Ja ach, niet iedereen is overal even goed in. Zij kan weer mooie liedjes maken en goed zingen en belangrijke onderwerpen bespreekbaar maken. Vind ik dan op zich weer belangrijker dan me of mijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk dat ze zo extreem enthousiast is![]()
En m’n tenen krommen een beetje door “me buik” oeps
Ja, inderdaad. Is ook gewoon mijn eigen stomme pet peeve zeg maar. Zoals zij haar teksten in nummers schrijft zou ik nooit kunnen, dus wat maakt dat me/mijn dan nog uit?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ach, niet iedereen is overal even goed in. Zij kan weer mooie liedjes maken en goed zingen en belangrijke onderwerpen bespreekbaar maken. Vind ik dan op zich weer belangrijker dan me of mijn.
Zo leuk dat ze er zo veel zin in heeft.
Het feit dat zij er zo enorm veel zin in heeft doet me nog meer denken dat ze het heel goed voor elkaar hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Is ook gewoon mijn eigen stomme pet peeve zeg maar. Zoals zij haar teksten in nummers schrijft zou ik nooit kunnen, dus wat maakt dat me/mijn dan nog uit?
Ik kijk er ontzettend naar uit en ben benieuwd wat ze hebben gepland voor de stageshow. Ik ben echt blij dat we dit jaar niet bang hoeven te zijn voor gekke Pannecouckificering
Zou wel geinig zijn als de staging in Turijn bestaat uit die vrachtwagen die het podium op komt gereden met haar en Joep Beving erin.quote:
Oh... is het nu al klaar met Songcheck?quote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 24 april 2022 02:24 schreef Andromache het volgende:
Ik ga iets heel geks zeggen. Ik houd rekening met NL als shock non-qualifier.
Weet niet. Iets in de running order geeft me dat gevoel.
Daar heeft de EBU Nederland toch zo ongeveer de best mogelijke startpositie gegeven?quote:Op zondag 24 april 2022 02:24 schreef Andromache het volgende:
Dat is inderdaad gek.quote:Op zondag 24 april 2022 02:24 schreef Andromache het volgende:
dus hebben we straks 2 x spanning - de laatste envelop!quote:Op zondag 24 april 2022 07:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook hoorFinale is echt nog niet vanzelfsprekend in mijn ogen.
quote:Op zondag 24 april 2022 02:24 schreef Andromache het volgende:
De bookies hebben de afgelopen jaren 8 tot 10 van de finalisten goed voorspeld. Als ze het al fout hadden, dan ging een liedje niet door wat bij de bookies op plek 7, 8, 9 of 10 stond.quote:Op zondag 24 april 2022 07:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het kan ook echt wel misgaan alsof door rare staging of slechte vocals, maar dat verwacht ik echt niet bij S10.quote:Op zondag 24 april 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
De bookies hebben de afgelopen jaren 8 tot 10 van de finalisten goed voorspeld. Als ze het al fout hadden, dan ging een liedje niet door wat bij de bookies op plek 7, 8, 9 of 10 stond.
S10 staat op 2 bij de bookies om door te gaan vanuit semi 1. Die gaat echt wel door.
Ja, mee eens. Maar dan is het geen shock non-qualifier meer, toch? Dan ziet iedereen het van verre aankomen. Slechte vocals verwacht ik zeker niet en na de goede reacties op het fimpje bij Matthijs Gaat Door ga ik er vanuit dat ze die lijn volgen.quote:Op zondag 24 april 2022 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Het kan ook echt wel misgaan alsof door rare staging of slechte vocals, maar dat verwacht ik echt niet bij S10.
De staging van Matthijs gaan ze niet volgen.quote:Op zondag 24 april 2022 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Maar dan is het geen shock non-qualifier meer, toch? Dan ziet iedereen het van verre aankomen. Slechte vocals verwacht ik zeker niet en na de goede reacties op het fimpje bij Matthijs Gaat Door ga ik er vanuit dat ze die lijn volgen.
Zei iemand niet dat bij Paaspop het geluid niet goed werkte, maar dat je daar als publiek niets van merkte?quote:Op zondag 24 april 2022 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze geen gekke dingen heeft als stem kwijt of knettervals door oortje dat niet werkt ofzo dan twijfel ik geen seconde aan een finaleplaats.
Ja dat was ik! Hierdoor kreeg ik ook meer vertrouwen, ze zag er ook niet stressachtig uit hierdoor.quote:Op zondag 24 april 2022 14:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Zei iemand niet dat bij Paaspop het geluid niet goed werkte, maar dat je daar als publiek niets van merkte?Dat stemt ook weer positief
De finale is nooit vanzelfsprekend. Maar het nummer heeft blijkbaar toch iets wat veel mensen aanspreekt, het wordt nog steeds vrij veel gestreamd (wat met jouw favoriet, 'Zonder gezicht', toch 'n beetje tegenvalt) en het is hitgevoelig. Dat zou met name in de televote toch wel naar voren moeten komen.quote:Op zondag 24 april 2022 07:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou ook heel verbaasd zijn als ze niet doorgaat naar de finale.quote:Op zondag 24 april 2022 15:03 schreef Em31 het volgende:
Natuurlijk weet je het nooit 100% zeker, maar het moet allemaal wel héél gek lopen in Turijn wil S10 zich niet kwalificeren.
Oh wel jammer dat de outfit nu gelekt is, misschien even onder spoiler, want vraag me af of iedereen dat wel zo wil zienquote:
Misschien is dat mijn probleem inderdaad, dat ik in Zonder Gezicht zelf veel meer hoor dan in De Diepte, maar dat De Diepte het bij het grote publiek beter doetquote:Op zondag 24 april 2022 14:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De finale is nooit vanzelfsprekend. Maar het nummer heeft blijkbaar toch iets wat veel mensen aanspreekt, het wordt nog steeds vrij veel gestreamd (wat met jouw favoriet, 'Zonder gezicht', toch 'n beetje tegenvalt) en het is hitgevoelig. Dat zou met name in de televote toch wel naar voren moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |