Ja, met de opkomst van DeSantis die ik persoonlijk geschikter acht dacht ik dat er een mogelijkheid zou zijn dat hij de steun van het volk deels zou verliezen.quote:Op zondag 24 april 2022 11:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daar is echt nooit twijfel over geweest. Je kent Trump toch al een tijdje, was het voor jou ooit denkbaar dat hij zich niet opnieuw verkiesbaar zou stellen?
Jij vond het echt realistisch dat Trump vrijwillig een stapje terugdoet en iemand anders zijn plek in de spotlights gunt?quote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja, met de opkomst van DeSantis die ik persoonlijk geschikter acht dacht ik dat er een mogelijkheid zou zijn dat hij de steun van het volk deels zou verliezen.
Met DeSantis hebben ze een fantastische kandidaat die kan terug kijken op een uitstekende termijn als gouverneur.
Hij is niet bang voor de media, doet wat hij zegt en weet precies wanneer en hoe hij moet vechten tegen het extreem linkse gedachtegoed.
Bovendien is hij jong, welbespraakt en heeft hij een stuk minder bagage dan Trump.
Waarom niet, als je winkansen een stuk minder zijn dan moet je je verlies pakken en in het belang van je eigen agenda misschien opzij stappen. Ik ben er redelijk van overtuigd dat Trump kan winnen van Biden, maar waarom zou je de verkiezingen voor de Democraten makkelijker maken met een makkelijk doelwit zoals Trump? Beter zou het zijn dat er een persoon is met dezelfde agenda maar met minder bagage, DeSantis kan die rol prima invullen. Trump weet zelf ook wel dat dit de juiste manier is om zijn agenda door te drukken.quote:Op zondag 24 april 2022 12:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij vond het echt realistisch dat Trump vrijwillig een stapje terugdoet en iemand anders zijn plek in de spotlights gunt?
We hebben het over dezelfde Trump toch?
Dat heeft hij zelf gedaan, door zijn rare obsessie tegen windmolens zijn constante grootschalige fraude claim lopen nu veel mensen weg bij rally's sure hij zal nog best populair zijn, maar niet meer zoals in 2016.quote:Op zondag 24 april 2022 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is echt geen twijfel meer dat hij een gooi gaat doen naar het witte huis. Daarom moet J6 zo lang mogelijk in het nieuws blijven. Het liefst tot de verkiezingen, het probleem is alleen dat de gemiddelde Amerikaan er werkelijk geen moer om geeft en het ziet voor wat het is. Een uit de hand gelopen rel met een mooi staaltje politiek theater er achter aan.
Dat krijg je dus als je als media zijnde collectief je geloofwaardigheid te grabbel heb gegooid.
Je bent al jaren fan van Trump, maar kunt hem nog altijd niet doorzien. Heel apart. Tegelijkertijd verklaart dat direct dat je nog altijd fan van hem bent.quote:Op zondag 24 april 2022 12:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom niet, als je winkansen een stuk minder zijn dan moet je je verlies pakken en in het belang van je eigen agenda misschien opzij stappen. Ik ben er redelijk van overtuigd dat Trump kan winnen van Biden, maar waarom zou je de verkiezingen voor de Democraten makkelijker maken met een makkelijk doelwit zoals Trump? Beter zou het zijn dat er een persoon is met dezelfde agenda maar met minder bagage, DeSantis kan die rol prima invullen. Trump weet zelf ook wel dat dit de juiste manier is om zijn agenda door te drukken.
Trump weet ook dat het moment dat hij weer terug is in het witte huis hij op elke manier zal worden tegengewerkt. Tuurlijk het levert fantastische TV op en waarschijnlijk kijken we weer tegen rellen en plunderen aan maar de schuld zal uiteraard weer worden gelegd bij Trump en zijn administratie.
De vraag is of DeSantis zal meedoen aan de primaries, als dat het geval is dan geef ik hem nog een goede kans om de nominatie te pakken ten koste van Trump. De gematigde kiezer inclusief gematigde Democraten zullen zich veel prettiger voelen met een stem op DeSantis dan met een stem op Trump.
Ben ook benieuwd wat die agenda zou moeten zijn. Trump heeft namelijk niet gek veel op met het traditionele platform van de GOP.quote:Op zondag 24 april 2022 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
Ergens wel aandoenlijk dat je denkt dat het Trump gaat om 'zijn agenda door te drukken' en niet gewoon om zelf zo machtig mogelijk te zijn.
Trump heeft geen agenda buiten Trump.
quote:Op zondag 24 april 2022 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
Ergens wel aandoenlijk dat je denkt dat het Trump gaat om 'zijn agenda door te drukken' en niet gewoon om zelf zo machtig mogelijk te zijn.
Trump heeft geen agenda buiten Trump.
Voor mensen die claimen zo goed geïnformeerd te zijn door de kwaliteitskranten zijn jullie bijzonder slecht op de hoogte van zijn visie.quote:Op zondag 24 april 2022 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat die agenda zou moeten zijn. Trump heeft namelijk niet gek veel op met het traditionele platform van de GOP.
Nou, verlicht ons.quote:Op zondag 24 april 2022 12:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Voor mensen die claimen zo goed geïnformeerd te zijn door de kwaliteitskranten zijn jullie bijzonder slecht op de hoogte van zijn visie.
Al meerdere malen gedaan de afgelopen jaren, ik ben het beu om elke paar maanden weer in herhaling te vallen. Als je echt benieuwd bent naar zijn visie dan is er uren beeldmateriaal en de nodige artikelen online te vinden, succes.quote:Op zondag 24 april 2022 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, verlicht ons.
Verder mankeert er echt wat aan je mensenkennis als je werkelijk denkt dat Trump een 'visie' nastreeft waar hij desnoods zijn eigen ambities voor aan de kant schuift.
Gaat leuk worden als DeSantis dat ook gaat doen.quote:Op zondag 24 april 2022 11:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daar is echt nooit twijfel over geweest. Je kent Trump toch al een tijdje, was het voor jou ooit denkbaar dat hij zich niet opnieuw verkiesbaar zou stellen?
Ongecensureerd:quote:Op zondag 24 april 2022 10:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Fantastische rally wederom van President Trump. Een ongecensureerde President Trump zorgt altijd voor massale paniek bij het Establishment.
America First kun je nauwelijks een visie noemen. Het is kretologie, een campagneleus, geen doordachte kijk op de wereld.quote:Op zondag 24 april 2022 13:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Al meerdere malen gedaan de afgelopen jaren, ik ben het beu om elke paar maanden weer in herhaling te vallen. Als je echt benieuwd bent naar zijn visie dan is er uren beeldmateriaal en de nodige artikelen online te vinden, succes.
Goed punt.quote:
Fijn dat je het zo waardeertquote:Op zondag 24 april 2022 19:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is altijd een voorrecht om niet alleen een rally van President Trump te zien, maar ook de gevolgen van z'n rally van President Trump. Hoe we de ware volgers van President Trump kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |