst volgende maand komen, nu ineens 25 april
Denk hetquote:Op woensdag 20 april 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat zeker weer op eoa vrachtboot die ineens vlotgetrokken is of zo
Ja. hier zou het in maart komen... maar was inderdaad verder geschoven tot mei en nu ineens 25 april.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zou 'm eigenlijk eind vorige maand krijgen, dus maar even gaan informeren net. Maar dit klinkt dichtbij genoeg dat het nog eens ongeveer kan kloppen ook.
Het klinkt wel alsof 'ie aan het varen is nu ja.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat zeker weer op eoa vrachtboot die ineens vlotgetrokken is of zo
Bleeeeh.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ja..
Van die dingen die dan smiddags al 3 maanden geleden zijn afgesproken.. en dat je dan uitgenodigd voor voor iets in de ochtend, op een heel andere dag.. en er dan achter komt ( want die uitnodiging komt later ) dat de 2e sessie op die zelfde dag komt als dat andere. Dan ben je ineens gewoon meer dan 12u onder de pannen. Want er zit dan 2,5 uur tussen met ''niks'' maar daar kan je ook niet voor naar huis.
Dat zijn toch geen dagen johquote:Op woensdag 20 april 2022 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een secretaresse nodigquote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. hier zou het in maart komen... maar was inderdaad verder geschoven tot mei en nu ineens 25 april.
Misschien zitten onze auto's op dezelfde vracht.
Nee. Maar dat eerste is wel belangrijk ( en een eer dat ik mag deelnemen ). Dat tweede is eigenlijk een b.edrijf.sfeest. maar tevens enorm belangrijk om te netwerken. Dus ik moet wel gaan. Alleen is het in het afvoerputje van brabant, dus ik heb ook extra reistijd en gezeik met bussen en m'n eigen auto weer ophalen.quote:
Of een agendaquote:Op woensdag 20 april 2022 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een secretaresse nodigSerieus, ik overdrijf niet.
Die heb ik wel ja.quote:
Oh dan is US niet ver wegquote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
Alleen is het in het afvoerputje van brabant,
Heb je een bedrijfsfeest bij Etto in de buurt?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat eerste is wel belangrijk ( en een eer dat ik mag deelnemen ). Dat tweede is eigenlijk een b.edrijf.sfeest. maar tevens enorm belangrijk om te netwerken. Dus ik moet wel gaan. Alleen is het in het afvoerputje van brabant, dus ik heb ook extra reistijd en gezeik met bussen en m'n eigen auto weer ophalen.
Ein.d.hov.enquote:Op woensdag 20 april 2022 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een bedrijfsfeest bij Etto in de buurt?
Wou je dat je secretaresse laten doen?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
KUT ik moet mn kleding nog strijken voor morgen.![]()
Zie je, daar heb je het al.
Moet je naar Tilburgquote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat eerste is wel belangrijk ( en een eer dat ik mag deelnemen ). Dat tweede is eigenlijk een b.edrijf.sfeest. maar tevens enorm belangrijk om te netwerken. Dus ik moet wel gaan. Alleen is het in het afvoerputje van brabant, dus ik heb ook extra reistijd en gezeik met bussen en m'n eigen auto weer ophalen.
ook goed afvoerputje inderdaadquote:
Nee, maar als ze dat kan. Mag ze dat ook wel doen hoor.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wou je dat je secretaresse laten doen?
Twee kleuren pennen gebruikenquote:Op woensdag 20 april 2022 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik wel ja.
Ben terug naar een papieren agenda, omdat ik de splitsing met privé en werk niet kan maken, loopt door elkaar. Dubbele shit en zo. stress.
Zou zelf rijden dan geen prettigere optie zijn?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben je die ene kwijt, staat er in blauw "DIT MOET ROOD ZIJN" etcquote:
Nee ik bedoel dat ik 2 agenda’s had. Maar dat werkt dus nietquote:
Ja, achteraf wel ja. Maar is te laatquote:Op woensdag 20 april 2022 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou zelf rijden dan geen prettigere optie zijn?
Ho eens evenquote:Op woensdag 20 april 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het enige juiste antwoord is natuurlijk: heel Brabant is een afvoerputje.
Fu.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, achteraf wel ja. Maar is te laat
Ik wou het niet zeggen want dan gaat shii weer uit r koekiequote:Op woensdag 20 april 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof mij dat boeit.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen want dan gaat shii weer uit r koekie
dit is niet helemaal waarquote:
Met chocoladequote:
Nee, eigenlijk is het gewoon alles onder de rivieren, we mogen Limburg zéker niet vergeten.quote:
Als de berg Olympus ooit affikt komen alle twaalf de Griekse Goden in Den Bosch wonen.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Alle twaalf ja? Je weet dat het er meer zijn dan dat?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de berg Olympus ooit affikt komen alle twaalf de Griekse Goden in Den Bosch wonen.
Verkeerde account @Haagsquote:
Alleen de belangrijkste zijn welkom uiteraard.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle twaalf ja? Je weet dat het er meer zijn dan dat?
Stapels snacksquote:Op woensdag 20 april 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog even naar Kruidvat, ben benieuwd waarmee ik thuiskom.
Dus niet allemaal.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de belangrijkste zijn welkom uiteraard.
Haske kleurrijk hier hoor.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lagere godengrut gaat maar tussen het plebs in beige Holland wonen.
Idiote 'Muricans en hun non-datumnotatie.quote:
Daar moet een ladyboy in?quote:
Dit komt wel heel dichtbij. Ik moet ook naar (het/de) Kruidvat!quote:Op woensdag 20 april 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog even naar Kruidvat, ben benieuwd waarmee ik thuiskom.
Als man?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit komt wel heel dichtbij. Ik moet ook naar (het/de) Kruidvat!
Waarom kun jij nooit eens stil zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een kansloos stuk stront?
beetje rare vraag ditquote:
Dat is zeker een waterhoos!quote:Op woensdag 20 april 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Begin echt schijtziek te worden van dat commentaar op werkelijk alles wat een ander doet.quote:
Hier, dit is er voor ons, hoef je niet die winkel vol arme huisvrouwen in.quote:
awwwwquote:Op woensdag 20 april 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is zeker een waterhoos!Je ziet ook de plek waar-ie het water raakt.
EDIT: Ik denk zelfs dat het twee hoosjes zijn die om elkaar draaien.
Hmm ja, netwerken doe ik niet aan. Althans, niet op die manier.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom geen gewone?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Broodje vegan shoarma maken als lunch
Dank! Ze hebben ook sunscreen. Die is tien keer zo duur als bij Kruidvat. Terecht ook, anders zouden de arme huisvrouwen allemaal naar die site gaan en dat kunnen we niet hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier, dit is er voor ons, hoef je niet die winkel vol arme huisvrouwen in.
https://www.mannenzaak.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |