weslie stuurde dickpics naar het buurmeisje?quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je dus nooit waarmee je praat.. is dit nu Henk?
Ingrid of Yasheela?
Weslie mag niet meer op internet.
Ik zou best een keer een dagje Weslie willen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je dus nooit waarmee je praat.. is dit nu Henk?
Ingrid of Yasheela?
Weslie mag niet meer op internet.
O jongens de ergernissen. Met een profielfoto van de roedel kinderen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje niveau: gedeeld FB account![]()
IngridenHenkWeslieenYasheela
Kontfiguren zijn dat idd ja.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje niveau: gedeeld FB account![]()
IngridenHenkWeslieenYasheela
Je vergeet de frikandelbroodjesquote:Op woensdag 20 april 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou best een keer een dagje Weslie willen zijn.
Beetje Netflix kijken, Red Bull met bier drinken, roze koeken vreten, beetje krabben de hele dag.
"Zelfs de oceaan is niet overloos!"quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mn ma wilde zo'n textplankje/citaat ding cadeau doen toen ik ging verhuizen jaren geleden. Was ze beledigd dat ik zei dat ik zo'n ding ritueel verbrand als ik dat krijg.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
Ik heb een poosje de meest tenenkrommende lopen verzamelen, maar daar ben ik maar mee gestopt toen mensen ze gingen delen "want mooie quote".quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor het al, ik mis weer helemaal niets op insta.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer je zo sarcastisch bent dat mensen het niet meer door hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een poosje de meest tenenkrommende lopen verzamelen, maar daar ben ik maar mee gestopt toen mensen ze gingen delen "want mooie quote".
Die specifieke mensen heb ik toen ook maar in een andere groep gegooid dat ze m'n updates niet meer konden zien.
Pijnlijk was dat ja, enerzijds lui die er ook enorm om kunnen lachen en anderzijds lui die denken dat ik het serieus neem.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer je zo sarcastisch bent dat mensen het niet meer door hebben.
Heb je een voorbeeld van de top van de tenenkrommendste?quote:Op woensdag 20 april 2022 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pijnlijk was dat ja, enerzijds lui die er ook enorm om kunnen lachen en anderzijds lui die denken dat ik het serieus neem.
Hangt er vanaf wat je kijkt.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Netflix is toch een beetje voor simpele arme mensen, de brave 21-eeuwse variant van de Romeinen die hun vijanden op lieten vreten door leeuwen in hun arena's, brood en spelen voor de tokkies.
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je kijkt.
Ik wil geen kindjes en ik heb niet het IQ om een medicijn tegen kanker te bedenken.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.
Welja, laten we nķg meer kinderen makenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zinloze kijken op zich al, in die tijd kun je ook centjes verdienen, kinderen maken of een medicijn tegen kanker uitvinden.
Balen.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
toch naar huis gereden. doorweekt![]()
komt geen zon meer denk k vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |