Het is gewoon patat ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
Het is natuurlijk een frites snijder maar verder akkoord
En dat frituur/patatuur je dan in een friteuse of patateuse?quote:
Het beste is een eetverbod voor cda ers.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
Vraag niet wat de politici voor u kunnen doen, maar vraag wat u kan doen voor de politici.
Ik neem aan dat niemand verwacht dat het klaar is na het frietverbod voor jongeren hè?
Ja, net zoals ik de kroketten kroketuur in de kroketeuse...quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En dat frituur/patatuur je dan in een friteuse of patateuse?
Airfryerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hele Youtube app loopt vast op deze bagger…quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is gewoon patat ja.![]()
[ afbeelding ]
Precies. Deze doorgeslagen onzin begon al met dat rookverbod in de horeca. Ook die leeftijdsgrens voor tabak en alcohol. Wat mij betreft gewoon alles weer wat loslaten en meer aan voorlichting doen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Betutteling, betutteling, betutteling.
Voorlichting geven: prima.
Zaken wettig af proberen te dwingen: fouter dan fout.
Dat rookverbod had ik weinig moeite mee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:07 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Precies. Deze doorgeslagen onzin begon al met dat rookverbod in de horeca. Ook die leeftijdsgrens voor tabak en alcohol. Wat mij betreft gewoon alles weer wat loslaten en meer aan voorlichting doen.
Deze chipsmaken wil ik wel eens proberenquote:
Jij houdt wel van een chemische bijsmaak aan je chips?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze chipsmaken wil ik wel eens proberen
Mwah, tabak is wel erg verslavend. Je kunt onbezonnen 15-jarigen targetten en dan op 80% vele decennia omzet maken. Voor een gedeeltelijk rookverbod in de horeca is ook wel wat te zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:07 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Precies. Deze doorgeslagen onzin begon al met dat rookverbod in de horeca. Ook die leeftijdsgrens voor tabak en alcohol. Wat mij betreft gewoon alles weer wat loslaten en meer aan voorlichting doen.
Suiker en fastfood zijn ook erg verslavend.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mwah, tabak is wel erg verslavend. Je kunt onbezonnen 15-jarigen targetten en dan op 80% vele decennia omzet maken. Voor een gedeeltelijk rookverbod in de horeca is ook wel wat te zeggen.
Alleen volgens de idiote definitie van verslavend die men er tegenwoordig op na houdt omdat men geen verantwoording kan of wil nemen voor eigen gedrag.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:21 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Suiker en fastfood zijn ook erg verslavend.
En chips, chocomel en chupa chups.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:34 schreef Ole het volgende:
Ik vrees dat de kids dan helemaal losgaan met 18 jaar! Maakt het des te aantrekkelijker. Ik geloof hier niet in hoor!
Dan ook de frikandelbroodjes en Redbul in de ban! Nog veel slechter
Een sterk verzet tegen betuttelende maatregelen is er niet. Pas als men een paar weken massaal de borden van de krachtige altijd hongerige medemensen zou gaan leegeten zou er voldoende verzet komen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:07 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Onmogelijk, want zolang de krachtigen eten blijven zij krachtig en de hongerigen zwakquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Een sterk verzet tegen betuttelende maatregelen is er niet. Pas als men een paar weken massaal de borden van de krachtige altijd hongerige medemensen zou gaan leegeten zou er voldoende verzet komen.
een keer een patatje is helemaal niet zo erg. Sterker nog: de salades van de Mac- en AH etc schijnen veel slechter te zijn!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En chips, chocomel en chupa chups.
Oh, en zet ze allemaal een helm op als ze op de fiets naar school gaan.
Kunnen we daarna beginnen aan een social media-verbod voor iedereen onder de 18.
Bron?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
een keer een patatje is helemaal niet zo erg. Sterker nog: de salades van de Mac- en AH etc schijnen veel slechter te zijn!
oh ja ik zit in NWS. even zoekenquote:
Al zaten we in T80, ik vreet die AH salades met tegenzin met het idee dat ik goed bezig ben. Zou daar graag mee stoppen.quote:
Mensen kunnen niet meer zelf denkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:10 schreef Ole het volgende:
https://www.foodwatch.org(...)s-niet-altijd-slank/
Je kunt het trouwens zelf wel beinvloeden. Niet alle dressing en alle koolhydraten eten..quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:04 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Al zaten we in T80, ik vreet die AH salades met tegenzin met het idee dat ik goed bezig ben. Zou daar graag mee stoppen.
Bvd.
Ja dressing is vaak veuls te veul.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Je kunt het trouwens zelf wel beinvloeden. Niet alle dressing en alle koolhydraten eten..
Beter zelf maken. Maar ik geef toe dat ik dat ook niet altijd doe hoorquote:
Ja de MAALTIJDsalades wellicht. Maar die vierkante bakken niet zo te zien. Mooi mooi mooi…en dank.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:10 schreef Ole het volgende:
https://www.foodwatch.org(...)s-niet-altijd-slank/
Ik bedoel dat het logisch is dat een salade met kaas veel calorieën bevatquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Beter zelf maken. Maar ik geef toe dat ik dat ook niet altijd doe hoor
Maar andere kant is dat het goed vult. Je kunt wel minder calorien maar dan heb je nog trekquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het logisch is dat een salade met kaas veel calorieën bevat
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar andere kant is dat het goed vult. Je kunt wel minder calorien maar dan heb je nog trek
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:20 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja de MAALTIJDsalades wellicht. Maar die vierkante bakken niet zo te zien. Mooi mooi mooi…en dank.
tip van mijn dietist: maak salade , met kaas vlees en zuinig met koolhydraten!quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:20 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja de MAALTIJDsalades wellicht. Maar die vierkante bakken niet zo te zien. Mooi mooi mooi…en dank.
na een Mac maaltijd heb ik alleen maar meer trek. Zit veel suiker inquote:
Ja zeker.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een chemische bijsmaak aan je chips?
Breng ze nu niet op een idee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:56 schreef Fer het volgende:
Maar waarom doen we niet alle ongezonde voedselwaren op de bon. Dan krijgt iedere Nederlander een paar bonnen per week, waarmee ze dan een beperkte hoeveelheid ongezonde producten kunnen kopen.
Het zijn patattes frites; gefrituurde patatten (van bataat, zoals de aardappel vroeger genoemd werd), dus patat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik zie graag een bron waar ik kan lezen dat een gemiddelde salade van de AH ongezonder is dan een patatje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
een keer een patatje is helemaal niet zo erg. Sterker nog: de salades van de Mac- en AH etc schijnen veel slechter te zijn!
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:26 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik zie graag een bron waar ik kan lezen dat een gemiddelde salade van de AH ongezonder is dan een patatje.
kijk even paar posts terugquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:26 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik zie graag een bron waar ik kan lezen dat een gemiddelde salade van de AH ongezonder is dan een patatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |