Playmouth buddiequote:
Joequote:
Laters ventquote:Op maandag 18 april 2022 01:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
JoeGa nog wel ff fappen/slapen zo
Trustenquote:
Ziek he.quote:
Hansje vraagt om coke op het toneel.quote:
ik heb nog wel een adresjequote:Op maandag 18 april 2022 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hansje vraagt om coke op het toneel.
Ik heb die behoefte niet, dus geen idee. Denk dat het raar is. Voer voor psychologen op zeker.quote:
da's beter dan met je moederquote:Op maandag 18 april 2022 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwalijke zaak paar topics verder seks met poppen.
Agree genot! O)+quote:
thxquote:
Morguh Maan 😘quote:
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.quote:
Ah dan is dat een betere optie iddquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @:Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.
en meer horeca en supermarkten om vocht (en overige inwendige) aan te vullenquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @:Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.
That having said. Ik zal maar eens een boterham achter m'n kiezen gaan proppen voor ik ruzie met je krijgquote:Op maandag 18 april 2022 10:16 schreef Rob het volgende:
[..]
en meer horeca en supermarkten om vocht (en overige inwendige) aan te vullen
Je kan in de zilk beginnen en dan kan je via het strand een heerlijk stukje wandelen. Dan ga je via Zandvoort weer binnendoor terugquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ook, maar zoals gezegd: daar kan @Rob me niet weg plukken als ik me stuk loop. Daarom wordt het voor vandaag toch buiten de binnenstad van Amsterdam. Duinen bewaar ik wel voor als ik weer wat meer kilometers in de benen hebquote:Op maandag 18 april 2022 10:24 schreef murp het volgende:
[..]
Waterleidingduinen! Ik heb daar een jaarkaart
Ik ken het gebiedquote:Op maandag 18 april 2022 10:26 schreef murp het volgende:
[..]
Je kan in de zilk beginnen en dan kan je via het strand een heerlijk stukje wandelen. Dan ga je via Zandvoort weer binnendoor terug
Truequote:
Ply!quote:
Denk hetquote:
Netjes.quote:Op maandag 18 april 2022 11:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen last, heb het zeer bescheiden gehouden
Dat verklaard veelquote:Op maandag 18 april 2022 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Netjes.
Ja ik heb vooral tap bier gehad en thuis nog een amnezia haze voor het slapen gaan.
quote:Op maandag 18 april 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
man man onzin sc is toch niks
dat spel moet verder lopen maar
SSSSSOOOOOOFOOOOORTTT
mario 4 presidentquote:Op maandag 18 april 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
SSSSSOOOOOOFOOOOORTTT
Nog even 1,5 maand wachten dan kan je het spel weer spelen 😉quote:Op maandag 18 april 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
SSSSSOOOOOOFOOOOORTTT
Wat?quote:Op maandag 18 april 2022 16:51 schreef mario390 het volgende:
en mannd ,de spinnen toch![]()
moet ik zeker roboti
Ik ook niet.quote:
Lekker. Vanmiddag ook in de zon gezeten.quote:
Ga je in een kreeft transformeren?quote:Op maandag 18 april 2022 17:57 schreef DJMO het volgende:
Ik heb de hele dag van de zon genoten. Na de Schellingwoudebrug was er vrijwel geen schaduwplekje meer te vinden. Pas aan het eind van de etappe bij de bushalte kwartiertje in de schaduw gezeten voor ik doorliep naar het tankstation om op @:Rob te wachten.
Nope. Heb gewoon m'n jas aangehad vandaag. Juist omdat ik geen schaduw kon vinden gezorgd dat m'n armen gewoon bedekt waren, ook al had ik ze ingesmeerd met zonnebrand.quote:Op maandag 18 april 2022 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je in een kreeft transformeren?
Kun je klokkijken?quote:Op maandag 18 april 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Een lekker bakkie koffie
[ afbeelding ]
Ik drink geen klok. Heb bavaria.quote:Op maandag 18 april 2022 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
Klok klok klok, en leeg is het blikje Klok
Ik heb sinds de afschaffing van de avondklok ook geen klok gehad. Daarvoor bijna elke dag klokquote:
Ja maar je mag ook wel biertje pakken..quote:
Voor elk weer vind ik bier lekker. Wel ander soort bier bij koud en herfstig weerquote:Op maandag 18 april 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar je mag ook wel biertje pakken..Is wel lekkerder met dit weer
Bij een zomerdag een lekker licht biertje en bij koud weer een bruin biertjequote:Op maandag 18 april 2022 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor elk weer vind ik bier lekker. Wel ander soort bier bij koud en herfstig weer
quote:Op maandag 18 april 2022 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Heb gewoon m'n jas aangehad vandaag. Juist omdat ik geen schaduw kon vinden gezorgd dat m'n armen gewoon bedekt waren, ook al had ik ze ingesmeerd met zonnebrand.
Misschien begrijp je waarom als je weet dat ik last heb van zonneallergie. Ik loop meestal met lange mouwen daarom.quote:
Was gisteren naar mijn zoon. Was het ook zo druk onderweg.quote:Op maandag 18 april 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook heel even en een rondje gefiets, was ook druk op weg man man
Lekkker hoor thnxquote:Op maandag 18 april 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Een lekker bakkie koffie
[ afbeelding ]
Is zo zoetquote:
Of gewoon niet drinken 😉quote:
Kan je dan echt merken en Pasen en mooi weerquote:Op maandag 18 april 2022 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren naar mijn zoon. Was het ook zo druk onderweg.
Ja mensen hebben lang binnen moeten zitten. Iedereen gaat er op uit.quote:Op maandag 18 april 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je dan echt merken en Pasen en mooi weer
Denk dat het daar juist rustig isquote:Op maandag 18 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Je zou maar naar de meubelboulevard gaan
Heb ik nooit gesnaptquote:Op maandag 18 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Je zou maar naar de meubelboulevard gaan
quote:Op maandag 18 april 2022 19:33 schreef DJMO het volgende:
Oh oh oh wat heb ik gelachen. Onderweg naar huis 'even' langs de snackbar. Ik stap naar binnen en nog voor de man achter de kassa m'n bestelling kon opnemen, tikte een van de jongens achter de frituur z'n collega aan: pak jij even twee ballen voor mevrouw?. Ik kreeg binnen 15 seconden een zak met twee ballen gehakt aangereikt en met 30 seconden stond ik weer buitenen de rest van de klanten maar vreemd kijken dat ik met voorrang geholpen werd
Was echt mooi, die man achter de kassa vroeg of ik er nog iets bij wilde, waarop ik zei: neuh, alleen wat mosterd. Dus hij draait zich om naar z'n collega om door te geven dat ik er wel mosterd bij wilde. Reactie van die knul: dat weet ik toch, kijk eens mevrouw, en de groeten aan @Rob ... die vent stond me een partij wezenloos te kijken, dat ik in de auto eerst moest bijkomen van het lachenquote:
Op kleding of schoenen jacht geweest?quote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo druk gehad met passen dat ik niet eens the batman heb kunnen zien.
Heb je de camerabeelden al opgevraagd?quote:Op maandag 18 april 2022 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was echt mooi, die man achter de kassa vroeg of ik er nog iets bij wilde, waarop ik zei: neuh, alleen wat mosterd. Dus hij draait zich om naar z'n collega om door te geven dat ik er wel mosterd bij wilde. Reactie van die knul: dat weet ik toch, kijk eens mevrouw, en de groeten aan @:Rob ... die vent stond me een partij wezenloos te kijken, dat ik in de auto eerst moest bijkomen van het lachen
Neuh. Ik had geel/geel aan, en de kermis pal voor de deur was nog bezig. Denk dat het publiek me voor handhaving aanzag ofzoquote:Op maandag 18 april 2022 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je de camerabeelden al opgevraagd?
krijg je die verwarring vaak?quote:Op maandag 18 april 2022 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Ik had geel/geel aan, en de kermis pal voor de deur was nog bezig. Denk dat het publiek me voor handhaving aanzag ofzo
Bijna dagelijks. Vanmorgen nog op Amsterdam CS toen ik bij de veerpont m'n garmin aan het instellen was, of ik werkzaam was voor de Ferry. Nope, sorryquote:
hheheequote:Op maandag 18 april 2022 22:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bijna dagelijks. Vanmorgen nog op Amsterdam CS toen ik bij de veerpont m'n garmin aan het instellen was, of ik werkzaam was voor de Ferry. Nope, sorry
Triestquote:
Even luisteren voor ik gaquote:Op maandag 18 april 2022 23:22 schreef PLY het volgende:
gaat niks boven muziek luisteren,heerlijk ontspannen.
Heb vandaag nog een mooie 16 km door Amsterdam gemaakt. Zie DTSquote:
GA kijken❌❌❌ slaap zacht op een hard kussenquote:Op maandag 18 april 2022 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb vandaag nog een mooie 16 km door Amsterdam gemaakt. Zie DTSbis morgen
![]()
okquote:
ja gvd noem ff alle verschrikkelijkste series opquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gvd noem ff alle verschrikkelijkste series op
Wel apart dat daar world records voor zijn.quote:
Netflix?quote:
ik heb 'm al gedownload maar ben nu 'Moon knight' an het kijken. blijkbaar een nieuwe serie.quote:
okquote:
Hbo maxquote:
Moonknight vette serie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 03:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb 'm al gedownload maar ben nu 'Moon knight' an het kijken. blijkbaar een nieuwe serie.
Niuewe halo serie is trouwens ook tofheid
Ik kan daar weinig leuks vinden.quote:
ja wel weer marvel of dc. als je geen fan bent van superhelden dan is er bijna niks meer op de streamsquote:
ga naar de hoeren danquote:
Ook afgekeurd.quote:
oke dan geen seksquote:
En zeker niet met hoeren.quote:
niks mis met hoeren, als je vrouw niet kan stuken vraag je toch ook een pool om ff te stukenquote:
Ik kan zelf ook stuken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 03:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niks mis met hoeren, als je vrouw niet kan stuken vraag je toch ook een pool om ff te stuken
ja ook goed achter het randje?quote:
Ik heb zo mijn technieken.quote:
Eigen huis en kruinquote:
Ja wel eens gelukkig maakt warner wel diverse films the batman net gezien erg goed gedaan.quote:
quote:
Ik heb een collega die Mirna heet, en ik onthield haar naam telkens niet. Maaike Mieke Maartje etc .. het kwam er maar niet inquote:
Die drie eerste namen ken ik ook alle drie iemand van.quote:Op dinsdag 19 april 2022 03:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb een collega die Mirna heet, en ik onthield haar naam telkens niet. Maaike Mieke Maartje etc .. het kwam er maar niet in
Totdat ik haar gewoon heb onthouden als Mirna goossens.
Maar ze weet niet dat ik haar al die tijd als Mirna Goossens onthoud
zo gut daquote:Op dinsdag 19 april 2022 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die drie eerste namen ken ik ook alle drie iemand van.
Mijn zusje heet Mieke.quote:
Die ene met die man die vreemdgaat?quote:
Nee,dat is die andere.quote:
oja jullie waren met zijn 5en ofzoquote:
6quote:
Ben ik ook toch ook nu.quote:
Goedemorgen dame.quote:
Dat wens ik u ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 05:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Even koffie opdrinken en dan ga ik er weer vandoor. Fijne dag!
Wat ga je doen dan gek kindquote:Op dinsdag 19 april 2022 05:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Even koffie opdrinken en dan ga ik er weer vandoor. Fijne dag!
Morguh Maanquote:
quote:
g0dm0rg0njquote:
Lekker nummerquote:
Gaat over een star trek filmquote:
Mooie foto`s weer in DTS.quote:
DIe film heb ik niet gezienquote:
niet over die walvissen die ze niet kunnen verstaan?quote:
Vandaag Trage Tocht Baarn in de planning. Bekende omgeving, dus hoop niet al te traag zijnquote:
DTS is dichtquote:
The motion picture.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet over die walvissen die ze niet kunnen verstaan?
Echt niet.quote:
Ga je er naar toequote:Op dinsdag 19 april 2022 06:41 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, september 2023 komen er weer Ayreon concerten. Zal dit keer wel 5 of 6 concerten worden gok ik zo, aangezien dit er al 4 waren en zijn nieuwe album 2 wk op 1 heeft gestaan in NL
Das wel de bedoeling. die in 2019 (van het filmpje) was ik niet geweest.quote:
Dan heb je weer wat leuks in het vooruit zichtquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling. die in 2019 (van het filmpje) was ik niet geweest.
Die in 2017 wel, was het beste concert waar ik ooit geweest ben
ja zal wel ff de site hammeren zijn voor de kaartjesquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je weer wat leuks in het vooruit zicht
Gaat je vast lukken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja zal wel ff de site hammeren zijn voor de kaartjes
was voor 013 ook een unicum, 64 nationaliteiten hadden kaartjes besteld
Ja die gast speelt nooit live, maar enes in de 2 jaar en dan in tilburg.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken.
64 nationaliteiten is nog al wat zeg
Ik zal maar geen foto posten van de drol die ik bedoeldequote:
Geen wonder dan dat veel er naar toe willenquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja die gast speelt nooit live, maar enes in de 2 jaar en dan in tilburg.
Zoals het een rechtgeaarde FOK!ker betaamt natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoals het een rechtgeaarde FOK!ker betaamt natuurlijk![]()
ik heb er maar geen meetlat naast gelegd.
Dat is toch niet nodig bij 20cmquote:
aah oke ik werk vandaag te huizequote:
Doe ze dan ook even dicht!!! Ksst, wegwezen!quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:32 schreef Maanvis het volgende:
fuckzooi ik zie nu bijna niks meer door de oogmigraine, alleen een osort bliksemflitsje dat in het midden van mijn scherm zit
Herkenbaar. Hopelijk is het zo weer over.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:32 schreef Maanvis het volgende:
fuckzooi ik zie nu bijna niks meer door de oogmigraine, alleen een osort bliksemflitsje dat in het midden van mijn scherm zit
ja het is nu al meer naar de zijkant... strkas wordt het geowon van dat licht dat in het water schijnt aan de zijkanten van mijn oogquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hopelijk is het zo weer over.
Gelukkig nog nooit hoofdpijn erna gehad!quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je daarna ook hoofdpijn? Of is het dan weer helemaal over?
Oh bij mij vaak na stress. Heb het ook weleens tijdens het autorijden gehad en gelukkig niet zo ernstig anders had ik ergens een tussenstop gemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit hoofdpijn erna gehad!
Toen ik het las bleek het idd bij veel mensen een voorverschijnsel van een echte migraineaanval te zijn.
Heb het zelf overigens alttijd als ik het heb, nadat ik een paar dagen te weinig geslapen heb
de eerste keer dat ik het had was tijdens het autorijden.. toen ben ik wel ff bij een tankstation gaan staan, want zo'n bliksemflitsje in het midden van je zicht is zwaar kutquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh bij mij vaak na stress. Heb het ook weleens tijdens het autorijden gehad en gelukkig niet zo ernstig anders had ik ergens een tussenstop gemaakt.
Ja echt wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik het had was tijdens het autorijden.. toen ben ik wel ff bij een tankstation gaan staan, want zo'n bliksemflitsje in het midden van je zicht is zwaar kut
ZI je allemaal flitsen ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:21 schreef Maanvis het volgende:
zucht weer oogmigraine. tot over een kwartier
Slaap lekkerquote:
Werksequote:
Ellende is dat he, heb dat ook. Ben altijd bang het te krijgen als ik onderweg benquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:32 schreef Maanvis het volgende:
Bij mij zeiden ze toen dat het een broertje van migraine was.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit hoofdpijn erna gehad!
Toen ik het las bleek het idd bij veel mensen een voorverschijnsel van een echte migraineaanval te zijn.
Heb het zelf overigens alttijd als ik het heb, nadat ik een paar dagen te weinig geslapen heb
gewoon een soort van bliksemflitsjequote:
Ja herkenbaarquote:
bij mij gaat het altijd van het midden naar buiten en op het laatst is het net van dat licht dat op golvend water schijntquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja herkenbaar
SOms heb ik ook zo rond spiraal die van links naar rechts verschuift of van rechts naar links
Heel naar vooral als je onderweg bent of op een vergadering zit
De eerste schrok ik mij rot.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij mij gaat het altijd van het midden naar buiten en op het laatst is het net van dat licht dat op golvend water schijnt
ja heb het ook maar een paar keer per jaar en gelukkig nog nooit hoofdpijn er na gehadquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste schrok ik mij rot.
IK heb afwisseling, het is altijd anders. Maar het is irritant.
Gelukkig is het weer over nu bij jou
Ik ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja heb het ook maar een paar keer per jaar en gelukkig nog nooit hoofdpijn er na gehad
Hey Mailyquote:
nog leuke spelfouten tegengekomen?quote:
oke cool ik vond dat topiuqe altijd heel leukquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke cool ik vond dat topiuqe altijd heel leuk
quote:
quote:
Druk drukquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hoe is die? Zie je niet meer zoveel voorbij komen
quote:
Leuk dat je dan toch af en toe tijd vindt hier een teken van leven te gevenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dat je dan toch af en toe tijd vindt hier een teken van leven te geven
quote:
Jan Smit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan zie je haar benen en kijkt zolang je kijken kan.
Weet je, weet je weet jequote:
Wat een sukkel hequote:
Ach jawel hoor want die manager had ik nog niet bekeken voor het berichtje aan jouquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Daar spat mijn droom uit elkaar boem bats flats
Dacht dat je speciaal kwam om mij gedag te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is diezelfde gek.Check vooral het einde.quote:
Ik stop alweer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb niet geklikt, maar krijg wel instant diarree van die filmpjes
MrsL.quote:
Elleuw Missy Elliotquote:
Hemastoomworst?quote:
Kijk nu is mijn dag weer goed. Dank je wel Zucht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ach jawel hoor want die manager had ik nog niet bekeken voor het berichtje aan jou
oeps 15 minquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is diezelfde gek.Check vooral het einde.![]()
Toen was zijn toontje opeens heel anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |