Playmouth buddiequote:
Joequote:
Laters ventquote:Op maandag 18 april 2022 01:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
JoeGa nog wel ff fappen/slapen zo
Trustenquote:
Ziek he.quote:
Hansje vraagt om coke op het toneel.quote:
ik heb nog wel een adresjequote:Op maandag 18 april 2022 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hansje vraagt om coke op het toneel.
Ik heb die behoefte niet, dus geen idee. Denk dat het raar is. Voer voor psychologen op zeker.quote:
da's beter dan met je moederquote:Op maandag 18 april 2022 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwalijke zaak paar topics verder seks met poppen.
Agree genot! O)+quote:
thxquote:
Morguh Maan 😘quote:
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.quote:
Ah dan is dat een betere optie iddquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @:Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.
en meer horeca en supermarkten om vocht (en overige inwendige) aan te vullenquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt buiten de binnenstad van Amsterdam. Het is nogal warm en als ik me stukloop is @:Rob in de buurt om me van de weg af te rapen. Dat kan in de duinen niet.
That having said. Ik zal maar eens een boterham achter m'n kiezen gaan proppen voor ik ruzie met je krijgquote:Op maandag 18 april 2022 10:16 schreef Rob het volgende:
[..]
en meer horeca en supermarkten om vocht (en overige inwendige) aan te vullen
Je kan in de zilk beginnen en dan kan je via het strand een heerlijk stukje wandelen. Dan ga je via Zandvoort weer binnendoor terugquote:Op maandag 18 april 2022 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ook, maar zoals gezegd: daar kan @Rob me niet weg plukken als ik me stuk loop. Daarom wordt het voor vandaag toch buiten de binnenstad van Amsterdam. Duinen bewaar ik wel voor als ik weer wat meer kilometers in de benen hebquote:Op maandag 18 april 2022 10:24 schreef murp het volgende:
[..]
Waterleidingduinen! Ik heb daar een jaarkaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |