Daar is het magische woord weer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het soort extremisme wat je nodig hebt om te descaleren...
Man man man
Ja zet als internationale wereld wat meer druk op die onderhandelingen.quote:
Ik zou ook bepaald niet gelukkig zijn als ik door een troep ongeletterde laagschedelige wilden ontvoerd zou worden nee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze haar gaan verkrachten.
Dus jij bedoeld eigenlijk dat we Oekrane onder druk moeten gaan zetten om zich over te geven?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja zet als internationale wereld wat meer druk op die onderhandelingen.
Zouden ze hier ook moeten doen. Heb de eerste vreselijk stoere thug met een stuk witte stof om de arm geknoopt, hier al zien lopen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:53 schreef Aether het volgende:
Lithuania has banned the public display of the black and orange ribbon of Saint George and other symbols of Russia’s war against Ukraine. Anyone defying the ban will face fines.
https://www.lrt.lt/en/new(...)-war-against-ukraine
Dat wordt allemaal ook wel overdreven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze haar gaan verkrachten.
Wie weet was dit Kadyrov's tiktok leger die weer een filmpje aan het maken waren?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lichaamstaal van de dame doet niet vermoeden dat ze POW is.
Ze loopt rond alsof ze bij de Russen hoortquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lichaamstaal van de dame doet niet vermoeden dat ze POW is.
Ik wel. Vandaag nog. Is ergens in het oosten des lands.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef Tengano het volgende:
We hebben helemaal niks meer van die Wali gehoord; die Canadese sniper. Die zou naar Kiev gaan, maar daar valt eigenlijk niks meer te doen. In Marioepol kunnen ze hem beter gebruiken, maar daar is het wss al te laat voor.
Ah wat goed!quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wel. Vandaag nog. Is ergens in het oosten des lands.
Zoals in Bucha bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal ook wel overdreven.
Die hebben ook gewoon oorlogswaarnemers, als ze uit de zwaardere gevechten zijn en maffe clubs is de kans op menselijke behandeling best aanwezig.
Die figuren die snel een verdrag willen zijn nagenoeg allemaal Poetin-volgelingen of mensen die er echt niks van begrijpen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus jij bedoeld eigenlijk dat we Oekrane onder druk moeten gaan zetten om zich over te geven?
Volgens mij staat er precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus jij bedoeld eigenlijk dat we Oekrane onder druk moeten gaan zetten om zich over te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Russen zijn al eeuwen eervolle vechters die hun woord nakomen en het internationaal recht tot op de letter volgen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die figuren die snel een verdrag willen zijn nagenoeg allemaal Poetin-volgelingen of mensen die er echt niks van begrijpen.
Je bent niet duidelijk?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij staat er precies wat ik bedoel.
Jij gelooft zeker ook in de Paashaas?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:04 schreef Aether het volgende:
De Russen zijn al eeuwen eervolle vechters die hun woord nakomen en het internationaal recht tot op de letter volgen.
Sarcasmemeter kapot?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook in de Paashaas?![]()
Ga je me soms vertellen dat die niet bestaat?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook in de Paashaas?![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:02 schreef appeleibanaan het volgende:
Snap nu waarom de Oekraners de Russische soldaten Orcs noemen...Even de reacties in dat draadje door Google Translate getrokken, en het lijkt hier om een Russische helikopter te gaan. Vooral eerste gedeelte van het filmpje idd nogal grafische / onsmakelijke beelden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is't goed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Even de reacties in dat draadje door Google Translate getrokken, en het lijkt hier om een Russische helikopter te gaan.
Zo te zien hebben de zwerfhonden alternatief voedsel gevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Even de reacties in dat draadje door Google Translate getrokken, en het lijkt hier om een Russische helikopter te gaan. Vooral eerste gedeelte van het filmpje idd nogal grafische / onsmakelijke beelden ...
Wanneer een lichaam zover heen is vind ik het juist weer een stuk makkelijker te verwerken dan wanneer er deel 'kapot' is bij een verder normaal (lees; gewoon menselijk) uitziend lichaam.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Even de reacties in dat draadje door Google Translate getrokken, en het lijkt hier om een Russische helikopter te gaan. Vooral eerste gedeelte van het filmpje idd nogal grafische / onsmakelijke beelden ...
Het is geen verwijt, maar dan verschillen we toch qua hoe we beelden verwerken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wanneer een lichaam zover heen is vind ik het juist weer een stuk makkelijker te verwerken dan wanneer er deel 'kapot' is bij een verder normaal (lees; gewoon menselijk) uitziend lichaam.
Een autopsie is ook makkelijker te kijken dan funky town.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wanneer een lichaam zover heen is vind ik het juist weer een stuk makkelijker te verwerken dan wanneer er deel 'kapot' is bij een verder normaal (lees; gewoon menselijk) uitziend lichaam.
Ik hoop het…ook de Duitsers hadden (soms) respect voor taaie strijders..quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:04 schreef Aether het volgende:
[..]
De Russen zijn al eeuwen eervolle vechters die hun woord nakomen en het internationaal recht tot op de letter volgen.
Dat was ook mijn idee. Nastyquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:19 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Zo te zien hebben de zwerfhonden alternatief voedsel gevonden.
Niet die eenheid uit Ruslands verre oosten van wie iedereen met naam en toenaam bekend is tegenwoordig?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was dat tjteense moslim clubje
Misschien beeld jij je er meer bij in?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:25 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is geen verwijt, maar dan verschillen we toch qua hoe we beelden verwerken.
Want wat ik net zag in dat filmpje vond ik echt bijzonder onaangenaam, wie of wat het ook was
Volgens mij ben jij eerder een poetinlover want je wil hetzelfde als hem, meer en langere oorlog meer vernietiging meer haat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die figuren die snel een verdrag willen zijn nagenoeg allemaal Poetin-volgelingen of mensen die er echt niks van begrijpen.
Ja Artur kan het goed uitleggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |