nee hoor, er zijn zat penalties voor minder gegeven, dat het Tadic is moet er niet toe doenquote:Op maandag 18 april 2022 12:02 schreef Caland het volgende:
Bij de meeste schwalbes wordt de duiker in kwestie op een bepaald punt wel ergens geraakt. Je raakt alleen je geloofwaardigheid kwijt als je als een zeehond met down naar de grond gaat. Maar het gaat om de Servische Dirk, dan krijgen de meesten in dit topic nogal een rode vlek.
je krijgt die penalty wel dan moet je die er nog altijd inschietenquote:Op maandag 18 april 2022 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn zat penalties voor minder gegeven, dat het Tadic is moet er niet toe doen
Bergwijn hadden ze moeten nemen zelfs. Ik vind het een lastige keuze waar Ajax nu voor staat. Een aantal jongens (Tadic, Blind en Berghuis) worden al snel ouder en minder. En verder loopt de selectie nou ook weer niet over van kwaliteit.quote:Op maandag 18 april 2022 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergwijn hadden ze kunnen nemen, daar hebben ze toch te lang mee geaarzeld en die is nu niet meer haalbaar.
Maar zag vorige week Liverpool B tegen Benfica, al die wissels zouden bij Ajax fluitend basis staan.
Klopt op zich hoor. Maar toch was dit geen pingel waard. Daar hebben genoeg mensen naar gekeken.quote:Op maandag 18 april 2022 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn zat penalties voor minder gegeven, dat het Tadic is moet er niet toe doen
verder prima allemaal hoor maar ik vond dit niet eens een twijfelgeval als je ziet hoe Veerman z'n been uitsteekt, dat het er geen werd is gewoon bias van scheids en varquote:Op maandag 18 april 2022 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt op zich hoor. Maar toch was dit geen pingel waard. Daar hebben genoeg mensen naar gekeken.
En natuurlijk heeft Tadic zijn reputatie tegen op dit vlak en dat heeft hij ook gewoon aan zichzelf te danken. Bij twijfelgevallen krijg je dan minder snel het voordeel.
Je overdrijft wel, ook dit seizoen is Tadic de mvp van de competitie, Berghuis is slechts 30 en Blind is een specifieke speler die opbouwend nog steeds belangrijk kan zijn maar hij is zo'n lekkere pispaal als hij het in een 1 op1 duel niet redt maar dat is z'n hele carriere al zo.quote:Op maandag 18 april 2022 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bergwijn hadden ze moeten nemen zelfs. Ik vind het een lastige keuze waar Ajax nu voor staat. Een aantal jongens (Tadic, Blind en Berghuis) worden al snel ouder en minder. En verder loopt de selectie nou ook weer niet over van kwaliteit.
2 bejaarde keepers, je uitstekende rechtsback die de deur uitloopt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Denk dat er minimaal 5 nieuwe spelers moeten worden aangekocht deze zomer.
Nee maar omdat eerst ontkend werd dat ie geraakt werd. Hij wordt gewoon geraakt. Hoe dat komt kunnen de lezingen over verschillenquote:Op maandag 18 april 2022 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat hij niet hoog genoeg duikt.
Anthony? Die deed niet mee en Antony ook niet, zo'n speler mis je wel.quote:Op maandag 18 april 2022 12:30 schreef MaxC het volgende:
Kan steeds minder sympathie voor dit team opbrengen, theater en gedrag van Tadic, Martinez en Anthony worden steeds irritanter.
Ook plaatsvervangende schaamte voor Ten Hag die bij elk verlies blijft aangeven dat ze veel beter waren en naar scheids wijst. Je kan ook gewoon je verlies pakken en aanstippen wat er niet goed gaat ( en dat is een hoop)
Gelukkig hadden we Mo als backup.quote:Op maandag 18 april 2022 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Anthony? Die deed niet mee en Antony ook niet, zo'n speler mis je wel.
Toch heeft dat wel een rol gespeeld ben ik bang. Ik snap overigens ook prima dat ie niet is gegeven, het is niet overtuigend het 1 of het ander. En dan gaat een VAR dus niet ingrijpen.quote:Op maandag 18 april 2022 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft ook met de positie te maken, op 10 vond ik hem best wel goed maar voor rechtsbuiten mist hij de diepgang en die heb je op links ook al nietquote:Op maandag 18 april 2022 12:39 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we Mo als backup.
We hadden ook net zo goed zonder Berghuis kunnen beginnen. Speelt al weken als een vlaai
het maakt ook niet meer uit, de wedstrijd is gespeeld, uiteindelijk waren de var momentjes bij de 0-2 en 2-2 lulliger en beslissender voor Ajaxquote:Op maandag 18 april 2022 12:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Toch heeft dat wel een rol gespeeld ben ik bang. Ik snap overigens ook prima dat ie niet is gegeven, het is niet overtuigend het 1 of het ander. En dan gaat een VAR dus niet ingrijpen.
Berghuis op rechts kan prima, maar dan moet je inderdaad wel een speler met diepgang op links zetten. Bij Feyenoord speelde hij ook altijd als een krant als dat niet het geval was, ook niet helemaal zijn schuld.quote:Op maandag 18 april 2022 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft ook met de positie te maken, op 10 vond ik hem best wel goed maar voor rechtsbuiten mist hij de diepgang en die heb je op links ook al niet
Klopt, dat had ik ook tegen het aankopen van hem, voetballen kan hij wel en dat heeft hij ook laten zien maar hij en Tadic op de vleugels werkt nietquote:Op maandag 18 april 2022 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis op rechts kan prima, maar dan moet je inderdaad wel een speler met diepgang op links zetten. Bij Feyenoord speelde hij ook altijd als een krant als dat niet het geval was, ook niet helemaal zijn schuld.
Veel overtuigender ga je ze niet krijgen hoor hij steekt zijn poot uit en raakt tadic.quote:Op maandag 18 april 2022 12:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Toch heeft dat wel een rol gespeeld ben ik bang. Ik snap overigens ook prima dat ie niet is gegeven, het is niet overtuigend het 1 of het ander. En dan gaat een VAR dus niet ingrijpen.
quote:Op maandag 18 april 2022 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel overtuigender ga je ze niet krijgen hoor hij steekt zijn poot uit en raakt tadic.
Het mooiste moment vond ik toen hij bij die overtreding van Teze zelf zijn scheenbeschermer uitdeed en vervolgens wees naar zijn missende scheenbeschermer.quote:Op maandag 18 april 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het te licht. Sowieso ontzettend ergerlijk weer dat gedrag van o.a. Tadic.
Dat interpreteerde ik dan wel weer heel anders maar het blijft een lul.quote:Op maandag 18 april 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooiste moment vond ik toen hij bij die overtreding van Teze zelf zijn scheenbeschermer uitdeed en vervolgens wees naar zijn missende scheenbeschermer.
Dan ben je echt alle schaamte voorbij.
Tadic? Ik sta ook niet achter alles wat hij doet maar blijft een geweldige speler voor Ajax.quote:Op maandag 18 april 2022 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat interpreteerde ik dan wel weer heel anders maar het blijft een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |