is dat net zoiets als de turtles?quote:
quote:
quote:
+1quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
...weggespoeld.quote:
Jij met een hele tas vol naar huisquote:Op woensdag 20 april 2022 11:08 schreef Ama het volgende:
Lol allemaal mensen naar me toe ja Ama ik moet zeggen dat er allemaal roze kleding in de weggeef ligt nu.
We hebben hier ook een weggeefwinkel namelijk.
Ik kijk er zelden en alles wat wel leuk is is altijd al weg haha.quote:
Dit is al jaren zo'n ''ding''quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Netflix wil echt extra geld gaan vragen aan mensen die hun account delen.
Netflix wil graag van alle abonnees af? Ik ga het dan opzeggen iig maar ga ik vanaf januari sowieso doen.
Drukke week bedoel je.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is nog een drukke dag ook vandaag
Ik denk dat ik jou voor altijd lees met een amsterdams accent. Sorry, het is gewoon kapot.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Netflix is toch een beetje voor simpele arme mensen, de brave 21-eeuwse variant van de Romeinen die hun vijanden op lieten vreten door leeuwen in hun arena's, brood en spelen voor de tokkies.
Jeetje, heb je het zo druk met je werk?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Drukke week bedoel je.![]()
Ik heb nu een paar uur vrij, en dat mag ik echt koesteren deze week. Maar voel me zo enorm opgejaagd dat ik er niet eens van kan genieten. Ben echt zo onrustig omdat de rest van de week tot zondag, een race tegen de klok zal worden.
Ja... Mijn agenda is volledig volgepropt met dingen die''echt'' moeten... Morgen om 6 uur op. En ik mag hopen dat ik 23:45u thuis ben.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, heb je het zo druk met je werk?
quote:Op woensdag 20 april 2022 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja... Mijn agenda is volledig volgepropt met dingen die''echt'' moeten... Morgen om 6 uur op. En ik mag hopen dat ik 23:45u thuis ben.
Oh damn, lange dag.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja... Mijn agenda is volledig volgepropt met dingen die''echt'' moeten... Morgen om 6 uur op. En ik mag hopen dat ik 23:45u thuis ben.
Hier ook. Zou eerst volgende maand komen, nu ineens 25 aprilquote:Op woensdag 20 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Drommels, zou m'n auto dan toch nog eens komen? Net even lopen mekkeren en ze verwachten 'm eind deze maand.
quote:
Ja..quote:
Staat zeker weer op eoa vrachtboot die ineens vlotgetrokken is of zoquote:Op woensdag 20 april 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier ook. Zou eerst volgende maand komen, nu ineens 25 april
Ja, ik zou 'm eigenlijk eind vorige maand krijgen, dus maar even gaan informeren net. Maar dit klinkt dichtbij genoeg dat het nog eens ongeveer kan kloppen ook.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier ook. Zou eerst volgende maand komen, nu ineens 25 april
Denk hetquote:Op woensdag 20 april 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat zeker weer op eoa vrachtboot die ineens vlotgetrokken is of zo
Ja. hier zou het in maart komen... maar was inderdaad verder geschoven tot mei en nu ineens 25 april.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zou 'm eigenlijk eind vorige maand krijgen, dus maar even gaan informeren net. Maar dit klinkt dichtbij genoeg dat het nog eens ongeveer kan kloppen ook.
Het klinkt wel alsof 'ie aan het varen is nu ja.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat zeker weer op eoa vrachtboot die ineens vlotgetrokken is of zo
Bleeeeh.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ja..
Van die dingen die dan smiddags al 3 maanden geleden zijn afgesproken.. en dat je dan uitgenodigd voor voor iets in de ochtend, op een heel andere dag.. en er dan achter komt ( want die uitnodiging komt later ) dat de 2e sessie op die zelfde dag komt als dat andere. Dan ben je ineens gewoon meer dan 12u onder de pannen. Want er zit dan 2,5 uur tussen met ''niks'' maar daar kan je ook niet voor naar huis.
Dat zijn toch geen dagen johquote:Op woensdag 20 april 2022 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een secretaresse nodigquote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. hier zou het in maart komen... maar was inderdaad verder geschoven tot mei en nu ineens 25 april.
Misschien zitten onze auto's op dezelfde vracht.
Nee. Maar dat eerste is wel belangrijk ( en een eer dat ik mag deelnemen ). Dat tweede is eigenlijk een b.edrijf.sfeest. maar tevens enorm belangrijk om te netwerken. Dus ik moet wel gaan. Alleen is het in het afvoerputje van brabant, dus ik heb ook extra reistijd en gezeik met bussen en m'n eigen auto weer ophalen.quote:
Of een agendaquote:Op woensdag 20 april 2022 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een secretaresse nodigSerieus, ik overdrijf niet.
Die heb ik wel ja.quote:
Oh dan is US niet ver wegquote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
Alleen is het in het afvoerputje van brabant,
Heb je een bedrijfsfeest bij Etto in de buurt?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat eerste is wel belangrijk ( en een eer dat ik mag deelnemen ). Dat tweede is eigenlijk een b.edrijf.sfeest. maar tevens enorm belangrijk om te netwerken. Dus ik moet wel gaan. Alleen is het in het afvoerputje van brabant, dus ik heb ook extra reistijd en gezeik met bussen en m'n eigen auto weer ophalen.
Ein.d.hov.enquote:Op woensdag 20 april 2022 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een bedrijfsfeest bij Etto in de buurt?
Wou je dat je secretaresse laten doen?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
KUT ik moet mn kleding nog strijken voor morgen.![]()
Zie je, daar heb je het al.
Moet je naar Tilburgquote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat eerste is wel belangrijk ( en een eer dat ik mag deelnemen ). Dat tweede is eigenlijk een b.edrijf.sfeest. maar tevens enorm belangrijk om te netwerken. Dus ik moet wel gaan. Alleen is het in het afvoerputje van brabant, dus ik heb ook extra reistijd en gezeik met bussen en m'n eigen auto weer ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |