quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:02 schreef appeleibanaan het volgende:
Snap nu waarom de Oekraïners de Russische soldaten Orcs noemen...Even de reacties in dat draadje door Google Translate getrokken, en het lijkt hier om een Russische helikopter te gaan. Vooral eerste gedeelte van het filmpje idd nogal grafische / onsmakelijke beelden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is't goed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Even de reacties in dat draadje door Google Translate getrokken, en het lijkt hier om een Russische helikopter te gaan.
Zo te zien hebben de zwerfhonden alternatief voedsel gevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Even de reacties in dat draadje door Google Translate getrokken, en het lijkt hier om een Russische helikopter te gaan. Vooral eerste gedeelte van het filmpje idd nogal grafische / onsmakelijke beelden ...
Wanneer een lichaam zover heen is vind ik het juist weer een stuk makkelijker te verwerken dan wanneer er deel 'kapot' is bij een verder normaal (lees; gewoon menselijk) uitziend lichaam.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Even de reacties in dat draadje door Google Translate getrokken, en het lijkt hier om een Russische helikopter te gaan. Vooral eerste gedeelte van het filmpje idd nogal grafische / onsmakelijke beelden ...
Het is geen verwijt, maar dan verschillen we toch qua hoe we beelden verwerken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wanneer een lichaam zover heen is vind ik het juist weer een stuk makkelijker te verwerken dan wanneer er deel 'kapot' is bij een verder normaal (lees; gewoon menselijk) uitziend lichaam.
Een autopsie is ook makkelijker te kijken dan funky town.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wanneer een lichaam zover heen is vind ik het juist weer een stuk makkelijker te verwerken dan wanneer er deel 'kapot' is bij een verder normaal (lees; gewoon menselijk) uitziend lichaam.
Ik hoop het…ook de Duitsers hadden (soms) respect voor taaie strijders..quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:04 schreef Aether het volgende:
[..]
De Russen zijn al eeuwen eervolle vechters die hun woord nakomen en het internationaal recht tot op de letter volgen.
Dat was ook mijn idee. Nastyquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:19 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Zo te zien hebben de zwerfhonden alternatief voedsel gevonden.
Niet die eenheid uit Ruslands verre oosten van wie iedereen met naam en toenaam bekend is tegenwoordig?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was dat tjteense moslim clubje
Misschien beeld jij je er meer bij in?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:25 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is geen verwijt, maar dan verschillen we toch qua hoe we beelden verwerken.
Want wat ik net zag in dat filmpje vond ik echt bijzonder onaangenaam, wie of wat het ook was
Volgens mij ben jij eerder een poetinlover want je wil hetzelfde als hem, meer en langere oorlog meer vernietiging meer haat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die figuren die snel een verdrag willen zijn nagenoeg allemaal Poetin-volgelingen of mensen die er echt niks van begrijpen.
Ja Artur kan het goed uitleggen.quote:
En om mezelf te quoten;quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Schijnt fake te zijn vanwege site hack.
Voor de vrede en veiligheid in en van Europa zou een langdurige oorlog met tienduizenden Russische doden, een grotendeels gesloopte Russische krijgsmacht en een Russische bevolking die wegens de ontelbare gesneuvelde zonen, vaders en echtgenoten, hongersnood, totale armoede en een niet meer functionerende gezondheidszorg woedend op hun eigen overheid is juist het beste zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die figuren die snel een verdrag willen zijn nagenoeg allemaal Poetin-volgelingen of mensen die er echt niks van begrijpen.
Net als Duitsland tussen 1920 en 1938quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor de vrede en veiligheid in en van Europa zou een langdurige oorlog met tienduizenden Russische doden, een grotendeels gesloopte Russische krijgsmacht en een Russische bevolking die wegens de ontelbare gesneuvelde zonen, vaders en echtgenoten, hongersnood, totale armoede en een niet meer functionerende gezondheidszorg woedend op hun eigen overheid is juist het beste zijn.
Het een sluit het ander niet uit hé.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als Duitsland tussen 1920 en 1938
Of Duitsland na 1945.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als Duitsland tussen 1920 en 1938
Niet per se meer, maar wel mezelf 🤪quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Misschien beeld jij je er meer bij in?
Op zich mee eens iddquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja ik denk dat een groot volk, met kunde, met hongersnood en enorme woede nou niet zulke goede ingrediënten zijn voor vrede op de lange termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |