Dus niet allemaal.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de belangrijkste zijn welkom uiteraard.
Haske kleurrijk hier hoor.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lagere godengrut gaat maar tussen het plebs in beige Holland wonen.
Idiote 'Muricans en hun non-datumnotatie.quote:
Daar moet een ladyboy in?quote:
Dit komt wel heel dichtbij. Ik moet ook naar (het/de) Kruidvat!quote:Op woensdag 20 april 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog even naar Kruidvat, ben benieuwd waarmee ik thuiskom.
Als man?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit komt wel heel dichtbij. Ik moet ook naar (het/de) Kruidvat!
Waarom kun jij nooit eens stil zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een kansloos stuk stront?
beetje rare vraag ditquote:
Dat is zeker een waterhoos!quote:Op woensdag 20 april 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat dat slurfje rechts een waterhoos is
https://imgur.com/a/ZrSx3W8
Begin echt schijtziek te worden van dat commentaar op werkelijk alles wat een ander doet.quote:
Hier, dit is er voor ons, hoef je niet die winkel vol arme huisvrouwen in.quote:
awwwwquote:Op woensdag 20 april 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is zeker een waterhoos!Je ziet ook de plek waar-ie het water raakt.
EDIT: Ik denk zelfs dat het twee hoosjes zijn die om elkaar draaien.
Hmm ja, netwerken doe ik niet aan. Althans, niet op die manier.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat eerste is wel belangrijk ( en een eer dat ik mag deelnemen ). Dat tweede is eigenlijk een b.edrijf.sfeest. maar tevens enorm belangrijk om te netwerken. Dus ik moet wel gaan. Alleen is het in het afvoerputje van brabant, dus ik heb ook extra reistijd en gezeik met bussen en m'n eigen auto weer ophalen.
Waarom geen gewone?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Broodje vegan shoarma maken als lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |