goed, maar te kort.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Allemaal mensen die slecht geslapen hebben vandaag...
dat gevoel had ik ook toen de wekker gingquote:Op woensdag 20 april 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb zo vast geslapen. Schrok keihard wakker, direct het gevoel dat ik me 2 uur verslapen had. Nu brak
Niet alleen vandaag hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo mevrouw vochtig poesjequote:Op woensdag 20 april 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb zo vast geslapen. Schrok keihard wakker, direct het gevoel dat ik me 2 uur verslapen had. Nu brak
Ik had echt zo'n fack-ikbentelaat-spartel-moment.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gevoel had ik ook toen de wekker ging
en: POES
Ik moet altijd aan didl denken als ik jou ziequote:Op woensdag 20 april 2022 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor
[..]
Hallo mevrouw vochtig poesje
quote:Op woensdag 20 april 2022 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan didl denken als ik jou zie
ik heb je toch wel een paar dagen niet gezien geloof ikquote:Op woensdag 20 april 2022 08:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n fack-ikbentelaat-spartel-moment.
Haha, je doet net alsof ik 4 maanden offline was.
Ik heb best lekker geslapenquote:Op woensdag 20 april 2022 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, oke, nee dan is het goedquote:Op woensdag 20 april 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb je toch wel een paar dagen niet gezien geloof ik
en ik vind dat ik altijd POESmag zeggen
haiquote:Op woensdag 20 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Lag te snurken op het strand. Ineens druppels. Regen
We hebben je gewaarschuwd dat het regenseizoen verplaatst was door klimaatveranderingquote:Op woensdag 20 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Lag te snurken op het strand. Ineens druppels. Regen
Dat liegen julliequote:Op woensdag 20 april 2022 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben je gewaarschuwd dat het regenseizoen verplaatst was door klimaatverandering
Ik ben echt totaal geen slurfoloog maar op het strand kruipen wel wat van die voetwormen zo te zien.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat dat slurfje rechts een waterhoos is
https://imgur.com/a/ZrSx3W8
Nee in het waterquote:Op woensdag 20 april 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal geen slurfoloog maar op het strand kruipen wel wat van die voetwormen zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |