Playmouth buddiequote:
Joequote:
Laters ventquote:Op maandag 18 april 2022 01:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
JoeGa nog wel ff fappen/slapen zo
Trustenquote:
Ziek he.quote:
Hansje vraagt om coke op het toneel.quote:
ik heb nog wel een adresjequote:Op maandag 18 april 2022 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hansje vraagt om coke op het toneel.
Ik heb die behoefte niet, dus geen idee. Denk dat het raar is. Voer voor psychologen op zeker.quote:
da's beter dan met je moederquote:Op maandag 18 april 2022 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwalijke zaak paar topics verder seks met poppen.
Agree genot! O)+quote:
thxquote:
Morguh Maan 😘quote:
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.quote:
Ah dan is dat een betere optie iddquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @:Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.
en meer horeca en supermarkten om vocht (en overige inwendige) aan te vullenquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @:Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.
That having said. Ik zal maar eens een boterham achter m'n kiezen gaan proppen voor ik ruzie met je krijgquote:Op maandag 18 april 2022 10:16 schreef Rob het volgende:
[..]
en meer horeca en supermarkten om vocht (en overige inwendige) aan te vullen
Je kan in de zilk beginnen en dan kan je via het strand een heerlijk stukje wandelen. Dan ga je via Zandvoort weer binnendoor terugquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ook, maar zoals gezegd: daar kan @Rob me niet weg plukken als ik me stuk loop. Daarom wordt het voor vandaag toch buiten de binnenstad van Amsterdam. Duinen bewaar ik wel voor als ik weer wat meer kilometers in de benen hebquote:Op maandag 18 april 2022 10:24 schreef murp het volgende:
[..]
Waterleidingduinen! Ik heb daar een jaarkaart
Ik ken het gebiedquote:Op maandag 18 april 2022 10:26 schreef murp het volgende:
[..]
Je kan in de zilk beginnen en dan kan je via het strand een heerlijk stukje wandelen. Dan ga je via Zandvoort weer binnendoor terug
Truequote:
Ply!quote:
Denk hetquote:
Netjes.quote:Op maandag 18 april 2022 11:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen last, heb het zeer bescheiden gehouden
Dat verklaard veelquote:Op maandag 18 april 2022 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Netjes.
Ja ik heb vooral tap bier gehad en thuis nog een amnezia haze voor het slapen gaan.
quote:Op maandag 18 april 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
man man onzin sc is toch niks
dat spel moet verder lopen maar
SSSSSOOOOOOFOOOOORTTT
mario 4 presidentquote:Op maandag 18 april 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
SSSSSOOOOOOFOOOOORTTT
Nog even 1,5 maand wachten dan kan je het spel weer spelen 😉quote:Op maandag 18 april 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
SSSSSOOOOOOFOOOOORTTT
Wat?quote:Op maandag 18 april 2022 16:51 schreef mario390 het volgende:
en mannd ,de spinnen toch![]()
moet ik zeker roboti
Ik ook niet.quote:
Lekker. Vanmiddag ook in de zon gezeten.quote:
Ga je in een kreeft transformeren?quote:Op maandag 18 april 2022 17:57 schreef DJMO het volgende:
Ik heb de hele dag van de zon genoten. Na de Schellingwoudebrug was er vrijwel geen schaduwplekje meer te vinden. Pas aan het eind van de etappe bij de bushalte kwartiertje in de schaduw gezeten voor ik doorliep naar het tankstation om op @:Rob te wachten.
Nope. Heb gewoon m'n jas aangehad vandaag. Juist omdat ik geen schaduw kon vinden gezorgd dat m'n armen gewoon bedekt waren, ook al had ik ze ingesmeerd met zonnebrand.quote:Op maandag 18 april 2022 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je in een kreeft transformeren?
Kun je klokkijken?quote:Op maandag 18 april 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Een lekker bakkie koffie
[ afbeelding ]
Ik drink geen klok. Heb bavaria.quote:Op maandag 18 april 2022 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
Klok klok klok, en leeg is het blikje Klok
Ik heb sinds de afschaffing van de avondklok ook geen klok gehad. Daarvoor bijna elke dag klokquote:
Ja maar je mag ook wel biertje pakken..quote:
Voor elk weer vind ik bier lekker. Wel ander soort bier bij koud en herfstig weerquote:Op maandag 18 april 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar je mag ook wel biertje pakken..Is wel lekkerder met dit weer
Bij een zomerdag een lekker licht biertje en bij koud weer een bruin biertjequote:Op maandag 18 april 2022 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor elk weer vind ik bier lekker. Wel ander soort bier bij koud en herfstig weer
quote:Op maandag 18 april 2022 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Heb gewoon m'n jas aangehad vandaag. Juist omdat ik geen schaduw kon vinden gezorgd dat m'n armen gewoon bedekt waren, ook al had ik ze ingesmeerd met zonnebrand.
Misschien begrijp je waarom als je weet dat ik last heb van zonneallergie. Ik loop meestal met lange mouwen daarom.quote:
Was gisteren naar mijn zoon. Was het ook zo druk onderweg.quote:Op maandag 18 april 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook heel even en een rondje gefiets, was ook druk op weg man man
Lekkker hoor thnxquote:Op maandag 18 april 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Een lekker bakkie koffie
[ afbeelding ]
Is zo zoetquote:
Of gewoon niet drinken 😉quote:
Kan je dan echt merken en Pasen en mooi weerquote:Op maandag 18 april 2022 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren naar mijn zoon. Was het ook zo druk onderweg.
Ja mensen hebben lang binnen moeten zitten. Iedereen gaat er op uit.quote:Op maandag 18 april 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je dan echt merken en Pasen en mooi weer
Denk dat het daar juist rustig isquote:Op maandag 18 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Je zou maar naar de meubelboulevard gaan
Heb ik nooit gesnaptquote:Op maandag 18 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Je zou maar naar de meubelboulevard gaan
quote:Op maandag 18 april 2022 19:33 schreef DJMO het volgende:
Oh oh oh wat heb ik gelachen. Onderweg naar huis 'even' langs de snackbar. Ik stap naar binnen en nog voor de man achter de kassa m'n bestelling kon opnemen, tikte een van de jongens achter de frituur z'n collega aan: pak jij even twee ballen voor mevrouw?. Ik kreeg binnen 15 seconden een zak met twee ballen gehakt aangereikt en met 30 seconden stond ik weer buitenen de rest van de klanten maar vreemd kijken dat ik met voorrang geholpen werd
Was echt mooi, die man achter de kassa vroeg of ik er nog iets bij wilde, waarop ik zei: neuh, alleen wat mosterd. Dus hij draait zich om naar z'n collega om door te geven dat ik er wel mosterd bij wilde. Reactie van die knul: dat weet ik toch, kijk eens mevrouw, en de groeten aan @Rob ... die vent stond me een partij wezenloos te kijken, dat ik in de auto eerst moest bijkomen van het lachenquote:
Op kleding of schoenen jacht geweest?quote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo druk gehad met passen dat ik niet eens the batman heb kunnen zien.
Heb je de camerabeelden al opgevraagd?quote:Op maandag 18 april 2022 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was echt mooi, die man achter de kassa vroeg of ik er nog iets bij wilde, waarop ik zei: neuh, alleen wat mosterd. Dus hij draait zich om naar z'n collega om door te geven dat ik er wel mosterd bij wilde. Reactie van die knul: dat weet ik toch, kijk eens mevrouw, en de groeten aan @:Rob ... die vent stond me een partij wezenloos te kijken, dat ik in de auto eerst moest bijkomen van het lachen
Neuh. Ik had geel/geel aan, en de kermis pal voor de deur was nog bezig. Denk dat het publiek me voor handhaving aanzag ofzoquote:Op maandag 18 april 2022 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je de camerabeelden al opgevraagd?
krijg je die verwarring vaak?quote:Op maandag 18 april 2022 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Ik had geel/geel aan, en de kermis pal voor de deur was nog bezig. Denk dat het publiek me voor handhaving aanzag ofzo
Bijna dagelijks. Vanmorgen nog op Amsterdam CS toen ik bij de veerpont m'n garmin aan het instellen was, of ik werkzaam was voor de Ferry. Nope, sorryquote:
hheheequote:Op maandag 18 april 2022 22:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bijna dagelijks. Vanmorgen nog op Amsterdam CS toen ik bij de veerpont m'n garmin aan het instellen was, of ik werkzaam was voor de Ferry. Nope, sorry
Triestquote:
Even luisteren voor ik gaquote:Op maandag 18 april 2022 23:22 schreef PLY het volgende:
gaat niks boven muziek luisteren,heerlijk ontspannen.
Heb vandaag nog een mooie 16 km door Amsterdam gemaakt. Zie DTSquote:
GA kijken❌❌❌ slaap zacht op een hard kussenquote:Op maandag 18 april 2022 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb vandaag nog een mooie 16 km door Amsterdam gemaakt. Zie DTSbis morgen
![]()
okquote:
ja gvd noem ff alle verschrikkelijkste series opquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 02:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gvd noem ff alle verschrikkelijkste series op
Wel apart dat daar world records voor zijn.quote:
Netflix?quote:
ik heb 'm al gedownload maar ben nu 'Moon knight' an het kijken. blijkbaar een nieuwe serie.quote:
okquote:
Hbo maxquote:
Moonknight vette serie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 03:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb 'm al gedownload maar ben nu 'Moon knight' an het kijken. blijkbaar een nieuwe serie.
Niuewe halo serie is trouwens ook tofheid
Ik kan daar weinig leuks vinden.quote:
ja wel weer marvel of dc. als je geen fan bent van superhelden dan is er bijna niks meer op de streamsquote:
ga naar de hoeren danquote:
Ook afgekeurd.quote:
oke dan geen seksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |