Even rarbg weer opsnorren dan maar.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Netflix wil echt extra geld gaan vragen aan mensen die hun account delen.
Netflix wil graag van alle abonnees af? Ik ga het dan opzeggen iig maar ga ik vanaf januari sowieso doen.
Gelukkig zijn er ook nog steeds torrents haha.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even rarbg weer opsnorren dan maar.
en ze hebben al voor het eerst in 10 jaar minder abo's dus lekker door zetten zoquote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Netflix wil graag van alle abonnees af? Ik ga het dan opzeggen iig maar ga ik vanaf januari sowieso doen.
Gewoon af en toe maandje nemen om wat docu's te kijken.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het was ook te verwachten, die terugloop in leden. Veel andere en goedkopere diensten terwijl Netflix op een paar pareltjes na ook veel stront maakt.
de john wayne gacy tapes staan er sinds vandaag op. ga die wel kijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon af en toe maandje nemen om wat docu's te kijken.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
de john wayne gacy tapes staan er sinds vandaag op. ga die wel kijken
Denk dat mijn lunch vanmiddag ook even op een terras gaat zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Een meetinkje hier en daar, maar verder best een aardige dag
Al ben ik nog steeds in vakantiestemming door het weer
Ik las het toevallig op Nu.nl, dat Netflix 200.000 abonnees heeft verloren en dat ze eigenlijk hadden verwacht dat er 2,5 miljoen bij zouden komen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
En ook veel series eraf halen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het was ook te verwachten, die terugloop in leden. Veel andere en goedkopere diensten terwijl Netflix op een paar pareltjes na ook veel stront maakt.
Ook geen gerries in de baas zijn tijdquote:Op woensdag 20 april 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal delen ze dan flessenwater uit als het langer dan 2 uur gaat duren.
Tenminste, een fatsoenlijk waterbedrijf doet dat
Nogal een verschilquote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanmiddag ben ik hopelijk ook op het terras te vinden.
Of in bed.
1 van die twee is goed
Na The Crown en Stranger Things gaan ze helemaal leden verliezen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las het toevallig op Nu.nl, dat Netflix 200.000 abonnees heeft verloren en dat ze eigenlijk hadden verwacht dat er 2,5 miljoen bij zouden komen.
Wat een verwachting welals je onderstaande doet:
[..]
En ook veel series eraf halen.
Een bed op het terras.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of in bed.
1 van die twee is goed
Ik ben iemand van uitersten..quote:
quote:
Best of both worlds.quote:
Leuke bijnaam voor je vriendquote:Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik m'n Fatboy op het balkon gooien?
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben iemand van uitersten..
Waarom niet? Het gaat pas zondag regenen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
met de cavia's?quote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of in bed.
1 van die twee is goed
The Crownquote:Op woensdag 20 april 2022 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na The Crown en Stranger Things gaan ze helemaal leden verliezen.
Moet ik hem eerst ophalen, want hij ligt nog bij m'n ouders op zolder.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat pas zondag regenen.
Uhm neeeeequote:
en de week daarna weer lekker weerquote:Op woensdag 20 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat pas zondag regenen.
heb je geen tuigje voor zequote:Op woensdag 20 april 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm neeeee
Cavia's gaan niet mee naar bed![]()
En als ik ze meeneem naar het terras dan ontsnappen ze
Oh.. dan zou ik wachten tot het stabieler weer is.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst ophalen, want hij ligt nog bij m'n ouders op zolder.
En waar laat ik hem als het regent.
Ik vind tuigjes zielig en het staat echt voor lul als je in het dorp met een cavia rondlooptquote:
Is @dud0r bij je op bezoek?quote:Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ie meelooptquote:Op woensdag 20 april 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind tuigjes zielig en het staat echt voor lul als je in het dorp met een cavia rondloopt
Nee idd, die is zo onder de indruk dat ze of alle kanten opschieten en zichzelf ophangen of volledig bevriezen.quote:
op je schouder er mee rondlopen is wel leuker jaquote:Op woensdag 20 april 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind tuigjes zielig en het staat echt voor lul als je in het dorp met een cavia rondloopt
Hele schouder onder gepistquote:Op woensdag 20 april 2022 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
op je schouder er mee rondlopen is wel leuker ja
Gewoon die cavia daarna in een volle emmer Brabantse zeik flikkeren, dan leren ze dat wel af die incontinente knagers.quote:
Met mijn alter ego.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Delen jullie je FOK!-account ook met andere mensen?
Ik met Moeraskat.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
MK zou dit nooit over cavia's zeggen, dus dit is USquote:Op woensdag 20 april 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon die cavia daarna in een volle emmer Brabantse zeik flikkeren, dan leren ze dat wel af die incontinente knagers.
Beetje niveau: gedeeld FB accountquote:Op woensdag 20 april 2022 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
weslie stuurde dickpics naar het buurmeisje?quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je dus nooit waarmee je praat.. is dit nu Henk?
Ingrid of Yasheela?
Weslie mag niet meer op internet.
Ik zou best een keer een dagje Weslie willen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je dus nooit waarmee je praat.. is dit nu Henk?
Ingrid of Yasheela?
Weslie mag niet meer op internet.
O jongens de ergernissen. Met een profielfoto van de roedel kinderen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje niveau: gedeeld FB account![]()
IngridenHenkWeslieenYasheela
Kontfiguren zijn dat idd ja.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje niveau: gedeeld FB account![]()
IngridenHenkWeslieenYasheela
Je vergeet de frikandelbroodjesquote:Op woensdag 20 april 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou best een keer een dagje Weslie willen zijn.
Beetje Netflix kijken, Red Bull met bier drinken, roze koeken vreten, beetje krabben de hele dag.
"Zelfs de oceaan is niet overloos!"quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mn ma wilde zo'n textplankje/citaat ding cadeau doen toen ik ging verhuizen jaren geleden. Was ze beledigd dat ik zei dat ik zo'n ding ritueel verbrand als ik dat krijg.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
Ik heb een poosje de meest tenenkrommende lopen verzamelen, maar daar ben ik maar mee gestopt toen mensen ze gingen delen "want mooie quote".quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor het al, ik mis weer helemaal niets op insta.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer je zo sarcastisch bent dat mensen het niet meer door hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een poosje de meest tenenkrommende lopen verzamelen, maar daar ben ik maar mee gestopt toen mensen ze gingen delen "want mooie quote".
Die specifieke mensen heb ik toen ook maar in een andere groep gegooid dat ze m'n updates niet meer konden zien.
Pijnlijk was dat ja, enerzijds lui die er ook enorm om kunnen lachen en anderzijds lui die denken dat ik het serieus neem.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer je zo sarcastisch bent dat mensen het niet meer door hebben.
Heb je een voorbeeld van de top van de tenenkrommendste?quote:Op woensdag 20 april 2022 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pijnlijk was dat ja, enerzijds lui die er ook enorm om kunnen lachen en anderzijds lui die denken dat ik het serieus neem.
Hangt er vanaf wat je kijkt.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Netflix is toch een beetje voor simpele arme mensen, de brave 21-eeuwse variant van de Romeinen die hun vijanden op lieten vreten door leeuwen in hun arena's, brood en spelen voor de tokkies.
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je kijkt.
Ik wil geen kindjes en ik heb niet het IQ om een medicijn tegen kanker te bedenken.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.
Welja, laten we nķg meer kinderen makenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.
Balen.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
toch naar huis gereden. doorweekt![]()
komt geen zon meer denk k vandaag
Je kunt ze natuurlijk altijd maken maar niet houdenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, laten we nķg meer kinderen maken!
Ghandi scheen ook racistisch te zijn trouwensquote:Op woensdag 20 april 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar nu ook weer: 'Als je je zorgen maakt om de oorlog in Oekraīne en de mensen daar en niet stilstond bij de oorlog in Jemen/rest van de wereld/de Maan, dan ben je een white privileged racist kuthoer.' Oké, Gandhi.
11 graden en zonnig.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom wel weer naar huis daar is volgens jullie wel zon
zweet me kapotquote:Op woensdag 20 april 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom wel weer naar huis daar is volgens jullie wel zon
Zoiets bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van de top van de tenenkrommendste?
quote:Op woensdag 20 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Walgelijk.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb een hele collectie van dit soort walgelijkheden, hoe erger, hoe beter.quote:
Net een ongeluk in een tunnel. Hoe afschuwelijk het ook is, je blijft toch kijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele collectie van dit soort walgelijkheden, hoe erger, hoe beter.
Wat voor USquote:Op woensdag 20 april 2022 10:28 schreef Karzai het volgende:
Het gaat al wat beter, al een bank verkocht.
Weer allemaal mooie spulletjes in de winkel.
Belletje om de butler te roepen bijvoorbeeld. Onmisbaar in ieder huishouden
[ afbeelding ]
Alsof de butler dat hoort op z'n immense landgoed.quote:
Hier ik heb dezequote:Op woensdag 20 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo heb ik ergens heel ver weg een kleine collectie van die stichtelijke briefjes die reli-gekkies weleens uitdelen als je op de trein zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |