Ja wel n beetje raar dat het mensen nooit opvalt als een oude vrouw in de tuin meerdere keren staat te gravenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Meer mensen gekeken naar Worst Roommate Ever, bizar wel om te zien, zeker de aflevering met die ouwe vrouw.
Wel mooi dat ze om koffie ging op de hoek.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Meer mensen gekeken naar Worst Roommate Ever, bizar wel om te zien, zeker de aflevering met die ouwe vrouw.
Goed opgedroogd, die Wilmerquote:
We hadden natuurlijk al The Ranch een paar jaar geledenquote:
Nooit gezien. Ik kijk eigenlijk zelden sitcoms nog.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:55 schreef Aether het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk al The Ranch een paar jaar geleden
[ afbeelding ]
Die serie was best oke! Niet het beste ooit. Maar keek best prima weg. En had ook wel een serieuze kant, niet alleen maar grappigquote:Op maandag 2 mei 2022 15:55 schreef Aether het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk al The Ranch een paar jaar geleden
[ afbeelding ]
The Ranch begon als sitcom en eindigde meer als een drama-serie.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik kijk eigenlijk zelden sitcoms nog.
Bij Instellingen - Display is een optie om volledig scherm voor diverse apps aan of uit te zetten. Waarschijnlijk staat Netflix ertussen en kun je die eruit halen.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:45 schreef Cod_player het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n scherm op m'n telefoon in Netflix zo krijg dat ie de rand waar m'n camera inkeping in zit eraf haalt? (heb een one plus nord) videoland maakt het zo dat stuk geen beeld komt maar bij Netflix is het over m'n complete scherm en heb ik dus in een soort gat in m'n beeld, kijkt niet zo chill. Kom in Netflix zelf instellingen niets vinden.
Dankje, ik ga eens even zoeken.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij Instellingen - Display is een optie om volledig scherm voor diverse apps aan of uit te zetten. Waarschijnlijk staat Netflix ertussen en kun je die eruit halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Ik vond deze verrassend leukquote:Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef Karina het volgende:
Kijk nu Dirty Lines. Leuke serie, beetje apart verteld wel met de voice-overs.
Kijkt lekker weg beter als verwacht vond ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef Karina het volgende:
Kijk nu Dirty Lines. Leuke serie, beetje apart verteld wel met de voice-overs.
quote:
Leuke eraan is dat je ook oude muziek en dingen van vroeger ziet, zoals de strippenkaart, de oude tram, etc. heel goed gedaan. En die oude mobiele telefoonquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijkt lekker weg beter als verwacht vond ik.
Hele goeie set designer jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:13 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het sowieso vaak indrukwekkend hoe moeiteloos ze het doen lijken om dingen van vroeger in een scène te vertonen. Waar halen ze die oude tram vandaan? Hebben ze daarmee door de stad gereden? Of is het grotendeels digitaal? Met een Netflix-budget kun je natuurlijk een hoop doen, ook qua visual effects.
We kunnen dingen op andere planeten laten zien, dan is een tram uit het verleden ook wel mogelijk hequote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:13 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het sowieso vaak indrukwekkend hoe moeiteloos ze het doen lijken om dingen van vroeger in een scène te vertonen. Waar halen ze die oude tram vandaan? Hebben ze daarmee door de stad gereden? Of is het grotendeels digitaal? Met een Netflix-budget kun je natuurlijk een hoop doen, ook qua visual effects.
Die tram lijkt me gek genoeg het minste probleem, want alleen deze club in Amsterdam heeft dus al 9 historische trams die op het stadsnet rond mogen rijden en die te huren zijn vanaf ¤ 540,- per uur. Dat zijn bedragen daar lacht Netflix een keer om.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:13 schreef Breuls het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangubai Kathiawadi - [India] 2022 16 2:33 uur | Boek, Drama
Een jonge vrouw, bedrogen en verkocht aan een bordeel, gebruikt onbevreesd haar connecties in de onderwereld om baas te worden in een wereld waarin ze ooit een pion was.
Hold Your Breath: The Ice Dive - [VK] 2022 9 0:40 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire wordt freediver Johanna Nordblad gevolgd bij haar poging om het wereldrecord afstand zwemmen onder het ijs met ingehouden adem te breken.
Rookie - [België] 2020 12 1:41 uur | Actie, Drama
Door een ongeval kan een ambitieuze motorrijder niet meer racen. Hij besluit om van zijn onervaren neefje de volgende racester te maken.
Zeppos - Het Mercatorspoor - [België] 2022 9 1:37 uur | Actie, Familiefilm, Tienerfilm
Met behulp van aanwijzingen uit een atlas die hij van zijn vader heeft geërfd, ontrafelt een tiener samen met z'n liefje een mysterie. Ze beginnen aan een zoektocht.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Circle - USA - [VS] S04 2021 AL - Netflix Original | Reality
Status en strategie botsen in deze combinatie van sociaal experiment en competitieserie waarin onlinedeelnemers zich een weg flirten, bonden en faken naar 100.000 dollar.
Meltdown: Three Mile Island - [VS] Miniserie 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Insiders vertellen over de gebeurtenissen, de controverses en de aanslepende gevolgen van het ongeluk in de kerncentrale van Three Mile Island in Pennsylvania.
Summertime - [Italië] S03 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch, Tienerserie
Twee jongvolwassenen van zeer verschillende komaf worden verliefd tijdens een zomer aan de Adriatische kust van Italië. Gebaseerd op de boeken van Federico Moccia.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ah, natuurlijk. Hier in Rotterdam rijden ook wel eens oude trams rond voor een rondritje. Dat is eigenlijk wel logisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die tram lijkt me gek genoeg het minste probleem, want alleen deze club in Amsterdam heeft dus al 9 historische trams die op het stadsnet rond mogen rijden en die te huren zijn vanaf ? 540,- per uur. Dat zijn bedragen daar lacht Netflix een keer om.
Hoe het vergunning technisch werkt met de gemeente en het dienstrooster, geen flauw idee. Maar het feit dat ze zo te huren zijn voor gebruik op het stadsnet doet vermoeden dat het allemaal goed te regelen is?
Wat een fijne seriequote:Op donderdag 28 april 2022 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik ben zelf ook homo het is denk ik voor de queer-community heel herkenbaar, en het wordt prachtig normaal neergezet zonder te dramatisch te doen. Ik zou hier zelf als jonge homo denk ik heel veel aan gehad hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |